Bardzo dobry108 opinii88% poleceń
8,4
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny
Wakacje.plWczasyEgiptHurghadaHurghadaSteigenberger Aqua Magic (ex. Al Dau Club)

Steigenberger Aqua Magic

Last minute
Kod oferty: WAK227390
teren hotelu, basen
teren hotelu, aquapark
aquapark, dla dzieci
brodzik, dla dzieci
obiekt, aquapark
teren hotelu, basenteren hotelu, aquaparkaquapark, dla dziecibrodzik, dla dzieciobiekt, aquaparkzjeżdżalniaaquaparkobiekt, basenbasenrecepcja / lobbyrecepcja / lobbypokójpokójpokójpokójrestauracjarestauracjarestauracjarestauracjabudynek głównyplażaplażaplaża
Z Wakacje.pl podróżuj bezpiecznie!
W sekcji „Przed podróżą” przeczytaj ważne informacje o bezpieczeństwie podróżowania i wymaganiach związanych z koronawirusem.
Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
 Zobacz szczegóły 

Promocja

test PCR na Covid-19 GRATIS

Coral Travel - Egipt ZIMA 2021

test PCR na Covid-19 GRATIS
Oferta promocyjna z bezpłatnym testem PCR na Covid-19 - test wykonywany jest po przylocie na lotnisku w Egipcie, jego koszt w wysokości 30 USD/os. pokrywa Organizator.

Nasi klienci docenili

  • Hotel oddany do użytku w styczniu 2014 r.
  • Liczne udogodnienia dla dzieci - m.in.: brodzik, plac zabaw, miniklub.
  • Tylko 400 m do piaszczystej plaży (dojazd także bezpłatnym busem).
  • Aquapark dla dzieci w formie statku pirackiego.
  • Dodatkowe opcje

    Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

    185
    za wycieczkę
    promesa

    Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

    promesa
    0
    za wycieczkę
    Trwa weryfikacja ceny

    Najchętniej wybierana opcja. Szybko, bezpiecznie, gdziekolwiek jesteś!

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK227390Region: HurghadaOrganizator: Coral Travel / Wezyr

    Region

    Hurghada

    Opis

    Zadbany kompleks hotelowy Steigenberger Aqua Magic to idealne miejsce na spędzenie wspaniałego, rodzinnego urlopu blisko krystalicznych wód Morza Czerwonego. Na Gości czeka rozległy kompleks basenowy, zjeżdżalnie wodne dla dzieci i dorosłych, lazy river, moc atrakcji dla najmłodszych. Dla spragnionych relaksu, proponujemy czas spędzony w centrum SPA z salonem piękności.

    Lokalizacja

    5km od centrum Hurghady, 6km od lotniska w Hurghady. Hotel usytuowany na powierzchni: 54000m2.

    Kategoria organizatora

    5

    Data otwarcia

    2014 r. Odnowiony w 2016 r.

    Na terenie hotelu: restauracje, bary, room service (płatny), sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), sale konferencyjne (2), centrum biznesowe, 7 basenów odkrytych, leniwa rzeka, 6 zjeżdżalni wodnych dla dorosłych i 3 dla dzieci (czynne w godzinach 10:00-13:00,14:30-17:00). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

    Rabaty i zniżki

    1. dziecko do 14 lat pobyt w hotelu gratis

    Internet

    • Wi-Fi w lobby bezpłatne

    • Wi-Fi w pokojach bezpłatne

    Plaża

    400m od hotelu, prywatna, piaszczysto-żwirowa, 170m długości, dojście do plaży ulicą. Do plaży kursuje bezpłatny bus hotelowy. Bezpłatne: leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.

    Pokoje

    Zlokalizowane są w 8 budynkach

    • 1 budynek główny (liczba pięter: 5, liczba wind: 2)

    • 7 bloków (liczba pięter: 5, liczba wind: 10)

    Typy pokoi

    • pokoje standardowe z balkonem francuskim: klimatyzacja centralna (działa w godzinach 01:00-23:59), sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC)

    • pokoje superior: klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

    • pokoje deluxe: klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

    • suity rodzinne dla max. 4 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras

    • rodzinne junior suity dla max. 4 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic,WC), balkon lub taras

    Wyżywienie

    • restauracje, restauracje a la carte (3), bary (6)

    Mega AII Inclusive (24h)

    • śniadanie (07:00-10:30), obiad (13:00-15:00), kolacja (18:00-22:30) serwowane w restauracji Magic Flavors

    • śniadanie (08:00-10:30), późne śniadanie (10:30-12:00), obiad (13:00-16:00), kolacja (18:30-22:00) serwowane w restauracji Magic Palappa

    • śniadanie (08:00-10:30), obiad (12:00-16:00), kolacja (18:30-22:00), późny posiłek (22:30-23:59) serwowane w restauracji Magic Seasons

    • przekąski (12:00-17:00) serwowane w restauracji Magic Blue

    • przekąski (17:00-22:30) serwowany w restaurcji Magic Souk

    • podwieczorek (16:00-18:00) serwowany w Magic Sky Bar

    • kolacja (18:30-22:00) serwowana w restauracji Magic Sky

    • późny posiłek (00:01-07:00) serwowany w restauracji Magic Lounge

    • lody

    • wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe

    • pakiety urodzinowe (na życzenie)

    Restauracje a la carte

    • jedna wizyta podczas pobytu w wybranej restauracji gratis. Wymagana rezerwacja.

    • "Magic Sky" - francuska

    • "Magic Palappa" - włoska

    • "Magic Seasons" - indyjska/egipska

    Z myślą o dzieciach

    • brodziki (2)

    • animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat

    • dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna

    • zjeżdżalnie wodne dla dzieci (3)

    • plac zabaw

    • menu i krzesełka dla dzieci w restauracji

    • opiekunka dla dzieci (płatna)

    • łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)

    W cenie

    • tenis stołowy

    • rzutki

    • siatkówka plażowa

    • bilard

    • siłownia

    • animacje

    Płatne

    • sporty wodne na plaży

    • centrum SPA

    • masaż

    • sauna

    • dyskoteka

    • salon piękności

    Dodatkowe informacje

    Goście hotelu mogą korzystać z wybranej infrastruktury w hotelu Steigenberger Al dau Beach w godzinach 10-17 tj. basen, plaża, obiad, w restauracji, lokalne alkohole. Koszt to 50€/os. Dzień wcześniej należy zarezerwować wejściówkę w recepcji.

    Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

    • Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE

    • Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE

    • Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE

    • Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK

    • Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE

    • Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK

    • Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK

    • Jak często są sprzątane pokoje? PRZED I PO ZAKWATEROWANIU GOŚCIA

    • Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - NIE

    • Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA

    • Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK

    • Czy jest dostępna usługa Room Service? - 24H

    • Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - BEZPŁATNIE

    • Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - OPCJONALNIE

    • Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 170 GOŚCI NA 400m2

    • Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? TAK

    • Czy na leżakach są materace? - NIE

    • Czy na plaży są dostępne ręczniki? - INDYWIDUALNIE PAKOWANE

    • Czy leżaki są dezynfekowane? - PO KAŻDYM UŻYCIU

    • Czy na basenie jest serwis dań i napojów? -OBSŁUGA KELNERSKA

    • Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK

    • Czy centrum SPA jest czynne? - NIE (goście za opłatą mogą korzystać ze SPA w hotelach Steigenberger ALDAU Resort lub Steigenberger Pure life)

    • Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE

    • Czy siłownia jest czynna? -NIE

    • Czy mini klub jest czynny? - TAK

    • Czy hotel prowadzi program animacyjny? - DZIENNY I WIECZORNY PROGRAM ANIMACYJNY

    • Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - TAK

    • Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - TAK

    Aktualizacja opisu

    04.01.2021 12:32

    Usługi dostępne w hotelu

    Hotel rodzinny

    Niepełnosprawni

    Wi-Fi

    Aquapark

    SPA

    Disco

    Siłownia

    All Inclusive 24H

    Serwis plażowy

    Sporty wodne

    Sale konferencyjne

    Pokoje 4 osobowe

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Mapa

    Pogoda

    Temperatura w dzień
    23°C
    Temperatura w nocy
    14°C
    Temperatura wody
    21°C
    Liczba godzin słonecznych
    8

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że według informacji podanej przez władze egipskie od 1.09.2020 r. każdy podróżny zobowiązany jest do okazania negatywnego wyniku testu RT-PCR na obecność wirusa SARS-CoV-2 po przylocie do Egiptu wykonanego najwcześniej 72h przed wylotem.
    Obowiązek wykonania testu nie obejmuje dzieci w wieku do 6 lat.
    Każda osoba powinna także wypełnić deklarację dostępną na stronie: zobacz więcej.
    Do Egiptu Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument musi być ważny przez co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego powrotu z Egiptu (8 miesięcy w przypadku wnioskowania o wizę przez internet).
    W Egipcie dla Polaków wizy są obowiązkowe. Można je kupić na lotnisku po przylocie do Egiptu, przez internet na stronie zobacz więcej lub w egipskich placówkach dyplomatycznych na terenie Polski. Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Kosztują 25 USD (wiza jednokrotna) lub 60 USD (wiza wielokrotna).

    Uwaga!
    Zgodnie z informacjami podanymi przez władze Egiptu, podróżni przylatujący lotami czarterowymi do gubernatorstw: Morze Czerwone, Marsa Matrouh, Luxor, Synaj Południowy oraz Asuan są zwolnieni z opłaty wizowej do 30 kwietnia 2021 r. Przemieszczanie się między gubernatorstwami pozostaje zawieszone do odwołania. Zorganizowany ruch turystyczny został ograniczony do: Morza Czerwonego, Synaju Południowego i Marsa Matrouh.
    Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).

    Opinie

    Opinie dodane przez

    8.6
    Milena Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Październik 2019Grupa przyjaciół
    Hotel godny polecenia, miła obsługa, pokoje czyste, jedzenie dobre. Polecam :) !
    9.0
    Rafał Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Wrzesień 2019Grupa przyjaciół
    Obsługa hotelu bardzo miła, jedzenie bardzo dobre i dziennie inne. Dużą zaletą są przeróżne animacje i zabawy. Pozdrowienia dla animation team.
    ZaletyObsługa hotelu, bary, restauracje, animacje zabawy, baseny, zjeżdżalnie
    WadyBrak

    10
    Roman
    Pobyt - Czerwiec 2019Rodzina z dziećmi
    Obsługa ma na wszystko czas. i maja klienta za natręta, o wszystko musiałem się wykłócać .
    9.8
    Magda Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Maj 2019Para
    Polecam zabrać dużo jednodolarówek. Byliśy w wielu miejscach, ale tutaj jest wjątkowo wysoki poziom. Rewelacyjne jedzenie. Nie ma sie do czego przczepić- każdy znajdzie coś dla siebie
    ZaletyHotel z bardzo przyjemną atmosferą. Wspaniałe baseny- szczególnie na dachu, obsluga rewelacyjna. Byliśy w wielu miejscach, ale tutaj jest wjątkowo wysoki poziom. Rewelacyjne jedzenie. Nie ma sie do czego przczepić- każdy znajdzie coś dla siebie

    5.6
    Jerzy Sukiennik
    Pobyt - Marzec 2019Para
    Po przylocie w nocy bardzo przyjemnie zostaliśmy przyjęci na recepcji - przywołano nawet pracownika znającego język polski. Pokazano nam pokoje i mogliśmy \'wybrać\' pokój \'standardowy\' w bloku nr 8. W obu odrzucił nas smród z małej łazienki. Musieliśmy dopłacić do pokoju \'superior\', aby jakoś przetrwać 2 tygodnie w tym hotelu. Niestety, pokój w bloku nr 7 okazał się niewiele lepszy od \'standardowego\': klimatyzacja zagrzybiona i nigdy nie czyszczona, minibarek (mała lodówka) pracująca non-stop, aby zapewnić chłodzenie napoi. W łazience woda nie odpływająca z brodzika, minimalna umywalka. Reasumując: pokoje w boku nr 8 są na poziomie 3*, a w bloku nr 7 na poziomie słabych 4* (był to nasz 18 dwutygodniowy pobyt w Egipcie i mamy porównanie). Całodobowe AI polegało na tym, że dostaliśmy bułeczki z masełkiem na spóźnioną kolację - na szczęście był otwarty bar w lobby i dostaliśmy piwo. Podobnie było z wczesnym śniadaniem przed odlotem. Pozytywnie zaskoczyła nas infrastruktura wodna: baseny, aquapark itp. - podgrzewane nie tylko do końca marca, ale również w kwietniu. Z początku zachwyceni byliśmy posiłkami w restauracji głównej, gdy na śniadanie poza \'standardowymi\' w Egipcie wyrobami była marynowana ryba, a czasami szynka wołowa! Niestety, \'luksusy\' te zniknęły po kilku dniach. Restauracja ma wygląd dużej \'jadłodajni\' na 700 osób, a nie restauracji 5*. Na szczęście obsługa bardzo sprawna - z dozorem dyrekcji non - stop oraz automatami do napoi. Kolacje na dobrym poziomie: tematyczne, np. krewetki, kalmary itp. Standardowo 3 rodzaje mięsa: kurczak, wołowina (całkiem smaczna) oraz ryba (okoń nilowy - nie zawsze smaczny). Brak grilla na świeżym powietrzu. 3 restauracje a la carte, dość elegancko przygotowane, ale najsmaczniej zjedliśmy lunch i kolację we włoskiej (Palappa). Kilka barów: przy basenach, na plaży oraz dwa na dachu (wspaniała panorama w nocy). Największe wrażenie zrobił na nas tzw. basen relaksacyjny na dachu budynku nr 6. Napoje alkoholowe dość dobre (nie fałszowane wodą), mimo że \'brandy\' ma tylko 30%. Dość dobry gin oraz ouzo. Koktajle: duży wybór, ale smak średni - mimo że serwowane nawet mojito, pinakolada itp. Wieczorem krótkie występy na żywo w lobby, a równolegle program wieczorny dla dzieci o 20. Potem program dla dorosłych, ale mało zapraszanych artystów z zewnątrz. Animacje codziennie w okolicy basenu dla dorosłych. Animatorzy bardzo aktywni i lubiani przez gości. Rasumując: hotel nadaje się do miłego spędzenia urlopu w Hurgadzie, jeżeli zapomni się, że ma 5* i oczekuje się wygód na tym poziomie. Rady dla turystów: wycieczki fakultatywne najlepiej zamawiać w lokalnych biurach w okolicy hotelu (nam sprawdził się agent TOHO) - ceny znacznie niższe, np. całodniowa El Gouna ze snurkowaniem i delfinami (!) na pięknej rafie za 25$ od osoby! Wymiana pieniędzy: kantor w bocznej uliczce (można też rozmienić dolary na drobne 1$). Zakupy: najłatwiej w Carefourze (za funty egipskie) w bocznej ulicy na lewo za Cleopatrą). Klucze do pokoi się rozmagnesowują często i trzeba pędzić do recepcji! - wielokrotnie...
    ZaletyDużo podgrzewanych basenów - nawet w kwietniu. Hotel dla rodzin z małymi dziećmi. Dobre AI (duży wybór posiłków i napoi). Serwis starający się o zadowolenie klientów. Całodobowe AI i minbarki. Obfitość jedzenia i napoi. Wyjątkowy \'basen relaksacyjny na dachu bloku nr 6. Widoczne są starania nowego kierownictwa hotelu, ale w Egipcie trudno osiągnąć europejskie standardy. Dobra obsługa personelu GR (guest relations) i recepcji.
    WadyPołożenie między dwoma ulicami - jedna w remoncie - hałas od rana do wieczora. Fatalne pokoje w bloku nr 8 (\'standardowe\') - 3*. Niewiele lepsze w bloku nr 7 (\'superior\') - maks. 4*. Klima zagrzybiona. Wyżywienie niezłe, ale nie zawsze na 5* - podobnie napoje. Najlepsze ciasta. Mała plaża z ogromną liczbą leżaków, brak rafy. Na basenach brak serwisu z rana: pracownicy zajęci sprzątaniem do południa - zamiast do 8 (do otwarcia basenów). Kelnerzy lepiej obsługują, gdy mogą liczyć na napiwki.