Dobry84 opinie
6,0
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Coral Hills

Last minute
Kod oferty: WAK257144
teren hotelu, basen
basen, wakacjepl
teren hotelu, wakacjepl
teren hotelu, basen, wakacjepl
basen, wakacjepl
teren hotelu, basenbasen, wakacjeplteren hotelu, wakacjeplteren hotelu, basen, wakacjeplbasen, wakacjeplteren hotelu, dla dzieci, wakacjeplrecepcja / lobby, wakacjeplpokój, wakacjeplpokój, balkon / taras, wakacjeplbasen, sport i rekreacjapool barbasen, plażateren hotelu, otoczenie hotelurestauracjateren hotelurecepcja / lobbyrestauracjabalkon / taras, pokój z widokiem na morzebudynek główny, wakacjeplbasen, plaża, wakacjepl

Nasi klienci docenili

  • Przy hotelu prywatna, piaszczysta plaża.
  • Dla dzieci: brodzik, animacje, mini klub ,menu, plac zabaw.
  • Bogata oferta sportowo-rekreacyjna: siatkówka plażowa, koszykówka, aerobik, animacje, rzutki, dyskoteka.
  • Dostępne pokoje

    Pokój dwuosobowy

    standardowy
    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę

    Pokój dwuosobowy

    widok na morze, standardowy
    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę

    Pokój dwuosobowy

    widok na morze, superior
    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę

    Pokój dwuosobowy + dostawka

    klimatyzacja, balkon lub taras
    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę

    Dodatkowe opcje

    Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

    185
    za wycieczkę
    promesa

    Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

    promesa
    0
    za wycieczkę
    Trwa weryfikacja ceny

    Informacje o podróży

    Wylot

    01.09.2020 Wtorek
    WAWWarszawa - Chopin
    01.09.2020 Wtorek
    RMFMarsa Alam

    Powrót

    08.09.2020 Wtorek
    RMFMarsa Alam
    08.09.2020 Wtorek
    WAWWarszawa - Chopin

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK257144Region: Marsa El AlamOrganizator: Coral Travel / Wezyr

    Region

    Marsa Alam

    Opis

    Blisko morza, centrum z odnową biologiczną i szereg zabaw sportowych to tylko niektóre zalety tego hotelu. Goście z pewnością zaznają spokoju w tym miejscu dzięki położeniu z dala od centrum miasta. Miłośnicy wodnych szaleństw z pewnością będą mieli co wspominać dużych basenów na terenie hotelu. Na uwagę zasługuje wysoki standard usług oferowanych przez personel hotelowy.

    Lokalizacja

    27km od El Quseir, 105km od centrum Marsa Alam, 40km od lotniska w Marsa Alam INT -RMF. Hotel usytuowany na powierzchni: 54775234m2.

    Kategoria organizatora

    4

    Data otwarcia

    2012 r. Odnowiony w 2018 r.

    Na terenie hotelu: restauracje (3), bary (3), room service (płatny), pralnia (płatna), baseny odkryte (2).

    Internet

    • Wi-Fi w lobby bezpłatne

    Plaża

    700m od budynku głównego, prywatna z pomostem (współdzielonym z hotelem Dreams Beach Resort Marsa Alam), piaszczysta. Parasole, leżaki, materace, ręczniki- bezpłatne, bar na plaży. Skała koralowa przy wejściu do morza.

    Pokoje

    Zlokalizowane w 9 budynkach

    • budynek główny (liczba pięter: 5)

    • 3 bungalowy (liczba pięter: 3)

    • 5 villi (liczba pięter: 2)

    Typy pokoi

    • pokoje standardowe dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna, prysznic, WC), balkon lub taras

    • pokoje superior dla max. 4 os.: salon, 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna, prysznic, WC), balkon lub taras

    • royal suite dla max. 5 os.: salon, 1 sypialnia, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna, prysznic, WC), balkon

    • junior suite dla max. 4 os.: salon, jadalnia, 1 sypialnia, drzwi łączące między pokojami, dostęp do współdzielonego basenu, bezpośredni dostęp do plaży, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna, prysznic, WC), balkon lub taras

    • villa dla max. 8 os.: dwupoziomowe, 3 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras

    Wyżywienie

    • restauracja główna, restauracje a la carte (2), bary (3)

    All Inclusive

    (11:00-23:00)

    • śniadanie (07:00-09:30), obiad (13:00-14:30), kolacja (19:00-21:30) serwowane w restauracji Bay Watch

    • przekąski (15:30-16:30) serwowane w pool barze

    • podwieczorek (10:00-11:30) serwowany w lobby barze

    • wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe

    • pakiety dla nowożeńców i urodzinowe (na życzenie)

    Restauracje a la carte

    • dwie wizyty podczas pobytu gratis. Wymagana rezerwacja.

    • "Food Court"

    • "Steak House"

    Z myślą o dzieciach

    • brodziki (2)

    • zjeżdżalnie wodne dla dzieci (3)

    • animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 5-11 lat

    • dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna

    • menu i krzesełka dla dzieci w restauracji

    • łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)

    W cenie

    • kort do tenisa ziemnego

    • rakiety i piłki do tenisa ziemnego

    • tenis stołowy

    • rzutki

    • koszykówka

    • piłka nożna

    • siatkówka

    • siatkówka plażowa

    • siłownia

    • animacje

    • dyskoteka

    Płatne

    • bilard

    • centrum SPA

    • masaż

    • sauna

    • jacuzzi

    • salon piękności

    • łaźnia turecka

    Aktualizacja opisu

    01.07.2020 14:52

    Usługi dostępne w hotelu

    Hotel rodzinny

    Wi-Fi

    SPA

    Disco

    Siłownia

    Tenis

    Mini Klub

    All Inclusive

    Serwis plażowy

    Pokoje 4 osobowe

    Pokoje 5 osobowe

    Pokoje 8 osobowe

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Mapa

    Pogoda

    Temperatura w dzień
    38°C
    Temperatura w nocy
    21°C
    Liczba godzin słonecznych
    11

    Opinie

    Opinie dodane przez

    7.1
    Andrzej
    Pobyt - Październik 2019Para
    ZaletyPiękne położenie nad morzem i rafą. Uwaga!!! Morze nie da osób słabo pływających!!! Brak wejścia do morza innego niż przez pomost. Dno kamieniste, buty niezbędne. Pokoje z widokiem na morze, czasem to wprawdzie to widok boczny. W miarę uprzejma i sprawna obsługa. Z basenów hotelowych widok na morze. Animacje sportowe na średnim poziomie. Wieczorne przedstawienia sztampowe, lecz strawne.
    WadyBardzo przeciętne jedzenie, choć codziennie były dobrze przyrządzone ryby. Owoce morza nieobecne, grill dwa razy w ciągu tygodnia, niezły. Marnują tam drób - kaczki niejadalne, indyk twardy . Uwaga!!!!! Wino wydzielane jest tylko do posiłków (obiad, kolacja) w ilości 1 mały kieliszek na osobę. Z czymś takim nie spotkałem się jeszcze nigdzie, nie tylko w Egipcie. Między głównymi posiłkami tylko ciastka (pączki) i to w niewielkich ilościach. Alkohole w barach nie limitowane, choć wina nie ma! Jakość mocniejszych alkoholi \"egipska\", ale można zamówić w miarę dobry drink, zwłaszcza jeśli się wskażę składniki. Piwo dobre, nie rozcieńczone, bez ograniczeń. Oczywiście jak to w Egipcie jest to zimny napój, nie alkohol lecz to chyba dobrze?Zaimponował mi turysta Czech. Przywiózł on własny szklany kufelek do piwa i nie musiał pić piwa z plastikowych pojemników, kubkami zwanymi. Dobry patent do tego hotelu. Niżej opiszę wyjazd z hotelu i związane z tym przykrości.
    1) Muszę wspomnieć o bardzo dobrym ratowniku (chyba imieniem Ahmed?). W czasie naszego pobytu morze było codziennie bardzo wzburzone. Ratownik wywieszał białą flagę raz, dwa razy dziennie na godzinę lub 30 minut. Niedoświadczony pływak miewał bardzo duże trudności z dopłynięciem do drabinki prowadzącej na pomost, fale spychały w bok i to na belki pomostu lub rafy. Ratownik bardzo uważnie pilnował pływających i wielu z nich skutecznie i profesjonalnie pomagał wyjść z wody, często rzucał im nawet koło ratunkowe i holował ich na nim do drabinki. Gdyby nie ta pomoc wydarzyć by się mogło wręcz nieszczęście, zwłaszcza, że trafiali się i pływacy pierwszy chyba raz pływający w falach. Ratownik gdy tylko zauważył, że ktoś ma najmniejszy choćby problem z wyjściem z wody, natychmiast był na drabince i podawał mu rękę. Także i mnie w ten sposób pomógł, gdy pierwszy raz źle oceniłem sposób dopłynięcia do drabinki i po uderzeniu fali poręcz wyślizgnęła mi się z ręki. Po wyjściu z morza tłumaczył mi potem długo jak trzeba dopływać do pomostu, biorąc dużą poprawkę na fale znoszące w bok (w lewo!) . Przez następne dwa dni obserwował czy nie mam problemów z wyjściem z morza i dopiero potem już przestał mnie pilnować. Raz jeszcze, wysoko oceniam ratownika i jego kompetencje! 2) Uwaga przeznaczona dla osób wyjeżdżających z hotelu w nocy do Warszawy!!!. O 12:00 musieliśmy zdać pokój i opaskę \"ollo\". Teoretycznie należał się nam jeszcze jeden posiłek, bo przyjechaliśmy do hotelu wczesnym rankiem, a w pokoju czekały na nas suche bułki, kolację zapewne udające. W świadczeniach winien być choćby jeszcze jeden obiad i tak nas zresztą poinformował pierwszego dnia rezydent. Po wielkiej kłótni w recepcji zgodzili się łaskawie dać nam w końcu po dwie bułki z serem, po gruszce, bananie oraz po małej butelce wody. Wprawdzie byliśmy przygotowani na ewentualne trudności i z kolacji poprzedniego dnia oraz ze śniadania, zabraliśmy po kilka kanapek, a z pokoju wodę, lecz było to bardzo nieprzyjemne. Przez ponad 12 godzin czekaliśmy w hotelu na transferowy autobus na lotnisko bez ciepłego posiłku i bez picia. W recepcji proponowali nam wprawdzie przedłużenie \"ollo\" na 6 godzin, lecz żądali za to po 90 USD od osoby. Myślę że biuro podróży winno to jakoś rozwiązać, choćbhy za pobraniem jakieś rozsądnej opłaty. Tym z Państwa, którzy będą mieli wyjazd z tego hotelu po północy, proponuję wcześniejsze zaopatrzenie się w prowiant i picie (może termos?). Ten końcowy \"zgrzyt\" bardzo negatywie wpłynął na naszą ocenę hotelu, bo w sumie hotel był właściwie raczej przeciętny. Konkurował ceną. W Egipcie byliśmy 9 raz, więc mamy możliwości porównania i obiektywnej oceny hotelu. Wiemy że w hotelu 4 - ro gwiazdkowym luksusów oczekiwać nie możemy. Te kilka opisanych niedogodności powoduje, że nie możemy polecać tego hotelu, mimo pięknego położenia, niezłych pokoi i dobrej obsługi. A szkoda!
    3.9
    Mateusz
    Pobyt - Grudzień 2019Para
    ZaletyRafa , piwo(lane z butelek bardzo fajne) :D ,układ basenów(ale bez podgrzewanej wody) , ogólny stan pokoju
    Wadybrak podgrzewanej wody(hotel odpada w zimę) posiłki mało i średnio smaczne , szklanki na barze płukane wodą z kranu , impreza sylwestrowa strasznie słaba , brud i brak papieru w łazienkach hotelowych , brak działającej klimy w niektórych pokojach(cały pobyt nie naprawione),windy chyba tam nigdy nie działały,
    Hotel wart 1000-1500 zł na tydzień za osobę jeśli ktoś myśli o wydaniu więcej kompletnie nie wart tych pieniędzy!!! Zimą kompletnie odradzam nigdzie nie można się kąpać baseny nie podgrzewane ( nie da się wejść nawet na sekundę) , morze ciepłe ale przez wiatr czerwona flaga codziennie i nie można wchodzić do morza .
    7.1
    Andrzej
    Pobyt - Grudzień 2019Para
    ZaletyBlisko plaża,pomocna obsługa ale tylko na basenie i w restauracji ,recepcje omijać .Ładna rafa, czysto teren zadbany.
    WadyUwaga przy meldunku w hotelu trzeba uważnie sprawdzać karty do pokoju najmniejsza rysa a już trzeba za kartę zapłacić 10 dol. za uszkodzenie chociaż karta działa a następni dostana i tak w kółko.naprawdę trzeba się dobrze przyjrzeć bo nie zdasz pokoju a hotel tak może bez przerwy czysty pieniądz. jedzenie słabe ale to Egipt można przeżyć i po zachodzie słońca nuda bo w koło pustynia ,woda w grudniu w basenach zimna animacje słabe jak ktoś lubi cisze to tydzień jest ok. Wfi w loby jest ale jak coś nie pasowało w recepcji za głośno lub jakaś inna przyczyna? to nagle były problemy z zasięgiem .Ogólnie tragedi nie było ale ja wybiorę inny hotel a był to mój trzeci raz w Egipcie. Z kartami to nie tylko ja miałem problem.
    hotel ok, lokalizacja pustynia,pomocna, obsługa tylko nie w lobby dla cieniących nudę i ciszę od miasta.
    3.2
    M
    Pobyt - Wrzesień 2019Para
    ZaletyWidok z pokoju na morze
    WadyDużo wad ma ten hotel
    22.09.2018 Hotel stary i bardzo to widać, w pokojach grzyb, bardzo na wszystkim oszczędzają braki wody, papieru toaletowego, mleka do kawy, bo na basenie nie ma automatu tylko barman robi rozpuszczalna, brak alkoholi. Jedzenie bardzo ale to bardzo malo urozmaicone, nie ma przekąsek. Na plaży do prysznica, który jest popsuty jest daleko, nie ma tam ani jedzenia ani picia. Kolacja o 19 się zaczyna a o 19.30 np jak jest gril to już po nim zapachu nawet nie ma,przyjdzie sie pozniej to patrza jak na wariata. Czuć biedę w tym hotelu. Brak szklanek, obsluga średnia, brak kantoru, klimatyzacji w hotelu np holu. W basenie plywa skorupa tluszczu. Animatorzy pija alkohol sa beszczelni. Brudno.To nie pierwszy nasz pobyt w Egipcie więc porownanie jest. Nie polecam.
    1.3
    Anna
    Pobyt - Lipiec 2019Para
    właśnie wrociłam z wakacji z hotelu coral hills resort w marsa alam, juz w 1 dzień jak przyjechaliśmy w pokoju 38 stopni, nie mozna bylo usnąć , brak ręczników hotelowych - dobrze ze mielismy swoje, brak wody w butelkach a co najwazniejsze BRAKUJE NAWET PAPIERU TOALETOWEGO! zostawiliśmy napiwek jednak nadal nic nie pomogło! hotel tragiczny, po wejsciu do lazienki mielismy wielkiego robaka w prysznicu... Do jedzenia codziennie to samo, ogolnie nie jestesmy wybradni ale tam naprawde nie bylo nic co mozna zjeść, ziemniaki codziennie surowe. brakuje sztućcy na jadali, szklanek na drinki nie ma prawie nigdy a jak już sa to jakby wyjęte z kosza takie brudne. dobe hotelowa skonczyliśmy o 12 po wymeldowaniu oczywiście zabrali nam opaski all, wyjazd dopiero po 19 cały dzień na głodzie. Kiedy poszlam do baru po picie barman oznajmił mi ze moje all inclusive się już skończyło. NIE POLECAM tego hotelu nikomu! dodam jeszcze ze koszt naszej wycieczki to 2300 zł za osobę.

    Przed podróżą

    Paszporty

    Do Egiptu Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument musi być ważny przez co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego powrotu z Egiptu (8 miesięcy w przypadku wnioskowania o wizę przez internet).

    Wizy

    W Egipcie dla Polaków wizy są obowiązkowe. Można je kupić na lotnisku po przylocie do Egiptu, przez internet na stronie www.visa2egypt.gov.eg lub w egipskich placówkach dyplomatycznych na terenie Polski. Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Kosztują 25 USD (wiza jednokrotna) lub 60 USD (wiza wielokrotna).

    Uwaga!
    Zgodnie z informacjami podanymi przez władze Egiptu, podróżni przylatujący lotami czarterowymi do gubernatorstw: Morze Czerwone, Marsa Matrouh, Luxor, Synaj Południowy oraz Asuan są zwolnieni z opłaty wizowej do 31 października 2020 r. Przemieszczanie się między gubernatorstwami pozostaje zawieszone do odwołania. Zorganizowany ruch turystyczny został ograniczony do: Morza Czerwonego, Synaju Południowego i Marsa Matrouh.

    Szczepienia, służba zdrowia

    Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).

    Zgodnie z informacją podaną przez władze Egipskie, każdy podróżny, który nie przybywa lotami bezpośrednimi do Sharm El-Sheikh, Taby, Hurghady, Marsa Alam oraz Matrouh, zobowiązany jest do do okazania negatywnego wyniku testu PCR Covid-19 wykonanego maksymalnie 72 godziny przed podróżą.

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że loty do Egiptu zostały wznowione.

    Infolinia Wakacje.pl

    +48 58 325 29 00