Dobry137 opinii
6,5
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Tia Maria

Kod oferty: WAK648156
basen
basen, sport i rekreacja
basen
pokój, 1H5, 51058
pokój, 1H5, 51058
basenbasen, sport i rekreacjabasenpokój, 1H5, 51058pokój, 1H5, 51058pokój, rodzinny, 1H5, 51058pokój, 12K, 51059, 53319, 51060, 51061pokój, 1H5, 51057, 51058pokój, 12K, 51059, 53319, 51060, 51061restauracjadla dzieci, plac zabawteren hotelubalkon / taras
Z Wakacje.pl podróżuj bezpiecznie!
W sekcji „Przed podróżą” przeczytaj ważne informacje o bezpieczeństwie podróżowania i wymaganiach związanych z koronawirusem.
Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
 Zobacz szczegóły 

Nasi klienci docenili

  • Piękna piaszczysta plaża oddalona ok. 250 m od hotelu.
  • Rewelacyjne położenie: Słoneczny Brzeg z wachlarzem możliwości ok. 1 km od hotelu.
  • Bardzo dobre możliwości komunikacyjne: do przystanku autobusowego ok. 50 m.
  • Dodatkowe opcje

    Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

    185
    za wycieczkę
    promesa

    Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

    promesa
    0
    za wycieczkę
    Trwa weryfikacja ceny

    Najchętniej wybierana opcja. Szybko, bezpiecznie, gdziekolwiek jesteś!

    Informacje o podróży

    Zakwaterowanie

    15.05.2021 Sobota

    Wykwaterowanie

    22.05.2021 Sobota

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK648156Region: Słoneczny BrzegOrganizator: Best Reisen

    Naszym zdaniem

    5-piętrowy hotel zbudowany w 2006 r., odnowiony w 2012r., usytuowany w pobliżu centrum, standardowo wyposażony.

    Położenie

    Ok. 400m od piaszczystej plaży (przejście przez ulicę, serwis plażowy płatny) z łagodnym zejściem do morza, kilometr od centrum Słonecznego Brzegu, 36km od lotniska w Burgas. W sąsiedztwie znajduje się przystanek autobusowy.

    Wyposażenie

    Lobby z całodobową recepcją (odpłatne sejfy), bezprzewodowym Internetem i barem z niewielkim tarasem, restauracja główna, kantor wymiany walut, sklep, pralnia.

    Pokoje

    130 pokoi dwuosobowych z możliwością dostawki, łazienka (prysznic, suszarka do włosów, WC), telefon, tv sat, balkon.

    Wyżywienie

    BB - Śniadania w formie bufetów.

    HB - Śniadania i obiadokolacje w formie bufetów. Napoje dodatkowo płatne.

    All Inclusive - Śniadania, obiady i kolacje w formie bufetów. Lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe serwowane w lobby barze w godzinach 10:00-22:00, przekąski w godzinach 15:00-17:00.

    Sport i rozrywka

    Basen z tarasem słonecznym, sporty wodne oferowane przez lokalne agencje. Nie ma animacji.

    Dla dzieci

    Brodzik zintegrowany z basenem, odpłatne łóżeczka niemowlęce.

    Cena zawiera

    Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczny rezydent (na telefon), ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

    Cena nie zawiera

    Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

    Aktualizacje covid - 19

    Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ Środki bezpieczeństwa przeciwko Covid-19 na zalecenie i wymagania Ministerstwa Zdrowia Bułgarii

    Jak zawsze, bezpieczeństwo naszych gości i współpracowników pozostaje naszym najwyższym priorytetem.

    Bardzo poważnie podchodzimy do standardów higieny i czystości i aktywnie wdrażamy dodatkowe procedury i środki higieny.

    Dokładamy wszelkich starań, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się Covid-19. Prosimy, aby nasi goście zrobili to samo i postępowali zgodnie z wytycznymi opieki zdrowotnej.

    Środki podejmowane w celu zapewnienia bezpieczeństwa gości i personelu

    · Higiena rąk: Właściwe i częste mycie rąk jest niezbędne, aby pomóc w walce z rozprzestrzenianiem się wirusów.

    Podczas codziennych spotkań naszemu zespołowi przypomina się, że czystość zaczyna się od tego prostego czynu. Jest to ważne dla ich zdrowia i zdrowia naszych gości.

    · Plakaty w toaletach publicznych informujące o dobrej higienie rąk

    · Wszystkie wspólne obszary i toalety kompleksu są regularnie czyszczone i dezynfekowane i wentylowane.

    · Przy wejściach do budynków, recepcji i basenu umieściliśmy środki do dezynfekcji rąk.

    · Dodatkowe czyszczenie miejsc publicznych i często dotykanych powierzchni (klamki / recepcja / przyciski windy) - przy użyciu produktów skutecznie zabijających wirusy.

    · Bielizna pościelowa prana w wyższej temperaturze.

    · Dla wspólnego bezpieczeństwa umieściliśmy szkło ochronne na recepcji.

    · Zameldowanie odbywa się indywidualnie, przy ograniczonej liczbie osób z jednej rezerwacji, przy maksymalnym ograniczeniu liczby procedur.

    · Używamy znakowania podłogi, aby zapewnić bezpieczną odległość między ludźmi, jeśli powstanie duża grupa ludzi, niektórzy z nich zostaną poproszeni o poczekanie na zewnątrz.

    · Podczas meldowania się goście mogą wybrać, czy personel hotelu może wejść do pokoju. Jeśli zrezygnują z tego, będą to standardowe usługi codziennej konserwacji

    Wykonywane przez pozostawienie czystych ręczników i kosmetyków przed pokojem, starannie zapakowanych w

    Torby sanitarne.

    · Regularna dezynfekcja wszystkich kluczy do pokojów i terminali płatniczych.

    · W punktach płatności preferowane są karty zbliżeniowe.

    · Na basenie leżaki zostaną umieszczone w bezpiecznej odległości od siebie.

    · Pokoje gościnne: Protokoły czyszczenia i dezynfekcji w celu czyszczenia pomieszczeń po wymeldowaniu gości i przed przybyciem następnego gościa.· Każdy pracownik wykonuje swoje obowiązki w rękawiczkach jednorazowych oraz, zgodnie z wymogami, w masce lub hełmie ochronnym, w częściach obiektu, w których odbywa się bezpośredni kontakt z gościem.

    Działania w podejrzanych sprawach COVID-19

    Jak postępować z gośćmi, którzy wykazują objawy związane z wirusem:

    • Wyślemy gości hotelowych do ich pokoi, izolacja od innych osób przebywających w hotelu

    • Wezwanie lekarza lub karetki pogotowia, który podejmie niezbędne środkiKażdy ze środków opisanych powyżej może zostać odpowiednio zmieniony zgodnie z instrukcjami Ministerstwa Zdrowia i Ministerstwa Turystyki.

    Warunki wjazdu do kraju

    Wjazd Do Bułgarii

    W dniu 26 stycznia 2021 r. minister zdrowia Republiki Bułgarii wydał zarządzenie nr RD-01-50 dot. zakazu wjazdu do Bułgarii obcokrajowców w okresie od 29 stycznia do 30 kwietnia 2021 r. .

    Zakaz wjazdu do Bułgarii obcokrajowców nie obejmuje obywateli polskich oraz wszystkich obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej i Schengen.

    Podczas przekraczania granicy państwowej Republiki Bułgarii wszystkie przybywające osoby mają obowiązek okazania nie starszego niż 72 godziny negatywnego wyniku testu PCR na SARS-CoV-2, licząc od daty wykonania badania figurującej w dokumencie.

    Dokument musi zawierać

    • imię i nazwiska osoby zgodnie z dokumentem tożsamość którym się legitymuje;

    • dane kontaktowe laboratorium, które przeprowadziło badanie;

    • datę dokonania testu;

    • metodę wykonania (PCR);

    • negatywny wynik testu napisany alfabetem łacińskim (np. Negative) dozwalającym interpretację wyników.

    Informacje o lotach liniami enter air, lot, wizzair, ryanair

    Lecąc z LOT każdy pasażer może wziąć ze sobą:

    Jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).

    Bagaż rejestrowany za dopłatą

    • bagaż rejestrowany 23kg (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm) - cena 250PLN/sztuka

    W przypadku rejsów z oznaczeniem c" (przykład LO8587c) bagaż rejestrowany 23 kg (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm) wliczony jest w cenę przelotu.

    Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą, dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.

    W przypadku przelotów liniami LOT wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.

    ///

    Lecąc z WIZZ, każdy pasażer może wziąć ze sobą:

    Jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).

    Bagaż rejestrowany za dopłatą z podziałem na porty wylotowe (podane ceny za bagaż w dwie strony)

    Katowice

    • 10 kg w cenie 320 PLN/sztuka

    • 20 kg w cenie 440 PLN/sztuka

    • 32 kg w cenie 600 PLN/sztuka

    Poznań

    • 10 kg w cenie 380 PLN/sztuka

    • 20 kg w cenie 570 PLN/sztuka

    • 32 kg w cenie 760 PLN/sztuka

    Warszawa

    • 10 kg w cenie 330 PLN/sztuka

    • 20 kg w cenie 450 PLN/sztuka

    • 32 kg w cenie 600 PLN/sztuka

    Wrocław

    • 10 kg w cenie 350 PLN/sztuka

    • 20 kg w cenie 530 PLN/sztuka

    • 32 kg w cenie 720 PLN/sztuka

    WIZZ Priority w cenie 120 PLN/osoba w dwie strony

    Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.

    Wybór miejsca (za opłatą)

    Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.

    W przypadku przelotów liniami Wizz Air wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.

    ///

    Lecąc Ryanair, każdy pasażer może wziąć ze sobą:

    Jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).

    Bagaż rejestrowany za (podane ceny za bagaż w dwie strony):

    • 10 kg (55x40x20cm) w cenie 160 PLN/sztuka

    • 20 kg (119x119x81cm) w cenie 270 PLN/sztuka

    Pierwszeństwo wejścia na pokład - 70zł/osoba

    Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm.

    Wybór miejsca (za opłatą) - wycena indywidualna

    Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.

    Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji może wiązać się z wyższą cenami.

    W przypadku przelotów liniami Ryanair wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.

    ///

    Enter Air

    W przypadku przelotów liniami Enter Air wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

    Przelot oparty jest o dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się przy założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach/dowodach ososbistych). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.

    Przy rezerwacjach założonych na wyloty do Bułgarii z przelotem liniami Enter Air , obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Pogoda

    Temperatura w dzień
    21°C
    Temperatura w nocy
    12°C
    Temperatura wody
    15°C
    Liczba godzin słonecznych
    8

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że wszyscy podróżni (bez względu na wiek) udający się do Bułgarii mają obowiązek okazać służbom lotniskowym negatywny wynik testu RT-PCR w kierunku COVID-19, wykonanego maksymalnie na 72 godz. przed wylotem. Czas liczony jest od momentu pobrania próbek do badania, do godziny planowanego startu samolotu. Dokument potwierdzający negatywny wynik testu musi być w języku angielskim.
    Do Bułgarii Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu lub dowodu osobistego.
    W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.
    Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.

    Opinie

    Opinie dodane przez

    4.4
    F
    Pobyt - Sierpień 2019Rodzina z dziećmi
    No lipa 3 * noby nie możesz wiele oczekiwać ale to to słabizna. Daleko plaża ok 1 km, jedzenie monotonne, średnio smaczne. Obsługa 3/5 czystość grzyb w łazience, zmiana ręczników jak się upomnisz. Całość wg. mbie 2/5.
    ZaletyJest
    WadyDuży ale daleko od plaży malutki basen tragiczna jadalnia

    6.3
    Wioletta Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Wrzesień 2019Para
    wszystko ok, za tą cenę było warto :) polecam opcję ze śniadaniem, bo warto zjeść na mieście i poznać bułgarską kuchnię :)
    Zalety- nowy budynek
    Wady- sprzątanie - mały i zacieniony basen - za mało miejsca na basenie dla tylu ludzi

    8.0
    Monika Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Wrzesień 2019Para
    Ogólnie wyjazd uważam za udany, było trochę wad ale z pozytywnym nastawieniem uważam ze hotel nie jest najgorsza opcja. Jedzenie 4/5 chociaż czasem niektóre potrawy zimne
    ZaletyBardzo miła obsługa, częste sprzątanie pokoi
    WadyNajwiększy minus to mało leżaków, zaniedbana siłownia i troche mały basen

    10
    Aga
    Pobyt - Wrzesień 2019Rodzina z dziećmi
    Jak powyżej, świetne miejsce, każdy znajdzie coś dla siebie.
    ZaletyBlisko do plaży, sklepu, przystanki. Miła obsługa, pokój sprzątany codziennie. Bogaty wybór potraw (my mieliśmy opcję że śniadaniem), każdy znajdzie coś dla siebie: jajecznica, jajka sadzone, gotowane, smażone parówki, boczek, kiełbasa, pasztet, makaron, kasza, ser żółty i biały (podobny do feta ) dżem, miód, nutellą, rogaliki i ciastka francuskie, mleko, jogurt owocowy i naturalny, wybór kilku rodzajów wędlin (salami i dojrzewające), sałata, kapusta, marchewka, pomidory, ogórki, oliwki, papryka, fasola w sosie, różne płatki do mleka. Dla gości z allinclusive naleśniki z sosem do wyboru. Kawa - różne rodzaje, herbata czarna i ziołowa, czekolada, woda dwa rodzaje soków, pieczywo jasne oraz do tostera (jasne i ciemne), małe placki chlebopodobne. Nie wszystkie potrawy są codziennie, ale są dokładane tak, że nikomu nic nie braknie. Wymieniam potrawy bo w opiniach powtarza się, że posiłki są jednostajne i monotonne. W hotelu są goście różnych narodowości i kuchnia jest dostosowana do wszystkich, takie jest moje zdanie. Zdarza się oczekiwać dłużej ma windę- w czasie posiłków, my najczęściej chodziliśmy na piechotę (3 piętro). Świetne miejsce jeśli się lubi aktywnie spędzać czas. Bardzo dobry jeśli wziąć pod uwagę niską cenę Nasz pobyt (rodzic i troje nastolatków) to koniec sierpnia i początek września: w tym czasie było spokojnie, żadnych głośnych imprez, czy głośnej muzyki. Jeśli już tradycyjne po polsku muszę ponarzekać to basen faktycznie mały i widok z okna na parking (zaśmiecony). Osobiście nam to nie przeszło gdyż w hotelu praktycznie tylko spaliśmy.
    WadyJeśli ktoś lubi siedzieć przy basenie to jest on b. mały.

    2.3
    Kornelia
    Pobyt - Sierpień 2019Para
    NIE POLECAM. Mimo iż nie jestem wymagająca osobą, ten hotel do porażka...
    ZaletyBrak
    Wady-daleko do plaży ok 900m - głośna muzyka (nawet przy zamkniętym oknie) -niedobre, POPSUTE (jajecznica, jajka, śmierdzące mięso) jedzenie -picie podawane w PLASTIKOWYCH małych kubkach -smród na jadalni (ktora mieści się na -1pietrze) -ogromne kolejki po jedzenie -brak sprzątania pokoju -barmani nieuprzejmi -grzyb pod prysznicem