Dobry85 opinii75% poleceń
7,7
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny
Wakacje.plWczasyBułgariaZłote PiaskiZłote PiaskiSunrise (ex. Primasol Sunlight Sunrise)

Sunrise (ex. Primasol Sunlight Sunrise)

Lato 2021
Kod oferty: WAK609106
obiekt
obiekt
obiekt, basen
obiekt, basen
basen, sport i rekreacja
obiektobiektobiekt, basenobiekt, basenbasen, sport i rekreacjabasen, sport i rekreacjabasenobiektbudynek głównybudynek główny, teren hotelurecepcja / lobbyteren hotelulobby barteren hotelu, basendrink barrestauracjarestauracjarestauracjarestauracjapokójpokójpokójpokójpokójpokójpokójpokój
Z Wakacje.pl podróżuj bezpiecznie!
W sekcji „Przed podróżą” przeczytaj ważne informacje o bezpieczeństwie podróżowania i wymaganiach związanych z koronawirusem.
Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
 Zobacz szczegóły 

Nasi klienci docenili

  • Atrakcyjna lokalizacja: malownicze położenie pośród zielonych drzew, tylko 300 m do turystycznego centrum kurortu.
  • Hotel należy do sieci Primasol, która słynie z wysokiego standardu zakwaterowania i świadczonych usług.
  • Dla dzieci: miniklub, plac zabaw oraz animacje prowadzone przez zespół hotelowy.
  • Piaszczysta i szeroka plaża ok. 300 m od hotelu (możliwy dojazd także busem hotelowym).
  • Dodatkowe opcje

    Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

    185
    za wycieczkę
    promesa

    Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

    promesa
    0
    za wycieczkę
    Trwa weryfikacja ceny

    Najchętniej wybierana opcja. Szybko, bezpiecznie, gdziekolwiek jesteś!

    Informacje o podróży

    Zakwaterowanie

    18.06.2021 Piątek

    Wykwaterowanie

    25.06.2021 Piątek

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK609106Region: Złote PiaskiOrganizator: Prima Holiday

    Położenie

    Usytuowany w centralnej, górnej części kurortu, w zielonej okolicy, z pięknym widokiem na morze. Oddalony ok. 250m od centrum Złotych Piasków z licznymi sklepami i lokalami rozrywkowymi.

    Plaża

    Publiczna, oddalona ok 400m można dojść do niej przez piękny park (zejście schodami) lub dojazd bezpłatnym hotelowym busem (od czerwca kursuje co godzinę od 09.00-17.00); długa i piaszczysta z łagodnym zejściem do morza. Leżaki i parasole odpłatnie (ok. 5 BGN/leżak/dzień), ręczniki plażowe za kaucją.

    Hotel

    Kategoria lokalna 4

    Nowoczesny i komfortowy hotel należący do znanej sieci PrimaSol, która gwarantuje wysoki standard zakwaterowania i obsługi oraz przyjazną atmosferę. Składa się z 6-piętrowego budynku głównego z panoramicznym widokiem na złotą plażę i morze.

    Do dyspozycji gości

    Ogólne i usługi: recepcja, sejf w recepcji za opłatą, nowocześnie i bardzo przyjemnie urządzone lobby hotelowe, punkt wymiany walut, sala TV, windy, sklep. Hotel akceptuje karty Visa i MasterCard.

    Restauracje i bary: restauracja główna z tarasem, restauracja á la carte, lobby bar, snack bar, bar przy basenie.

    Internet

    Bezpłatne Wi-Fi dostępne w wyznaczonych strefach hotelu.

    Konferencje/incentive

    Sala konferencyjna.

    Sport, rekreacja, rozrywka

    Bezpłatnie: 2 baseny (jeden duży tarasowy, drugi mniejszy), leżaki i parasole przy basenach, badminton, gimnastyka, tenis stołowy, boccia, taras słoneczny w ogrodzie, kort tenisowy oraz boisko wielofunkcyjne (wymagana rezerwacja), rzutki, siatkówka, koszykówka, aerobik, fitness, dzienny i wieczorny program animacyjny.

    Odpłatnie: bilard, masaż, sporty wodne na plaży.

    Dla dzieci

    Basen dla dzieci, wydzielony brodzik, animacje dla dzieci 4-12 lat, plac zabaw, dyskoteka, na zamówienie łóżeczko dla dziecka do 2 lat.

    Zakwaterowanie

    Oferuje 300 wygodnych, ale skromnych pokoi.

    Pokój typu Standard: ok. 23m, dwuosobowy z możliwością jednej dostawki, klimatyzowany, wyposażony w mini-lodówkę, TV, łazienkę (prysznic, WC), zlokalizowane na niższym piętrze.

    Pokój typu Comfort: ok. 25m, dwuosobowy z możliwością jednej dostawki, klimatyzowany, wyposażony w mini-lodówkę, TV, łazienkę (prysznic, suszarka do włosów, WC).

    Pokój typu Superior: większe, ok. 27m, dwuosobowy z możliwością dwóch dostawek, klimatyzowany, wyposażony w mini-lodówkę, TV, łazienkę (prysznic, suszarka do włosów, WC).

    UWAGA - W HOTELU OBOWIĄZUJE DEPOZYT ZA PILOTA DO KLIMATYZACJI OK. 50 BGN.

    Wyżywienie

    All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu, późne śniadanie kontynentalne, lekkie przekąski w formie snacków, lody, lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w godzinach 10.00-23.00 w wyznaczonych barach. All Inclusive nie zawiera importowanych i wysokojakościowych napojów alkoholowych, soków ze świeżych owoców, napojów butelkowanych i energetycznych.

    Informacje dodatkowe

    • Na zamówienie dostępne są pokoje przystosowane dla osób niepełnosprawnych.

    • Hotel nie akceptuje zwierząt.

    • Parking za opłatą (ok. 6 EUR/dzień).

    Cena

    Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy dla czarterów bagaż 23kg + 5 kg bagaż podręczy / dla przelotów low costowych Ryanair/WizzAir bagaż 10kg + mała podręczna torebka / dla lotów rejsowych LOT tylko bagaż podręczny 8kg

    , opłaty lotniskowe i transfer lotnisko - hotel - lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opiekę polskojęzycznego rezydenta (przy pobytach od 19 czerwca do 18 września), ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej. Składka na TFP jest bezzwrotna nawet w przypadku rezygnacji Klienta z imprezy turystycznej), VAT.

    Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG),

    Oraz od 01.01.2021 analogiczą wyskość składki na Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP):

    15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)

    13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę

    10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)

    Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własnego), OC organizatora, VAT.

    Cena nie zawiera: obowiązkowej opłaty klimatycznej 6 euro/os./pobyt (płatnej na miejscu u rezydenta), dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.), opłaty za bagaż rejestrowany na połączeniach low costowych ok. 300pln/bagaż / na połączeniach rejsowych LOT ok 250pln/bagaż

    , wycieczek fakultatywnych. Przy połączeniach rejsowych cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.

    W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

    Bagaż

    Uwaga! Przy przelotach przewoźnikiem Bułgaria Air waga bagażu łączonego nie może przekroczyć 23kg!

    W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

    Warunki wjazdowe

    • dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Bułgarii jest ważny dowód osobisty lub paszport.

    • Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

    • każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

    Dokumenty podróży

    DOKUMENTY PODRÓŻY WYSYŁANE SĄ MAILEM NA 2 DZNI PRZED WYLOTEM PO GODZINIE 12:00

    Covid-19

    Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

    W związku z powyższym prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych : https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych , jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ .

    Osoby podróżujące linią Easy Jet, podczas przelotu zobowiązane są do posiadania maseczek FFP2 (chirurgiczne lub materiałowe). Szaliki, osłony twarzy (przyłbice) oraz maski z zaworami nie będą przez przewoźnika akceptowane.

    Ogolne wytyczne sanitarne w Bułgarii

    Lotnisko W Warnie I Burgas

    • na lotnisko mogą wejść tylko pasażerowie

    • elektroniczny pomiar temperatury osób wchodzących

    • zwiększona częstotliwość dezynfekcji urządzeń do kontroli

    • markery podłogowe do dystansu społecznego (min. 1,5m)

    • ogólnodostępne środki do dezynfekcji na terenie lotniska

    • obsługa lotniska wyposażona w środki osobistej ochrony (maseczki i rękawiczki)Przyjazd gosci hotelowych:

    • Musza byc zachowane odpowiednie normy odległosci, wynoszace połtora metra, pomiedzy osobami, również członkami tej samej rodziny lub grupy.

    • Hotel Informuje o maksymalnej liczbie Gosci, ktora moze przebywac w danej czesci obiektu, a takze obowiązku zachowania odległosci przestrzennej co najmniej 1,5metra.

    • Dozowniki z płynnymi srodkami odkazajacymi będą umieszczane w punktach dostepnych dla Gosci i personelu wewnatrz obiektu - w szczegolnosci przy wejsciach, w recepcji, przy wejsciach do windy, przy wejsciu do pomieszczen w ktorych serwowany jest catering i rozrywka, a takze przy wejsciach do publicznych toalet, stref basenowych itp. Zalecenia dla hoteli podczas kwaterowania w recepcji:

    • Jednoczesnie mozna meldowac do 2 osob, chyba, ze naleza do jednej rodziny lub grupy.

    • Zaleca sie korzystac z płatnosci bezgotowkowych/zblizeniowych. Nalezy ograniczyc do minimum czas jaki goscie spedzaja w recepcji.

    • Recepcjonisci sa odpowiednio przeszkoleni w zakresie COVID-19 aby moc skutecznie, bezpiecznie i profesjonalnie wykonywac swoje obowiazki nie dopuszczajac do rozprzestrzeniania sie wirusa w obiekcie.

    • Goscie będą informowani o procedurach i polityce obiektu dotyczacej bezpieczenstwa i ochrony oraz srodkach zapobiegawczych zastosowanych w stosunku do COVID-19 w danym obiekcie.

    • Recepcjonisci są odpowiednio szkoleni na wypadek, gdy zajdzie podejrzenie obecnosci wirusa wsrod gosci hotelowych. Lista odpowiednich numerow telefonow do regionalnych władz ds. zdrowia, instytucji medycznej, z ktora obiekt zakwaterowania ma umowe o swiadczenie usług, pogotowia ratunkowa, apteki itp. musi byc dostepna dla pracownikow recepcji w łatwo dostepnym miejscu. W Lobby hotelowym:

    Nalezy unikac gromadzenia sie obcych ludzi. Nalezy przestrzegac 1,5m odstepu od obcych osob. Korzystanie z wind powinno byc ograniczone do jak najmniejszej liczby osobSprzatanie:

    Podczas pandemii Covid hotele bedą stosować bardziej specjalistyczne srodki czyszczace i dezynfekujace (biocydy).

    W szczególności dotyczy to powierzchni, takich jak klamki, przyciski windy, porecze, przełaczniki, klamki, ramiona krzeseł i płaskie powierzchnie, w tym blaty w obszarach roboczych i jadalniach itp. Tam, gdzie to mozliwe, drzwi i okna powinny pozostac otwarte w ciagu dnia. Wymagane jest zachowanie niezbednej odległosci miedzy personelem a goscmi (co najmniej 2metry). Zastosowanie będzie miała również czesta dezynfekcja publicznych toalet, wind, recepcji (po kazdym kontakcie z Klientem), klamek, poreczy, uchwytow, telefonow, klawiatur komputerowych i innych czesto dotykanych powierzchni. Restauracje i miejsca rozrywki:

    • Konieczne jest przestrzeganie wytycznych, wydanych przez Bułgarska Agencje Bezpieczenstwa Zywnosci i koordynowanych przez Ministra Zdrowia. Priorytetem musi byc ochrona zdrowia. Nalezy, tam gdzie to mozliwe, stosowac techniki bezdotykowe", takie jak np. serwowanie dan a'la carte zamiast bufetow.

    • Nalezy zachecac Gosci do umycia rak przed jedzeniem i stosowac dozowniki płynow wirusobojczych podczas wchodzenia i wychodzenia ze stref gastronomicznych.

    • Musza byc zachowane odpowiednie odległosci pomiedzy obcymi osobami oraz wyznaczone odpowiednie ciagi piesze.

    • Wdrozenie srodkow czyszczenia i dezynfekcji we wszystkich obszarach roboczych restauracji (bufety, otwarte obszary restauracji; kuchnie itp.) jako ogolny srodek zapobiegawczy podczas całej epidemii COVID-19. Zwłaszcza przy czesto dotykanych przedmiotach - takich jak stoły, krzesła, porcelana, sztucce, przyprawy itp.

    • Dozwolone jest oferowanie jedzenia w formie bufetu, ale pod warunkiem, ze jedzenie jest umieszczone za przezroczysta bariera i jest wydawane przez pracownika wyposazonego w maske i rekawiczki. Niedozwolona jest samoobsługa ani bezposredni kontakt gosci z jedzeniem.

    • Przy stole powinny siedziec maksymalnie 4 osoby. Odległosci pomiedzy stolikami powinny wynosic minimum 1,5metra. Baseny i obiekty sportowe:

    • Dozwolone jest korzystanie z basenow. Przy basenach powinien znalezc sie dozownik z płynem do dezynfekcji.

    • Animacje powinny byc przeprowadzane na zewnatrz budynkow z zachowaniem odpowiednich odległosci.

    • Nie zezwala sie na korzystanie z hal do zajec rekreacyjnych wewnatrz pomieszczen, placow zabaw dla dzieci, sal gier, basenow krytych, dyskotek i innych, ktore wiaza sie z tłumem ludzi, chyba ze nastapi zmiana w zarzadzeniu Ministra Zdrowia.

    • W centrach spa/wellness czynne beda tylko baseny, chyba, ze nastapi zmiana w zarzadzeniu Ministra Zdrowia. Ponadto przy wjeździe do Bułgarii Klienci powinni wypełnić oświadczenie załączone do dokumentów podróży (do pobrania również na stronie Prima Holiday) i przekazać je organom celnym na lotnisku. Zalecamy wykupienie dodatkowego ubezpieczenia KL chroniącego w przypadku zachorowania na COVID.

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Mapa i atrakcje okolicy

    Port Marina Dinevi

    68 km w linii prostej od hotelu
    Port Marina Dinevi to największy port na bułgarskim wybrzeżu Morza Czarnego i zarazem największa atrakcja Św. Wlasu. Przystań ta może pomieścić aż 300 jachtów, mogą do niego cumować jednostki o długości powyżej 25 metrów. Przystań cieszy się bardzo dużą popularnością, dlatego nie powinien nas zdziwić fakt, że spotkamy tam spacerujących celebrytów, czy gwiazdy z pierwszych stron gazet. Możemy także skorzystać z oferty firmy specjalizującej się w organizacji rejsów po Morzu Czarnym i wybrać się w morską podróż po Bułgarii. Oczywiście nie zapomnijmy o spacerze wieczorową porą - widoki są wprost oszałamiające.

    Zobacz więcej

    Action Aquapark

    70 km w linii prostej od hotelu
    Action Aquapark to największy i najpopularniejszy park wodny w Słonecznym Brzegu. Na powierzchni 24 000 m2 znajduje się ponad 30 wodnych atrakcji dostosowanych do każdego wieku i gustu. Największa zjeżdżalnia mierzy aż 18 m wysokości, a najdłuższa ma aż 120 m i prędkość zjazdu 60 km na godzinę. Park został podzielony na 4 strefy tematyczne z 3 różnymi poziomami adrenaliny: Strefę dla dzieci (m.in. wodne zamki, kluby akcji, animacje), Strefę Rodzinną (m.in. leniwa rzeka o długości 330 m, ogromny basen z falami i wyspa przygód z wodospadami i tunelami), Strefę Ekstremalną (najszybsze, największe i najdłuższe zjeżdżalnie) i Strefę Rozrywki (atrakcje zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci). Action Aquapark jest otwarty od 25 maja do 15 września. Bilet wstępu na cały dzień dla os. dorosłej i dziecka powyżej 1,3 m wzrostu to ok. 34 BGN. Dzieci o wzroście od 0,9-1,30 m zapłacą 17 BGN, a poniżej 0,9 m mają darmowy wstęp.

    Zobacz więcej

    Aquapark w Kuban Hotel

    71 km w linii prostej od hotelu
    Aquapark w Kuban Hotel to propozycja dla amatorów niekończącej się zabawy na wodnych zjeżdżalniach. Jest mniejszy niż słynny Action Aquapark, ale jego dużym atutem jest dobra lokalizacja i przystępność - to doskonałe rozwiązanie dla tych, którzy w tym samym czasie chcą być zarówno blisko centrum i plaży oraz korzystać z atrakcji wodnych. Park wodny jest utrzymany w stylu państwa Inków (dzięki temu będziemy mieć okazję skosztować dań kuchni meksykańskiej w restauracji znajdującej się na terenie parku). Niektóre z jego atrakcji to: 8 zjeżdżalni (w tym: Kamikaze, Curving Dragon, Black Hole, Braid), 3 baseny , fontanny i jacuzzi. Aquapark czynny jest od godziny 9.00 do 18.00.

    Zobacz więcej

    Tor kartingowy Sunny Beach

    71 km w linii prostej od hotelu
    Gokarty to doskonała zabawa za kółkiem i zastrzyk adrenaliny. Jeżeli nigdy dotąd nie sprawdziliśmy swoich umiejętności za kierownicą gokarta to wakacje w Bułgarii będą do tego doskonałą okazją. 440 metrowy tor kartingowy jest nowoczesny i podzielony na trzy części - w zależności od poziomu trudności. Niektóre z torów zostały wykonane na wzór torów wyścigowych o światowej sławie. Posiada także nocne oświetlenie i liczniki okrążeń. Jest łatwy w lokalizacji - znajduje się przy głównej drodze z Burgas do Warny. Ceny są bardzo przystępne - od 10-25 BGN za 3 minuty.

    Zobacz więcej

    Nesebyr

    74 km w linii prostej od hotelu
    Nesebyr to absolutny numer jeden na liście bułgarskich hitów - jest głównym motywem pojawiającym się w reklamach i folderach promujących wakacje w Bułgarii. Jego największy urok tkwi w niezwykłym położeniu - na półwyspie wychodzącym w morze, połączonym ze stałym lądem długim przesmykiem. W 1983 r. Neseber wpisano na światową listę dziedzictwa kultury UNESCO. To także najstarsze miasto w Bułgarii i jedno z najstarszych osiedli w Europie. Zwiedzając Stare Miasto zachwycimy się wąskimi uliczkami i malutkimi placykami. Koniecznie zobaczmy cerkiew Chrystusa Pantokratora - jeden z najpiękniejszych budynków starego Neseberu. Szczególną uwagę zwróćmy także na bizantyńską bramę obronną z V w. i neseberskie domy - XVIII i XIX-wieczne rezydencje zbudowane w stylu czarnomorskim z kunsztownie rzeźbionymi drewnianymi filarami i wykuszami. Najbardziej znane są domy: Kapitana Paweła, Łambrinowa, Tulewa, Bogdanowa i Moskojaniego (dziś muzeum etnograficzne).

    Zobacz więcej

    Pogoda

    Temperatura w dzień
    24°C
    Temperatura w nocy
    16°C
    Temperatura wody
    20°C
    Liczba godzin słonecznych
    9

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że wszyscy podróżni (bez względu na wiek) udający się do Bułgarii mają obowiązek okazać służbom lotniskowym negatywny wynik testu RT-PCR w kierunku COVID-19, wykonanego maksymalnie na 72 godz. przed wylotem. Czas liczony jest od momentu pobrania próbek do badania, do godziny planowanego startu samolotu. Dokument potwierdzający negatywny wynik testu musi być w języku angielskim.
    Do Bułgarii Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu lub dowodu osobistego.
    W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.
    Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.

    Opinie

    Opinie dodane przez

    7.7
    Małgorzata Urbanek Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Sierpień 2019Rodzina z dziećmi
    Pobyt udany. Jedyny minus to łazienka i długi czas oczekiwania na pokój pomimo godzin popołudniowych.
    ZaletyPokój czysty i duży. Baseny ładne sporo leżaków, stołówka przestronna .
    WadyŁazienka malutka 1,2m x 1,2m z prysznicem w ścianie zamontowanym nad ubikacją, po kąpieli wszystko zalane a ręcznik pod nogi w przedpokoju

    1.3
    Ruda
    Pobyt - Sierpień 2019Para
    Jedna wielka maskara wszystko się rozsypuje w pokoju lampka wisi na samym tynku framuga odpada od drzwi prysznic zapchany. Zajmowanie sobie leżaków przed śniadaniem przez innych nie ma gdzie się położyć i odpocząć wszytko zajęte chociaż w regulaminie jasno jest napisane że tego się nie robi.Wiecznie nie ma miejsca żeby zjeść spokojnie posiłek codziennie to samo czas oczekiwania żeby dostać się do jedzenia około 30 minut jedzenie zimne albo spalone co im zostanie z trzech lub dwóch dni robią jakieś śmieszne sałatki brak sztućców . Jak dla mnie ten hotel nie zasługuje na miano gwiazdek żenada jeden wielki bałagan !!!
    ZaletyJak dla mnie ten hotel nie ma żadnych zalet
    WadyJedna wielka maskara wszystko się rozsypuje w pokoju lampka wisi na samym tynku framuga odpada od drzwi prysznic zapchany. Zajmowanie sobie leżaków przed śniadaniem przez innych nie ma gdzie się położyć i odpocząć wszytko zajęte chociaż w regulaminie jasno jest napisane że tego się nie robi.Wiecznie nie ma miejsca żeby zjeść spokojnie posiłek codziennie to samo czas oczekiwania żeby dostać się do jedzenia około 30 minut jedzenie zimne albo spalone co im zostanie z trzech lub dwóch dni robią jakieś śmieszne sałatki brak sztućców . Jak dla mnie ten hotel nie zasługuje na miano gwiazdek żenada jeden wielki bałagan !!!

    6.7
    Malwina Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Lipiec 2019Rodzina z dziećmi
    Hotel wywarł na mnie ogólnie pozytywne wrażenie. Obsługa i jej jakość - super :) Bardzo mili i uśmiechnięci ludzi. Animacje na wysokim poziomie, spora dawka rozrywek zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych. Pokoje - no cóż - nie może być idealnie :) Małe, ciasne ale w zasadzie przeznaczone tylko do spania więc nie ma co narzekać. Klimatyzacja działa na słowo honoru - raz jest, raz nie chłodzi i leje się z niej woda. Łazienka do poprawy ale to akurat zmora większości hotelów, gdzie turyści przewijają się hurtowo. Jeśli chodzi o jedzenie - tu mam największe zastrzeżenia. Jest go dużo, jednak wszystko smakuje tak samo. Drinki ok, po uhonorowaniu barmanów napiwkami możemy liczyć na wersje strong i bardziej strong :) Warto pamiętać, że opcja all inclusive nie upoważnia nas do czucia się panami świata bo i jedzenie smakuje inaczej niż np zamówione z karty i zapłacone poza opcją all i drinki również również dlatego warto zwrócić na to uwagę :) Ja sam hotel polecam (polecam również zostawianie napiwków w barach i pokojówkom) jednak samo centrum Złotych Piasków nie jest - według mojej oceny - dobrym miejscem na wakacje z małym dzieckiem.
    8.3
    Tomek
    Pobyt - Lipiec 2019Rodzina z dziećmi
    Byliśmy rodzinnie 2+1 w drugiej połowie lipca. Bardzo fajni animatorzy (zabawy i gry dla wszystkich, dyskoteki dla dzieci i występy wieczorne). Recepcja pomocna (udało się zamienić pokój) jednak większość pozostałych pracowników bez znajomości angielskiego. Jedzenie takie sobie, ale może to kwestia gustu. Napoje w ALL raczej rozcieńczane. Czysto i schludnie, pokoje ok, brak problemów z wodą pod prysznicem co często zdarza mi się w Polsce. Fajne baseny chociaż mam wrażenie, że woda w nich była zimniejsza jak w morzu. Do plaży skrótem 5min. Odradzam plaże SIRENA (przypisaną do tego hotelu) - strasznie kamienista. Polecam wstać i zobaczyć wschód słońca nad morzem. Ogólne wrażenia pozytywne - polecam.
    ZaletyAnimatorzy dla dzieci i dorosłych Pomocni pracownicy na recepcji Ogólnie czysto
    WadyBaseny czynne tylko do 17 Jedzenie (dla mnie wiele rzeczy niezjadliwych)

    10
    Magda Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Lipiec 2019Rodzina z dziećmi
    Fantastyczny hotel. Byliśmy od 19-26 lipca- rodzina 2+1. Jedzenie przepyszne, każdy znajdzie coś dla siebie. Największą atrakcją były animacje, które odbywały się cały dzień zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Animatorzy byli fantastyczni I cudowni. Codziennie dyskoteki dla dzieci a po nich godzinne przedstawienia dla dorosłych. Plaża niedaleko, można było dojść skrótem przez park. Hotel położony bardzo blisko centrum. Napewno tam kiedyś wrócimy. Polecam!!!
    ZaletyPyszne jedzenie , super baseny , fantastyczni animatorzy
    WadyNie ma