Średnia ocena4 opinie
4.3

14 612

za osobę
Podsumowanie ceny
20

Opis oferty

Region: Punta CanaOrganizator: Best ReisenKod oferty: WAK743031

Naszym zdaniem

Jeden z najnowszych hoteli na wybrzeżu Punta Cana (otwarty w 2019 r.). Piękna plaża, duży basen, dziecięcy aquapark, eleganckie pokoje, nowoczesne wnętrza, kilka barów i restauracji - kuchnia z całego świata.

Położenie

Hotel usytuowany przy piaszczystej plaży w Cabeza de Toro, ok. 20km od centrum Punta Cana, ok. 15km od lotniska.

Wyposażenie

Obszerne, eleganckie lobby z całodobową recepcją, punkt wymiany walut, informacja turystyczna, bezpłatne łącza Wi-Fi, centrum konferencyjne, wypożyczalnia samochodów, sklep, butiki, gabinet lekarski, restauracje (kuchnia międzynarodowa, azjatycka, śródziemnomorska, latynoska, steak house), kawiarnia, bary: sportowy, w lobby, przy plaży, swim up przy basenie, na tarasie dachowym, food truck, room service.

Pokoje

Luxury Swim Out - klimatyzowany pokój z łazienką (wanna lub prysznic, suszarka do włosów), telewizor, sejf, telefon, Wi Fi, zestaw do kawy/herbaty, taras z dostępem do basenu. Powierzchnia - ok. 50m kw.

Luxury Tropical - klimatyzowany pokój z łazienką (wanna lub prysznic, suszarka do włosów), telewizor, zestaw do kawy/herbaty, sejf, telefon, Wi Fi, widok na ogród, taras lub balkon. Powierzchnia - ok. 50m kw.

Luxury Master Suite - klimatyzowany apartament składa się z sypialni, łazienki (wanna lub prysznic, suszarka do włosów, szlafroki, kapcie), salonu z sofą i stolikiem. Na wyposażeniu: telewizor, sejf, telefon, Wi Fi, zestaw do kawy/herbaty, balkon lub taras (widok na basen lub ogród). Powierzchnia - ok. 98m kw.

Wyżywienie

All Inclusive - śniadanie, obiad, kolacja, napoje, alkohole lokalne i międzynarodowe (prócz marek premium), codziennie uzupełniany minibar (woda, napoje, piwo), room service w wyznaczonych godzinach. Posiłki i napoje w restauracji głównej (bufety) oraz w wyznaczonych restauracjach a'la carte i barach.

Sport i rozrywka

Kompleks basenów, jacuzzi, siłownia, animacje, program rozrywkowy, dyskoteka, strefa spa (basen, sauna, jacuzzi, masaże, zabiegi kosmetyczne, hydroterapia), sporty wodne.

Dla dzieci

Basen dla dzieci, wodny plac zabaw, menu dziecięce, miniklub, klub dla nastolatków.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Zmiany w zakresie oferowanych świadczeń.

Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji. Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

Cena nie zawiera

Podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wymagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).

Powrót do polski

Powrót Do Polski

28marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia, wykonywania testów i odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.

https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia

http://https://strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9081,Kwarantanna-po-przekroczeniu-granicy.html

Warunki wjazdu do kraju

Przed podróżą na Dominikanę obowiązuje wypełnienie elektronicznego formularza wjazdu/wyjazdu. Tu dostępny: https://eticket.migracion.gob.do

Nie ma wymogu posiadania wyniku testów.

Podczas lotów z i na terytorium Niemiec oraz lotów z przesiadką w Niemczech na lotniskach i w samolotach należy używać maseczek medycznych (FFP2, KN95, N95) lub maseczek chirurgicznych. Przyłbice, maski FFP2 z zaworem, chusty oraz szale nie są dozwolone. Maseczkę należy wymieniać co 3 godziny. Podczas odprawy sprawdzane są rodzaje maseczek oraz ich liczba. Brak odpowiedniej maseczki może skutkować odmową wejścia na pokład samolotu.

Ze względu na dynamiczną sytuację i wciąż zmieniające się przepisy dot. zasad podróżowania w czasie pandemii, konieczne jest zapoznanie się z aktualnymi przepisami linii lotniczych.

Www.lufthansa.com/xx/en/flight-information.htm

https://www.swiss.com/pl/en/homepage

https://www.airfrance.fr/en/information/covid-19

Aktualne informacje na temat sytuacji epidemiologicznej i restrykcji obowiązujących w Dominikanie:

https://www.msp.gob.do/

https://www.godominicanrepublic.com/newsroom/coronavirus/

http://dominikana.konsulat.gov.pl/blog/kategorie/aktualnosci/

Uwagi

Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

Informujemy, że na niektórych trasach linii Air France może zdarzyć się dodatkowy postój samolotu na trasie powrotnej w Santo Domingo.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Od obywateli polskich wjeżdżających na terytorium Dominikany nie wymaga się wizy wjazdowej; Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6miesięc oraz okazać bilet powrotny i wystarczające środki finansowe na pokrycie kosztów deklarowanego pobytu. Przepisy celne nie określają wysokości kwoty wymaganej na każdy dzień pobytu.

UWAGA! Klienci podróżujący na Dominikanę !

Od 29.11.2020 OBOWIĄZKOWO wymagane jest wypełnienie formularza na stronie https://eticket.migracion.gob.do/ przy wylocie na Dominikanę i przy powrocie z Dominikany.

Covid

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Atrakcje na świeżym powierzu

Dostępność barów (np. bary przy plaży) oraz atrakcji usytuowanych na świeżym powietrzu jest uzależniona od warunków pogodowych oraz obłożenia hotelu. Decyzję o wyłączeniu obiektów z użytkowania podejmuje hotel bez konsultacji z Touroperatorem.

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość
Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

. junior suite luxury double balcony or terrace garden view

2 dorosłych

All inclusive
WylotDeutsche Lufthansa AG, LH177, LH43
08:45
17:50
BER · 09.02 (Czw.)Berlin - Brandenburg
PUJ · 09.02 (Czw.)Punta Cana
Przylot
19:35
12:55
PUJ · 16.02 (Czw.)Punta Cana
BER · 17.02 (Pt.)Berlin - Brandenburg
27 328 zł
za pokój

. deluxe double balcony or terrace

2 dorosłych

All inclusive
WylotDeutsche Lufthansa AG, LH177, LH43
08:45
17:50
BER · 09.02 (Czw.)Berlin - Brandenburg
PUJ · 09.02 (Czw.)Punta Cana
Przylot
19:35
12:55
PUJ · 16.02 (Czw.)Punta Cana
BER · 17.02 (Pt.)Berlin - Brandenburg
28 720 zł
za pokój

Master suite luxury master suite (2+0)

2 dorosłych

All inclusive
WylotDeutsche Lufthansa AG, LH177, LH43
08:45
17:50
BER · 09.02 (Czw.)Berlin - Brandenburg
PUJ · 09.02 (Czw.)Punta Cana
Przylot
19:35
12:55
PUJ · 16.02 (Czw.)Punta Cana
BER · 17.02 (Pt.)Berlin - Brandenburg
29 224 zł
za pokój

. deluxe double balcony or terrace garden view swim out

2 dorosłych

All inclusive
WylotDeutsche Lufthansa AG, LH177, LH43
08:45
17:50
BER · 09.02 (Czw.)Berlin - Brandenburg
PUJ · 09.02 (Czw.)Punta Cana
Przylot
19:35
12:55
PUJ · 16.02 (Czw.)Punta Cana
BER · 17.02 (Pt.)Berlin - Brandenburg
29 554 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Parking Dein Stellplatz, Hufenweg 16, 12526 Berlin

259
za 1 auto
1 auto
Data od
09.02.2023
Data do
17.02.2023
259
za 1 auto

Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

280
za wycieczkę
280
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka27 328
Cena całkowita27 328
Cena całkowita27 328
lub

Opinie dodane przez

Kinga
Grudzień 2022 ·

Rodzina z dziećmi

Dodano: 01.01.2023
1.4
+1
Po przyjeździe do hotelu o godz. 14:30/15:00 nie było dla nas przygotowanego pokoju. Czekaliśmy na niego do godz. 18:00. Po otrzymaniu pokoju nie byliśmy zadowoleni ze standardu, zapach wilgoci i stęchlizny unosił się. Widok z pokoju był na budowę, bardzo dużo kurzu leciało na balkon, nie było możliwości korzystania z niego, nie mogliśmy również otwierać okna, ponieważ cały kurz wlatywał nam do pokoju. Łóżka w pokoju mieliśmy obok siebie, bez żadnego odstępu, córka praktycznie spała z nami. Łazienka była oddzielona przeźroczystą szybą bez jakiejkolwiek zasłony. Mąż musiał wychodzić z pokoju, gdy córka (14-sto latka!) korzystała z łazienki. W związku z tym czuliśmy bardzo duży dyskomfort. W łazience był zapchany zlew przez co nie mogliśmy normalnie korzystać niego. Woda ze zlewu schodziła ponad 30 mi. Niezwłocznie po otrzymaniu pokoju skontaktowaliśmy się z rezydentką, umówiliśmy się na spotkanie następnego dnia na godz. 9:00 w recepcji. Zostałam przyjęta dopiero o godz.12:30. Przez 3,5 h czekałam w recepcji, aby porozmawiać i otrzymać pomoc od rezydentki. Niestety nawet przy pomocy rezydentki nie udało się dokonać zmiany w danym dniu, poinformowali nas, że otrzymamy pokój w środę po godz. 16:00. Musieliśmy czekać kilka dni na zmianę pokoju ( w hotelu byliśmy od soboty!) W środę otrzymaliśmy pokój. Niestety miejsce do spania dla córki ( skórzana sofa) nie była w jakikolwiek sposób przygotowana do spania. Brak kołdry, prześcieradła, poduszki, czegokolwiek do okrycia i zaścielenia. Oddaliśmy córce swoje prześcieradło i nakrywaliśmy sofę ręcznikami. Wielokrotnie prosiliśmy obsługę hotelową oraz recepcję o uzupełnienie pościeli i nakrycia, niestety do dnia wylotu nic nie otrzymaliśmy. Na plaży oraz na basenie było zdecydowanie za mało leżaków, nie mogliśmy korzystać z nich. Zgłosiliśmy ten fakt w recepcji, zostaliśmy poinformowani, że nie mają więcej leżaków, ale jest schowek, gdzie przechowywane są zepsute leżaki i możemy skorzystać z nich jeśli naprawimy je sobie. Przez to nie mieliśmy możliwości korzystania z infrastruktury hotelu. Nie było możliwości wejścia na plaże lub do wody, gdyż ogromna ilość glonów nie pozwalała nam na to. Góry glonów leżały na plaży. Musieliśmy chodzić 3/4 km na dziką plaże, aby w jakikolwiek sposób skorzystać z niej. Plaże przy innych obiektach wyglądały całkiem inaczej, ładne, posprzątane, zadbane. Wylot z Dominikany mieliśmy o 23:45, pokój musieliśmy opuścić o godz.12:00. Pierwszego dnia pobytu na spotkaniu z rezydentką zostaliśmy poinformowani, że mamy możliwość przedłużenia sobie o kilka godzin pokoju ( 15 dolarów/godzina). 3 dni przed poszliśmy na recepcje, aby przedłużyć sobie pokój, dostawaliśmy informację, aby przyjść następnego dnia. Chodziliśmy tak trzy dni i niestety w efekcie otrzymaliśmy informację, że nie możemy przedłużyć pokoju. Informacje które otrzymaliśmy od rezydentki były sprzeczne z tym co było nam przekazane na recepcji. Któregoś dnia ktoś zwymiotował na schodach i przejściu do pokoi, nie zostało to wgl posprzątane, nikt z obsługi nie zrobił nic z tym. Leżało tak to trzy dni, zapach który unosił się z tego był okropny. Hotel nie powinien być klasyfikowany jako 5*. Wyjazd uważamy zdecydowanie za nie udany, hotel nie spełnił nawet w najmniejszym stopniu naszych oczekiwań. Nie spełniał żadnych wymogów oraz kryteriów. Ciągłe problemu w hotelu z pokojem, leżakami, plażą nie pozwoliły nam wypocząć, zrelaksować się i nacieszyć pięknem jakie oferuje Dominikana. Jesteśmy waszymi stałymi klientami, dlatego do Dominikany również wybraliśmy się z biurem podróży Itaka. W związku z rażącymi uchybieniami wynikającymi z różnicy pomiędzy opisem hotelu w ofercie ITAKA, a tym co zastaliśmy na miejscu, czyli: - przez cały pobyt brak leżaków na basenie (wielokrotnie zgłaszane w recepcji) - brak możliwości korzystania z plaży ze względu na 1.5 metrowy mur glonów ( zdjęcia w załączniku). W ostatni dzień pobytu koparka próbowała uprzątnąć glony i również nie można było korzystać z plaży - pokój luxury , który miał mieć 50 m, dostaliśmy małą klitkę, gdzie trzy łóżka były złączone razem. Pokój niezgodny z opisem. -pokój po zmianie, dostawka dla osoby PEŁNOPŁATNEJ to była rozkładana sofa bez pościeli i nakrycia - obsługa hotelu bardzo niemiła, czystość w miejscach ogólnodostępnych na tragicznym poziomie - zakwaterowanie miało być do godz. 15:00, pokój otrzymaliśmy o godz. 18:00
ZaletyBrak
WadyPlaża, jedzenie, pokoje z widokiem na budowę, brak wystarczającej ilości leżaków, personel nie potrafi porozumieć się w języku angielskim,polscy traktowani są jak gorszy sort

Michał
Klient Wakacje.pl
Listopad 2022 ·

Para

Dodano: 15.11.2022
7.6
Witam, miałem przyjemność być w tym hotelu od 6 listopada do 12 listopada. Nie ukrywam, że po przeczytaniu zamieszczonych na stronie opinii byłem pełen obaw co zastanę na miejscu i czy będzie to udany wyjazd. Rezerwowałem jednak wylot dzień przed wyjazdem i to była jedyna dostępna oferta w tym terminie. Wracając do mojej oceny pobytu, hotel bardzo zadbany i czysty w porównaniu z innymi hotelami tej klasy na Dominikanie. Pokoje hotelowe są bardzo obszerne i zadbane, byłem w kilku pokojach i wszystkie wyglądały identycznie bez widocznych wad czy usterek. Jedyna kontrowersyjna dla kilku moich znajomych sprawa to łazienka a raczej przeszklona ściana łazienki sprawiająca czasem uśmiech a czasem zakłopotanie - osoby przebywające w pokoju mają na widoku osobę biorącą prysznic ( może to być kłopotliwe dla rodzin z dziećmi ).Jeśli chodzi o serwis hotelowy to moje oczekiwania zostały całkowicie zaspokojone, nigdy nie miałem problemu z obsługą czy z wymuszaniem napiwków. Jedzenie / restauracje - posiłki były urozmaicone serwowane w kilku miejscach na terenie całego obiektu, każdy bez problemu znalazł coś co mu pasuje i smakuje. Codziennie był olbrzymi wybór owoców, soków, ryb i mięsa. Ja raczej pilnowałem się by nie zaszaleć ze zbytnim objadaniem. Restauracje tematyczne - do dyspozycji jest kilka restauracji oferujących kilka rodzajów kuchni, nie są one jednak warte rezygnacji z normalnego posiłku a raczej dodatkową atrakcją na 1,5 godziny wieczornego czasu. Polecam gorąco restauracje serwującą steki - są naprawdę dobre. Baseny i plaża -baseny bardzo czyste i obszerne, można cieszyć się wodą i słońcem, Jeśli chodzi o plażę to typowy dominikański widok bez wielkiego wow. Nad tym elementem powinni popracować i zadbać o szybsze i sprawniejsze czyszczenie z glonów i roślinności wyrzuconej przez fale morskie. Okolica hotelu, sam hotel tak jak napisałem wcześniej bardzo czysty i przyjazny, natomiast okolica mało ciekawa pozbawiona praktycznie wszelkich dodatkowych atrakcji z wyjątkiem delfinarium znajdującego się 5 minut spacerkiem od wyjścia na plażę. Okolica hotelu mało przyjazna raczej brudna i zaniedbana typowa dla Dominikany. W odległości kilku minut od hotelu jest sklep w którym można kupić drobne upominki i lokalne produkty. Ceny są w mojej ocenie przystępne sporo niższe od tych na lotnisku. Wycieczki i dodatkowe atrakcje - organizował kilka wycieczek tematycznie podobnych do siebie jak to na Dominikanie : widoczki, plaże, palmy. Ja kilkukrotnie byłem na Dominikanie i tym razem spędzałem czas w hotelu. Animacje - jeśli chodzi o animacje to były one raczej średnie nie było widać niczego specjalnego ale codziennie coś się działo i w dzień i wieczorami. Generalnie jeśli ktoś chce popływać i odpocząć od pracy to polecam. I jeszcze jedna sprawa na terenie całego obiektu jest darmowe sprawnie działające WiFi.
ZaletyBardzo czysto, dobre jedzenie, wygodne i przestronne pokoje.
WadyOkolica hotelu brudna i zaniedbana, blisko budowa następnej części hotelu .

EDYTA
Lipiec 2022 ·

Rodzina z dziećmi

Dodano: 19.07.2022
3.0
Właśnie dwa dni temu wróciłam z tego "pięciogwiazdkowego" hotelu. Szczerze odradzam, zaraz w drugim dniu pobytu zostałam okradziona w sejfie z biżuterii, a hotel nie wziął żadnej odpowiedzialności. Rezydentka biura ITAKA tylko kryła hotel. Od pracownicy hotelu usłyszał, ze to tylko biżuteria i żebym się cieszyła , że nie laptop, komputer, aparat fotograficzny lub telefony lub pieniądze, bo one tez były w sejfie, a rezydentka ITAKI robiła wszystko, żeby nie pomóc. Codziennie po kilka osób z krzykiem zgłaszało podobne kradzieże najczęściej gotówki minimum ok 500 dolarów, ale 3000 euro przy mnie też ktoś stracił. Rezydentka nie ostrzega przed sejfem, a wręcz na zebraniu zachęca , aby wszystko co wartościowe chować do sejfu. Istna mafia hotelowa. Dodatkowo pełno hiszpańsko-języcznych turystów z Puerto Rico, KUBY LUB "Amerykanów" pochodzących z Ameryki Poł. więc jak ktoś lubi krzyki i hałas w czasie wakacji to właściwe miejsce, Ja na basen prawie nie zaglądałam bo szukałam spokoju, choć całe wczasy nie czułam się bezpiecznie przez 14 dni i każde wejście i wyjście z pokoju kończyło się sprawdzeniem czy nie zostały zniszczone zamki w walizce, do której przenieśliśmy cenne przedmioty. Jedzenia dużo, ale przeciętnego, a na plaży uwaga bo dużo odłamków szkła i olbrzymie ilości glonów, które non stop zmiatała obsługa. Jedyne co to pyszne słodkie owoce. Nie polecam nikomu, a z biurem ITAKA tym bardziej.
Zaletybrak
WadyNagminne kradzieże codziennie po kilkanaście osób traciło coś z sejfu.

Mm
Lipiec 2022 ·

Para

Dodano: 22.10.2022
5.0
Plusy: jedzenie. To chyba tak naprawdę jeden z głównych atutów tego hotelu. Ogromny wybór, wszystko pyszne, owoce wspaniałe. Smaczne drinki. Hotel na pierwszy rzut oka robi dobre wrażenie, ładny, zadbany, schludny. Wieczorem piękne oświetlenie robi wrażenie. Minusy: tu niestety lista jest o wiele dłuższa. Obsługa bardzo słabo mówi po angielsku, niektórzy w ogóle. Wyraźne faworyzowanie gości, którzy dają większe napiwki, ci którzy dają mniejsze lub wcale są niejednokrotnie wręcz ignorowani. Obsługa na recepcji w ogóle nie reaguje na zgłaszane uwagi gości hotelowych. Byliśmy z mężem w tym hotelu w podróży poślubnej. Zawiesili nam szarfę z napisem Honeymoon… tylko że na drzwiach pokoju obok. Zgłosiliśmy to , ale mimo zapewnień, że przewieszą, szarfa przez całe 2 tygodnie wisiała w złym miejscu. W każdym pokoju jest parownica do ubrań, w naszym jej nie było. Dopominaliśmy się o nią 4 dni z rzędu, pan na recepcji zapewniał, że już ktoś ją niesie ale niestety nigdy nie dotarła. Pokoje generalnie w porządku ale wszędzie są pojedyncze łóżka. Poprosiliśmy o pokój z jednym łóżkiem to poinformowano nas, że nie posiadają takich. Nietypowa jest też szklana ściana między prysznicem a pokojem. Są na niej jakieś kleksy ale i tak wszystko widać. O ile w przypadku pary nie ma to znaczenia o tyle gdy w pokoju są znajomi lub rodzina to może być bardzo niezręcznie. Podczas naszego pobytu wydarzyła się sytuacja niedopuszczalna w hotelu 5-gwiazdkowym. Nie dotyczyło to nas, tylko pani z naszego lotu ale dość mocno to nagłośniła. Mianowicie z sejfu w pokoju hotelowym (w którym samemu ustawia się własny kod) ukradziono jej sporo gotówki. Okazało się, że nie była jedyna i systematycznie goście są okradani z sejfów na pokaźne kwoty. Rezydentka z Itaki nie zrobiła nic aby pomóc i sprawa została zamieciona pod dywan. Okradziona pani zażądała wydruku z sejfu hotelowego żeby sprawdzić kto z niego korzystał i o której godzinie – dostała wydruk z roku 2016 kiedy hotel jeszcze nie istniał. Nie polecam też zdecydowanie wycieczek z rezydentką. Jeśli chce się zobaczyć coś więcej, w ciekawszym wydaniu i mniejszej grupce to warto wykupić wycieczki od któregoś z lokalnych polskich biur podróży.
Zaletyjedzenie, smaczne drinki, ładny wygląd
Wadyobsługa, kradzieże, ignorowanie uwag zgłaszanych przez gości

Mapa

Plaża Bavaro 5 km w linii prostej od hotelu
Punta Cana słynie z najpiękniejszych i najbardziej malowniczych plaż z białym, ciepłym i miękkim piaskiem. Najładniejszą plażą jest Bavaro Beach (Playa Bavaro), z której rozpościera się panorama na piękne gaje palmowe leniwie kołyszące się w rytm wiatru. Dodatkowego uroku tej rajskiej scenerii nadają zapierające dech w piersiach widoki krystalicznie czystego, lazurowego morza. Odwiedzając to miejsce doświadczymy egzotyki w najczystszym wydaniu - czeka tu na nas dzika, jeszcze nie odkryta przez świat przyroda.

Zobacz więcej

Plaża Bavaro
Park rozrywki Manati Park 8 km w linii prostej od hotelu
Pośród bujnych storczyków i tropikalnych roślin znajduje się wyjątkowe miejsce na Dominikanie - park rozrywki Manati. Ma bogatą ofertę programów dla najmłodszych (między innymi pokazy lwów morskich, delfinów oraz papugi, która lubi jeździć samochodem-zabawką, czy rejsy statkiem na pobliską wyspę Dolphin Island Park). Koniecznie wybierzmy się do Seaquarium Park, gdzie będziemy mogli podziwiać piękne koralowce oraz wrak zatopionej łodzi podwodnej.

Zobacz więcej

Rafa koralowa 10 km w linii prostej od hotelu
Punta Cana to przede wszystkim bajeczna, biegnąca wzdłuż 40 km wybrzeża rafa koralowa. Obietnica wyjątkowego spotkania z morskim światem i jego mieszkańcami, które na długo po powrocie z urlopu pozostanie w pamięci. Rafa koralowa - oprócz cudów natury drzemiących w krystalicznie czystej wodzie - chroni także plażowiczów przed nazbyt wysokimi falami, dzięki czemu kąpiele zawsze będą bezpieczne (szczególne docenią to rodziny z dziećmi).

Zobacz więcej

Rafa koralowa
Parque Nacional del Este 49 km w linii prostej od hotelu
Na Dominikanie znajduje się wiele parków i rezerwatów. Na szczególną uwagę zasługuje Parque Nacional del Este, położony w prowincji Altagracia. Jego główną atrakcją są naskalne malowidła, znajdujące się w jaskiniach, które charakteryzują się także wyjątkowymi formami nacieków. Na terenie parku znajduje się zatoka Las Calderas i rezerwat raf koralowych. Parque Nacional del Este to przede wszystkim naturalne schronienie dla wielu gatunków ptaków (także endemicznych) - przy odrobinie szczęścia zobaczymy tu gołębia białogłowego (zagrożonego wyginięciem) i hutie. Na pewno spotkamy tu również pelikany i wyjątkowe gatunki papug.

Zobacz więcej

Parque Nacional del Este
Wioska artystów Altos de Chavon 59 km w linii prostej od hotelu
Ciekawym pomysłem na jednodniową wycieczkę może być wypad do wioski artystów Altos de Chavon. Wioska słynie z wyjątkowo oryginalnej architektury oraz krętych i urokliwych uliczek. To prezent od byłego prezydenta amerykańskiej kompanii cukrowniczej Gulf & Western - Charlesa Bluhdorna, ofiarowany jego córce. Wioskę zamieszkują liczni artyści, którzy przybyli tu z całego świata aby czerpać z niej inspiracje dla swoich kolejnych dzieł. Wyjątkowy charakter tego miejsca dodatkowo podkreśla prestiżowa uczelnia znajdująca się we wiosce, która współpracuje z nowojorską Parsons The New School for Design. Z nabrzeża wyspy rozpościera się widok na rzekę Rio Chavon, która była plenerem dla jednego z największych dzieł kina - "Czasu Apokalipsy". Znajduje się tu także kościół poświęcony przez Jana Pawła II.

Zobacz więcej

Wioska artystów Altos de Chavon

Pogoda

26°C
22°C
26°C
11

Przed podróżą

SYTUACJA W UKRAINIE
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.

COVID-19
Nie wcześniej niż 72 godziny przed wylotem należy wypełnić formularz e-Tiket. Formularz należy wypełnić online- zobacz więcej.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie:nie obowiązuje.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.

TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI:
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.

AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
Do Dominikany Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu.
W Dominikanie dla Polaków wizy nie są wymagane, przy wjeździe trzeba jednak wykupić kartę turystyczną, która kosztuje ok. 15 USD i uprawnia do 30-dniowego pobytu na terenie Dominikany. Często cena karty turystycznej jest już wliczona w cenę biletu lotniczego.
Szczepienia nie są wymagane.