Bardzo dobry16 opinii93% poleceń
8,5
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny
Polska otwiera granice

Xperience Sea Breeze

Kod oferty: WAK606481
basen
recepcja / lobby
recepcja / lobby
restauracja
pokój
basenrecepcja / lobbyrecepcja / lobbyrestauracjapokójpokójobiektplażaplaża

Promocja

rabat do 500 złtylko 15% zaliczki

Exim Tours - LATO 2021

rabat do 500 złtylko 15% zaliczki
NOWOŚĆ: PROMOCJA NA LATO 2021! Oferta z rabatem do 500 zł (wliczony w cenę) dla os. dorosłej i z dodatkowym rabatem do 30% (wliczony w cenę) dla os. dorosłej na dostawce. Dodatkowo tylko 15% zaliczki i Pakiet Super Gwarancji w promocyjnej cenie 10 zł/os.

Nasi klienci docenili

  • Plaża przy hotelu, ale wejście do wody z pomostu
  • Blisko od lotniska ok. 3 km
  • 5 basenów w tym z podgrzewana wodą
  • Dostępne pokoje

    Pokój dwuosobowy

    standardowy
    2 dorosłych
    6 178 zł
    za pokój

    Pokój dwuosobowy

    widok na morze, standardowy
    2 dorosłych
    6 798 zł
    za pokój

    Pokój dwuosobowy

    de lux
    2 dorosłych
    7 458 zł
    za pokój

    Dodatkowe opcje

    Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji AXA ASSISTANCE

    174
    za wycieczkę
    promesa

    Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

    promesa
    1360
    za wycieczkę
    Trwa weryfikacja ceny
    Rezerwacja jest w 100% darmowa i nie zobowiązuje do zakupu wycieczki

    Informacje o podróży

    Wylot

    24.04.2021 Sobota
    WAWWarszawa - Chopin
    24.04.2021 Sobota
    SSHSharm El Sheik

    Powrót

    01.05.2021 Sobota
    SSHSharm El Sheik
    01.05.2021 Sobota
    WAWWarszawa - Chopin

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK606481Region: Sharm el SheikhOrganizator: Exim Tours

    5

    Egipt/Sharm El Sheikh

    Kategoryzacja hotelu

    Kat. Exim Tours 5

    Kat. lokalna - hotel w trakcie kategoryzacji

    Położenie

    • przy plaży, w zatoce Sharks Bay

    • ok. 8km od Naama Bay (bezpłatny bus hotelowy)

    • ok. 6km od lotniska w Sharm el Sheikh

    Plaża

    • piaszczysta, molo, wejście do wody z pomostu

    • leżaki i parasole (bezpłatne)

    Pokoje

    Pokój Standardowy

    • indywidualna klimatyzacja

    • TV-Sat, telefon

    • mini bar (płatny), Wi Fi

    • sejf (bezpłatny)

    • łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów)

    • zestaw do parzenia kawy i herbaty

    • powierzchnia ok. 36m2

    • balkon/taras

    Pokój Deluxe

    • wyposażenie pokoju standardowego (dodatkowo wanna z hydromasażem)

    • powierzchnia ok. 38m2

    Sport, relaks, rozrywka

    Bezpłatne

    • 5 basenów, zjeżdżalnia

    • leżaki i parasole

    • 2 jacuzzi

    • fitness

    • animacje

    Płatne

    • spa, sauna, siłownia

    • centrum nurkowe przy plaży

    • sporty wodne na plaży

    Dla dzieci

    • mini klub (4-10 lat)

    • mini disco

    • 4 brodziki

    • opiekunka (na życzenie, płatna)

    • krzesełko w restauracji i łóżeczko (na życzenie)

    Wyżywienie

    All inclusive: śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu, przekąski w ciągu dnia w wybranych barach. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane są w godzinach 11:00 - 24:00.

    Restauracje i bary

    • restauracja główna

    • restauracja a la carte rybna (płatna)

    • restauracja a la carte orientalna (bezpłatna, raz na pobyt)

    • bar na plaży (od 10:00 do zachodu słońca)

    • lobby bar (11:00-24:00)

    • bar orientalny (17:00-24:00)

    • bar przy basenie (od 10:00 do zachodu słońca)

    Dodatkowe informacje

    • Wi Fi (płatne)

    • pralnia, lekarz, fryzjer, minimarket

    • kantor

    • hotel dysponuje 304 pokojami

    • rok otwarcia hotelu: 2011 r.

    • www.xperience-hotels.com

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Mapa

    Pogoda

    Temperatura w dzień
    27°C
    Temperatura w nocy
    19°C
    Temperatura wody
    23°C
    Liczba godzin słonecznych
    10

    Opinie

    Opinie dodane przez

    5.0
    Dorota Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Grudzień 2019Para
    ZaletyW miarę czyste baseny.
    WadyHotel bardzo słaby, nawet według egipskich standardów powinien mieć maksimum 3 gwiazdki. Bardzo drogi wyjazd jak na oferowane warunki.
    Hotel bardzo słaby, nawet według egipskich standardów powinien mieć maksimum 3 gwiazdki. Bardzo drogi wyjazd jak na oferowane standardy. Bywam w Sharm bardzo często (w 2019 roku 3 razy) więc mogę śmiało powiedzieć, że mam porównanie. Obsługa nie mówi (lub mówi bardzo słabo) po angielsku. Ogólnie niezbyt czysto, personel sprzątający na zewnątrz raczej rozmazuje brud niż się go pozbywa. Niezbyt przyjemny zapach w większości pomieszczeń, smród w toaletach ogólnodostępnych (zwłaszcza tej przy recepcji). Pokoje wymagające remontu. Popękane i ruszające się płytki na podłodze ? można sobie pokaleczyć stopy chodząc na boso. Restauracja główna ? raczej nikt już nie pamięta lat jej świetności. Kucharze wychodzą na salę w brudnych ubraniach. Brak dostępnych napojów, trzeba czekać na obsługę kelnerską. Podczas tygodniowego pobytu udało mi się raz, na początku zamówić napój do posiłku. Z pewnością gdybym dała napiwek ? następnym razem byłabym ponownie odsłużona. Jedzenie bardzo słabe. Do większości dań na ciepło (duszone warzywa, ryż) dodaje się mięsne dodatki (jestem wegetarianką więc przez prawie cały pobyt korzystałam głównie z zimnego bufetu). Na posiłki należało przychodzić punktualnie bowiem z biegiem czasu repertuar ubożał i już pod koniec godzin wydawania posiłku kompletnie nie było wyboru. Pan serwujący jajka (chyba jedyny w miarę czysto ubrany) robi only mix. Trzeba czekać, aż przyjdzie go ktoś zastąpić by dostać jajka sadzone lub jajecznicę. Na terenie hotelu jeden bar, dostępne stoliki zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz. Tu serwowano napoje w szklanych lub plastikowych kubkach wielokrotnego użytku, kawa z automatu tylko w jednorazowych kubkach. Pozostałe to budki wydające napoje w jednorazowych, plastikowych kubkach. Brak możliwości zajęcia stolika (w budce przy basenie stoliki tylko dla osób zamawiających dodatkowo płatne dania z karty). Nigdzie na terenie hotelu nie dostałam kawy w filiżance. Zarówno przy basenach jak i na plaży leżaki w lepszych miejscach zajmowane przez personel wydający ręczniki w celu ich odsprzedaży turystom. Możliwość zajęcia leżaka w dobrym miejscu tylko za napiwek. Czy to ten serwis plażowy? Ręczniki plażowe brudne. W ciągu dnia nie było żadnych animacji, zajęć rekreacyjnych czy sportowych. Nawet zwykłej gimnastyki tak powszechnej we wszystkich dotychczas odwiedzanych przeze mnie hotelach. Animacje wieczorne po rosyjsku. Nawet dla dzieci bajki puszczane z projektora po rusku.
    9.4
    Julia Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Lipiec 2014Para
    Zaletypokoje, plaża, jedzenie, widoki, morze, rafa, obsługa
    Wadyrezydent firmy Alfa Star
    Wszystko było super, bardzo dobry czysty hotel, wspaniałe pokoje, piękne widoki, dobra obsługa, pyszne jedzenie (brakowało tylko owoców, przepiękna rafa przy hotelu i ogólnie naprawdę bardzo fajne, wszystko dokładnie tak jak na zdjęciach i w komentarzach. Jedyne czego nie polecam to biuro Alfa Star z którym lecieliśmy na te wczasy. Przedłużaliśmy dobę hotelową ostatniego dnia gdyż kończyła się ona o godzinie 12, a wyjazd z hotelu mieliśmy zaplanowany na godzinę 23. Zapłaciliśmy rezydentowi pieniądze za przedłużenie tej doby, dostaliśmy od niego paragon, ale mimo to on niestety nie wpłacił tych pieniędzy dla hotelu.... i ostatniego dnia, zamiast relaksować się i cieszyć z ostatnich promieni słońca musieliśmy co chwilę latać na recepcję, cały czas ktoś do nas dzwonił i mówił ze mamy nie opłacony pobyt i jeśli tego nie uregulujemy musimy się wyprowadzić z pokoju. Rezydent nie odbierał telefonu więc byliśmy zmuszeni zadzwonić do Polski do Alfa Star, i po awanturze przez tel sprawa została w załatwiona. Rezydent się znalazł. Niestety nie przyjechał sam tylko wysłał kogoś z naszymi pieniędzmi do hotelu więc nie mieliśmy okazji wyjaśnić tej sprawy. Nie jestem taką osobą która narzeka i szuka dziury w całym, ale ta sytuacja naprawdę była nie fajna, zapłaciliśmy dodatkowo po to żeby mieć spokój ostatniego dnia, wyspać się przed podrożą i spokojnie się spakować, a zamiast tego tylko nerwy i niepotrzebny stres. Więc każdemu radzę załatwiać sprawę przedłużenia rezerwacji pokoju z hotelem, czyli dopłacić bezpośrednio na recepcji. My myśleliśmy że przez rezydenta będzie bezpieczniej, ale okazało się inaczej.
    10
    wiola Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Lipiec 2012Para
    Zaletysame zalety
    Wadybrak
    Najlpeszy hotel w jakim byłam. Odpoczełam, rozerwałam sie i ta piekna rafa koralowa przy hotelu. Codzienne nurkowanie i obcowanie z rybkami...było rewelacja...polecam pod kazdym względem.
    8.9
    Marzena P. Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Luty 2013Para
    Wróciliśmy z mężem w sobotę.To był nasz 5 pobyt w Egipcie.Hotel wspaniały !Najlepszy z 5* w jakim byliśmy! Elegancja i profesjonalizm na każdym kroku!Goście to przede wszystkim starsi Anglicy i Niemcy(może kiedyś doczekamy,że nasi emeryci też będą tak wypoczywać),ale dzięki temu atmosfera była cicha i elegancka.Pierwszy raz czuliśmy,że naprawdę wypoczywamy!Przez prawie 2 tygodnie byliśmy jedynymi Polakami w hotelu,ale byliśmy traktowani na równi z innymi gośćmi.Mało Rosjan.Jedzenie-szok.Nie byliśmy w stanie wszystkiego spróbować(mąż przytył 2kg a ja 1.5)Mięska na różne sposoby,owoce morza,wędzone gołębie,ryby.Ciast i słodkości-całe regały!Przepyszne pomarańcze i melony!Między posiłkami przekąski hamburgery,frytki,sałatki,pizza,lody!Obsługa wspaniała-jak mróweczki i na każde "zawołanie".Kelnerzy w restauracjach,w barach,przy basenach-człowiek nie zdążył wstać z leżaka a kelner już stał i pytał co przynieść!Pozdrawiamy Mohameda -managera z restauracji.Rafa śliczna z mnóstwem rybek.Polecamy wycieczkę statkiem podwodnym.Teren hotelu trochę ciasny i na bardzo pochyłym wzniesieniu.3 baseny z cieplutką wodą!Hotel przystosowany na każdym kroku dla osób niepełnosprawnych(podjazdy,windy)Niestety jest też minus-kiepskie sprzątanie pokoi(we wtorek upadł mi patyczek do uszu pod umywalkę i przeleżał tam do soboty:) ale to Egipt...Nie warto zostawiać $. Trunki jak zwykle egipskie.Wieczorami występy zespołów na tarasie,a w barze na żywo śpiewał i grał na gitarze Włoch i robił to świetnie.W hotelu nie ma dyskotek(na szczęście),ale można się na nie wybrać do centrum z bezpieczną opieką.Generalnie to hotel dla ludzi w średnim wieku nastawionych na odpoczynek.Teraz trochę o podróży.Wybraliśmy trasę z międzylądowaniem w Marsa Alam świadomie ze względu na termin,ale serdecznie odradzamy-14godzin w drodze!!!! Bez posiłku na pokładzie samolotu!!!Były rodziny z dziećmi-horror!Lepiej bezpośrednio.Wróciliśmy opaleni i wypoczęci!!! Lepiej dopłacić parę złotych i spędzić wakacje w luksusie.Szczerze polecamy ten hotel .Na pewno tam wrócimy!
    8.9
    Marcio Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Sierpień 2012Rodzina z dziećmi

    Przed podróżą

    Paszporty

    Do Egiptu Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument musi być ważny przez co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego powrotu z Egiptu (8 miesięcy w przypadku wnioskowania o wizę przez internet).

    Wizy

    W Egipcie dla Polaków wizy są obowiązkowe. Można je kupić na lotnisku po przylocie do Egiptu, przez internet na stronie www.visa2egypt.gov.eg lub w egipskich placówkach dyplomatycznych na terenie Polski. Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Kosztują 25 USD (wiza jednokrotna) lub 60 USD (wiza wielokrotna).

    Szczepienia, służba zdrowia

    Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że loty do Egiptu są zawieszone.
    Zalecamy śledzenie aktualnych oficjalnych informacji.

    Infolinia Wakacje.pl

    +48 58 325 29 00