Dobry362 opinie
7.3
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny
Wakacje.plWczasyEgiptHurghadaHurghadaHotelux Marina Beach Resort

Marina Beach Resort (ex Premium Grand Horizon)

Kod oferty: WAK629231

Promocja

Itaka - LATO 2021Tylko do 31 maja oferta promocyjna z niską zaliczką - płacisz tylko 15% (reszta dopiero 21 dni przed wyjazdem).

Nasi klienci docenili

  • Bezpośrednio przy plaży
  • Trwa weryfikacja ceny

    Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

    lub

    Opis oferty

    Region: HurghadaOrganizator: ItakaKod oferty: WAK629231

    Region

    Egipt / Hurghada

    Opis oferty:

    Wspaniale położony przy szerokiej, piaszczystej plaży z rewelacyjnym widokiem na Morze Czerwone, jest świetną propozycją na rodzinne wakacje w Egipcie. Całkowicie odnowiony, oferuje wysoki standard usług. Aquapark ze zjeżdżalniami, baseny i bogata oferta sportowo-rekreacyjna to atuty tego miejsca. Zrelaksuj się w centrum spa, skosztuj smaków świata w hotelowych restauracjach, a po dniu pełnym wrażeń wypocznij w stylowych i wygodnych pokojach. Blisko stąd do lubianej przez turystów, malowniczej i bezludnej wyspy Giftun, a także do słynnego Wielkiego Akwarium w Hurghadzie, gdzie odkryjesz piękno podwodnego świata.

    Położenie:

    W HURGHADZIE, ok. 4km od wyspy Giftun, ok. 15km od Wielkiego Akwarium w Hurghadzie; ok. 10km od lotniska w Hurghadzie; transfer zbiorowy lotnisko-hotel-lotnisko w cenie, dla chętnych transfer indywidualny na zamówienie min. 2 os. dorosłe: w sezonie ZIMA 20/21 - 199 PLN/2 strony lotnisko-hotel-lotnisko/os. dorosła, dziecko powyżej 2 lat; dzieci do 2 lat - bezpłatnie; w sezonie LATO 2021 - 249 PLN/2 strony lotnisko-hotel-lotnisko/os. dorosła, dziecko powyżej 2 lat; dzieci do 2 lat - bezpłatnie.

    Plaża:

    Hotelowa, piaszczysto-żwirowa, łagodne zejście do morza, bezpośrednio przy hotelu, dojście przez teren hotelu, bezpłatne parasole, leżaki i ręczniki; bar objęty all inclusive.

    Hotel:

    Czterogwiazdkowy, zbudowany w 2000 r., całkowicie odnowiony w 2019 r., 474 pokoje, budynek główny: 4 piętra, 2 windy; 2 aneksy: 5 pięter, 4 windy; przestronne lobby, całodobowa recepcja, restauracja główna La Casa - dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa, dostępne foteliki dla dzieci, restauracja Il Forno - á la carte, kuchnia włoska, dostępne foteliki dla dzieci, restauracja La Siesta - przy plaży, dania w formie bufetu, kuchnia włoska, 3 bary, w tym w lobby i na plaży, kącik z shishą (dodatkowo płatny); sklep z pamiątkami, przechowalnia bagażu, parking; bezpłatny internet bezprzewodowy w lobby, sejf w recepcji; za opłatą: room-service, lekarz na wezwanie, pralnia, wypożyczalnia samochodów; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard.

    Standardowy:

    2-os. (możliwość 1 dostawki dla os. dorosłej lub 2 dzieci - łóżko pojedyncze), ok. 25m², klimatyzowany, łazienka (wanna lub prysznic, wc; suszarka), telewizja satelitarna, telefon, zestaw do kawy/herbaty, lodówka, sejf; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon lub taras (stolik i krzesełka), widok na ogród, część pokoi z widokiem na morze.

    Sport i rozrywka:

    Basen, podgrzewany w sezonie zimowym, słodka woda, nieregularny kształt, gł. 1,4m, basen dla dzieci, podgrzewany w sezonie zimowym, słodka woda, nieregularny kształt, gł. 0,8m, aquapark: basen, słodka woda, nieregularny kształt, gł. 0,8-1,4m, basen dla dzieci gł. 0,4m, 4 zjeżdżalnie dla dorosłych i dzieci, przy basenach bezpłatne parasole, leżaki i ręczniki; tenis stołowy, rzutki, siatkówka plażowa, aerobik; miniklub (5-14 lat), plac zabaw dla dzieci, soft animacje dla dorosłych i dzieci, amfiteatr; za opłatą: centrum spa - sauna, jacuzzi, zabiegi na twarz i ciało, masaże; sporty wodne (oferta zewnętrzna).

    All inclusive:

    Śniadanie (7.00-10.00), obiad (12.30-15.00), kolacja (19.00-22.00) w formie bufetu w restauracji głównej; późne śniadanie (10.00-12.00) w restauracji przy plaży; przekąski w restauracji przy plaży (15.00-17.00) i w restauracji głównej (23.00-1.00); napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe w wyznaczonych barach (10.00-23.00); raz na tydzień kolacja w restauracji á la carte; wymagane noszenie opasek all inclusive.

    Gratis:

    Serwis plażowyWi-Fi

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Wylot

    Czwartek, 01.07.2021
    WAWWarszawa - Chopin
    HRGHurghada

    Powrót

    Czwartek, 08.07.2021
    HRGHurghada
    WAWWarszawa - Chopin

    Opinie

    Opinie dodane przez

    4.1
    Jarek Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Lipiec 2014Rodzina z dziećmi
    Podróż z biurem Alfa Star i tym razem okazała się jedną wielką porażką. Nie wspominam nawet o kilku godzinnych opóźnieniach w przelotach bo to chyba zmora większości biur podróży. Dwa dni po przylocie zepsuł się system filtracji w basenie i woda zrobiła się szaro-zielona. Całe szczęście, że był mały basen ze zjeżdżalniami (10-12 i 14-16) bo dzieciaki nie miałby za bardzo co robić. Rezydenci Alfa Star to kpina. Jeden nie potrafił załatwić nam przeniesienia do innego hotelu, a drugi nie znał hotelu i nie wiedział nawet, że jest tylko 1 basen, a tzw. Aquapark to tylko zjeżdżalnie z niecką do kąpieli. Ważne, że wiedział gdzie kupić żel do swoich włosów, którym ociekał. W hotelu ogólnie panujący brud i karaluchy w łazienkach. Sprzątanie przez obsługę polegało na przetarciu deski sedesowej i ułożeniu ręczników w kształcie zwierząt. Mycie podłóg na korytarzach to z kolei popryskanie podłogi brudna wodą i przetarcie równie brudną ścierą. W pokojach podłogi nie były sprzątane. Lenistwo tych ludzi to mistrzostwo świata. Stołówka - czynna była tylko jedna, w zasadzie z wyłączona klimatyzacją. Oblegana przez miejscowych, którzy żarli (inaczej tego nie da się ująć) olbrzymie ilości jedzenia. Nakładali sobie tyle, że nie byli w stanie tego zjeść i dzięki temu marnowało się sporo jedzenia....oczywiście pozornie gdyż widzieliśmy jak odzyskiwane były plasterki sera czy wędlin. Generalnie masakra. Dodam, że w godzinach wydawania posiłków tworzyły się gigantyczne kolejki do stołówki. Napoje: często brakowało piwa, a wódka pojawiła się 2-3 razy w ciągu 2 tygodniowego pobytu (reszta alkoholi była tak perfumowana, że nie dało się tego pić). Napoje przeważnie ciepłe, również te bezalkoholowe. Kubeczki - cienkie, plastikowe 0,2 l, więc żeby się napić trzeba było ciągle stać w kolejkach do barów (były tylko 2) Jedynym plusem była plaża. Hotel polecam tylko osobom o silnych nerwach, którym nie przeszkadza brud i chodzące po zasłonach prysznicowych karaluchy. Dziękujemy Alfa Star.
    ZaletyDobra lokalizacja przy plaży.
    WadyBrud, brud i jeszcze raz brud. Leniwa, udająca pracę obsługa. Brudna i mała stołówka. (jedyna czynna !!!) Bardzo duża (katastrofalna) liczba miejscowych

    5.3
    Ewelina Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Wrzesień 2014Para
    Jeżeli chodzi o pokój to wszystko zależy od tego w jakiej części hotelu się go otrzyma. Pierwszego dnia nocowaliśmy w starej części, gdzie w łazience śmierdziało i nie działała ubikacja. Drugiego dnia poprosiliśmy o zmianę pokoju i nie było z tym problemu, dzięki pomocy P.Magdy z obsługi., która przydzieliła nam duży pokój w nowej części z widokiem na morze. Pokój bez porównania z tym w czym musieliśmy nocować pierwszego dnia. Wadą hotelu jest to, że obsługa nastawiona jest na Rosjan. Animacje i wieczorne spektakle prowadzone są w języku rosyjski. Wszelkie informację np na stołówce są po rosyjsku, oczywiście nie tylko, ale dominuje właśnie ten język. Jedzenie na stołówce monotonne, na obiad podawane jest to samo co na kolację. Ogólnie jeżeli jesteś nastawiony na wypoczynek i spędzanie większości dnia po za hotelem to ok, jednak jeśli miałabym wracać do tego hotelu jeszcze raz to wybrałabym inny.
    ZaletyDobra lokalizacja, blisko plaży, zjeżdżalnie
    WadyNastawienie hotelu na Rosjan przez co w hotelu są sami Rosjanie!

    2.1
    Marcin Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Sierpień 2014Rodzina z dziećmi
    Byłem 3 raz w Egipcie. Wiem, że od ich hoteli nie można wymagać tego co w Europie. Zdaje sobie sprawę z panującej tam kultury bycia. Ale ten hotel to jest najgorsze zło. O ile takiej sobie jakości jedzenie da się przetrwać, to jest w końcu Egipt. Zatem dzień w dzień kurczak, albo ryba pod różną postacią nie powinna dziwić. To już brak klimatyzacji w tak wielkim hotelu i braki w dostawie prądu do pokoju to już nie jest do zaakceptowania. Dlaczego wakacje.pl oraz krajowi operatorzy godzą się na taki hotel? Nie jestem osobą wymagającą, jednak są pewne granice. Zdecydowanie odradzam ten hotel no chyba, że klimatyzacja przy 40st upale i braki w prądzie nie jest dla kogoś problemem. Jeśli ktoś szuka hotelu z wieczornymi animacjami to również nie tutaj, teoretycznie były. :) Sugeruje aby wakacje.pl zweryfikowały opis hotelu, oprócz klimatyzacji, w hotelu brak również clubu dla dzieci oraz restauracji włoskiej al.?a carte.
    Zaletyjedna o ile dostanie sie pokój z widokiem na marine można przed zachodem slońca podziwiac jej uroki.
    Wadyzupełnie nie działająca klimatyzacja. Ten hotel jej nie ma a obsługa (w tym Pani magda która od 7 lat jest mieszkanka Hurghady) wmawia Klientom, że to jedynie 2 dniowa awaria i inżynierowei siedza na dachu i pracują. Kłamstwo, hotel nie posiada klimatyzacji. Hotel ma równiez wielkie problemy z instalacja elektryczną przez co zdarza się, że np. wieczorem nie ma przez 30-45 minut prądu w pokoju. Pragne zauwazyć, że w egipcie o godzinie 19:30 jest juz zupełnie ciemno w środku sezonu.

    1.4
    Emilia Kaczmarczyk
    Pobyt - Lipiec 2013Rodzina z dziećmi
    Tragedia.pokoj z widokiem na sciane,brud,jedzenia zero,a w basenie miejscowe kobiety w habitach w wodzie.Blagam nie jedzcie.To byly wakacje moich koszmarow i wcale nie takie tanie.Rezydentka z Itaki opryskliwa i nadeta,nic nie mozna bylo z nia zalatwic.Wiele bym mogla jeszcze pisac ale mysle ze to wystarczy.
    ZaletyBRAK
    WadySame wady

    4.6
    Dominika
    Pobyt - Czerwiec 2014Para
    Hotel dla mało wymagających !!!. Ciągłe problemy z klimatyzacją, prądem, wodą. W ciągu dwóch tygodniu tylko raz Pan u nas zmył podłogi, ale dobrze, że chociaż wymieniał ręczniki i pościel ;-). Oczywiście za każdym razem licząc na dolary. Jedzenie monotonne, czyli codziennie to samo. . W restauracji brudno, czasami trzeba było samemu sobie sprzątnąć stolik. Ciągły brak piwa. lodu do napojów. No i często ciepłe napoje. Korzystanie z włoskiej restauracji nie ma sensu, bo do jedzenia dają to samo co na obiad i na kolacje w restauracji głównej. W drugim tygodniu już nie chodziliśmy na obiady do restauracji, tylko jedliśmy w barze przy basenie, Było przynajmniej codziennie coś innego. A kolacje zrobili nam w barze na plaży. Przez 4 dni mogliśmy brać sobie napoje i drinku, które stały przed wejściem, a później tylko mieliśmy wodę do picia. Jedzenie takie samo jak na obiad. Plusem jest to, że baseny są czyste, morze bardzo blisko hotelu, centrum miasta, gdzie można dostać się taksówką za 1 dolara. Ogólnie starają się dbać o zieleń - tylko niestety codzinenie o północy jest podlewaja ściekami, troche śmierdzi, ale na szczęscie nie w pokojach. W siłowni w sumie nic nie działa, wifi - może działało z 4 x na 2 tygodniowy pobyt. Moim zdaniem hotel powinien mieć 3 gwiazdki. Mozna troche posnurkować przy hotelu. A i naprawdę polecam wycieczkę na wyspę Giftun i snurkowanie i przede wszystkim zorganizowaną przez Adama. W pierwszym tygodniu mielismy spokój, było mało ludzi, w sumie sami Arabowie, a w drugim tygodniu sami ruscy. Czyli hotel naprawdę dla mało wymagających.

    Mapa

    Pogoda

    33°C
    26°C
    27°C
    10

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że według informacji podanej przez władze egipskie od 1.09.2020 r. każdy podróżny zobowiązany jest do okazania negatywnego wyniku testu RT-PCR na obecność wirusa SARS-CoV-2 po przylocie do Egiptu wykonanego najwcześniej 72h przed wylotem.
    Obowiązek wykonania testu nie obejmuje dzieci w wieku do 6 lat.
    Każda osoba powinna także wypełnić deklarację dostępną na stronie: zobacz więcej.

    UWAGA:

    W związku z nowelizacją z dnia 22 lutego 2021 r. do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ograniczeń na czas pandemii, osoby posiadające zaświadczenie o otrzymaniu dwóch dawek szczepienia przeciwko COVID-19, szczepionką dopuszczoną do obrotu w Unii Europejskiej są zwolnione z obowiązkowej kwarantanny po powrocie do Polski z zagranicy. Ponadto z obowiązku kwarantanny, po powrocie do kraju zwolnione są również osoby, które odbyły już izolację domową lub były hospitalizowane w związku z zakażeniem wirusem SARS-CoV-2, nie dawniej niż 6 miesięcy przed datą przekroczenia polskiej granicy.
    Do Egiptu Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument musi być ważny przez co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego powrotu z Egiptu (8 miesięcy w przypadku wnioskowania o wizę przez internet).
    W Egipcie dla Polaków wizy są obowiązkowe. Można je kupić na lotnisku po przylocie do Egiptu, przez internet na stronie zobacz więcej lub w egipskich placówkach dyplomatycznych na terenie Polski. Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Kosztują 25 USD (wiza jednokrotna) lub 60 USD (wiza wielokrotna).
    Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).