Wspaniały649 opinii91% poleceń
9,0
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Jaz Aquamarine (ex. Iberotel Aquamarine)

Last minute
Kod oferty: WAK12693
basen, aquapark, zjeżdżalnia, słońce, lato
basen, aquapark, zjeżdżalnia
basen, aquapark, zjeżdżalnia
basen, aquapark, zjeżdżalnia
basen
basen, aquapark, zjeżdżalnia, słońce, latobasen, aquapark, zjeżdżalniabasen, aquapark, zjeżdżalniabasen, aquapark, zjeżdżalniabasenbasenbungalowy, basenbasenrecepcja / lobbypokój, 2JH, DHS, 2AH, 1Q1, D2S, 4I9, 47709, SUPR/2_3P, 54992pokój, 31R, DBL, 48164, 456, 22X, 19M, SR/2_3Ppokój, 2JH, DHS, 2AH, 1Q1, D2S, 4I9, 47709, SUPR/2_3Pbalkon / tarasrestauracjarestauracjarestauracjarestauracjarestauracjarestauracjarestauracjabasendla dzieci, plac zabaw, kids clubteren hoteluplaża
Z Wakacje.pl podróżuj bezpiecznie!
W sekcji „Przed podróżą” przeczytaj ważne informacje o bezpieczeństwie podróżowania i wymaganiach związanych z koronawirusem.
Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
 Zobacz szczegóły 

Promocja

test na COVID-19 w obie strony GRATIS

Coral Travel - test w obie strony gratis

test na COVID-19 w obie strony GRATIS
Oferta z bezpłatnym testem PCR na COVID-19 wykonywanym na lotnisku po przylocie do Egiptu oraz z bezpłatnym testem antygenowym wykonywanym w Polsce po przylocie z Egiptu (szczegóły u naszych Konsultantów oraz pod adresem klient@wakacje.pl).

Nasi klienci docenili

  • Hotel znajduje się tuż przy prywatnej, piaszczysto-żwirowej plaży.
  • Dla amatorów wodnego szaleństwa: 16 basenów, jacuzzi oraz 11 zjeżdżalni dla dorosłych i dla dzieci.
  • Bogata oferta sportowo-rekreacyjna dla gości w każdym wieku.
  • Wysoki poziom obsługi hotelowej.
  • Trwa weryfikacja ceny

    Najchętniej wybierana opcja. Szybko, bezpiecznie, gdziekolwiek jesteś!

    Informacje o podróży

    Wylot

    05:5522.04.2021 Czwartek
    WAWWarszawa - Chopin
    10:1022.04.2021 Czwartek
    HRGHurghada

    Powrót

    17:2529.04.2021 Czwartek
    HRGHurghada
    21:4529.04.2021 Czwartek
    WAWWarszawa - Chopin

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK12693Region: HurghadaOrganizator: Coral Travel

    Region

    Hurghada

    Opis

    Położony niedaleko wielu rozrywek, hotel o niskiej zabudowie, nowoczesnej architekturze i eleganckich wnętrzach. Na dużym terenie znajduje się kilkanaście basenów, duży aquapark, różnorodność restauracji i bogate zaplecze sportowe. Bezpośredni dostęp do prywatnej, żwirowej plaży z leżakami, parasolami i beach barem w systemie All Inclusive, świetna obsługa i dobre warunki pobytu sprawią, że wakacje, szczególnie rodzin z dziećmi, będą pełne atrakcji.

    Lokalizacja

    20km od centrum Hurghady, 17km od lotniska w Hurghadzie. Hotel usytuowany na powierzchni: 182000m2.

    Kategoria organizatora

    5

    Data otwarcia

    2009 r.

    Na terenie hotelu: restauracje (6), bar, room service (płatny), pralnia (płatna), baseny odkryte (w tym 3 podgrzewane sezonowo), aquapark (14 zjeżdżalni wodnych dla dorosłych i 7 dla dzieci, czynny w godzinach 10:30-12:30,14:30-16:30).

    Rabaty i zniżki

    1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis

    Internet

    • Wi-Fi w hotelu bezpłatne

    Plaża

    Przy hotelu, prywatna, żwirowa, 400m długości. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.

    Pokoje

    Zlokalizowane są w 3 budynkach

    • 3 aneksy (liczba pięter: 3)

    Typy pokoi

    • pokoje standardowe pool/garden view dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

    • pokoje superior pool/garden/sea view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

    • pokoje rodzinne superior dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

    • pokoje rodzinne deluxe dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

    • junior suity dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras

    • exective suity dla max. 4 os. : 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon

    • royal suity dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras

    Wyżywienie

    • restauracja główna, restauracje a la carte (5), bar

    All Inclusive

    (10:00-00:00)

    • śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (18:30-22:00), późny posiłek (23:00-23:55)

    • późne śniadanie (11:00-12:00), przekąski (12:00-17:00), podwieczorek (17:00-18:00)

    • lody

    • wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe

    Restauracje a la carte

    • płatne. Wymagana rezerwacja.

    • Makai Tukai chińska

    • Nino's włoska

    • Sofra libańska

    • Corrallo owoce morza

    • Amaya indyjska

    Z myślą o dzieciach

    • brodziki (3)

    • animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-11 lat

    • dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna

    • plac zabaw

    • menu i krzesełka dla dzieci w restauracji

    • łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)

    • możliwość wypożyczenia wózka (płatna i w miarę dostępności)

    W cenie

    • korty do tenisa ziemnego (4)

    • rakiety i piłki do tenisa ziemnego

    • tenis stołowy

    • rzutki

    • siatkówka plażowa

    • siłownia

    • animacje

    Płatne

    • oświetlenie kortów

    • miniboisko do piłki nożnej

    • sporty wodne na plaży

    • centrum SPA

    • masaż

    • sauna

    • jacuzzi

    • salon piękności

    • łaźnia turecka

    Dodatkowe informacje

    Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

    • Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - Nie

    • Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - Nie

    • Czy w hotelu można kupić maseczki? - Są bezpłatne

    • Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - Tak

    • Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? -Nie

    • Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - Tak

    • Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - Tak

    • Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - Nie

    • Jak będą serwowane posiłki? - Przez obsługę kelnerską

    • Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - Tak

    • Czy jest dostępna usługa Room Service? - Nie

    • Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? -Tak

    • Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - Nie

    • Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 4 Gości na 4m2

    • Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - Nie

    • Czy na leżakach są materace? - Nie

    • Czy na plaży są dostępne ręczniki? -Tak, indywidualnie pakowane

    • Czy leżaki są dezynfekowane? - Nie

    • Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - Tak, obsługa kelnerska

    • Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - Tak (10:00-13:00, 15:00-17:00)

    • Czy centrum SPA jest czynne? - Tak

    • Czy łaźnia turecka jest czynna? - Tak

    • Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - Tak

    • Czy siłownia jest czynna? - Tak

    • Czy mini klub jest czynny? - Nie

    • Czy hotel prowadzi program animacyjny? - Tak

    • Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - Tak, będą przestrzegane wszelkie przepisy i wymagania Ministerstwa Turystyki i Ministerstwa Zdrowia

    • Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - j.w

    Aktualizacja opisu

    09.02.2021 10:14

    Usługi dostępne w hotelu

    Hotel rodzinny

    Wi-Fi

    Przy plaży

    Aquapark

    SPA

    Siłownia

    Tenis

    Mini Klub

    All Inclusive

    Serwis plażowy

    Sporty wodne

    Pokoje 4 osobowe

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Mapa

    Pogoda

    Temperatura w dzień
    27°C
    Temperatura w nocy
    19°C
    Temperatura wody
    23°C
    Liczba godzin słonecznych
    10

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że według informacji podanej przez władze egipskie od 1.09.2020 r. każdy podróżny zobowiązany jest do okazania negatywnego wyniku testu RT-PCR na obecność wirusa SARS-CoV-2 po przylocie do Egiptu wykonanego najwcześniej 72h przed wylotem.
    Obowiązek wykonania testu nie obejmuje dzieci w wieku do 6 lat.
    Każda osoba powinna także wypełnić deklarację dostępną na stronie: zobacz więcej.
    Do Egiptu Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument musi być ważny przez co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego powrotu z Egiptu (8 miesięcy w przypadku wnioskowania o wizę przez internet).
    W Egipcie dla Polaków wizy są obowiązkowe. Można je kupić na lotnisku po przylocie do Egiptu, przez internet na stronie zobacz więcej lub w egipskich placówkach dyplomatycznych na terenie Polski. Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Kosztują 25 USD (wiza jednokrotna) lub 60 USD (wiza wielokrotna).

    Uwaga!
    Zgodnie z informacjami podanymi przez władze Egiptu, podróżni przylatujący lotami czarterowymi do gubernatorstw: Morze Czerwone, Marsa Matrouh, Luxor, Synaj Południowy oraz Asuan są zwolnieni z opłaty wizowej do 30 kwietnia 2021 r. Przemieszczanie się między gubernatorstwami pozostaje zawieszone do odwołania. Zorganizowany ruch turystyczny został ograniczony do: Morza Czerwonego, Synaju Południowego i Marsa Matrouh.
    Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).

    Opinie

    Opinie dodane przez

    9.2
    Piotr Weryho Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Kwiecień 2021Para
    Polecam chcącym odpocząć zrelaksować się opalić. Cztery restauracje ala kart polecam. Nam się udało wszystkie odwiedzić. Włoska naj.
    ZaletySuper hotel. Pokoje czyste codzienna obsługa. Serwis idealny. Jedzenie... Każdy znajdzie coś dla siebie. Baseny ponad 10 w tym kilka podgrzewane. Animacja widoczna stara się. Hotel dla wymagających lubiących luksus.
    WadyHotel nad morzem bez dostępu do morza bo ciągły odpływ... DJ.. Musi zmienić płytę!

    6.8
    Piotrek
    Pobyt - Styczeń 2021Para
    Nastał czas napisania opinii o hotelu z którego właśnie wróciłem a dokładnie to hotelu Jaz Aquamarine Resort. Hotel znajduje się ok 15km od Hurgady, Szybkie info , Hotel poprawny by nie powiedzieć warty zatrzymania się w nim. Jeżeli do ceny ok 500$ to jak najbardziej warto - wyższe ceny? no nie wiem, raczej kwestia przemyślenia decyzji Być może są lepsze oferty. Do hotelu przyjechałem w tych dziwnych czasach pandemii, pierwsze co rzuciło mi się w oczy to, to że hotel nie jest zwartą bryłą. Tylko składa się z połączonych ze sobą 2-3 piętrowych bungalowów ( a to w dzisiejszych czasach jest ważne- bo ludzie nie stykają się tak ze sobą) Pierwsze wrażenia po wejściu do recepcji jak najbardziej pozytywne, piękna recepcja, fontanna, miła obsługa, wszystko pierwsza klasa to na pewno zasługiwało na ***** gwiazdek ! po zaprowadzeniu mnie do pokoju okazało się ze pokój superior ale wyglądem bardziej przypominał europejskie *** a łazienka to raczej ** Niż deklarowane 5 gwiazdek .No nic, była noc poszedłem spać - wstałem rano i zobaczyłem otoczenie hotelu w całej okazałości , hotel dosłownie tonął w kwiatach i zieleni, coś naprawdę pięknego ! otoczony był dużą ilością basenów, fontann, zjeżdżali wodnych , własnym dostępem do plaży, restauracjami, sklepami ,ścieżkami do biegania , salonami spa, etc? położny był na naprawdę wielkim terenie. Należy również wspomnieć obsłudze -bo naprawdę warto , w tym hotelu, praktycznie od każdego stanowiska pracy, czy to od osób sprzątających, kelnerów, menagerów, dosłownie każdego pracownika, każdy z tych osób interesował się gośćmi ( sposób pozytywny ) i pytał się czy coś nie potrzebujesz? Jak się czujesz? Czy masz jakieś życzenia? czy jesteś zadowolony z pobytu ? Było to bardzo miłe. Była nawet robiona ankieta zadowolenia turystów! W hotelu było naprawdę bardzo czysto- wszystko na bieżąco sprzątano. Co ważne dla europejskich turystów ? w hotelu nie obowiązuje tz bakszysz czyli wymuszania drobnych datków przez pracowników hotelu ! Masz ochotę dać komuś Tips? po prostu sam wrzucasz do skrzynki i cześć. Słabe punkty- to chyba bar koło basenu - słabe drinki i zimne jedzenie, (podczas mojego pobytu zmieniono również sposób serwowania lunchu z normalnych widocznych dań nakładanych przez kucharzy, na wybór gotowych dań z karty ,wg mnie -słabe to jest) Internet dział ok ale od czasu do czasu się przycinał. Goście to przeważnie Polacy, Rosjanie ,Anglicy i Niemcy , byli również Egipcjanie którzy zachowywali się dużo lepiej i spokojniej niż inni goście. Ostania kwestia- to wycieczki oferowane przez biura podróży, wg mnie tak nie powinno być, że wycieczki oferowane przez biura podróży a zlecane lokalnym podwykonawcom są 100% droższe niż zakupione bezpośrednio w lokalnych biurach, ja po prostu znalazłem na FB profil ?Egipt taniej wycieczki po polsku?? i kupiłem bezpośrednio wycieczkę od lokalnego sprzedawcy który notabene oferował wycieczki po polsku z tym ze 100% taniej, Kair za 50usd a nie za 100usd Luxor podobnie itd?Reasumując: mocne strony hotelu to, zieleń, przestrzeń, miła obsługa ,dużo basenów. A Słabsza to :hotel wymaga już remontu, wymiany popękanych kafelków, remontu pokoi a zwłaszcza łazienek bo te ***** na obecna chwilę mocno są naciągane.W dzisiejszych czasach do takich hoteli powinno kierować się turystów!! Tam jest tyle miejsca i przestrzeni że turyści praktycznie nie mają prawa stykać się ze sobą !! jeżeli o czymś zapomniałem to proszę pytać, to odpowiem na pytania
    ZaletyPrzestrzeń , dużo zieleni, dużo basenów, własne zjeżdżalnie, własna, plaża ,czystośc, miła obsługa
    WadyPokoje wymagają remontu a zwłaszcza łazienki, kiepski bar nad basenem słabe drinki i zimny lunch

    9.7
    Ilona
    Pobyt - Luty 2020Para
    Jestem bardzo zadowolona.Polecam .Instruktorzy w porządku,starają się.Wyjątkowym człowiekiem okazał się Michał,jest pomocny ,wspaniale mówi po polsku .Uczynny .I nie jest nachalny.Mimo narzucanych wymagań z góry.Polecam
    ZaletyCzystość,profesjonalizm,polecam masaże na bardzo wysokim poziomie,jedzenie,każdy znajdzie coś dla siebie,bardzo duży wybór. Nie lubię wracać w te same miejsca ,tam wrócę.
    WadyNie ma

    9.5
    Mariusz
    Pobyt - Luty 2020Para
    Pobyt w dniach 06 -13.02.2020. Bardzo dobra obsługa personelu hotelowego, pokój sprzątany codziennie bardzo dobrze, animacje prowadzone non stop na wysokim poziomie i z dużym zaangażowaniem, dużo basenów, rafa z ciekawą florą i fauną, posiłki bardzo dobre i urozmaicone z możliwością kosztowania ciekawych potraw. W barach serwis dań i napojów - super. Programy wieczorne z muzyką na żywo - dobre wokale. pragnę pochwalić barmana o imieniu Alaa i pana sprzątającego pokój 1145.
    Zaletyobsługa animacje baseny wyżywienie
    Wadyprzydałoby się molo

    2.3
    Krystian
    Pobyt - Luty 2020Para
    Jak dla mnie straszna beznadzieja . Nigdy nie spotkałem tak beznadziejnego hotelu . Nie polecam
    ZaletyNie wiem czy są .
    WadyObsługa fatalna , tylko daj do;lara i daj dolara . Jedzenie monotonne , codziennie to samo i wielka łaska jak chcesz więcej niż jeden omlet lub np trzy jajka sadzone . W pokoju brud bo jak nie dasz dolara to ahmed nie posprząta , a sprzątają tylko faceci . Dasz to też nie posprząta ....