HVD Viva Club





Opis oferty
Region
Varna
Opis
Hotel usytuowany w spokojniejszej części Złotych Piasków. Na uwagę zasługuje zawsze uśmiechnięta obsługa i zespół animatorów a także restauracje. Dla najmłodszych przygotowano miniklub, brodzik a także programy animacyjne. Do plaży można bezpłatnie dojechać hotelowym busem. Pokoje przestronne i komfortowe.
Lokalizacja
Złote Piaski, 25km od lotniska.
Kategoria hotelu
4
Kategoria lokalna hotelu
4
Data otwarcia
2003 r. Odnowiony w 2015 r.
Na terenie hotelu znajdują się 3 restauracje, 3 bary, basen, pralnia (płatna), sejf w recepcji (płatny), zestaw do prasowania (płatny), sala konferencyjna, windy, sala TV.
Rabaty i zniżki
1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis
Internet
• Wi-Fi w lobby bezpłatne
• Wi-Fi w pokojach bezpłatne
Plaża
800m od hotelu, publiczna, piaszczysta. Parasole, leżaki - bezpłatne. Na plażę kursuje bezpłatny bus hotelowy (1.06-15.09).
Pokoje
W 8 piętrowym budynku głównym
Typy pokoi
- pokoje twin klimatyzacja, TV, telefon, sejf, minilodówka (bezpłatna) łazienka (WC, prysznic), balkon
• pokoje superior klimatyzacja, TV, telefon, sejf, minilodówka (bezpłatna), łazienka (WC, prysznic), balkon
• pokoje rodzinne klimatyzacja, TV, telefon, sejf, minilodówka (bezpłatna), łazienka (WC, prysznic), balkon
Wyżywienie
• restauracje, restauracja ala carte, 3 bary
All Inclusive
(11:00-00:00)
• śniadanie (07:30-10:00), późne śniadanie (10:00-11:00), obiad (12:00-14:00), kolacja (18:00-21:00)
• przekąski (12:00-17:00)
• wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
Restauracje a la carte
• płatna. Wymagana rezerwacja.
• włoska
Z myślą o dzieciach
• brodzik
• animacje i zajęcia w miniklubie dla dzieci w wieku 4-12 lat
• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie mini klubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
• plac zabaw
• krzesełko dla dziecka w restauracji
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)
W cenie
• siłownia
• animacje, rzutki, aerobik
• siatkówka
• bilard
• tenis stołowy, boccia
• boisko do piłki nożnej
Płatne
• kort tenisowy
• sauna, jacuzzi, masaż
Dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które znajdziemy tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek.
Aktualizacja opisu
08.12.2021 16:02
Usługi dostępne w hotelu
Wi-Fi
All Inclusive
Serwis plażowy
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
2 osobowy
2 dorosłych
2 osobowy
2 dorosłych
Warto dokupić
Oficjalny parking P1, Wolności 90, 42-625 Ożarowice, Polska
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczeniazero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacjiCena całkowita
4 892 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie
Para
Mapa

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Zobacz więcej
Zobacz więcej
Zobacz więcej

Pogoda
Czerwiec
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Nie ma wymaganych dokumentów na wylot.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.
Informacje prawne
W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:
- umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
- publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
- możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
- doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
- nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
- komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
- rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.
Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:
- dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
- należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
- rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.
Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.