Black Week Trwa! ⏱️ Rabaty do 40% i oferty do 999 zł/os.Sprawdź

Alf Leila wa Leila

Kod oferty: WAK673584
Last minute
Kod oferty: WAK673584
1/31
obiekt, basen
teren hotelu, basen
basen
basen, zjeżdżalnia
basen, zjeżdżalnia

Promocja

Oasis Tours - wycieczka fakultatywna gratisOferta promocyjna z wycieczką fakultatywną City Tour GRATIS dla każdej osoby z rezerwacji. Podczas spaceru po Hurghadzie zwiedzisz m.in. meczet, port, starą dzielnicę El Dahar oraz tradycyjne, egipskie bazary.

Opis oferty

Region: HurghadaOrganizator: Oasis ToursKod oferty: WAK673584

Położenie

Region Hurgada - południowa część, ok 15km od centrum Hurgady, ok 13km od lotniska; w pobliżu hotel Jungle Aqua Park.

Plaża

W drugiej linii brzegowej, ok 700m od hotelu, prywatna plaża przy hotelu Dana Beach (dojazd hotelowym busem), piaszczysta z łagodnym zejściem do morza, rafa koralowa, pomost ułatwiający nurkowanie. Leżaki, parasole, ręczniki bezpłatnie. Bar na plaży oferuje wybrane napoje i przekąski w ramach all inclusive w określonych godzinach.

Hotel

WiFi w lobby bezpłatnie.

Hotel otwarty w 1995 roku, dysponuje 566 pokojami rozmieszczonymi w kilku dwupiętrowych budynkach. Całodobowa recepcja, punkt wymiany walut, sejf (płatny), sklep z pamiątkami, pralnia (płatnie).

Oficjalna kategoria lokalna

Pokoje

Klimatyzacja sterowana indywidualnie (w godzinach określonych przez dyrekcję), łazienka, minibar (napoje bezalkoholowe), TV sat, telefon, balkon lub taras.

Standardowe - dla 2 osób z możliwością 2 dostawek dla dzieci lub 1 dla osoby dorosłej.

Rodzinne - dwia pomieszczenia rozdzielone przesuwanymi drzwiami - dla 4 osób- na zapytanie.

Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi. Brak możliwości wyboru lokalizacji pokoju. Pokoje o podwyższonym standardzie (np. pokoje rodzinne) dodatkowo płatne. Dostawka dla 2 dzieci może być w postaci jednego podwójnego łóżka, rozkładanej sofy lub łóżka piętrowego.

Rekreacja, sport, atrakcje

Kilka fantazyjnie zaprojektowanych basenów łączonych mostkami, tarasy słoneczne, ogród (leżaki i parasole bezpłatnie)- jeden basen podgrzewany w sezonie zimowym; przykładowe atrakcje i zajęcia: koszykówka, siatkówka, piłka nożna, tenis ziemny (oświetlenie i sprzęt dodatkowo płatny), tenis stołowy, siłownia, aerobik, gimnastyka w wodzie, rzutki, mini golf, wieczory folklorystyczne i dzienne animacje, dyskoteka (napoje płatne).

Płatnie- bilard, centrum Spa z sauną, łaźnia, masaże, sporty wodne, centrum nurkowe.

Dla dzieci

Basen ze zjeżdżalniami, miniklub (4-12 lat), plac zabaw, pokój zabaw, wysokie krzesełka, łóżeczko dla dziecka do lat 2 (bezpłatnie, w miarę dostępności), opieka do dziecka na zamówienie - płatna.

Wyżywienie

All Inclusive: śniadania, obiady, kolacje w formie bufetów, późne kolacje serwowane; przekąski, kawa, herbata w wyznaczonych miejscach i godzinach, lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe od 10:00 do 24:00 w wyznaczonych barach. Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany formuły wyżywienia bez wcześniejszego powiadomienia.

Restauracje i bary

Restauracja główna, dwie restauracje a la carte (włoska, rybna, arabska); bar w lobby, bar przy basenie, bar na plaży.

Informacje dodatkowe

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sporotwych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi.

świadczenia w cenie

Dla Przelotów Wyczarterowanymi Liniami

Cena zawiera (PLN): obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00), transfer: lotnisko - hotel - lotnisko; opiekę polskojęzycznego rezydenta; wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT.

Warto wyróżnić

• centrum atrakcji Fantasia

• bajkowa zabudowa z fantazyjnymi basenami i pięknym ogrodem

• bogaty program animacji dziennych i wieczornych

Przepisy celne

Dla przylotów po 30.04.2021 od obywateli RP wymagana jest wiza. Kupuje się ją po przylocie, na lotnisku. Opłaty za wizę od 1maja 2014 r. wynoszą ok. 25 USD (wiza jednokrotna). Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Paszport ( z pustą stroną) musi posiadać co najmniej 6-miesięczną ważność po dacie zakończenia planowanej podróży. W razie uszkodzenia lub utraty paszportu należy zgłosić ten fakt na policję, zwrócić się do Wydziału Konsularnego Ambasady RP w Kairze o wydanie paszportu tymczasowego, a następnie wystąpić do tutejszego Urzędu MSW (Kair, przy Placu Tahrir) w celu uzyskania potwierdzenia wjazdu na teren Egiptu oraz wizę wyjazdową. Wiza taka jest ważna wówczas przez 7 dni i nie można bez niej wyjechać z Egiptu. Obywatele Białorusi wylatujący z Polski do Egiptu, zgodnie z informacja zawartą w systemie TIMATIC należącym do Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Powietrznych (IATA), muszą posiadać aktualną wizę do Egiptu już podczas odprawy biletowo- bagażowej. Nie ma możliwości uzyskania wizy w Egipcie. Bez wymaganego zezwolenia pasażerowie nie zostaną wpuszczeni na pokład samolotu. Obywatele Białorusi aplikują o wizy wyłącznie w Ambasadzie.

Serwis hotelowy

W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.

Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.

Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

Covid 19

Od 1 września 2020 r. wszyscy podróżujący do Egiptu zobligowani są do okazania negatywnych wyników testów PCR na COVID-19, przetłumaczonych na język angielski lub język arabski. Badanie powinno być przeprowadzone w okresie 72 godzin przed planowanym wjazdem do Egiptu (nie dotycz dzieci w wieku do 6 lat). Turyści, których portem docelowym jest Hurghada, Marsa Alam, Szarm El-Szejk lub Taba, nie posiadający odpowiedniego certyfikatu potwierdzającego negatywny wynik testu na koronawirusa, mogą odpłatnie wykonać test PCR na egipskim lotnisku - koszt ok 30 USD(możliwa izolacja do momentu uzyskania wyniku oraz kwarantanna w przypadku uzyskania wyniku pozytywnego - kwarantanna może być przedłużana aż do momentu uzyskania negatywnego testu na koronawirusa). Należy też liczyć się z koniecznością poniesienia dodatkowych kosztów związanych z wykonywaniem kolejnych testów, wizytami lekarskimi oraz transportem do placówek medycznych. W przypadku uzyskania pozytywnego testu na koronawirusa wykonanego w Egipcie, należy mieć na względzie, iż linie lotnicze mogą zastrzec sobie prawo do niewpuszczenia osoby zakażonej na pokład i okazania negatywnego wyniku testu PCR. Prosimy o bieżące śledzenie kolejnych komunikatów lub konakt z Organizatorem.

W związku z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 22.01.2021 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii z dnia 21.12.2020 r. informujemy, iż podróżujący, wracający do Polski, są zobowiązani do odbycia 10-dniowej kwarantanny (licząc od dnia następującego po przekroczeniu granicy).

UWAGA! AKTUALIZACJA Z DNIA 30.03.2021

Z obowiązku tego zwolnione będą osoby, które dokonają testu w Polsce - nie respektowane są testy dokonane za granicą. Poniżej przestawiamy aktualizację ze strony www.gov.pl ważne od 30.03.3021:

Zasady dla podróżnych przybywających do Polski spoza strefy Schengen

Każdy z podróżujących jest skierowany na kwarantannę.

Z kwarantanny nie będzie zwalniać test wykonany w kraju, z którego przybywa dana osoba.

Podróżni, którym została nałożona kwarantanna, mogą w Polsce wykonać test, którego negatywny wynik zwolni z kwarantanny.

Rodzaj testu: PCR lub antygenowy.

Osoby zaszczepione na COVID-19 są zwolnione z kwarantanny. Dotyczy to osób, którym wystawiono zaświadczenie o wykonaniu szczepienia ochronnego szczepionką, która została dopuszczona do obrotu w Unii Europejskiej.

Potwierdzenie rezrwacji

Uwaga! Każda rezerwacja potwierdzona przez Agenta/Klienta - musi zostać dodatkowo potwierdzona przez Organizatora.

Bagaż niestandardowy

UWAGA! Przewóz sprzętu sportowego nie jest wliczany w bagaż główny, objęty Ofertą. Przewóz sprzętu sportowego to dodatkowy koszt, który Klienci opłacają na lotnisku.

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Wylot

Czwartek, 02.12.2021
08:45
14:00
WAWWarszawa - Chopin
HRGHurghada

Powrót

Czwartek, 09.12.2021
04:30
07:45
HRGHurghada
WAWWarszawa - Chopin
Trwa weryfikacja ceny

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie dodane przez

9.2
szala
Pobyt - Październik 2021Rodzina z dziećmi
Bardzo fajny hotel.Spędziliśmy w nim tydzień i jesteśmy bardzo zadowoleni.Posiłki urozmaicone i w ilości, której nie da się przejeść.Obsługa pomocna zawsze uśmiechnięta i kontaktowa.W pobliżu hotelu bliźniaczy obiekt o nazwie Jungle z aqua parkiem ( niestety płatny dodatkowo 30$ od osoby na cały dzień. Trzeba pam?etać że tam młody 13 letni człowiek to już dorosły i zniżka nie obowiązuje).Jednakże uważam że wieczorne imprezy i pokazy znacznie lepsze w Alf Leila niż w Jungle.Oczywiście jest to nasza subiektywna ocena hotelu.Na pewno wrócimy.P.S pozdrowiam bardzo szczególnie Daniela, który jest barmanem na małym basenie i w restauracji La Casa. Piotr z rodziną
ZaletyHotel wybudowany na podobieństwo pałaców Sułtańskich.Bardzo duży i przestronny.Pokoje czyste z klimatyzacją i sejfem.
Wadybrak

1.0
Teresa Klient Wakacje.pl
Pobyt - Wrzesień 2021Rodzina z dziećmi
Nie wiem kto pisze dobre opinie o tym hotelu!!! to najgorszy hotel w jakim byłam, a jeżdżę od kilkunastu lat 2-4 razy w roku! zwykle nie piszę opinii, ale teraz muszę przestrzec. Do hotelu przybyliśmy z małym dzieckiem dopiero o godz. 3. 00, przydzielono nam pokój dwuosobowy z dwoma pojedynczymi łóżkami których nie dało się zsunąć ! Pokój wyglądał niechlujnie. Z łazienki, z wnęki na prysznic na cały pokój rozchodził się zapach uryny. Na nasz protest przedstawiciel hotelu powiedział, że innych pokoi nie ma, łóżko doniosą a w łazience puścił wodę i powiedział, żeby się lała przez 10 minut!.Oczywiście zero kolacji w pokoju była tylko woda. Doniesienie łóżka i pościeli trwało półtorej godziny. Sejf nie działał, bo musi przyjść przedstawiciel hotelu, żeby go otworzyć, strata następnej połowy dnia, bo przyszedł po 11-tej!! Najgorsze jednak było potem, przy naszym budynku prowadzona budowa ( potężna budowa z przejeżdżającymi wielkimi gruchami betonu i ciężarówkami!!!!) . Za każdym razem w drodze do pokoju szliśmy w sąsiedztwie samochodów wśród kurzu i gruzu! tam też mieścił się ujęty w ofercie plac zabaw i brudny, zakurzony klub dla dzieci. Dziecko chciało się huśtać, ale każdorazowo trzeba je było przebierać bo huśtawki i małpi gaj brudne! Wychwalana w komentarzach obsługa nakierowana wyłącznie na gości z Niemiec, bez dolara wołem go nie ruszysz. Wypoczynek w tym hotelu wyzwala najgorsze instynkty, wszędzie kolejki, ścisk polowanie na stolik na stołówce, mój średni czas w kolejce po jajko albo omleta to jakieś 10-15 minut. Obiad to samo, najczęściej udało się znaleźć stolik na zewnątrz w słońcu. Wieczorem się rozluźniło bo były na kolacje otwierane jeszcze 3 restauracje. te obiekty w czasie śniadań i kolacji stały zamknięte, marnotrawstwo miejsca i kpina z gości!!! Wisienką na torcie była plaża!!! Z wąskim dostępem do morza, zatłoczona, za to sąsiednia wolna, której spokoju strzegł ochroniarz! Na plaży w barze podawane piwo i słodkie ulepki w jednorazowych kubkach o pojemności 100 ml!!!!! przez 2 -3 godziny czynny bufet z niedosmażonymi frytkami i hamburgerami , które można sobie nałożyć do mini styropianowych tacek, których przeciętny wczasowicz używał kilkanaście!!! JAK MOŻNA POZWOLIĆ NA TAKIE ZUŻYCIE PLASTIKU I STYROPIANU!!!! 100ml piwa w jednorazowym plastiku , w sytuacji, kiedy na plaży sami Rosjanie i Niemcy!!! Każdy bierze po 4-5 kubków kilka razy dziennie, a potem to idzie w kosz!!! Za takie działanie ten hotel powinien zostać zamknięty!!!. Te słynne busiki na plażę też dają popalić, dowożą plażowiczów z dwóch hoteli, kolejki , kierowca zatrzymuje się na tym etapie kolejki gdzie stoi wieloosobowa rodzina arabska, albo zapamiętana z napiwków, tak więc żeby sie dostać do busiku trzeba mieć szczęście, albo swoje odczekać, nam zdarzyło sie raz 3 kolejki. My przepłaciliśmy zdrowo ten hotel, ale z nami byli turyści , którzy we wrześniu płacili 1700 i też narzekali!!! Szkoda pieniędzy i urlopu na ten hotel!!
Zaletyjak w opisie
Wadyjak w opisie

9.3
Angel Klient Wakacje.pl
Pobyt - Wrzesień 2021Para
Hotel przepiękny, wręcz bajkowy, na każdym kroku da się odczuć, że personel bardzo się stara, przemiła obsługa zarówno w lobby jak i w restauracjach, nie zdarzyło się żebyśmy zostali z jakimkolwiek problemem sami, zawsze uśmiechnięci, zawsze pomocni. Polecam też wycieczki fakultatywne, które można zakupic na miejscu w hotelu, a zwłaszcza rejs statkiem na Paradise Island połączony z nurkowaniem, można tam zobaczyć naprawdę piękne rafy, bo te w Hurghadzie są bardzo zniszczone. Ogólnie urlop w tym hotelu bardzo udany i na pewno jeszcze tam wrócę.
ZaletyPrzemiła i pomocna obsługa, pokoje czyste i zadbane, wiecznie uśmiechnięty personel, sporo animacji
WadyTrochę monotonne jedzenie, ale za to duży wybór, brakowało mi trochę owoców morza

9.0
Olek
Pobyt - Wrzesień 2021Singiel
Hotel warty polecenia, dobre jedzenie, świetna obsługa
ZaletyWygląd, czystość, obsługa, napoje
WadyRemont muzeum, areny

1.0
Teresa
Pobyt - Wrzesień 2021Rodzina z dziećmi
Nie wiem kto pisze dobre opinie o tym hotelu!!! to najgorszy hotel w jakim byłam, a jeżdżę od kilkunastu lat 2-4 razy w roku! zwykle nie piszę opinii, ale teraz muszę przestrzec. Do hotelu przybyliśmy z małym dzieckiem dopiero o godz. 3. 00, przydzielono nam pokój dwuosobowy z dwoma pojedynczymi łóżkami których nie dało się zsunąć ! Pokój wyglądał niechlujnie. Z łazienki, z wnęki na prysznic na cały pokój rozchodził się zapach uryny. Na nasz protest przedstawiciel hotelu powiedział, że innych pokoi nie ma, łóżko doniosą a w łazience puścił wodę i powiedział, żeby się lała przez 10 minut!.Oczywiście zero kolacji w pokoju była tylko woda. Doniesienie łóżka i pościeli trwało półtorej godziny. Sejf nie działał, bo musi przyjść przedstawiciel hotelu, żeby go otworzyć, strata następnej połowy dnia, bo przyszedł po 11-tej!! Najgorsze jednak było potem, przy naszym budynku prowadzona budowa ( potężna budowa z przejeżdżającymi wielkimi gruchami betonu i ciężarówkami!!!!) . Za każdym razem w drodze do pokoju szliśmy w sąsiedztwie samochodów wśród kurzu i gruzu! tam też mieścił się ujęty w ofercie plac zabaw i brudny, zakurzony klub dla dzieci. Dziecko chciało się huśtać, ale każdorazowo trzeba je było przebierać bo huśtawki i małpi gaj brudne! Wychwalana w komentarzach obsługa nakierowana wyłącznie na gości z Niemiec, bez dolara wołem go nie ruszysz. Wypoczynek w tym hotelu wyzwala najgorsze instynkty, wszędzie kolejki, ścisk polowanie na stolik na stołówce, mój średni czas w kolejce po jajko albo omleta to jakieś 10-15 minut. Obiad to samo, najczęściej udało się znaleźć stolik na zewnątrz w słońcu. Wieczorem się rozluźniło bo były na kolacje otwierane jeszcze 3 restauracje. te obiekty w czasie śniadań i kolacji stały zamknięte, marnotrastwo miejsca i kpina z gości!!! Wisienką na torcie była plaża!!! Z wąskim dostępem do morza, zatłoczona, za to sąsiednia wolna, której spokoju strzegł ochroniarz! Na plaży w barze podawane piwo i słodkie ulepki w jednorazowych kubkach o pojemności 100 ml!!!!! przez 2 -3 godziny czynny bufet z niedopieczonymi frytkami i hamburgerami , które można sobie nałożyć do mini styropianowych tacek, których przeciętny wczasowicz używał kilkanaście!!! JAK MOŻNA POZWOLIĆ NA TAKIE ZUŻYCIE PLASTIKU I STYROPIANU!!!! 100ml piwa w jednorazowym plastiku , w sytuacji, kiedy na plaży sami Rosjanie i Niemcy!!! Każdy bierze po 4-5 kubków kilka razy dziennie, a potem to idzie w kosz!!! Za takie działanie ten hotel powinien zostać zamknięty!!!. Te słynne busiki na plażę też dają popalić, dowożą plażowiczów z dwóch hoteli, kolejki , kierowca zatrzymuje się na tym etapie kolejki gdzie stoi wieloosobowa rodzina arabska, albo zapamiętana z napiwków, tak więc żeby sie dostać do busiku trzeba mieć szczęście, albo swoje odczekać, nam zdarzyło sie raz 3 kolejki. My przepłaciliśmy zdrowo ten hotel, ale z nami byli turyści , którzy we wrześniu płacili 1700 i też narzekali!!! Szkoda pieniędzy i urlopu na ten hotel!!
Zaletyjak w opisie
Wadyjak w opisie

Mapa

Pogoda

24°C
16°C
24°C
8

Przed podróżą

WYMAGANE DOKUMENTY:
Formularz lokalizacji pasażera w wersji papierowej wypełniony przed wylotem zobacz więcej.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany o ile podróżujący przedstawi unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje- należy posiadać unijny certyfikat COVID.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: tak, należy wykonać test PCR najwcześniej 72 godziny przed lądowaniem w Egipcie. Należy zabrać ze sobą negatywny wynik testu w formie papierowej lub na urządzeniu mobilnym w języku angielskim.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje- należy posiadać unijny certyfikat COVID.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany dla dzieci do 6 roku życia. Starsze dzieci wymagają przedstawienia unijnego certyfikatu COVID (nie wiesz co to za dokument, przeczytaj o nim) lub przetłumaczonego na język angielski negatywnego wyniku testu PCR.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie- dzieci do ukończenia 12. roku życia podróżujące pod opieką dorosłych, którzy są zaszczepieni przeciwko COVID-19.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: tak, należy wykonać test PCR najwcześniej 72 godziny przed lądowaniem w Egipcie. Należy zabrać ze sobą negatywny wynik testu w formie papierowej lub na urządzeniu mobilnym w języku angielskim.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: tak- 10 dni. Aby być zwolnionym z kwarantanny należy wykonać test PCR lub antygenowy po 7 dniach od powrotu do Polski.

TESTY W SUPERCENIE!
Jeśli potrzebujesz testu, możesz szybko i tanio zamówić go przez Wakacje.pl. W ofercie są zarówno testy przed wyjazdem za granicę z zaświadczeniem w języku angielskim, jak i testy po powrocie do Polski. Przeczytaj więcej o tym, jak skorzystać z szybkich testów na COVID-19 w supercenie.
Do Egiptu Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument musi być ważny przez co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego powrotu z Egiptu (8 miesięcy w przypadku wnioskowania o wizę przez internet).
W Egipcie dla Polaków wizy są obowiązkowe. Można je kupić na lotnisku po przylocie do Egiptu, przez internet na stronie zobacz więcej lub w egipskich placówkach dyplomatycznych na terenie Polski. Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Kosztują 25 USD (wiza jednokrotna) lub 60 USD (wiza wielokrotna).
Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).