Wspaniały18 opinii94% poleceń
9,0
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Garden of Eden (Sveti Vlas)

Lato 2021
Kod oferty: WAK287386
teren hotelu
obiekt
basen, sport i rekreacja
basen
obiekt
teren hoteluobiektbasen, sport i rekreacjabasenobiektobiekt, teren hotelurecepcja / lobbypokój, 49386, 49A, 4HF, 53660, 53893, 55998, 45H, 4CKpokój, 3EX, 3J7, 44F, 49408, 53894, 45Hpokój, 3EX, 3J7, 44F, 49408, 53894, 45Hpokój, 49386, 49A, 4HF, 53660, 53893, 55998, 45H, 4CKpokój, 3EX, 3J7, 44F, 49408pokój, 16V, 44F, 49408, 49487, 55972, 4A5, 4H4pokój, 16V, 44F, 49408, 49487, 55972, 49488, 4A5, 4H4pokój, 3EX, 3J7, 44F, 49408, 49487, 55972, 49488, 4A5, 4H4restauracjarestauracjadrink barteren hotelubasensport i rekreacjarozrywkaplaża
Z Wakacje.pl podróżuj bezpiecznie!
W sekcji „Przed podróżą” przeczytaj ważne informacje o bezpieczeństwie podróżowania i wymaganiach związanych z koronawirusem.
Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
 Zobacz szczegóły 

Promocja

Lato 2021dwukrotna bezkosztowa zmiana rezerwacjitylko 15% zaliczki

Coral Travel - LATO 2021

Lato 2021dwukrotna bezkosztowa zmiana rezerwacjitylko 15% zaliczki
Oferta z dwukrotną, bezkosztową zmianą rezerwacji (do 21 dni przed wylotem możesz zmienić m.in.: datę, trasę, hotel, destynację). Dodatkowo tylko 15% zaliczki oraz GRATIS: Gwarancja niezmienności ceny i Gwarancja najniższej ceny.

Nasi klienci docenili

  • Położony bezpośrednio przy pięknej, piaszczystej plaży.
  • 7 basenów zewnętrznych oraz basen kryty.
  • Centrum spa oferujące liczne zabiegi.
  • 3 restauracje serwujace wyśmienite dania oraz 6 drink barów.
  • Dostępne pokoje

    Pokój dwuosobowy

    ekonomiczny, standardowy
    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę

    Pokój dwuosobowy

    standardowy, bilo
    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę

    Dodatkowe opcje

    Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

    185
    za wycieczkę
    promesa

    Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

    promesa
    0
    za wycieczkę
    Trwa weryfikacja ceny

    Informacje o podróży

    Wylot

    08.06.2021 Wtorek
    WAWWarszawa - Chopin
    08.06.2021 Wtorek
    BOJBourgas

    Powrót

    15.06.2021 Wtorek
    BOJBourgas
    15.06.2021 Wtorek
    WAWWarszawa - Chopin

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK287386Region: Słoneczny BrzegOrganizator: Coral Travel / Wezyr

    Region

    Burgas

    Opis

    Kompleks Garden of Eden położony jest w spokojnej okolicy, tuż przy plaży, w miejscowości Sveti Vlas. Oferuje nowoczesne pokoje z których roztacza się widok na morze i kilka restauracji i barów, 8 odkrytych basenów z sekcjami dla dzieci i 4 barami przy basenie oraz rozległy teren z zadbanym, zielonym ogrodem.

    Lokalizacja

    1800m od centrum St Vlas, 7km od Słonecznego Brzegu, 35km od lotniska w Burgas-BOJ. Hotel usytuowany na powierzchni: 45000m2.

    Kategoria organizatora

    4

    Data otwarcia

    2007 r.

    Na terenie hotelu: restauracje, bary, room service (płatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, basen kryty, basen odkryty, parking i garaż (bezpłatny).

    Część Hotel 5, część Apartamenty 4

    Internet

    • Wi-Fi w pokojach płatne

    Plaża

    500m od hotelu, prywatna, piaszczysta. Płatne: parasole, leżaki.

    Pokoje

    Zlokalizowane są w 12 budynkach: (liczba pięter: 5, liczba wind: 2)

    Klimatyzacjaw część hotelowej centralna, w części apartamentowej - indywidualna

    Sejf (płatny w części apartamentowej, w części hotelowej bezpłatny)

    Typy pokoi

    • Twin Standard Room dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon

    • Double Standard Studio dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon

    • Double Standard Apartment dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon

    • 2 Bedroom Standard Apartment dla max. 6 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras

    Wyżywienie

    • restauracja główna, restauracje a la carte (2), bary (4)

    śniadanie

    • śniadanie (07:00-10:00) w restauracji głównej

    • wybrane lokalne napoje bezalkoholowe do śniadania

    śniadanie i obiadokolacja

    • śniadanie (07:00-10:00), kolacja (18:00-21:00) w restauracji głównej

    • wybrane lokalne napoje bezalkoholowe do śniadania

    śniadanie, obiad i kolacja

    • śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:00-14:00), kolacja (18:00-21:00) w restauracji głównej

    • wybrane lokalne napoje bezalkoholowe do śniadania

    Restauracje a la carte

    • płatne, wymagana rezerwacja.

    • włoska, owoce morza

    Z myślą o dzieciach

    • brodzik

    • animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci

    • dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna

    • plac zabaw

    • menu dla dzieci w restauracji

    • krzesełka dla dzieci w restauracji

    W cenie

    • aerobik

    Płatne

    • kort do tenisa ziemnego

    • oświetlenie kortów

    • rakiety i piłki do tenisa ziemnego

    • tenis stołowy

    • centrum SPA

    • masaż

    • sauna

    • salon piękności

    • łaźnia turecka

    • siłownia

    Dodatkowe informacje

    Funkcjonowanie hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID-19:

    Bezpiecznie jak w domuW odpowiedzi na pandemię Covid-19 wprowadzony został protokół bezpieczeństwa w kompleksie Garden of Eden, zapewniający Gościom i pracownikom warunki zarówno do komfortowego, jak i bezpiecznego pobytu i pracy. Obowiązuje kodeks oparty na trzech zasadach: bezpieczny Gość, bezpieczny pobyt, bezpieczny pracownik. Kodeks jest zgodny z obowiązującym rozporządzeniem Premiera. Wszystkie detergenty i materiały użyte do dezynfekcji posiadają niezbędne certyfikaty antywirusowe i bakteriobójcze. Recepcja i procedura zameldowaniaRecepcja i lobby hotelowe są dezynfekowane co najmniej raz na godzinę i regularnie wietrzone. Zameldowanie odbywa się indywidualnie, przy ograniczonej liczbie osób z jednej rezerwacji, przy maksymalnym ograniczeniu liczby procedur. W recepcji dostępne są środki dezynfekujące do rąk, rękawiczki. Maski również są dostępne - za opłatą. Recepcja, terminale płatnicze i klucze do pokoju są regularnie dezynfekowane i należy je dezynfekować po każdym zameldowaniu. Bezpieczne odległości zostały ustawione dla Gości czekających na zewnątrz recepcji. Maksymalna liczba Gości przebywających w hotelowym lobby jest ograniczona do 2 osób. Procedura zameldowania obejmuje obowiązkowe oświadczenie zdrowotne. Brak złożenia oświadczenia może skutkować niemożliwością świadczenia usług hotelowych. Personel recepcji pracuje w jednorazowych rękawiczkach, a procedura rejestracji odbywa się przez szybę ochronną lub w osłonach twarzy. ZakwaterowaniePrzestrzeń każdego pokoju jest wietrzona po wymeldowaniu, wraz z całkowitą dezynfekcją mebli i wyposażenia dostępnego w pokoju, w szczególności telefonu, minibaru i telewizora z pilotem.

    W pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło, itp. Takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach. Pościel zmieniana jest zgodnie ze standardami bezpieczeństwa i środkami dezynfekującymi. Szczegółowa dezynfekcja łazienek przeprowadzana jest codziennie przy użyciu materiałów jednorazowego użytku i środków dezynfekujących. Codzienne sprzątanie odbywa się wyłącznie na życzenie Gościa, z zachowaniem wszelkich niezbędnych środków ostrożności. Procedurę uzupełnia dokładne wietrzenie za każdym razem dezynfekcji mebli i wyposażenia dostępnego w pokoju. Wszystkie pokoje wyposażone są w środki dezynfekujące do rąk. Personel sprzątający pracuje w rękawiczkach i maskach, zachowując bezpieczną odległość od Gości. Podczas prac porządkowych wózki są zabezpieczone folią ochronną, odkurzacze są każdorazowo dezynfekowane, a materiały czyszczące są używane tylko w jednym pomieszczeniu. Wszystkie pokoje zawierają informacje na temat obowiązujących zasad i procedur bezpieczeństwa. Przestrzeń publicznaKlamki, poręcze, włączniki światła, drzwi prowadzące do korytarzy i klatek schodowych są dezynfekowane kilka razy dziennie. Korytarze i lobby hotelowe są wietrzone kilka razy dziennieRegularna dezynfekcja windy hotelowej odbywa się co najmniej raz na godzinę, z wprowadzeniem ograniczenia liczby osób korzystających z niej jednocześnie do max. 2 osób lub członków rodziny. Dezynfekcja rąk jest dostępna: przy wejściach do restauracji od strony hotelu i od strony tarasu - dozowniki systemu higienicznego, a także: w toaletach publicznych, przy wejściach do windy. Wszystkie leżaki będą dezynfekowane po każdym Gościu. Temperatura każdego Gościa zostanie sprawdzona przed wejściem na basen. Tylko Goście hotelu i pracownicy mogą przebywać na jego terenie. Restauracja i barPosiłki w formie bufetu podawane są za osłonami ochronnymi i powinny być dostarczane na talerze wyłącznie przez personel restauracji. Posiłki będą serwowane w przez obsługę kelnerską.

    Nie ma możliwości zamawiania posiłków na wynos. Wózki do obsługi pokoju i tace kelnerskie są regularnie dezynfekowane. Sztućce, porcelana i szkło są parzone za każdym razem zgodnie z procedurami sanitarnymi. Personel restauracji pracuje w jednorazowych rękawiczkach i maskach / osłonach twarzy, zachowując bezpieczny dystans społeczny.

    Układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego.

    Plaża i basen

    Maksymalne obłożenie na plaży wynosi 50m2 na 25 Gości. Nie ma wydzielonej strefy dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie.

    Na leżakach są materace, leżaki są dezynfekowane po każdym użyciu.

    Na basenie nie ma serwisu dań i napojów.

    Fitness & SPASiłownia jest otwarta i dezynfekowana co najmniej raz na godzinę. Spa i kryty basen są otwarte i dezynfekowane co najmniej raz na godzinę. Układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego.

    Łaźnia jest nieczynna

    Miniklub jest nieczynny

    PracownicyWszyscy pracownicy są regularnie szkoleni zgodnie z normami i procedurami bezpieczeństwa. Po przyjściu do pracy każdy pracownik przechodzi kontrolę stanu zdrowia, w przypadku negatywnych objawów pracownik nie może pracować. Każdy pracownik wykonuje swoje obowiązki w jednorazowych rękawiczkach i, zgodnie z wymogami, w masce lub hełmie ochronnym, w częściach obiektu, w których odbywa się bezpośredni kontakt z Gościem. Pracownicy mają dostęp do środków dezynfekujących - płynów i środków ochrony indywidualnej. Wspólne pomieszczenia dla pracowników - toalety i urządzenia są regularnie dezynfekowane, z zachowaniem wszystkich standardów bezpieczeństwa. Jeśli członek personelu źle się poczuje?Stan fizyczny pracowników będzie regularnie sprawdzany po przybyciu do pracy. Pracownicy z zaburzeniami fizycznymi nie mogą przebywać na terenie kompleksu. Mogą wrócić do swoich obowiązków po sprawdzeniu stanu zdrowia u lekarza. Jeśli Gość źle się poczuje?W przypadku pojawienia się u Gościa jakichkolwiek objawów lub złego samopoczucia w trakcie pobytu, uprzejmie prosimy go o pozostanie w pokoju. Prosimy każdego Gościa, który źle się czuje, aby zadzwonić do recepcji i poinformować o tym. Podczas gdy Gość jest odizolowany, hotel będzie dbał o wszelkie potrzeby, np. artykuły spożywcze, przedmioty zamówione przez Gości (przez cały okres izolacji) zostaną pozostawione przed drzwiami, aby Gość mógł je zabrać, mając na sobie maskę. Objawy, na które należy zwrócić uwagę, to: kaszel, duszność, trudności w oddychaniu, gorączka (wysoka temperatura). Zalecenia dotyczące ochrony przed infekcją COVID-19:Umyj ręce właściwie i dokładnie, przed i po jedzeniu lub piciu, po wizycie w toalecie, wydmuchiwaniu nosa, kichaniu lub kaszlu, po sprzątaniu, po kontakcie z odpadami i koszami na śmieci, po kontakcie z zanieczyszczonymi (brudnymi) przedmiotami, ilekroć ręce stają się wyraźnie brudne, w kontakcie z chorym, szczególnie z objawami oddechowymi.

    Plan działania

    Hotel ma opracowany specjalny plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u Gościa lub objawów zarażenia COVID-19.

    W przypadku pojawienia się zakażenia u Gości następuje izolacja Gości w hotelu, zbadanie takich osób przez personel medyczny, powiadomiona zostaje placówka medyczna, jak i biuro podróży.

    Aktualizacja opisu

    21.08.2020 10:08

    Usługi dostępne w hotelu

    SPA

    Tenis

    Mini Klub

    Serwis plażowy

    Sale konferencyjne

    Pokoje 4 osobowe

    Pokoje 6 osobowe

    Parking

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Mapa i atrakcje okolicy

    Port Marina Dinevi

    1 km w linii prostej od hotelu
    Port Marina Dinevi to największy port na bułgarskim wybrzeżu Morza Czarnego i zarazem największa atrakcja Św. Wlasu. Przystań ta może pomieścić aż 300 jachtów, mogą do niego cumować jednostki o długości powyżej 25 metrów. Przystań cieszy się bardzo dużą popularnością, dlatego nie powinien nas zdziwić fakt, że spotkamy tam spacerujących celebrytów, czy gwiazdy z pierwszych stron gazet. Możemy także skorzystać z oferty firmy specjalizującej się w organizacji rejsów po Morzu Czarnym i wybrać się w morską podróż po Bułgarii. Oczywiście nie zapomnijmy o spacerze wieczorową porą - widoki są wprost oszałamiające.

    Zobacz więcej

    Nesebyr

    6 km w linii prostej od hotelu
    Nesebyr to absolutny numer jeden na liście bułgarskich hitów - jest głównym motywem pojawiającym się w reklamach i folderach promujących wakacje w Bułgarii. Jego największy urok tkwi w niezwykłym położeniu - na półwyspie wychodzącym w morze, połączonym ze stałym lądem długim przesmykiem. W 1983 r. Neseber wpisano na światową listę dziedzictwa kultury UNESCO. To także najstarsze miasto w Bułgarii i jedno z najstarszych osiedli w Europie. Zwiedzając Stare Miasto zachwycimy się wąskimi uliczkami i malutkimi placykami. Koniecznie zobaczmy cerkiew Chrystusa Pantokratora - jeden z najpiękniejszych budynków starego Neseberu. Szczególną uwagę zwróćmy także na bizantyńską bramę obronną z V w. i neseberskie domy - XVIII i XIX-wieczne rezydencje zbudowane w stylu czarnomorskim z kunsztownie rzeźbionymi drewnianymi filarami i wykuszami. Najbardziej znane są domy: Kapitana Paweła, Łambrinowa, Tulewa, Bogdanowa i Moskojaniego (dziś muzeum etnograficzne).

    Zobacz więcej

    Action Aquapark

    6 km w linii prostej od hotelu
    Action Aquapark to największy i najpopularniejszy park wodny w Słonecznym Brzegu. Na powierzchni 24 000 m2 znajduje się ponad 30 wodnych atrakcji dostosowanych do każdego wieku i gustu. Największa zjeżdżalnia mierzy aż 18 m wysokości, a najdłuższa ma aż 120 m i prędkość zjazdu 60 km na godzinę. Park został podzielony na 4 strefy tematyczne z 3 różnymi poziomami adrenaliny: Strefę dla dzieci (m.in. wodne zamki, kluby akcji, animacje), Strefę Rodzinną (m.in. leniwa rzeka o długości 330 m, ogromny basen z falami i wyspa przygód z wodospadami i tunelami), Strefę Ekstremalną (najszybsze, największe i najdłuższe zjeżdżalnie) i Strefę Rozrywki (atrakcje zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci). Action Aquapark jest otwarty od 25 maja do 15 września. Bilet wstępu na cały dzień dla os. dorosłej i dziecka powyżej 1,3 m wzrostu to ok. 34 BGN. Dzieci o wzroście od 0,9-1,30 m zapłacą 17 BGN, a poniżej 0,9 m mają darmowy wstęp.

    Zobacz więcej

    Aquapark w Kuban Hotel

    6 km w linii prostej od hotelu
    Aquapark w Kuban Hotel to propozycja dla amatorów niekończącej się zabawy na wodnych zjeżdżalniach. Jest mniejszy niż słynny Action Aquapark, ale jego dużym atutem jest dobra lokalizacja i przystępność - to doskonałe rozwiązanie dla tych, którzy w tym samym czasie chcą być zarówno blisko centrum i plaży oraz korzystać z atrakcji wodnych. Park wodny jest utrzymany w stylu państwa Inków (dzięki temu będziemy mieć okazję skosztować dań kuchni meksykańskiej w restauracji znajdującej się na terenie parku). Niektóre z jego atrakcji to: 8 zjeżdżalni (w tym: Kamikaze, Curving Dragon, Black Hole, Braid), 3 baseny , fontanny i jacuzzi. Aquapark czynny jest od godziny 9.00 do 18.00.

    Zobacz więcej

    Tor kartingowy Sunny Beach

    6 km w linii prostej od hotelu
    Gokarty to doskonała zabawa za kółkiem i zastrzyk adrenaliny. Jeżeli nigdy dotąd nie sprawdziliśmy swoich umiejętności za kierownicą gokarta to wakacje w Bułgarii będą do tego doskonałą okazją. 440 metrowy tor kartingowy jest nowoczesny i podzielony na trzy części - w zależności od poziomu trudności. Niektóre z torów zostały wykonane na wzór torów wyścigowych o światowej sławie. Posiada także nocne oświetlenie i liczniki okrążeń. Jest łatwy w lokalizacji - znajduje się przy głównej drodze z Burgas do Warny. Ceny są bardzo przystępne - od 10-25 BGN za 3 minuty.

    Zobacz więcej

    Pogoda

    Temperatura w dzień
    25°C
    Temperatura w nocy
    16°C
    Temperatura wody
    20°C
    Liczba godzin słonecznych
    9

    Opinie

    Opinie dodane przez

    7.0
    Ula Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Wrzesień 2019Para
    Był to drugi wyjazd do Bulgari, ten hotel był trochę gorszy, dla par raczej odradzam, bardziej dla rodzin z dziećmi, dużo animacji, basenów.
    ZaletyŁadne położony, dużo basenów, cena adekwatna do jakości
    WadyPlaża przy hotelu jest nieciekawa

    9.8
    Kamila
    Pobyt - Sierpień 2019Para
    Fantastyczny hotel. Pięknie położony z bardzo wysokim standardem (prysznic i wanna z hydromasażem). Świetna, bardzo sympatyczna i pomocna obsługa. Miejsce nie tylko dla dzieci. Idealne miejsce na leniwy wypoczynek, choc można też wybrać zajęcia sportowe jak tenis czy siatkówka albo animacje w basenie. Tanim miejskim autobusem tylko 25 minut do Nessebaru. Ale wystarczająco daleko od tłocznego, hałaśliwego i imprezowego Słonecznego Brzegu. Polecam wszystkim - ja zamierzam kiedyś wrócić.
    ZaletyPiękne położenie Wysoki standard Smaczne posiłki Duży wybór jedzenia - nawet opcje wegetariańskie i bezglutenowe. Duża ilość basenów o różnych głębokościach. Mnóstwo leżaków "Wszystko" (spa, siłownia, supermarket, sklep z pamiątkami, restauracje) na terenie hotelu. Bardzo miła obsługa. Codzienne sprzątanie. Codzienna wymiana ręczników. Blisko przystanek autobusowy.
    WadyBrak napojów do kolacji (nawet w opcji all inclusive), ale było to zaznaczone w ofercie.

    9.5
    Mariusz Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Sierpień 2019Rodzina z dziećmi
    Hotel w standardzie 5 gwiazdek na Bułgarię ale na pewno nie europejskim , było trochę niedociągnięć ale nie przeszkadzały nam w codziennym funkcjonowaniu
    ZaletyPrywatna plaża i wiele basenów
    WadyLeżaki na plaży płatne 8 BGN za jeden i parasolka 8 BGN

    9.0
    Anna Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Sierpień 2019Rodzina z dziećmi
    W hotelu byliśmy tydzień w lipcu 2019r. rodziną, w 5 dorosłych osób. Wybraliśmy opcję fool board i okazała się ona dla nas przesadą, ponieważ jedzenia było dużo i często. Wystarczyłyby śniadania i obiadokolacje, wtedy można byłoby również skorzystać z restauracji, które są na terenie hotelu. Niedaleko jest postój taksówek i przystanek autobusowy, więc łatwo można się przemieścić gdzie się chce.
    ZaletyPołożenie przy plaży i niezwykle zadbana zieleń w dużej ilości na terenie hotelu. Miła obsługa i bardzo dobre jedzenie.
    WadyHotel raczej dla osób szukających spokoju. Oddalony od dyskotek klubów i sklepów. Dla nas to była zaleta, ale może to być dla kogoś innego wadą.

    10
    Dorota Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Lipiec 2019Singiel
    Idealna odległość hotelu od plaży, pozwala na krótki spacer (5min). Na plaży zarówno leżaki jak i parasole są płatne, ale można się bez nich obejść, jeśli ktoś nie chce płacić. Przy hotelu jest basen i popołudniu jest tam wrzaskliwie, bo jest dużo rodzin z dziećmi. W łazience zarówno wanna jak i kabina prysznicowa.
    ZaletyWygodny i czysty
    WadyBrak

    Przed podróżą

    Paszporty

    Do Bułgarii Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu lub dowodu osobistego.

    Wizy

    W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.

    Szczepienia, służba zdrowia

    Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że: od 1 czerwca Polacy oraz obywatele innych krajów UE wymienieni w rozporządzeniu Ministra Turystyki mogą wjeżdżać do Bułgarii w celach turystycznych. Nie podlegają oni także kwarantannie, chyba, że przylatują z następujących krajów: Belgia, Irlandia, Wielka Brytania, Włochy, Malta, Portugalia, Hiszpania i Szwecja (oraz z poza UE za wyjątkiem Serbii). Każda osoba przed wjazdem do Bułgarii otrzymuje deklarację w której podaje się swoje dane kontaktowe podczas pobytu w Bułgarii oraz deklaruje, że nie jest się osobą chorą.

    Infolinia Wakacje.pl

    +48 58 325 29 00