13 891 zł
za osobęCoral Level at Iberostar Selection Bavaro





Opis oferty
Region
Punta Cana
Opis
Luksusowy hotel należący do sieci Iberostar. Położony w rejonie Punta Cana w dzielnicy hotelowej nieopodal plaży. Goście będą zakwaterowani w pokojach z segmentu premium z wyposażeniem najwyższej jakości. Do dyspozycji będą baseny odkryte, restauracje a także cała gama zabaw dla dzieci. Z pewnością poczujemy tu karaibska atmosferę.
Lokalizacja
8km od Playa Bavaro, 25km od centrum Punta Cana, 25km od lotniska w Punta Cana. Hotel usytuowany na powierzchni: 150000m2.
Kategoria hotelu
5
Kategoria lokalna hotelu
5
Data otwarcia
2019 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bar, pralnia (płatna), baseny odkryte (2).
Internet
• Wi-Fi w lobby bezpłatne
Plaża
Przy hotelu, wydzielona część plaży publicznej, piaszczysta. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe.
Pokoje
Zlokalizowane w 20 budynkach
• 20 villi (liczba pięter: 1)
Typy pokoi
- Junior Suite
Dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
- Junior Suite Pool Access
Dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
- Junior Suite Ocean Front
Dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
- Family Junior Suite
Dla max. 6 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- Presidential Suite
Dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, jacuzzi, WC), balkon
Wyżywienie
• restauracja główna, bar
All Inclusive
(24h)
• śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:30-15:00), kolacja (18:30-21:30)
• wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
Z myślą o dzieciach
• animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat
• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
• krzesełka dla dzieci w restauracji
• opiekunka dla dzieci (płatna)
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)
W cenie
• aerobik
• siłownia
• animacje
Dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
• Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE
• Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
• Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
• Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
• Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (W WYZNACZONYCH GODZINACH)
• Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK(BEZPŁATNIE)
• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
• Czy na leżakach są materace? - TAK
• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,ROZPAKOWANE)
• Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE
• Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
• Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - NIE
• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
• Czy siłownia jest czynna? - NIE
• Czy mini klub jest czynny? - TAK
• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM, ZAJĘCIA SPORTOWE, SIATKÓWKA, PIŁKA WODNA, RZUTKA, MINI DISCO, DYSKOTEKA)
Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
• ->
Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które można znaleźć tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek. Połączenia lotnicze odbywają się lotem bezpośrednim, w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
Na miejscu opieka polskojęzycznego rezydenta.
Aktualizacja opisu
23.11.2022 16:05
Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Wi-Fi
Przy plaży
Siłownia
Mini Klub
All Inclusive 24H
Serwis plażowy
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćSuite dwuosobowy
2 dorosłych
Suite dwuosobowy
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking PERI Parking Garaże Premium, Wolności 18, 42-625 Pyrzowice
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczeniazero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacjiCzekamy na pierwszą opinię! Może Twoją?
Możesz opowiedzieć coś o tej ofercie? Polecasz ją czy wręcz przeciwnie? Podziel się swoimi doświadczeniami i pomóż innym podjąć decyzję, gdzie pojechać na wakacje.

Mapa

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Zobacz więcej
Zobacz więcej

Zobacz więcej

Pogoda
Luty
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
Nie wcześniej niż 72 godziny przed wylotem należy wypełnić formularz e-Tiket. Formularz należy wypełnić online- zobacz więcej.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie:nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI:
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
W Dominikanie dla Polaków wizy nie są wymagane, przy wjeździe trzeba jednak wykupić kartę turystyczną, która kosztuje ok. 15 USD i uprawnia do 30-dniowego pobytu na terenie Dominikany. Często cena karty turystycznej jest już wliczona w cenę biletu lotniczego.