Aktualizujemy cenę
Trwa weryfikacja ceny
91
obiekt, budynek główny
teren hotelu
recepcja / lobby
lobby bar
pokój

Opis oferty

Region: Złote PiaskiOrganizator: TOP TouristikKod oferty: WAK726512

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela. Ponadto Klienci mogą być odwiedzani w hotelach przez anglojęzycznego lub polskojęzycznego przedstawiciela w regionie Słoneczny Brzeg. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Bułgaria - covid19

Pobyt w Bułgarii możliwy jest bez posiadania testu na COVID-19. Nie ma obowiązku przedstawiania na granicy żadnych dokumentów dot. COVID zarówno dla osób zaszczepionych i niezaczepionych. Szczegóły możecie Państwo znaleźć: https://www.gov.pl/web/bulgaria/aktualnosci oraz

Www.tourism.government.bg/en

Prosimy o monitorowanie wszelkich obostrzeń wprowadzanych przez dane Państwo, gdyż organizator nie odpowiada za zmianę przepisów. Update 15.05.2022

Ważne informacje

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Cena zawiera

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Wyposażenie

Hotel wzniesiony został w roku 2004. Goście zakwaterowani są w 145 pokojach. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. W skład wyposażenia wchodzą przechowalnia bagażu, restauracja, kawiarnia, wielojęzyczny personel, serwis pokojowy i pralnia samoobsługowa. Dostępne w hotelu Wi-Fi (bezpłatnie) zapewnia wygodny dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Obiekt dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Zapraszamy do baru na plaży. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu (odpłatnie). Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego bezpłatny na życzenie. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów.

Pokoje

Pokoje wyposażone są w klimatyzację i łazienkę. Balkon bądź taras stanowi dla podróżnych doskonałą okazję do relaksu. Dla dzieci dostępne są bezpłatnie łóżeczka dziecięce. W pokoju znajduje się sejf. W aneksie kuchennym znajduje się minilodówka i ekspres do kawy / herbaty. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Łazienka posiada prysznic. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Ekskluzywnie dla naszych gości przygotowaliśmy w łazienkach artykuły kosmetyczne. Hotel oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks)

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa

Na terenie obiektu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Zjeżdżalnia wodna dostarczy mnóstwa wrażeń zarówno młodszym jak i starszym gościom. Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak tenis ziemny, boccia, siatkówka i koszykówka. W naszej ofercie znajdują się również programy rozrywkowe dla dzieci i dorosłych.

Wyżywienie

Podawane na miejscu posiłki to śniadanie, obiad i kolacja. Polecamy również przekąski.

Hotel check-in / check-out

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

• zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu

• kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi i inne

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Informacje odnośnie przelotów samolotem

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.

W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( *). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.

+ LOT (LO): cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.

+ European Air Charter Airline (H6): cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 23 kg.

+ W przypadku Czarterów np. Travel Service, Enter Air, FlexFlight (Voyage Air) cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.

++ Ryanair (FR), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.

Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 185 PLN/ osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).

• Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.

++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.

Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 230 - 350 PLN / osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.

• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 550 – 790 PLN.

++ Easyjet (U2): 55x40x23 ,

• Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.

++ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg.

• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN.

Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Uwaga - covid19

Szanowni Państwo,

Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, mogą występować ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Informacje zmieniają się z dnia na dzień. Z powodu koronawirusa w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu). Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów. Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19mogą zostać poddane kwarantannie, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji. Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii). Prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu: www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych

Warunki obostrzeń mogą ulec zmianie, nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o zapoznanie się z informacjami odnośnie covid19. Update 03.06.2022

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Opinie

Filtrowanie
Typ podróżującego
WszystkieSingielRodzina z dziećmiParaGrupa znajomych
Czas podróży
DowolnyMarzec - MajCzerwiec - SierpieńWrzesień - Listopad
Opinie tylko ze zdjęciami
Sortuj po:
Data pobytu - ostatnie
Data pobytu - ostatnieNajwyższa ocena
Wyświetlono 5 z opinii
Robert
Czerwiec 2022 ·
Dodano: 13.06.2022
3.0
Zacznę może inaczej, zacznę może od biura, bo biuro nas kierowało na wyjazd. Wylot miał być o godz 10.00 w piątek, został przesunięty z bliżej nie określonych względów na godz. 16.30 lot trwal ok 2 h czyli ma 18.30 a 19.30 czasu lokalnego przesunięcie o 1 h byliśmy w Warnie. Oczekiwanie na bagaż ok 30 min ok 20.00 wyjechaliśmy z Warny, na 20.45 byliśmy w hotelu. Autokar jechał 18 km bo tyle jest do złotych piasków 45 min ponieważ po drodze odwiedził 3 hotele. Co się okazało kolacja miała być do 21.30 była do 21.00 więc po zameldowaniu i otrzymaniu opasek all inclusive trwało to 15 min zamknęli nam restaurację przed nosem. Dostaliśmy suchy prowiant 1 jabłko, 2 kanapki i rożka, coś ala 7 days. Brawo dla biura San & Fan!!! za organizacje. Teraz coś o hotelu, 4* to chyba wypadły sroce spod ogona w tym hotelu, moim zdaniem to 2* mocne lub w porywach potężnego wiatru 3*. Konkrety, ręczniki nie wymieniane, nawet notoryczny ich brak. Umywalka, ciekła, bym super fachowiec, po jego wyjściu nadal ciekła, w pokoju była mini lodówka, która nie działała. Plus za sprawą klimatyzację. Teraz coś na temat jedzenia, na śniadanie w kółko to samo, a mianowicie jaja na twardo, jajecznica, parówki, plasterki sera żółtego, plasterki szynki, trochę pomidorków, trochę ogórków. Generalnie nuda, na obiad już trochę lepszy wybór, paranoją jest to że obiad po otwarciu po 30 min już nic nie było. Były okresy przesilenia, że brakowało nawet sztućców. Kolacja w podobnym tonie, szału nie ma. Ciekawa rzecz jest z przekąskami, są tylko w godzinach rozpoczęcia wydawania później już ich nie ma, dają suche ciastka, to samo z lodami, mają być przez kilka godzin są tylko przy starcie, po godzinie ich nie ma. Ciekawy jest bar przy recepcji, żeby dostać drinka trzeba odstać 39 minut, włączyłem stoper, obsługuje go 1 człowiek a ludzie zamawiają po 8 drinków, stąd długi czas obsługiwania, po zatym jest tam ciasno i barman porusza się jak na torze przeszkód. Będę w tym hotelu jeszcze kilka dni więc opiszę ciekawe rzeczy.
ZaletyZaletą jest to że jest, że działa klima, próbowałem znaleźć kolejne zalety, lecz brakuje mi pomysłów. Może coś wymyślę zostało kilka dni a nóż mnie czymś zaskoczą.
WadyZbieram, mam ich całą listę, za te kolejne dni pewnie się grubo nazbiera, poczekam i wypiszę bo brakło by mi pobytu, jak już tu dotarliśmy to chciałbym z korzystać z tego co jest, bo mało tu dobra, o które trzeba walczyć jak za jaskiniwców.
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
2
4

Opinia zmoderowana przez Wakacje.pl


CompetitionDesktopBanner
Katarzyna
Klient Wakacje.pl
Czerwiec 2022 ·

Rodzina z dziećmi

Dodano: 18.06.2022
6.0
Na bulgarskie warunki hotel przyzwoity, ale nie polecam osobom wymagającym i oczekujacym standardów europejskich na poziomie rzekomych 4 gwiazdek, raczej polecam osobom niewymagającym z dziećmi szukających taniej oferty. Moja opinia dotyczy okresu 06-2022 - teraz kilka szczegółów. Pokoje niestety nieposprzatane, pobyt na początku sezonu i stechlizna w pokoju, pajęczyny w kątach, za sedesem brud, plastikowa deska klozetowa , szczypawka znaleziona w poscieli ! Panie z obsługi nie rozumiały kompletnie po angielsku. Trzeba było prosic o wymianę ręczników. Posciel nie zmieniona ani raz na 7 nocy. NIE odkurzone ANI RAZ. Nie przetarta umywalka ani raz, ani podłoga w łazience. -Ślisko! Malo animacji. Długie oczekiwanie na drinka nawet do 40 min przy wyższym obłożeniu, ponieważ kolejka ludzi przy barze w godzinach wieczornych i tylko 1 barman do obsługi i ciasnota na barze. Kuchnia mało urozmaicona. Na śniadanie nie chciało się wstawać tylko jaja i tosty i nic poza tym praktycznie oprócz płatków i dzemow. Żadnej salatki, żadnej RYBY- MIEJSCOWOSC NADMORSKA. Ryba była raz na obiad podczas 7 dni. Mięsa za mocno przyprawiona więc zrezygnowałam z jedzenia miesa, wędliny nieciekawe i tylko 2 rodzaje. Na szczęście warzywa południowe są pyszne i trudne je zepsuć więc głodnym się nie było, przyznaje że był spory wybór warzyw i jakis Makaron lub ryż też. Zupy ok. Dla dziecka na szczęście codziennie były części kurczaka rozne pieczone duszone, frytki, dobre ziemniaki, także tu trzeba przyznać że za te pieniądze starali się i naprawdę obiady i kolację ok. Desery bardzo słodkie. Tylko ciasteczka i ptysie. Lody- jak sie rozpoczęło obserwowanie tak szybko się.konczyly i ludzie chodziło po.managera. Jak pojawiło się więcej gości to dali czereśnie ale arbuza ani razu. Jeszcze wspomnę o tym że bardzo ślisko było wokół basenu i przy nas kleiło brzeg taśmami. Do morza niestety prawdziwe 15 min spacerem. Kolejny raz wybrałbym niestety inny hotel mimo że obsługa starała się, wizualnie hol sprawiał dobre wrażenie A im głębiej w hotel tym gorzej. Po pierwsze w Słonecznym Brzegu tak samo 4 gwiazdki A hotel proponował o wiele więcej z podobne pieniądze te sam kraj! A po drugie zdecydowanie lepiej bliżej morza..Natomiast jak ktos nie jest wymagający to byli tam zadowoleni ludzie... każdy z nas ma inne oczekiwania. Ja się cieszę że wybrałam 7 dni A nie 10 jednak.
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
1
0

Robert
Czerwiec 2022 ·
Dodano: 29.06.2022
1.0
+3
Napisałem opinię lecz jej nie zamieścili dodam tylko zdjęcia proszę samemu ocenić
ZaletyBrak, brak, brak, brak, brak, brak, brak, brak, brak, brak
WadyJest tylko 500 znaków na wady to zdecydowanie za mało.
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
1
0

Anżelika
Wrzesień 2021 ·

Grupa znajomych

Dodano: 02.11.2021
4.0
Jako wyjazd dla osób bez małych dzieci, nie polecam.
ZaletyDla rodzin z małymi dziećmi fajne miejsce bo jest sporo atrakcji dla nich. Fajna lokalizacja - blisko morza
WadyBardzo duże skupisko ludzi w ograniczonej przestrzeni. Uważać na rozliczenia liczników - przy pobycie w domku za tydzień naliczono ostatecznie prawie 200zł (5osób) - co jest niesamowite, ponieważ byliśmy tylko rano i wieczorem w pomieszczeniu. Na 1 domek jest tylko jeden klucz - jest to duże utrudnienia przy 3 osobnych rodzinach/parach. Bardzo cienkie ściany - słychać rano kroki z domku obok. Cena pobytu wydaje się niska jednak jest tyle dodatkowych opłat (np. sprzątanie po wymeldowaniu 150zł, parking 25zł/doba), że wychodzi cena naprawdę niezłego hotelu w lepszym standardzie.
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

nowik
Czerwiec 2021 ·

Para

Dodano: 01.07.2021
7.6
Hotel przyjemny, schludny raczej nie ma na co narzekać. Chyba, że był ktoś w innym 4 gwiazdkowym hotelu np. w Hiszpanii. Duży wybór jedzenia na szwedzkim stole, myślę że każdy znajdzie coś dla siebie. Internet w holu darmowy, oraz na wielki plus- napoje do kolacji darmowe( chociaż w opisie hotelu płatne). Hotel oddalony od \"dzikiej plaży\" ok.10 min do plaży publicznej tyle samo. Osobiście polecam tą dziką.
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
1
0

Mapa

Port Marina Dinevi 67 km w linii prostej od hotelu
Port Marina Dinevi to największy port na bułgarskim wybrzeżu Morza Czarnego i zarazem największa atrakcja Św. Wlasu. Przystań ta może pomieścić aż 300 jachtów, mogą do niego cumować jednostki o długości powyżej 25 metrów. Przystań cieszy się bardzo dużą popularnością, dlatego nie powinien nas zdziwić fakt, że spotkamy tam spacerujących celebrytów, czy gwiazdy z pierwszych stron gazet. Możemy także skorzystać z oferty firmy specjalizującej się w organizacji rejsów po Morzu Czarnym i wybrać się w morską podróż po Bułgarii. Oczywiście nie zapomnijmy o spacerze wieczorową porą - widoki są wprost oszałamiające.

Zobacz więcej

Port Marina Dinevi
Action Aquapark 69 km w linii prostej od hotelu
Action Aquapark to największy i najpopularniejszy park wodny w Słonecznym Brzegu. Na powierzchni 24 000 m2 znajduje się ponad 30 wodnych atrakcji dostosowanych do każdego wieku i gustu. Największa zjeżdżalnia mierzy aż 18 m wysokości, a najdłuższa ma aż 120 m i prędkość zjazdu 60 km na godzinę. Park został podzielony na 4 strefy tematyczne z 3 różnymi poziomami adrenaliny: Strefę dla dzieci (m.in. wodne zamki, kluby akcji, animacje), Strefę Rodzinną (m.in. leniwa rzeka o długości 330 m, ogromny basen z falami i wyspa przygód z wodospadami i tunelami), Strefę Ekstremalną (najszybsze, największe i najdłuższe zjeżdżalnie) i Strefę Rozrywki (atrakcje zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci). Action Aquapark jest otwarty od 25 maja do 15 września.

Zobacz więcej

Action Aquapark
Aquapark w Kuban Hotel 70 km w linii prostej od hotelu
Aquapark w Kuban Hotel to propozycja dla amatorów niekończącej się zabawy na wodnych zjeżdżalniach. Jest mniejszy niż słynny Action Aquapark, ale jego dużym atutem jest dobra lokalizacja i przystępność - to doskonałe rozwiązanie dla tych, którzy w tym samym czasie chcą być zarówno blisko centrum i plaży oraz korzystać z atrakcji wodnych. Park wodny jest utrzymany w stylu państwa Inków, dzięki temu będziemy mieć okazję skosztować dań kuchni meksykańskiej w restauracji znajdującej się na terenie parku. Niektóre z jego atrakcji to: 8 zjeżdżalni - w tym: Kamikaze, Curving Dragon, Black Hole, Braid - 3 baseny , fontanny i jacuzzi. Aquapark czynny jest od godziny 9.00 do 18.00.

Zobacz więcej

Tor kartingowy Sunny Beach 70 km w linii prostej od hotelu
Gokarty to doskonała zabawa za kółkiem i zastrzyk adrenaliny. Jeżeli nigdy dotąd nie sprawdziliśmy swoich umiejętności za kierownicą gokarta to wakacje w Bułgarii będą do tego doskonałą okazją. 440 metrowy tor kartingowy jest nowoczesny i podzielony na trzy części - w zależności od poziomu trudności. Niektóre z torów zostały wykonane na wzór torów wyścigowych o światowej sławie. Posiada także nocne oświetlenie i liczniki okrążeń. Jest łatwy w lokalizacji - znajduje się przy głównej drodze z Burgas do Warny.

Zobacz więcej

Nesebyr 73 km w linii prostej od hotelu
Nesebyr to absolutny numer jeden na liście bułgarskich hitów - jest głównym motywem pojawiającym się w reklamach i folderach promujących wakacje w Bułgarii. Jego największy urok tkwi w niezwykłym położeniu - na półwyspie wychodzącym w morze, połączonym ze stałym lądem długim przesmykiem. W 1983 r. Neseber wpisano na światową listę dziedzictwa kultury UNESCO. To także najstarsze miasto w Bułgarii i jedno z najstarszych osiedli w Europie. Zwiedzając Stare Miasto zachwycimy się wąskimi uliczkami i malutkimi placykami. Koniecznie zobaczmy cerkiew Chrystusa Pantokratora - jeden z najpiękniejszych budynków starego Neseberu. Szczególną uwagę zwróćmy także na bizantyńską bramę obronną z V w. i neseberskie domy - XVIII i XIX-wieczne rezydencje zbudowane w stylu czarnomorskim z kunsztownie rzeźbionymi drewnianymi filarami i wykuszami. Najbardziej znane są domy: Kapitana Paweła, Łambrinowa, Tulewa, Bogdanowa i Moskojaniego (dziś muzeum etnograficzne).

Zobacz więcej

Nesebyr

Pogoda

18°C
12°C
15°C
15

Przed podróżą

SYTUACJA W UKRAINIE
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.

COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Nie ma wymaganych dokumentów na wylot.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.

AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
Do Bułgarii Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu lub dowodu osobistego.
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.
Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.