Dobry3 opinie
6.8
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ

Nassi

Last minute
Kod oferty: WAK640379
basen, pool barbasenbasen, brodzikbasenbasen, brodzikbasen, teren hotelubasen, obiektteren hoteluobiektrecepcja / lobbypokój
basen, pool bar
basen
basen, brodzik
basen
basen, brodzik

Nasi klienci docenili

  • Neseber - niekwestionowany numer jeden na liście bułgarskich hitów. Malowniczo położony - na półwyspie wychodzącym w morze.
  • Las Vegas Wschodu - idealna propozycja na wakacje w przystępnej cenie dla amatorów życia nocnego.
  • Action Aquapark - największy park wodny w Słonecznym Brzegu z 18-metrową zjeżdżalnią.
  • Opis oferty

    Region: Słoneczny BrzegOrganizator: TOP TouristikKod oferty: WAK640379

    Bułgaria - covid19

    Pobyt w Bułgarii jest możliwy tylko z negatywnym wynikiem testu PCR (na obecność covid-19, wykonanym na 72h przed wylotem). Nie jest wymagane uzyskanie kodu QR, ). Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami odnośnie covid19. W przypadku braku wyniku testu podróżujący musi odbyć 10-dniową kwarantannę. Prosimy o śledzenie wszelkich obostrzeń wprowadzanych przez dane Państwo, gdyż organizator nie odpowiada za zmianę przepisów. update 22.04.2021 . Szczegóły możecie Państwo znaleźć:

    Www.gov.pl/web/bulgaria/aktualnosci /

    Www.gov.pl/web/dyplomacja/bulgaria

    Informacje o destynacji

    Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela. Ponadto Klienci mogą być odwiedzani w hotelach przez anglojęzycznego przedstawiciela. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

    Cena zawiera

    Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

    Ważne informacje

    Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

    Położenie - nassi hotel

    Nassi Hotel znajduje się ok. 300m od centrum Vlas i ok. 800m od plaży. Przystanek autobusowy znajduje się ok. 300. Bary, restauracje i sklepy można znaleźć w odległości ok. 200metrów. Lotnisko Burgas (BOJ) jest oddalone o 33km.

    Adres - nassi hotel

    8A Kiril i Metodii Str, 8256 Sweti Włas, Bułgaria

    Tel: +359 55 468 893 , Mail: nassivlas@mail.bg

    Wyposażenie

    Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. W skład wyposażenia wchodzą sejf i restauracja. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych (bezpłatnie) umożliwia gościom stały dostęp do sieci. Przejażdżki rowerowe są doskonałym sposobem na poznanie okolicy. Zapraszamy do skorzystania ze znajdującej się na miejscu wypożyczalni rowerów (odpłatnie).

    Pokoje

    Wszystkie pokoje dysponują klimatyzacją i łazienką. Balkon należy do standardowego wyposażenia w większości pokoi i oferuje dodatkową przestrzeń na odpoczynek i relaks w trakcie pobytu. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. W pokoju znajduje się minibarek. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są telefon, telewizor i Wi-Fi (odpłatnie). Do wyposażenia łazienek należy prysznic.

    Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ pokoje promocyjne)

    Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Eco-Rooms) lub pokoje promocyjne (pokoje promocyjne) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem i lokalizacją. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

    Wyżywienie

    Istnieje możliwość wykupienia wyżywienia częściowego. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie i kolacja.

    Oferta sportowo-rozrywkowa

    Na terenie hotelu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Położone w cieniu parasoli leżaki idealnie nadają się na chwilę relaksu. Bar posiada bogatą ofertę napojów orzeźwiających. Propozycje spędzenia czasu wolnego podlegające dodatkowej opłacie to rower / rower górski, studio fitness, bilard i dart.

    Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi

    Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

    Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

    Check-in / check-out

    Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

    • zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu

    • kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

    Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

    Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

    W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

    Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

    Informacje odnośnie przelotów samolotem

    Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.

    W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( *). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.

    + LOT (LO): 55x40x23 cm, 8 kg.

    • Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 260 - 400 PLN.

    + Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg.

    • Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN

    + FlexFlight (Voyage Air) i Bulgarian Air Charter: cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.

    + W przypadku Czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.

    ++ Ryanair (FR), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.

    Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: od 120 PLN/ osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).

    • Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.

    ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.

    Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: 130 - 170 PLN / osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.

    • Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 460 PLN.

    ++ Easyjet (U2): 55x40x23 ,

    • Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 440 PLN.

    Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Wszelkie informacje odnośnie limitów bagaży oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, znajdziecie Państwo w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż: www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf

    Uwaga - covid19

    Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, które mówią, że będą pewne ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Informacje zmieniają się z dnia na dzień. Z powodu koronawirusa w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu). Obywatele i rezydenci mogą podróżować do dowolnego zagranicznego miejsca docelowego, zgodnie ze środkami podjętymi przez kraje w odniesieniu do przyjazdów zagranicznych. Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów.

    Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19mogą zostać poddane kwarantannie, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji. Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii). Nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu: www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych

    Lista Klinik w Polsce wykonująca testy na Covid-19:

    Www.gov.pl/web/zdrowie/lista-laboratoriow-covid

    Wszyscy pasażerowie są zobowiązani do okazania dowodu negatywnego wyniku testu COVID przed wejściem na pokład samolotu (wylot) i powrotu do Niemiec (przylot). Linia lotnicza nie może przewozić pasażerów bez negatywnego wyniku testu COVID. Test musi być testem PCR lub szybkim testem antygenu (specyfikacje WHO). Rozporządzenie obowiązuje obecnie do 12maja 2021 r. (Możliwe przedłużenie). Informacje: www.auswaertiges-amt.de/en/einreiseundgewinn/coronavirus , update 01.04.2021

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Zakwaterowanie

    Czwartek
    20.05.2021

    Wykwaterowanie

    Czwartek
    27.05.2021

    Opinie

    Opinie dodane przez

    7.3
    Michal Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Lipiec 2019Rodzina z dziećmi
    Właściciel zachowywał się bardzo niewłaściwie. W hotelu obowiązuje absolutny zakaz wnoszenia własnych napojów i jedzenia. Pewna pani przywiozła trochę owoców z Polski żeby jej się nie zmarnowały. Właściciel zrobił zdjęcia w jej pokoju (!!!) które potem jej pokazł krzycząc na nią że \"on tu robi biznes a ona mu przeszkadza!\". Na stole do bilarda jest mocno starta naklejka \"50\", pomyślałem więc że gra kosztuje 0,5 lewa. Podczas gry z córką podchodzi do mnie właściciel i krzyczy do nas skąd mamy żeton!? Ja mówię że wrzuciłem 0,5 lewa i stół zadziałał więc chyba wszystko ok. On na to że muszę kupić żeton od niego za 1 lewa!! Że mu biznes psuję. Oczywiście nigdzie nie było informacji o żetonach a koleś zrobił swoim gościom awanturę o 1,10 PLN...Słabo
    ZaletySpokój i cisza Estetycznie i schludnie Czysto Widok na morze
    WadyWłaściciel

    4.7
    malgorzata
    Pobyt - Czerwiec 2019Para
    Wlasnie wrocilam z wakacji z hotelu Nassi w Blugari, pokoj czysty, kilmatyzacja dmuchala , a nie chlodzila , wlasciciel hotelu stwierdzil , ze ma tak byc , wi fi i tv - przerwy w polaczeniach , objadokolacje - nie dobre , nie swieze , zazwyczaj zimne , produkty przetwazane na kolejne dni, wlasciciel robil awantury jesli wnosisz do pokoju np. wode , czy jakies napoje badz posilki.Masz korzystac z barku platnego w pokoju.W sumie nie polecam tego hotelu, atmosfera nieprzyjemna .Goscie ktorzy wyjezdzal z hotelu , wspolczuli tym ktorzy przyjechali.
    Zaletyczysto
    Wadydaleko do morza , niesmaczne posilki , natarczywy wlasciciel,

    8.3
    Katarzyna
    Pobyt - Lipiec 2017Rodzina z dziećmi
    Hotel znajduje się w ustronnym miejscu, trochę na wzniesieniu, więc na plażę się schodzi. Jest bardzo kameralny, prawdą jest, że panuje spokój i cisza. Dostaliśmy stosunkowo mały pokój jak na 3 osoby; pokój sprzątany bardzo pobieżnie, ręczniki i pościel nie są wymieniane. Basen jest malutki. Kolacje oceniam na bardzo smaczne i różnorodne, śniadania w porządku, ale codziennie to samo. Miły personel. Polecam dla ceniących spokój, nastawionych głównie na wypoczynek, również dla rodzin z dziećmi.
    Zaletylokalizacja, cisza i spokój, posiłki

    Pogoda

    21°C
    12°C
    15°C
    8

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że wszyscy podróżni (bez względu na wiek) udający się do Bułgarii mają obowiązek okazać służbom lotniskowym negatywny wynik testu RT-PCR w kierunku COVID-19, wykonanego maksymalnie na 72 godz. przed wylotem, lub okazanie negatywnego wyniku testu antygenowego na COVID-19 przeprowadzonego do 48 godzin przed wjazdem do kraju, liczonego od daty badania wpisanej do dokumentu. Dokument potwierdzający negatywny wynik testu musi być w języku angielskim.

    UWAGA:

    W związku z nowelizacją z dnia 22 lutego 2021 r. do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ograniczeń na czas pandemii, osoby posiadające zaświadczenie o otrzymaniu dwóch dawek szczepienia przeciwko COVID-19, szczepionką dopuszczoną do obrotu w Unii Europejskiej są zwolnione z obowiązkowej kwarantanny po powrocie do Polski z zagranicy. Ponadto z obowiązku kwarantanny, po powrocie do kraju zwolnione są również osoby, które odbyły już izolację domową lub były hospitalizowane w związku z zakażeniem wirusem SARS-CoV-2, nie dawniej niż 6 miesięcy przed datą przekroczenia polskiej granicy.
    Do Bułgarii Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu lub dowodu osobistego.
    W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.
    Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.