Dobry53 opinie75% poleceń
7,2
Aktualizujemy cenę
Trwa weryfikacja ceny
Polska otwiera granice

Red Sea Sharm Resort

Kod oferty: WAK448488
basen
obiekt, teren hotelu
zjeżdżalnia, dla dzieci
basen, sport i rekreacja
plaża
basenobiekt, teren hoteluzjeżdżalnia, dla dziecibasen, sport i rekreacjaplażaplażabasen, restauracjapokój

Nasi klienci docenili

  • Dobra baza wypadowa do Izraela
  • Rafa koralowa
  • Rozrywkowa miejscowość
  • Rezerwat Ras Mohamed
  • Dostępne pokoje

    Pokój dwuosobowy

    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę

    Pokój dwuosobowy

    superior
    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę

    Pokój dwuosobowy

    widok na morze, superior
    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę

    Dodatkowe opcje

    Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji AXA ASSISTANCE

    174
    za wycieczkę
    promesa

    Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

    promesa
    0
    za wycieczkę
    Trwa weryfikacja ceny

    Informacje o podróży

    Wylot

    08:3007.11.2020 Sobota
    WAWWarszawa - Chopin
    13:4507.11.2020 Sobota
    SSHSharm El Sheik

    Powrót

    04:1514.11.2020 Sobota
    SSHSharm El Sheik
    07:3014.11.2020 Sobota
    WAWWarszawa - Chopin

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK448488Region: Sharm el SheikhOrganizator: ETI

    Region

    Egipt/Sharm El Sheikh

    Położenie

    Hotel zlokalizowany ok. 300m od prywatnej plaży (przy siostrzanym obiekcie Sharm Plaza) z fantastyczną rafą koralową. Ze względu na przybrzeżną rafę zejście do wody tylko z pomostu (zalecane obuwie ochronne). Słynna zatoka Naama Bay znajduje się ok. 6km od hotelu, gdzie dwa razy dziennie kursuje bezpłatny bus. Czas transferu z lotniska Sharm El Sheikh wynosi ok. 15minut.

    Wyposażenie

    Elegancki kompleks hotelowy dysponuje łącznie 284 stylowymi pokojami. Część infrastruktury jest wspólna również dla hotelu Sharm Plaza; hol z recepcją, restauracje, bary i dyskoteka. Na przepięknym terenie wokół hotelu znajdują się 2 baseny (jeden podgrzewany w zimie). Przy basenie oraz na plaży parasole i leżaki bezpłatne. Ręczniki kąpielowe znajdują się w torbie plażowej w pokoju. Goście hotelowi mogą korzystać ze wszystkich udogodnień hotelu Sharm Plaza.

    Pokoje

    POKOJE STANDARD (DZN/EZN), ok. 24m2 wyposażone są w; TV sat., klimatyzacje (działa sezonowo), telefon, mini bar, sejf, balkon lub taras, łazienkę – wanna/prysznic, WC, suszarka do włosów. POKOJE SUPERIOR (DZS/EZS) mają takie same udogodnienia jak pokoje standardowe, ale są nieco większe, ok. 28m2. SUPERIOR SEAVIEW ROOM (ODP/FCA), ok. 28m2 posiadają widok na morze. Przy rezerwacji pokoju standardowego dla 2 osób dorosłych i 1 dziecka lub 3 osób dorosłych, na wyposażeniu pokoju będzie podwójne łóżko i dostawka.

    Sport i rozrywka

    Tenis stołowy, bilard, rzutki, siatkówka plażowa, pokój gier, dzienne i wieczorne animacje. Za opłatą; tenis ziemny, squash, sporty wodne w Aqua Centrum, salon urody, kawiarenka internetowa. Do centrum rozrywkowego Naama Bay trzy razy dziennie kursuje bezpłatny bus.

    Wyżywienie

    All inclusive; śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu w dwóch restauracjach głównych w hotelu Sharm Plaza, przekąski w ciągu dnia, kawa/herbata, ciasto w barze przy basenie i na plaży, przekąski o północy. Lokalne napoje bezalkoholowe dostępne są 24h na dobę, lokalne alkohole w godz. 10 – 24, później płatne dodatkowo. Do kolacji obowiązuje strój formalny, noszenie opasek all inclusive jest obowiązkowe.

    Dzieci

    W ETI Maxi klubie dla dzieci (4-12 lat) odbywają się 6 razy w tygodniu urozmaicone, międzynarodowe programy animacyjno-rozrywkowe (w godz. 10-17). Dodatkowo na terenie hotelu brodzik i plac zabaw.

    ETI Baby serwis dostępny dla wszystkich małych gości w hotelach sieci RED SEA HOTELS. Oferuje dodatkowe udogodnienia, dostępne w miarę możliwości w ETI Maxi klubie dla dzieci za kaucją (ok. 10-20 EUR).

    Do dyspozycji min;

    • łóżeczka dla niemowlaków

    • moskitiery

    • podgrzewacze do butelek

    • czajniki

    • naczynia

    • podkładki do przewijania

    • nocniki/nakładki na toaletę

    • wózki dziecięce

    • zabawki plażowe

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Mapa

    Pogoda

    Temperatura w dzień
    27°C
    Temperatura w nocy
    19°C
    Temperatura wody
    25°C
    Liczba godzin słonecznych
    8

    Opinie

    Opinie dodane przez

    2.9
    zuzanna Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Luty 2020Grupa przyjaciół
    Zaletyładna plaża i piękna rafa to jedyne zalety tego hotelu
    Wadyhotel zaniedbany nie remontowany od lat napewno nie zasługuje na taka ilość gwiazdek , pokoje brudne zakurzone sprzątnie polega chyba tylko na zascieleniu łóżka , łazienka ze stara pęknięta wanna , brudnym wężem prysznicowymi z którego woda płynie bez żadnego ciśnienia umycie się graniczy z cudem , wszystkie części hotelu zaniedbane w jadalni stare krzesła z wystającymi gwoździami , leżaki na plazy rozlatujące się przy próbie podniesienia zagłówka , jedzenie okropne ciagle te same odgrzewane stare potrawy , brudne szklanki notoryczny brak talerzy pomimo pobytu poza sezonem
    ogólnie nie polecam tego miejsca nikomu , oprócz pięknej rafy jaka obdarzyła ich natura nie maja nic co można pochwalić pobyt tak nie należał do przyjemnych obsługa nastawiona tylko na napiwki , za wszystko chcą dodatkowej opłaty , byłam już w egipcie i wiem ze za mniejsze pieniądze można spędzić urlop w pięknym i czystym hotelu ten napewno taki nie był .. odradzam !!!!!
    3.8
    Bartek
    Pobyt - Grudzień 2019Seniorzy
    ZaletyRafa, ryby, morze
    WadyFatalny, koszmarny, makabryczny, skandaliczny, dramatyczny, poniżej wszelkiej krytyki All Inclusive
    Brak wszystkiego co powinno być w ofercie all inclusive, tzn brak coli, fanty, piwa już od godziny 12:00 (są tylko przez dwie godziny, potem tylko napoje zrobione z proszku i wody), wszystkie alkohole zmieszane w połowie z wodą, brak jedzenia po godzinie od otwarcia restauracji w czasie obiadu i kolacji. Brak naczyń (jednorazówki są ponownie zbierane i myte przez obsługę) talerzy, sztućców. Brak herbaty w saszetkach, jest tylko w termosie podobnie jak kawa i nie nadają się do picia. Obsługa nieuprzejma bo turyści domagają się odpowiedniego traktowania (non stop awantury, nawet szarpanina i rękoczyny), ale kierownictwo ogranicza all inclusive do minimum. Ogromne kolejki do wszystkiego, walka o zdobycie czegokolwiek do jedzenia. Walka o zdobycie wolnego stolika, bo w hotelu jest ogromna ilość gości, w ok 95% z Ukrainy. Hotel oszczędza na wszystkim traktując nas jak śmieci. Poczytajcie opinie o hotelu Sharm Plaza na tripadvisor, bo jest to ten sam obiekt posiadający dwie nazwy. Korzystacie z restauracji, barów, plaży, recepcji, a czasami nawet z pokojów hotelu Sharm Plaza. Opinii o tym drugim jest więcej ponieważ tylko pod tą nazwą sprzedają go na Ukrainie. Brak miejsca na plaży, część gości leży na podartych ręcznikach na piasku. Teraz w grudniu był w cenie 1500 zł za dwa tygodnie od osoby i to jest adekwatna cena za to co tam zastaniecie. Ale czy warto?
    +2

    7.1
    Marta
    Pobyt - Wrzesień 2019Grupa przyjaciół
    Zaletygłówna zaletą hotelu jest piękna rafa koralowa, do ktorej wchodzić można z 2 pomostów , piękny i zadbany teren hotelu który jest ogromny pełno palm i kwiatów , piękne widoki
    WadyCzęsto brakowało jakiegoś alko, głównie piwa na plaży, obsługa nie wiedziała co ma robić, głownie na kolacji duże oblężenie, stoły stały nie sprzątane a kelnerzy chodzili jeden za drugim, wielki haos, talerze , kubki wyszczerbione, ciągle ich brakowało, mleko do kawy często skiśniete, jedzenie srednie, jednak każdy coś znalazł dla siebie, 3 restauracje ala carte wloska meksykańska i 3cia chyba libijska(niestety w tej nie bylismy), na kolacje do nich trzeba się zapisywac wczesnie rano, gdyż pozniej nie ma miejsca
    Ogólnie nie wróciłabym do tego hotelu po raz 2gi, to moj kolejny pobyt w Egipcie, kolejki w restauracji głownej, głównie na kolacje masakra, kubki na napoje malutkie plastikowe, Internet w hotelu to jedna wielka porażka, polecam kupić swój, czesto brakowalo talerzy i sztucców(pobyt we Wrześniu 2019), jedzenie sredniej jakości, my do Centrum Naama Bay wychodzilissy przed hotel na taxi i spokojnie za 4$ dalo się dojechac, Rezydent Biura ETI naprawdę mega pomocny i sympatyczny, Biuro podróży Godne Polecenia, my mieszkaliśmy w budynku VIII i mieliśmy mega blisko do plaży, dalej do recepcji czy restauracji, Często kończył się alkohol, moim zdaniem hotel nie powinien miec opcji all gdyż często czegoś nie było, animacje słabe, ale 3 os na cały hotel animatorów, więc nie bylo co wymagac, wieczorne show smieszne, Piękne widoki z hotelu i zadbany ogród i rafa koralowa to zalety hotelu, pokój z darmowym sejfem na plus, lekko stary ale łóżka bardzo wygodne ,
    7.9
    Andrzej Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Październik 2019Grupa przyjaciół
    Zaletyrafa, rafa,rafa,
    Wadynotoryczne \"ukrywanie\" przed gośćmi ich przywilejów , obsługa barów na plaży i przy basenie przy plaży ustawiana przez menagerów hotelowych , klimatyzacja w restauracji
    Po kilku wizytach w Egipcie mogę coś powiedzieć . Hotel ogólnie ok . Położenie ok niedaleko od centrum a okolica spokojna . Rafa i fauna morska super - na prawdę warto zobaczyć co jest pod wodą . Jedzenie jak na Egipt znośne , choć wybór potraw raczej nieduży i co dzień raczej to samo z minimalnymi zmianami - ale nie mogę powiedzieć że głodni chodziliśmy - zawsze coś się \"upolowało\". Piszę upolowało bo cały pobyt to jakby wielkie polowanie. Podstawowe 3 posiłki były najłatwiejszymi polowaniami ( brakujące potrawy częściej się pojawiały). Jeśli chodzi o przekąski to w ogóle ich nie znaleźliśmy , lody odkryliśmy ( po zapytaniu w recepcji ) w przedostatni dzień wprawiając obsługę baru , który miał je wydawać w niezły popłoch - stwierdzeniem, że \"przyszliśmy na pizzę i ... lody\". Po czym obsługa wyciągnęła jedno pudełko lodów 1 kg i łyżeczką do herbaty nałożyła nam do mini wafelków po 1 łyżeczce i tak po 1 lodzie na osobę mogliśmy ich skosztować - po prostu żenada . Ale to wszystko to było nic w porównaniu do barów przy plaży i przy basenie blisko plaży. O małych kubkach do piwa wiedziałem z opinii innych klientów - i na miejscu od razu pożałowałem ,że nie wzięliśmy swoich kufli z domu - ale \"piwo widmo\" to tego nie można było przewidzieć. \"Widmo\"- bo w pół godziny po otwarciu baru ciągle słyszeliśmy, że się skończyło i proszę przyjść za 5-10 minut i tak cały dzień więc po prostu trzeba stwierdzić że piwa-nie ma w ofercie all. Powiem, że nawet interwencja u rezydenta z ETI( bardzo pomocny), potem u menagera baru i w końcu u menagera hotelu nic nie pomogły - więc wynika z tego, że to jest celowe działanie całej obsługi hotelowej- nawet \"wszechmocny dolar\" niewiele zmieniał . Oczywiście stale w ofercie tych barów były płatne piwa , które klient mógł kupić ( na początku z tego korzystaliśmy , ale później coraz bardziej nam to przeszkadzało i upieraliśmy się przy swoich prawach ). Długo by o tym pisać ale nie ma tu tyle miejsca - podaje mój telefon - jak ktoś chce to proszę dzwonić- to opowiem co i jak. Jeszcze jeden fakt - w barach tych były do dyspozycji dystrybutory wody ( zimna i gorąca takie z niebieskimi dużymi butlami) , tylko z tym, że woda w niebieskich baniakach była niewiadomego pochodzenia - bo baniaki nie były zakorkowane jak to ma miejsce w Europie lecz przy wkładaniu ich do dystrybutora rozlewały dużą część swojej zawartości. Ogólnie pobyt uważam za udany ale przede wszystkim dlatego że byliśmy z własną grupą 12 osób - więc zapewnialiśmy sobie sami atrakcje - animacje dzienne i wieczorne bardzo słabe. Generalnie nie polecam tego hotelu dla normalnych ludzi chcących wypocząć - bez użerania się o wszystko. Podaje telefon dla chętnych 609055303
    3.5
    AP Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Październik 2019Para
    Zaletyładna rafa, dostępność leżaków (plaża, basen), baseny
    Wadyobsługa nastawiona na napiwki i sprzedaż dodatkowych usług, posiłki, pokoje, all inclusive w wersji soft, dostęp do internetu (praktycznie jego brak)
    W Sahrm Resort byłem w tym roku w październiku 2019. Pobyt oceniam na średnio udany. Pozytywnie oceniam przepiękną rafę, plażę przy hotelu. W okresie w którym byłem nie było najmniejszego problemu z leżakami, zarówno na plaży jak i przy basenach. Bardzo negatywnie oceniam natomiast hotel, to jak jest zorganizowany i co oferuje gościom. Pokój do którego nas zakwaterowano były bardzo niskiego standardu. Codziennie sprzątane, ale widać po nich było upływ czasu. Zasłony z dziurami, poplamione, łazienka bardzo stara, brak podwójnego łóżka mimo, że takie zamawialiśmy. 3 próby zamiany skończyły się fiaskiem ponieważ dostawaliśmy propozycję pokoju w którym nie zamykały się drzwi balkonowe. Jedzenie również średnich lotów, praktycznie codziennie to samo, mięso często niedogotowane, twarde, czasami nawet surowe. Na plus śniadania i desery, bardzo dobra herbata. Obsługa - zdarzały się awantury pomiędzy kelnerami, barmanami. Nastawiona na sprzedaż innych usług i napiwki. Alkohol bardzo słaby, praktycznie sama cola w drinkach. Jedyne co miało jakiś % to piwo, ale serwowane w szklaneczkach 0.3 z czego połowa to piana. W miejscu w którym odbywają się animacje był bar który nie obejmował all inclusive. Za każdego drinka trzeba było zapłacić 5$ dlatego nikt z niego nie korzystał tylko biegał do lobby oddalonego o kilkadziesiąt metrów po to by dostać takiego samego drinka. Jak kelner dostał napiwek to oczywiście przynosił drinki z tego baru, ale goście sami nie mogli o takiego drinka poprosić. Taki trochę bareizm... Dlatego all inclusive w tym hotelu to jest wersja SOFT. Oprócz głównej stołówki i baru w lobby praktycznie wszędzie był jakiś haczyk. Na każdym kroku próbowano nam coś sprzedać, o ofercie all incluusive informowano dopiero jak się ktoś upomniał, reklamowano ją jako bardzo małe porcje i nie polecano. Restauracje a la carte w ramach all inclusive serwowały jedzenie, ale za drinki trzeba było płacić (4-5$ jeden). Zamówienie przynajmniej jednego drinka na osobę było warunkiem koniecznym przy zamówieniu. Hotel oddalony od centrum miejscowości. Hotelowy bus jest za darmo tylko przed południem, czyli jak tam wszystko jest zamknięte (opinia rezydenta). Popołudniu ten sam bus również jeździ, ale już kosztuje 5$ od osoby. Animatorzy to głównie sprzedawcy biletów na dyskotekę w mieście. Wieczorne animacje ok, można się pośmiać, ale głównie robią je goście hotelowi. Animator tylko koordynuje zabawę. Hotelowa dyskoteka z barem nieobjętym all inclusive dlatego świeciła pustkami. Dostęp do internetu - teoretycznie w lobby, w praktyce połączenie niskiej jakości, co chwilę się zrywało. Sprawdzenie poczty zajmowało 10-15 min.

    Przed podróżą

    Paszporty

    Do Egiptu Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument musi być ważny przez co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego powrotu z Egiptu (8 miesięcy w przypadku wnioskowania o wizę przez internet).

    Wizy

    W Egipcie dla Polaków wizy są obowiązkowe. Można je kupić na lotnisku po przylocie do Egiptu, przez internet na stronie www.visa2egypt.gov.eg lub w egipskich placówkach dyplomatycznych na terenie Polski. Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Kosztują 25 USD (wiza jednokrotna) lub 60 USD (wiza wielokrotna).

    Szczepienia, służba zdrowia

    Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że loty do Egiptu są zawieszone.
    Zalecamy śledzenie aktualnych oficjalnych informacji.

    Infolinia Wakacje.pl

    +48 58 325 29 00