3 533 zł
/za wszystkich
Amar Sina
6.6
187 opinii
6.6
187 opinii
Opis oferty
Kategoria
Region
Sharm El-sheikh
Opis
Oryginalna zabudowa
Polecany dla nurków
Stylizowany na tradycyjną egipską wioskę
Położenie
Hotel znajduje się ok. 3 km od centrum Sharm El Sheikh, ok. 20 km od lotniska w Sharm El Sheikh, w sąsiedztwie hotelu Old Vic Sharm Resort
Internet
Wi-Fi (bezpłatne w lobby)
Plaża
Ok. 900 metrów do piaszczystej plaży, leżaki i parasole bezpłatne, bus na plaże
Hotel
Ekonomiczny hotel, 90 pokoi, do dyspozycji gości; lobby z recepcją, sejf w recepcji, główna restauracja w formie bufetu, bar przy basenie, lobby bar, basen zewnętrzny, leżaki i parasole przy basenie, ręczniki plażowe (bezpłatnie).
Zakwaterowanie
Pokoje Standard; ok. 28 m2, łóżko podwójne lub łóżka pojedyncze, klimatyzacja, TV-SAT, telefon, mini bar, łazienka (WC, prysznic), balkon
Pokoje Standard Pool View; ok. 28 m2, łóżko podwójne lub łóżka pojedyncze, klimatyzacja, TV-SAT, telefon, mini bar, łazienka (WC, prysznic), balkon, widok na basen
Sport i rozrywka
Basen
Siłownia
Tenis stołowy
Animacje
Aerobik
Amfiteatr
Centrum nurkowe (płatne)
Dla dzieci
Łóżeczko (na życzenie)
Mini klub
Wyżywienie
Half Board; śniadania i obiadokolacje w formie bufetu, napoje dodatkowo płatne
All Inclusive; śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu, popołudniowe przekąski, kawa/herbata, lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe dostępne są w godzinach 10.00 - 22.00 w wyznaczonych barach oraz godzinach. Dodatkowo płatne; importowane alkohole oraz napoje, świeżo wyciskane soki, napoje butelkowane oraz napoje energetyczne.
Piwo i wino są dodatkowo płatne
Ważne informacje
Powyższe materiały mają charakter informacyjny oraz poglądowy oferty hotelu. Opisy przygotowane są na podstawie broszur przekazanych przez poszczególne obiekty jeszcze przed rozpoczęciem każdego sezonu. Kierownictwo hoteli zawsze zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w formie czy w zakresie świadczonych usług, jak również do rezygnacji z części z nich, nawet bez wcześniejszego powiadomienia. Szczegółowy program wyżywienia oraz wykaz usług dostępny jest na miejscu podczas zakwaterowania. Podane godziny i forma serwowania posiłków oraz funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe lub inne okoliczności.
W przypadku rezerwacji imprez turystycznych dla rodzin z dziećmi (dla więcej niż 3 osób w pokoju) zalecamy głównie rezerwację pokoi rodzinnych. Pokoje standardowe, superior, deluxe oraz pokoje typu Promo/Economy mają stosunkowo niewielką powierzchnię i nie zawsze jest możliwe wstawienie do nich więcej niż jednej dostawki. Atrakcyjna cena pokoju standardowego lub ekonomicznego dla rodzin i zakwaterowanie w nich większej ilości osób, wiąże się zatem bezpośrednio z ograniczeniem komfortu wypoczynku.
Godziny pracy aquaparków oraz zjeżdżalni określane są indywidualnie przez hotel. Najczęściej są one czynne 2 - 3 godziny przed obiadem/lunchem oraz 2 - 3 godziny po południu.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Standard room
2 dorosłych
Standard pool view room
2 dorosłych
Cena całkowita
3 533 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 187
Sortuj po:
Sierpień 2024
·
Para
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
1.7
Nie jesteśmy z żoną wymagającymi turystami. W Egipcie był to dla nas 5 raz. Tu jednak muszę postarać się o obiektywizm, choć będzie trudno, bo najchętniej hotelowi z obsługą dałbym -10/10
Sam hotel:
Od początku - po spóźnionym o 3,5h locie w recepcji obsługa zaproponowała nam (mega zmęczonym - była 2:00 w nocy) upgrade pokoju za jedyne 30$. Po dotarciu do pokoju okazało się, że : nie ma ręczników, klimatyzacja nie działa (a w sierpniu nocą jest 32C), pokój jest totalnie brudny, pościel wygląda makabrycznie. Żonie zaczęły puszczać nerwy, więc poleciałem do recepcji i pokój nam zmieniono na czystszy, za to z wyjącym wentylatorem w WC i klimatyzatorem bez sterowania - spiętym na krótko z kostką elektr. na zewnątrz - jak w czeskim filmie sąsiedzi. Klimatyzator działał, ale za to pracował głośno jak kombajn w żniwa. Serwis sprzątający - sprzątali byle jak. Jak sie rzuciło dolara na ręczniki, starali się bardziej, co nie znaczy, że było czysto. Pierwszego dnia zgłosiłem w recepcji problem z wentylatorem w WC - 'zaraz kogoś wyślę'. Ostatecznie unieszkodliwiłem sam ten wyjący wentylator bo nie dało się w WC wytrzymać nawet 30 sek. Przez 7 dni nikt nie przyszedł niczego naprawiać.
Jedzenie i restauracja:
Rano okazało się, że w hotelu jest mnóstwo Egipcjan na wakacjach. Od 7:00 oblężenie basenu, oraz przyhotelowej jadalni. Wizyta w tej ostatniej: totalny syf, jedzenie wala się na stołach i podłodze, w Polsce taki przybytek Sanepid zamknąłby w godzinę na amen. Musiałem sam wyczyścić blat stołu bo obsługa się nie kwapiła. Do wyboru - trochę warzyw, kiszonka warzywna, pseudo wędlina (której nawet głodne koty z sąsiedztwa nie tknęły), ser sero-podobny. Jedyne zjadliwe to były omlety robione na bieżąco. Kolejne posiłki - już lepiej, na kolację nie narzekaliśmy. Jedzenie na all inc. wydzielane - nie nałożysz sobie tyle ile chcesz !!! Dlaczego? Tłumaczę. Nalot miejscowych 'turystów' z Kairu. Ci ludzie czują się w hotelach jak spuszczeni ze smyczy. Na stole gdzie siedziała 8 osobowa rodzina żarcia było tyle, że normalnie 20 osób by się tym najadło. Oczywiście 1/2 jedzenia się marnowała. Ale 'paniska' czuli się po królewsku, nie ważne, że inni po nich nie mieli co jeść. Na koniec zapytałem kelnera co sądzi o tym to tylko powiedział - "bydło bez mózgu". Być może w innych miesiącach, gdy Egipcjanie nie mają okresu wakacyjnego, jest tam dużo lepiej. Brak herbaty czy ekspresu do kawy w restauracji! Jedyne co dawali to jakąś tanią rozpuszczalną, przy której tania kawa z biedry to napój bogów. Tyle jedzenie.
Basen:
Jak ktoś lubi, gdy miejscowe kobiety w stroju od stóp do głów włażą do wody, to spoko. Nam to nie przeszkadzało. Natomiast b. trudno było o miejsca na leżakach. Okolica basenu: walały się kubki po napojach, pety, śmieci. Nikt tego nie sprzątał! W efekcie wiatr zdmuchiwał często jakieś elementy do basenu. Sam basen - spoko. Przy basenie bar. Zero animacji, choć był typ, który miał się tym zajmować. Jedyna animacja to rzucenie piłki do siatkówki do basenu z nadzieją, że ktoś zagra.
Bary all incl.:
Pierwszy szok to chęć wypicia piwa. A obsługa krzyczy sobie 2 $ za miejscową Stellę. Choć miejscowe alkohole miały być w cenie to piwo widocznie miało inne regulacje. Można było natomiast w sklepie obok (u Marco - w przeciwną stronę niż nad morze) kupić sobie piwo za 1$ i bez skrępowania pić przy barze (!) - nikogo to nie obchodziło. Nie było też miejscowego wina, trzeba było swoje kupić. Barmani też nastawieni na rąbanie nieświadomych turystów - zrobili babeczce drinka z 2 rodzajów alkoholu, dodali mirindę i sprite + wlali to w duży kielich zamiast plastiku. Ku ogromnemu zażenowaniu kobiety po podaniu jej tego do stołu musiała za to zapłacić (nie wiem ile), choć wszystko poza serwisem do stołu i szkłem zamiast plastiku było w ramach pobytu.
Recepcja:
Niekompetentni i nastawieni tylko na $. Wykorzystanie umordowanych turystów ze spóźnionym lotem, które opisałem na początku. Dzień przed wylotem chciałem w recepcji zgłosić fakt, że dojedziemy na lotnisko taksówką. Miało to być przekazane do biura podróży. Oczywiście nie zostało i rano dziewczyny czekały na nas w hallu. Dezinformacja. Pytamy o busa na plażę. Od 9:00 co 10 minut. Ok, no to przychodzimy o 10:00 i tym razem inny typ z obsługi mówi o 9:00 jest 1szy kurs, potem jak ludzi wszystkich nie zgarnie jest drugi i ewent. trzeci, ale nie non stop. Następnego dnia 8:55 karnie stoimy w słońcu czekając na busa. Podjeżdża, nas nie wpuszcza, przychodzą miejscowi z hotelu i paniska jadą pierwsi. Wzięliśmy taxi. Później bywało już lepiej.
Podsumowanie.
Ciężko się dopatrzyć plusów SAMEGO hotelu i obsługi. Jedyne usprawiedliwienie jakie dla nich widzę, to zmęczenie krajanami, którzy licznie najechali hotel i robili w nim totalne bydło (głównie w jadalni). Szczerze mówiąc nie poleciłbym tego hotelu nikomu. Cieszyliśmy się z żoną, że nie wzięliśmy na wyjazd dzieci, bo to byłby koszmar. Jeździliśmy pod namioty po Europie więc nie mamy wielkich wymagań. Jednak ten hotel to PORAŻKA.
Zalety
• Piękna plaża z super rafą koralową oraz bus który za darmo wozi na nią.
Wady
• Wszystko w opisie. Dodam jeszcze, że sam kompleks wygląda bardzo ładnie 'na zewnątrz' jednak po wejściu w bliższą 'interakcję' człowiek szybko zmienia zdanie. Hotel wymaga generalnego remontu. Kable elektr. spinane na krótko, nieznośnie głośna klimatyzacja, totalny brud w pokojach, na jadalni i okolicy basenu.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Grudzień
Przed podróżą
W Egipcie dla Polaków wizy są obowiązkowe. Można je kupić na lotnisku po przylocie do Egiptu, przez internet na stronie zobacz więcej lub w egipskich placówkach dyplomatycznych na terenie Polski. Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Kosztują 25 USD (wiza jednokrotna) lub 60 USD (wiza wielokrotna).
Wiza Sinai Only
Podczas podróży do kurortów położonych na Półwyspie Synaj takich jak Sharm El-Sheikh, Taba czy Dahab jest możliwość otrzymania na lotnisku bezpłatnej wizy wydawanej jako stempel paszportowy. Wiza ważna jest przez 14 dni i uprawnia do podróżowania po wschodnim Wybrzeżu Półwyspu Synaj: od Granic Ras Mohammed (w pobliżu miasta Sharm el Sheikh) do Taby włącznie oraz do Klasztoru Świętej Katarzyny na południu półwyspu. Należy pamiętać, że ten rodzaj wizy nie upoważnia do poruszania się po pozostałych częściach Półwyspu Synaj, ani wyjazdów na wycieczki fakultatywne do innych miejscowości Egiptu.