Bardzo dobry230 opinii86% poleceń
8.2
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Wakacje.plWczasyEgiptSharm el SheikhSharm el SheikhSiva Sharm Resort & Spa (ex. Savita Resort)

Red Sea Siva Sharm Resort & Spa (ex. Savita Resort)

Kod oferty: WAK458101
Last minute
Kod oferty: WAK458101
pool barbasenobiekt, plażaplażabasen, restauracjabasen, sport i rekreacjabasen, sport i rekreacjabasen, plażateren hotelubasenbasen, sport i rekreacjateren hotelubarteren hotelurestauracjateren hotelurecepcja / lobbyteren hotelusiłowniaEZS, EZV, DZS, DZV, TZS, TZV
pool bar
basen
obiekt, plaża
plaża
basen, restauracja

Promocja

Eti - Egipt 2021Oferta promocyjna z testem PCR na COVID-19 gratis! Test jest wykonywany po wylądowaniu na lotnisku w Egipcie (jego koszt ponosi Organizator).

Nasi klienci docenili

  • Hotel znajduje się w Zatoce Sharks Bay, tuż przy 350 m, kamienisto-żwirowej plaży z dostępem do rafy koralowej.
  • Ok. 12 km od obiektu zlokalizowane jest tętniące życiem centrum Sharm El Sheikh.
  • Bogata oferta sportowo-rekreacyjna (animacje, wiele możliwości uprawiania sportów).
  • Liczne udogodnienia i atrakcje dla najmłodszych gości hotelu: m.in. animacje, brodzik, plac zabaw.
  • Opis oferty

    Region: Sharm el SheikhOrganizator: ETIKod oferty: WAK458101

    Region

    Egipt/Sharm El Sheikh

    Położenie

    Hotel Siva Sharm znajduje się w Zatoce Sharks Bay, tuż przy 350metrowej, kamienisto-żwirowej plaży z dostępem do rafy koralowej. Do głębszej wody prowadzi molo (zalecane obuwie ochronne). Tętniące życiem centrum Sharm El Sheikh zlokalizowane jest ok. 12km od obiektu - jeździ regularnie płatny autobus hotelowy (wymagana rezerwacja). Transfer z lotniska zajmuje ok. 10minut.

    Wyposażenie

    Ten komfortowy hotel od 2014 roku należy do sieci RED SEA HOTELS i posiada wspaniały widok na Cieśninę Tirańską. Do dyspozycji gości; duży hol z recepcją, darmowe Wi-Fi w Piano barze, główna restauracja z tarasem, 2 restauracje a la carte (włoska i chińska – częściowo płatne), kilka barów, sklep, salon fryzjerski i amfiteatr. W atrakcyjnie zaprojektowanym ogrodzie znajduje się ogromny basen (ok. 2625m2) wraz z tarasami i barem (serwowane przekąski). Korzystanie z leżaków, parasoli i ręczników przy basenie i na plaży bezpłatne.

    Pokoje

    Łącznie 542 pomieszczenia. POKOJE STANDARD (DZN/EZN) są gustownie urządzone i posiadają; sejf, TV sat., telefon, ekspres do parzenia kawy/herbaty, klimatyzacje, mini lodówkę, balkon lub taras, łazienkę z toaletą, wannę oraz suszarkę. POKOJE SUPERIOR (DZS/EZS) są nieco większe, POKOJE (ODP/FCA) posiadają widok na morze. W przypadku rezerwacji 2 osób dorosłych i 1-2 dzieci lub 3 osób dorosłych pokoje wyposażone będą w podwójne łóżko i dostawkę.

    Sport i rozrywka

    Siatkówka plażowa, piłka nożna, tenis (płatny dodatkowo), trasa do joggingu, tenis stołowy, rzutki, bilard, siłownia, wielofunkcyjna przestrzeń rozrywkowa, dzienne i wieczorne animacje. Za opłatą; masaże, sauna, łaźnia turecka, oraz sporty wodne na plaży (oferowane przez lokalne firmy).

    Wyżywienie

    All inclusive; śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu. W ciągu dnia przekąski, w godz. 24;00 - 01;00 późne posiłki serwowane w lobby barze, lokalne napoje bezalkoholowe i alkohole dostępne w wybranych barach od godz. 10;00 do 24;00. Do kolacji obowiązuje strój formalny, noszenie opasek all inclusive jest obowiązkowe.

    Dzieci

    W ETI Maxi klubie dla dzieci (4-12 lat) odbywają się 6 razy w tygodniu urozmaicone, międzynarodowe programy animacyjno-rozrywkowe (w godz. 10-17). Dodatkowo na terenie hotelu brodzik i plac zabaw.

    ETI Baby serwis dostępny dla wszystkich małych gości w hotelach sieci RED SEA HOTELS. Oferuje dodatkowe udogodnienia, dostępne w miarę możliwości w ETI Maxi klubie dla dzieci za kaucją (ok. 10-20 EUR).

    Do dyspozycji min;

    • łóżeczka dla niemowlaków

    • moskitiery

    • podgrzewacze do butelek

    • czajniki

    • naczynia

    • podkładki do przewijania

    • nocniki/nakładki na toaletę

    • wózki dziecięce

    • zabawki plażowe

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Wylot

    Sobota, 22.05.2021
    18:50
    01:00
    WAWWarszawa - Chopin
    SSHSharm El Sheik

    Powrót

    Sobota, 29.05.2021
    13:30
    18:05
    SSHSharm El Sheik
    WAWWarszawa - Chopin

    Opinie

    Opinie dodane przez

    9.1
    Mi Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Luty 2020Para
    Hotel godny polecenia,wspaniali ludzie, obsługa bardzo pomocna,nienaganna czystość , jedzenie każdy może coś dla siebie wybrać .Piękne widoki wschodu i zachodu słońca z pokoju .Blisko do Centrum Handlowego SOHO Square.Ludzie którzy negatywnie oceniają ten Hotel (pominę moje spostrzeżenia co do malkontentów nie warto) Dziękujemy i do zobaczenia za jakiś czas !!! Pozdrawiam
    Zaletybliskość rafy
    Wadybrak

    3.4
    Klaudia Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Grudzień 2019Para
    Mój wcześniejszy wyjazd do Sharm wspominam bardzo miło, byłam gościem hotelu Grand Plaza i byłam z tego hotelu bardzo zadowolona. Na swój drugi wyjazd postanowiłam wybrać inny hotel i niestety trafiłam na hotel Siva Sharm. Do dziś nie potrafię zrozumieć skąd hotel ma 5 gwiazdek. Zacznę od samego początku i przyjazdu do hotelu. Dostaliśmy naprawdę ładny pokój z pięknym widokiem na cały obiekt i morze. I na tym pozytywne cechy hotelu się kończą. W hotelu Siva nie ma czegoś takiego jak all inclusive. Czym jest opcja all inclusive? Płacisz i jesz ile chcesz i co chcesz. W tym hotelu jesz co zostało i ile zostało. Pora posiłków była dosłownie bitwą o złapanie jedzenia. Zarówno kuchnia jak i restauracja nie są kompletnie przygotowane na przyjęcie tak dużej liczby gości. Wchodząc na restaurację czekasz na talerze, jedzenia ciągle brak a jeśli chodzi o porcje mięsa, makaronu czy jajecznicy dostaniesz tyle ile zechce ci nałożyć kucharz stojący nad tacą i podający gościom po jednej łyżce. Kolejki, brak kubków, kawa przepaskudna. Jak już cokolwiek znalazło się na talerzach kolejna batalia w poszukiwaniu wolnego stolika. Obsługa, cóż pozostawiała również bardzo dużo do życzenia. Brak alkoholu w barach a obsługa tłumaczyła, że alkohol się skończył, a była to godz zaledwie 20. Każda narodowość dostaje inne opaski i są inaczej traktowani. Pokoje zadbane jednak pokój przeżył już swoje i w niektórych widać było wydłubane zamki w drzwiach tak jakby ktoś próbował włamać się do pokoju. Dosyć dużo zwiedzaliśmy i na nasze wyprawy postanowiliśmy zamówić w recepcji lunch boxy. Czegoś takiego jeszcze w życiu nie widziałam. Jedzenie spakowane do zwykłej reklamówki w której były zaledwie 2 małe wyschniete bułki przekrojone na pół a w środku pasek 1cm wędliny, jako dodatek do super posiłku butelka wody. Internet dostępny tylko w piano barze i tylko w bardzo późnych godzinach nocnych. Obsługa sprzątająca pokoje nie dostarczała wody pitnej do pokoju. Każdy musiał brać wodę z baru. Kolejna sprawa to bitwa o leżaki. Jeśli chcesz mieć na czymkolwiek leżeć w ciągu dnia musisz iść na śniadanie o 7 rano, szybko zjeść i biec po leżak. Brak plaży przy hotelu. Bardzo strome i niebezpieczne zejście do wody. Droga do samego hotelu bardzo nieciekawa, hotel wygląda jakby był położony w slamsach. Ogólne wrażenia, nigdy więcej. Pieniądze wyrzucone w błoto, brak dobrych wspomnień. NIE POLECAM ! Jeśli chcą Państwo spędzić dobre wakacje polecam hotel Grand Plaza
    Zaletypiękne widoki z balkonu w pokoju, obiekt zadbany, piękne ogrody i roślinność
    Wadyjedzenie, pokoje, segregacja gości, all inclusive porażka

    4.9
    Gerard Bielecki Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Grudzień 2019Para
    To byl nasz kolejny wyjazd do Egiptu. Nastawilismy sie glownie na nurkowanie i staralismy sie spedzac malo czasu w hotelu. Sam hotel oraz pokoj byl w miare ok. Wymaga remontu ale jest sprzatany codziennie i czysty. Mielismy pokoj na 6 pietrze z widokiem na morze.Dalo sie przezyc. Jedzenie to masakra. Nie bylo co wybrac. Wszystko nie dobre. Na sniadaniu tylko bulki i omlety byly w miare przyzwoite. Obiad i kolacja to dramat. Makarony rozgotowane reszta jedzenia obrzydliwa. Po wszystko trzeba stac w kolejce a pomimo tego i tak jest nie smaczne. Jedynie w miare niezla restauracja Italiana w hotelu, niestety tylko na zapisy. Alkohol smierdzi benzyna. Drinki zenada. Tego nie dalo sie pic. Tylko biale wino bylo znosne, chociaz tez rozcienczane z woda. W pokoju brak internetu. Tylko w patio dostepny ale bardzo slaby. Obsluga bardzo bardzo mila i przyjazna. Plaza fajna. Rafa takze. Przy hotelu mozna snurkowac i nurkowac. Pod tym kątem jest ok. W hotelu glownie ukraincy, ktorzy sa bardzo meczacy, glosni i srednio przyjemni. Wszedzie sie wpychaja, po jedzenie biegna i o wszystko maja pretensje. Sa okropni. Nawet obsluga ma ich dosc. Jesli ktos w tym hotelu ma tylko spac a reszte czasu spedzac poza, to da sie przezyc. W przeciwnym razie proponuje bardzo dobrze sie zastanowic. Szkoda sie meczyc za wlasne pieniadze.
    ZaletyObsluga
    WadyJedzenie

    2.9
    Magdalena Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Grudzień 2019Grupa przyjaciół
    ODRADZAM !! KATEGORYCZNIE NIE !! Wydzielane jedzenie ( jeżeli już takowe jest !) , nie ma alko często w barach , ale można kupić od obsługi : piwo za 3 $ , a 1 litr wódki za 10 $ . Wejście do morza TYLKO w pływającego pomostu. Nie ma plaży !! SYF/BRUD/Smród w pokojach z kanalizacji!! PLAGA KOMARÓW !!na miejscu już reklamowany pobyt do rezydenta 4/5 razy : spotkania z menagerami : obiecywali poprawę : NIC SIĘ NIE ZMIENIŁO !!! Nerwy, awantury, walka o jajko ??? na stołówce ?? Masakra !! Brak krzeseł w restauracji .Wszędzie wysokie schody ( obiekt przyjazdy osobom niepełnosprawnym ?? : bzdura!!) Piszę opinię po raz drugi !!! , złych nie publikujecie ????????? Jak chcecie przeżyć najgorszy wyjazd , to wybierzcie ten HOTEL !!!! , ale życzę jednak lepszych wspomnień niż my mieliśmy , tam.. Korzystając pozdrawiam Jadzię i Juliana z Katowic!!
    Zalety- morze /rafa/ryby
    Wady- brak klimatyzacji - brak WIFI, gdzie powinna być ( PIANO BAR ) - brak leżaków ( za 1 $ Staff zarezerwuje ) - brak opcji ALL ( brak wszystkiego !! ) - woda w basenie zewnętrznym lodowata - popękane talerze, brudne kubki

    3.6
    Magda Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Grudzień 2019Grupa przyjaciół
    WSZYSTKO co wiąże się z tym hotelem jest jedną WIELKĄ POMYŁKĄ!ODRADZAMBrak klimtyzacji* lodowata woda w basenie zew *brak plaży(wejście do morza TYLKO z pomostu!) *opcja all NIE ISTNIEJE!!NIE ma piwa!ciągle mówią za 5 min, za 10 min.Jeżeli już dostaniesz,po wielkich awanturach,to w plastikowym kubeczku o poj 100 ml ,gdzie więcej piany,wódka:podgrzana woda z zapachem wódki, często w ogóle NIE ma alkoholu! Sprzedają: piwo za 3$,litr wódki 10$.Plaga komarów! Smród(fetor!!) kanalizacji! notoryczny brak jedzenia, kubków, herbaty, kawy, kolejki! , jeżeli dostaniesz coś z grilla, to jest to wydzielane przez kucharzy. Wszystko to było na bieżąco zgłaszane do rezydenta:Bassama, bez poprawy,chociaż mieliśmy spotkania z menagerami!!Reklamacja złożona do ETI podczas pobytu.O Wi-Fi można zapomnieć, chyba, że zejdzie się do piano bar w środku nocy. W snack bar po dwóch godzinach od otwarcia kończyło się coś, co miało być hamburgerem..o frytkach zapomnijcie!! 2 tygodnie " wczasów", to tydzień stracony na ciągłe awantury i stanie w kolejkach po coś, czego i tak nie dostaniesz lub się skończyło.. Jeżeli nie wierzycie, to jedźcie,ale pamiętajcie, że ostrzegałam.Podobno jeszcze 7 mcy temu było wszystko OK,( stąd dobre opinie tamtymi czasy) , ale zmienił się właściciel!Pozdr Jadzię i Juliana z Katowic!!
    ZaletyRafa ciekawa i ryby w morzu były..
    Wady- brak opcji all - brak klimatyzacji -brak plaży - brud/smród -plaga komarów - lodowata woda w basenie zewnętrznym

    Mapa

    Pogoda

    30°C
    23°C
    25°C
    11

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że według informacji podanej przez władze egipskie od 1.09.2020 r. każdy podróżny zobowiązany jest do okazania negatywnego wyniku testu RT-PCR na obecność wirusa SARS-CoV-2 po przylocie do Egiptu wykonanego najwcześniej 72h przed wylotem.
    Obowiązek wykonania testu nie obejmuje dzieci w wieku do 6 lat.
    Każda osoba powinna także wypełnić deklarację dostępną na stronie: zobacz więcej.

    UWAGA:

    W związku z nowelizacją z dnia 22 lutego 2021 r. do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ograniczeń na czas pandemii, osoby posiadające zaświadczenie o otrzymaniu dwóch dawek szczepienia przeciwko COVID-19, szczepionką dopuszczoną do obrotu w Unii Europejskiej są zwolnione z obowiązkowej kwarantanny po powrocie do Polski z zagranicy. Ponadto z obowiązku kwarantanny, po powrocie do kraju zwolnione są również osoby, które odbyły już izolację domową lub były hospitalizowane w związku z zakażeniem wirusem SARS-CoV-2, nie dawniej niż 6 miesięcy przed datą przekroczenia polskiej granicy.
    Do Egiptu Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument musi być ważny przez co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego powrotu z Egiptu (8 miesięcy w przypadku wnioskowania o wizę przez internet).
    W Egipcie dla Polaków wizy są obowiązkowe. Można je kupić na lotnisku po przylocie do Egiptu, przez internet na stronie zobacz więcej lub w egipskich placówkach dyplomatycznych na terenie Polski. Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Kosztują 25 USD (wiza jednokrotna) lub 60 USD (wiza wielokrotna).
    Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).