Wspaniały648 opinii91% poleceń
9,0
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny
Wakacje.plWczasyEgiptHurghadaHurghadaJaz Aquamarine (ex. Iberotel Aquamarine)

Jaz Aquamarine (ex. Iberotel Aquamarine)

Last minute
Kod oferty: WAK606711
basen, aquapark, zjeżdżalnia, słońce, lato
basen, aquapark, zjeżdżalnia
basen, aquapark, zjeżdżalnia
basen, aquapark, zjeżdżalnia
basen
basen, aquapark, zjeżdżalnia, słońce, latobasen, aquapark, zjeżdżalniabasen, aquapark, zjeżdżalniabasen, aquapark, zjeżdżalniabasenbasenbungalowy, basenbasenrecepcja / lobbypokój, 2JH, DHS, 2AH, 1Q1, D2S, 4I9, 47709, SUPR/2_3P, 54992pokój, 31R, DBL, 48164, 456, 22X, 19M, SR/2_3Ppokój, 2JH, DHS, 2AH, 1Q1, D2S, 4I9, 47709, SUPR/2_3Pbalkon / tarasrestauracjarestauracjarestauracjarestauracjarestauracjarestauracjarestauracjabasendla dzieci, plac zabaw, kids clubteren hoteluplaża
Z Wakacje.pl podróżuj bezpiecznie!
W sekcji „Przed podróżą” przeczytaj ważne informacje o bezpieczeństwie podróżowania i wymaganiach związanych z koronawirusem.
Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
 Zobacz szczegóły 

Nasi klienci docenili

  • Hotel znajduje się tuż przy prywatnej, piaszczysto-żwirowej plaży.
  • Dla amatorów wodnego szaleństwa: 16 basenów, jacuzzi oraz 11 zjeżdżalni dla dorosłych i dla dzieci.
  • Bogata oferta sportowo-rekreacyjna dla gości w każdym wieku.
  • Wysoki poziom obsługi hotelowej.
  • Dodatkowe opcje

    Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

    185
    za wycieczkę
    promesa

    Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

    promesa
    0
    za wycieczkę
    Trwa weryfikacja ceny

    Najchętniej wybierana opcja. Szybko, bezpiecznie, gdziekolwiek jesteś!

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK606711Region: HurghadaOrganizator: Prima Holiday

    Położenie

    Usytuowany w południowej części Hurghady, oddalony ok. 15km od centrum Sakkala i ok. 13km od lotniska.

    Plaża

    Przy hotelu prywatna, piaszczysto-żwirowa plaża - zalecane obuwie ochronne. Leżaki i parasole na plaży bezpłatnie, ręczniki plażowe bezpłatnie.

    Hotel

    KATEGORIA LOKALNA 5

    Luksusowy i nowoczesny obiekt hotelowy, należący do znanej z wysokiego standardu świadczonych usług sieci hotelowej Jazz, idealny dla najbardziej wymagających klientów. Oferuje 1001 pokoi.

    Miłośnicy wodnych ślizgawek nie będą tu narzekać, na miejscu mają do dyspozycji 18 basenów w tym 3 z podgrzewaną wodą i aż 18 zjeżdżalni. Ponadto na miejscu działa centrum nurkowe i centrum windsurfingowe, a chętni mogą spróbować swoich sił w jeździe na wielbłądach.

    Do dyspozycji gości

    Recepcja, eleganckie lobby, kantor, restauracja główna Topaz, 4 restauracje a'la carte włoska, azjatycka, rybna i orientalna, lobby bar, lobby bar dla dorosłych, 2 snack bar przy basenach, bar na plaży, dyskoteka Fantasia, Shisha Corner, apteka, serwis pralni i prasowania, lekarz na wezwanie, salon fryzjerski, sklepiki, bankomat oraz room service.

    Internet

    WiFi 150mB w lobby bezpłatnie. Odpłatny internet pre paid cards.

    Konferencje/incentive

    Sala konferencyjna.

    Sport, rekreacja i rozrywka

    Bezpłatnie: 18 basenów ( część podgrzewanych w sezonie zimowym), leżaki i parasole przy basenie, aquapark z 14 zjeżdżalniami dla dorosłych (czynnych w wyznaczonych godzinach), tenis stołowy, rzutki, siłownia, 4 korty tenisowe, jacuzzi w basenie, programy anmacyjne i wieczorne show.

    Odpłatnie: pokój gier, centrum Spa, sporty wodne przy plaży, windsurfing.

    Dla dzieci

    Brodzik, 8 zjeżdżalni wodnych, mini club, opiekunka do dzieci za dodatkową opłatą. Łóżeczko na życzenie przed wylotem.

    Zakwaterowanie

    Pokoje typu standard dwuosobowe bez możliwości dostawki o powierzchni 30m, pokoje typu family dwuosobowe z możliwością dwóch dostawek o powierzchni 45m. Wszystkie pokoje wyposażone w łazienki ( prysznic, suszarki do włosów), klimatyzację, TV/SAT, mini bar, sejf, telefon oraz balkon. Zestaw do kawy i herbaty oraz mini bar uzupełniany codziennie w butelkę bezpłatnej wody mineralnej.

    Wyżywienie

    All inclusive śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu, późne śniadanie, popołudniowa kawa, herbata, ciasto, lody, przekąski w barze na plaży. Napoje bezalkoholowe, woda mineralna, lokalne piwo, wino i lokalne alkohole serwowane w godzinach 10.00-24.00 w ywbranych barach. Importowane napoje alkoholowe, soki wyciskane ze świeżych owoców, napoje butelkowane oraz mini bar w pokojach dodatkowo płatne.

    Informacje dodatkowe

    Www.jaz.travel

    Do kolacji obowiązuje strój formalny( panowie długie spodnie).

    Cena

    Cena oferty z przelotem zawiera: bilet lotniczy, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, opiekę polskojęzycznego rezydenta, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż (nie dotyczy przelotów liniami Easy Jet), OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej. Składka na TFP jest bezzwrotna nawet w przypadku rezygnacji Klienta z imprezy turystycznej), VAT.

    Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG),

    Oraz od 01.01.2021 analogiczą wyskość składki na Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP):

    15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)

    13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę

    10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)Cena oferty z dojazdem własnym zawiera: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG, NNW, KL, bagaż, OC organizatora, VAT.

    Cena nie zawiera: dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych.opłaty za wizę egipską ok. 25 USD płatnej na lotnisku w Egipcie, bagażu rejestrowanego przy przelotach liniami Easy Jet (dodatkowa opłata 400 PLN/os)

    Covid- 19

    Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

    W związku z powyższym prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych : https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych , jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ .

    Osoby podróżujące linią Easy Jet, podczas przelotu zobowiązane są do posiadania maseczek FFP2 (chirurgiczne lub materiałowe). Szaliki, osłony twarzy (przyłbice) oraz maski z zaworami nie będą przez przewoźnika akceptowane.

    AKTUALNA SYTUACJA EPIDEMICZNA W EGIPCIE W ZWIĄZKU Z COVID- 19

    https://www.gov.pl/web/dyplomacja/egipt

    AKTUALIZACJA 15.10.2020

    Podróżni lecący do Egiptu do regionu Marsa Alam, którzy wykonują test PCR na Covid-19 na lotnisku, proszeni są o zabranie ze sobą kopii strony ze zdjęciem z paszportu (wymaganej przez Wydział Medycyny Prewencyjnej w celu przyśpieszenia zakończenia procedury testów).

    Informujemy, że z dniem 01 września 2020 r. władze Egiptu wprowadziły obowiązek okazywania negatywnych wyników testów PCR na COVID-19 przez podróżnych wjeżdżających na teren Egiptu. Test powinien być przeprowadzony w okresie 72 godzin przed wjazdem na teren Egiptu. Obowiązek wykonania testu nie obejmuje dzieci do 6 lat.

    Władze Egiptu umożliwiły także wykonanie testu w kierunku COVID - 19 na lotnisku po przylocie do Egiptu. Koszt badania wynosi 30 USD za osobę, dzieci do 6 lat nie maja obowiązku wykonani testu. Po wykonaniu testu Klienci udają się transferem do wykupionego hotelu gdzie do 24 h otrzymują wyniki. Do tego czasu Klienci zobligowani są do pozostania w pokoju hotelowym.

    W przypadku pozytywnego wyniku testu Klienci zostaną poddani 14-dniowej kwarantannie w hotelu. Koszt dodatkowych noclegów (poza wykupionym pakietem) zostanie pokryty przez hotel. Koszt dodatkowego przelotu z Egiptu do Polski pokrywa Klient.

    Jednocześnie informujemy, że w przypadku Klientów z wykupionymi tylko biletami czarterowymi, władze Egiptu wymagają okazania potwierdzenie rezerwacji hotelu lub rejsu (w przypadku wypraw nurkowych).

    Klienci z wykupionymi biletami czarterowymi bez dodatkowych świadczeń noclegowych nie mogą podróżować samolotem czarterowym. AKTUALIZACJA NA DZIEN 12.08.2020

    Od 12.08 turyści wylatujący z Polski mogą podróżować do Egiptu bez odbywania 14 dniowej kwarantanny po powrocie do kraju.

    • Turyści przybywający do kurortów Hurghada, Sharm el Sheikh, Marsa Alam są zwolnieni z opłat wizowych do30 kwietnia 2021 r.

    • Należy wypełnić obowiązkową deklarację, a następnie przekazać przedstawicielowi Ministerstwa Zdrowia i Ludności na lotnisku po przybyciu do Egiptu.

    • Każdy hotel posiada rządowy Certyfikat bezpieczeństwa higieny" potwierdzający spełnienie wymagań sanitarnych, naruszenie któregokolwiek z ustalonych przepisów spowoduje zawieszenie licencji obiektu i karę finansową.

    Wytyczne Sanitarne

    • Transfer - W pojazdach służących do transferu tylko 50% miejsc może być zajętych, miejsce obok każdego pasażera musi być wolne. Zakaz zajmowania pierwszych siedzeń pojazdu. Wszystkie pojazdy transportowe są dokładnie dezynfekowane i czyszczone przed i po każdej podróży. Obowiązuje nakaz noszenia maseczek przez obsługę podczas całego transferu.

    • Recepcja i zameldowanie - Check-in będzie poprzedzony obowiązkowym badaniem temperatury ciała. Dezynfekcja bagaży przed zameldowaniem. Zachowanie właściwego dystansu dzięki specjalnym oznaczeniom na podłodze

    • Pokój hotelowy i sprzątanie - Pomieszczenia są dezynfekowane i odpowiednio wentylowane przez 12 godzin od wymeldowania Gościa do zakwaterowania kolejnego. Dla każdego Gościa - zestaw ochrony osobistej zawierający wyposażenie ochronne, takie jak maski, rękawiczki oraz środki dezynfekujące do rąk. Meble i tkaniny są dezynfekowane za pomocą maszyn parowych. Pojemność pokoju to max. 2 osoby dorosłe + 2 dzieci (poniżej 12 lat)

    • Wyżywienie - Przed wejściem do restauracji Gościom spawdzana jest temperatura. Posiłki będę serwowane przez personel restauracji (brak bufetu). Stoły są rozmieszczone w odległości 2metrów od siebie, przy jednym stole (maksymalnie do 6 osób). Zalecane jest jak najczęstsze używanie jednorazowych sztućców. Dostępność środków dezynfekujących do rąk na stołach. Obrusy z tkaniny są wymieniane i dokładnie prane po każdym użyciu. Shisha jest zabroniona. Zakaz spotkań i imprez towarzyskich. Strefy dla dzieci zostały zamknięte.

    • Basen i plaża - Regularna dezynfekcja basenów. Czyszczenie obszaru wokół plaży i basenu (w tym stoły, leżaki, leżaki itp.) po każdym użyciu, a także przed i po godzinach użytkowania. Zachowanie 2m odległości między leżakami. Ręczniki plażowe i basenowe dostarczane są do pokoi. Ograniczenie zajęć rekreacyjnych

    • Wycieczki fakultatywne - Grupy nie mogą przekraczać 25 osób (do odwołania). Przewodnicy są zobowiązani do noszenia maseczek. Słuchawki są sterylizowane po każdym użyciu. Organizatorzy wycieczek powinny zapewnić maseczki dla turystów. Obowiązuje zachowanie dystansu fizycznego.

    • Siłownie i kluby fitness - Punkty dotykowe i powierzchnie są regularnie czyszczone i dezynfekowane. Sprzęty i wyposażenie są odpowiednio rozstawione. Zakaz korzystania ze strefy wellness oraz prysznica na siłowni lub w klubie fitness,

    • Inne - Regularna dezynfekcja części wspólnych, toalet, wind oraz wszystkich punktów styku, regularne czyszczenie mebli i tkanin w hotelach i obiektach turystycznych. Dostępność środków do dezynfekcji rąk. Zachowanie i przestrzeganie dystansu w windach (specjalne oznaczenia). Nakaz noszenia masek w windzie. Personel jest zobowiązany do noszenia maseczek przez cały czas pracy. Dyskoteki, imprezy i spotkania towarzyskie nie są dozwolone. Każdy hotel ma współpracującego lekarza na wezwanie i klinikę

    Warunki wjazdowe

    Władze egipskie poinformowały, iż do 30 kwietnia 2021 r. przedłużone zostaje zniesienie opłat za wizy turystyczne dla osób przylatujących bezpośrednimi lotami do gubernatorstw: Synaj Południowy, Morze Czerwone, Luksor i Asuan.

    Między Polską a Egiptem obowiązuje ruch wizowy. Obywatel RP może przed przyjazdem do Egiptu ubiegać się o wizę w egipskim przedstawicielstwie dyplomatycznym, na lotnisku w Egipcie lub drogą elektroniczną poprzez złożenie wniosku na stronie internetowej: www.visa2egypt.gov.eg Opłaty za wizę do Egiptu wynoszą 25 USD (wiza jednokrotna) i 60 USD (wiza wielokrotna). Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Paszport powinien posiadać co najmniej 6-miesięczną ważność po dacie zakończenia planowanej podróży.

    Klienci podróżujący do Sharm el Sheikh i nie korzystający z wycieczek fakultatywnych na miejscu nie mają obowiązku wykupienia wizy. Wystarczy wówczas podbić pieczątkę w paszporcie "Sinai Only", która uprawnia do 14-dniowego pobytu na półwyspie Synaj.

    Instrukacja: Po utworzeniu konta na portalu visa2egypt.gov.eg, należy potwierdzić rejestrację, a następnie zalogować się i wybrać polecenie aplikuj teraz". Kolejny etap to wybór rodzaju dokumentu. Trzeba też wypełnić formularz i uiścić opłatę za pomocą karty kredytowej lub debetowej. Po zaakceptowaniu zgłoszenia, internauta otrzyma link do finalnego dokumentu, który należy wydrukować, by pokazać go na granicy. Egipt zaleca, by o e-wizę występować najpóźniej na 7 dni przed planowaną podróżą.

    Każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

    Z powodu możliwych zmian dotyczących pobytu w Egipcie proponujemy sprawdzić wcześniej czy warunki wjazdu i pobytu nie uległy zmianie. Aktualne informacje na temat wizy można uzyskać w Ministerstwie Spraw Zagranicznych. Osoby nie będące obywatelami Polski, prosimy o sprawdzenie w ambasadzie egipskiej w Warszawie warunków wjazdu i pobytu.

    Uwaga przeczytaj koniecznie! http://msz.gov.pl/pl/informacje_konsularne/profile_krajow/egipt

    Dokumenty podróży

    DOKUMENTY PODRÓŻY WYSYŁANE SĄ MAILEM NA 2 DZNI PRZED WYLOTEM PO GODZINIE 12:00

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Mapa

    Pogoda

    Temperatura w dzień
    25°C
    Temperatura w nocy
    16°C
    Temperatura wody
    22°C
    Liczba godzin słonecznych
    9

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że według informacji podanej przez władze egipskie od 1.09.2020 r. każdy podróżny zobowiązany jest do okazania negatywnego wyniku testu RT-PCR na obecność wirusa SARS-CoV-2 po przylocie do Egiptu wykonanego najwcześniej 72h przed wylotem.
    Obowiązek wykonania testu nie obejmuje dzieci w wieku do 6 lat.
    Każda osoba powinna także wypełnić deklarację dostępną na stronie: zobacz więcej.
    Do Egiptu Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument musi być ważny przez co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego powrotu z Egiptu (8 miesięcy w przypadku wnioskowania o wizę przez internet).
    W Egipcie dla Polaków wizy są obowiązkowe. Można je kupić na lotnisku po przylocie do Egiptu, przez internet na stronie zobacz więcej lub w egipskich placówkach dyplomatycznych na terenie Polski. Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Kosztują 25 USD (wiza jednokrotna) lub 60 USD (wiza wielokrotna).

    Uwaga!
    Zgodnie z informacjami podanymi przez władze Egiptu, podróżni przylatujący lotami czarterowymi do gubernatorstw: Morze Czerwone, Marsa Matrouh, Luxor, Synaj Południowy oraz Asuan są zwolnieni z opłaty wizowej do 30 kwietnia 2021 r. Przemieszczanie się między gubernatorstwami pozostaje zawieszone do odwołania. Zorganizowany ruch turystyczny został ograniczony do: Morza Czerwonego, Synaju Południowego i Marsa Matrouh.
    Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).

    Opinie

    Opinie dodane przez

    6.8
    Piotrek
    Pobyt - Styczeń 2021Para
    Nastał czas napisania opinii o hotelu z którego właśnie wróciłem a dokładnie to hotelu Jaz Aquamarine Resort. Hotel znajduje się ok 15km od Hurgady, Szybkie info , Hotel poprawny by nie powiedzieć warty zatrzymania się w nim. Jeżeli do ceny ok 500$ to jak najbardziej warto - wyższe ceny? no nie wiem, raczej kwestia przemyślenia decyzji Być może są lepsze oferty. Do hotelu przyjechałem w tych dziwnych czasach pandemii, pierwsze co rzuciło mi się w oczy to, to że hotel nie jest zwartą bryłą. Tylko składa się z połączonych ze sobą 2-3 piętrowych bungalowów ( a to w dzisiejszych czasach jest ważne- bo ludzie nie stykają się tak ze sobą) Pierwsze wrażenia po wejściu do recepcji jak najbardziej pozytywne, piękna recepcja, fontanna, miła obsługa, wszystko pierwsza klasa to na pewno zasługiwało na ***** gwiazdek ! po zaprowadzeniu mnie do pokoju okazało się ze pokój superior ale wyglądem bardziej przypominał europejskie *** a łazienka to raczej ** Niż deklarowane 5 gwiazdek .No nic, była noc poszedłem spać - wstałem rano i zobaczyłem otoczenie hotelu w całej okazałości , hotel dosłownie tonął w kwiatach i zieleni, coś naprawdę pięknego ! otoczony był dużą ilością basenów, fontann, zjeżdżali wodnych , własnym dostępem do plaży, restauracjami, sklepami ,ścieżkami do biegania , salonami spa, etc? położny był na naprawdę wielkim terenie. Należy również wspomnieć obsłudze -bo naprawdę warto , w tym hotelu, praktycznie od każdego stanowiska pracy, czy to od osób sprzątających, kelnerów, menagerów, dosłownie każdego pracownika, każdy z tych osób interesował się gośćmi ( sposób pozytywny ) i pytał się czy coś nie potrzebujesz? Jak się czujesz? Czy masz jakieś życzenia? czy jesteś zadowolony z pobytu ? Było to bardzo miłe. Była nawet robiona ankieta zadowolenia turystów! W hotelu było naprawdę bardzo czysto- wszystko na bieżąco sprzątano. Co ważne dla europejskich turystów ? w hotelu nie obowiązuje tz bakszysz czyli wymuszania drobnych datków przez pracowników hotelu ! Masz ochotę dać komuś Tips? po prostu sam wrzucasz do skrzynki i cześć. Słabe punkty- to chyba bar koło basenu - słabe drinki i zimne jedzenie, (podczas mojego pobytu zmieniono również sposób serwowania lunchu z normalnych widocznych dań nakładanych przez kucharzy, na wybór gotowych dań z karty ,wg mnie -słabe to jest) Internet dział ok ale od czasu do czasu się przycinał. Goście to przeważnie Polacy, Rosjanie ,Anglicy i Niemcy , byli również Egipcjanie którzy zachowywali się dużo lepiej i spokojniej niż inni goście. Ostania kwestia- to wycieczki oferowane przez biura podróży, wg mnie tak nie powinno być, że wycieczki oferowane przez biura podróży a zlecane lokalnym podwykonawcom są 100% droższe niż zakupione bezpośrednio w lokalnych biurach, ja po prostu znalazłem na FB profil ?Egipt taniej wycieczki po polsku?? i kupiłem bezpośrednio wycieczkę od lokalnego sprzedawcy który notabene oferował wycieczki po polsku z tym ze 100% taniej, Kair za 50usd a nie za 100usd Luxor podobnie itd?Reasumując: mocne strony hotelu to, zieleń, przestrzeń, miła obsługa ,dużo basenów. A Słabsza to :hotel wymaga już remontu, wymiany popękanych kafelków, remontu pokoi a zwłaszcza łazienek bo te ***** na obecna chwilę mocno są naciągane.W dzisiejszych czasach do takich hoteli powinno kierować się turystów!! Tam jest tyle miejsca i przestrzeni że turyści praktycznie nie mają prawa stykać się ze sobą !! jeżeli o czymś zapomniałem to proszę pytać, to odpowiem na pytania
    ZaletyPrzestrzeń , dużo zieleni, dużo basenów, własne zjeżdżalnie, własna, plaża ,czystośc, miła obsługa
    WadyPokoje wymagają remontu a zwłaszcza łazienki, kiepski bar nad basenem słabe drinki i zimny lunch

    9.7
    Ilona
    Pobyt - Luty 2020Para
    Jestem bardzo zadowolona.Polecam .Instruktorzy w porządku,starają się.Wyjątkowym człowiekiem okazał się Michał,jest pomocny ,wspaniale mówi po polsku .Uczynny .I nie jest nachalny.Mimo narzucanych wymagań z góry.Polecam
    ZaletyCzystość,profesjonalizm,polecam masaże na bardzo wysokim poziomie,jedzenie,każdy znajdzie coś dla siebie,bardzo duży wybór. Nie lubię wracać w te same miejsca ,tam wrócę.
    WadyNie ma

    9.5
    Mariusz
    Pobyt - Luty 2020Para
    Pobyt w dniach 06 -13.02.2020. Bardzo dobra obsługa personelu hotelowego, pokój sprzątany codziennie bardzo dobrze, animacje prowadzone non stop na wysokim poziomie i z dużym zaangażowaniem, dużo basenów, rafa z ciekawą florą i fauną, posiłki bardzo dobre i urozmaicone z możliwością kosztowania ciekawych potraw. W barach serwis dań i napojów - super. Programy wieczorne z muzyką na żywo - dobre wokale. pragnę pochwalić barmana o imieniu Alaa i pana sprzątającego pokój 1145.
    Zaletyobsługa animacje baseny wyżywienie
    Wadyprzydałoby się molo

    2.3
    Krystian
    Pobyt - Luty 2020Para
    Jak dla mnie straszna beznadzieja . Nigdy nie spotkałem tak beznadziejnego hotelu . Nie polecam
    ZaletyNie wiem czy są .
    WadyObsługa fatalna , tylko daj do;lara i daj dolara . Jedzenie monotonne , codziennie to samo i wielka łaska jak chcesz więcej niż jeden omlet lub np trzy jajka sadzone . W pokoju brud bo jak nie dasz dolara to ahmed nie posprząta , a sprzątają tylko faceci . Dasz to też nie posprząta ....

    8.2
    Dariusz Sawicki Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Listopad 2019Para
    Witam , byłem w tym hotelu po raz drugi w dniach od 11-17 listopada 2019 r. LOKALIZACJA : w sąsiedztwie innych hoteli przy morzu - ok. 20 minut od centrum , 5 minut do sklepów WYŻYWIENIE : dość dobre , duża ilość OBSŁUGA : miła , pomocna PLAŻA : twardy zbity żwir - część plaży w trawie ( trochę zaniedbała ) - leżaki skromne ( duża ilość ) POKOJE : dość dobrze urządzone , widać już zużycie , sprzątane codziennie Hotel raczej dla osób starszych lub dla rodzin z dziećmi . Raczej już nie pojadę do tego hotelu - kilka lat temu było bardziej zadbane . Pozdrawiam
    ZaletyBezpośrednio przy morzu , ładna zieleń , ładne baseny , miła obsługa , dużo zajęć przy plaży i basenach , dużo barów - dość dobre jedzenie
    Wadyzbyt mała stołówka główna , brak możliwości kąpieli - płytka woda przy plaży , płatna woda z lodówki , brak materacy na leżakach , mało zadbana trawa na plaży , komary wieczorem