13 002 zł
za osobęHabtoor Grand Beach Resort & Spa





Opis oferty
Region
Dubai
Opis
Odkryj luksusowy Habtoor Grand Resort & SPA Autograph Collection oferujący przestronne, oszałamiająco urządzone pokoje i apartamenty, Bogata oferta pięciogwiazdkowych zasobów oraz niepowtarzalne położenie nad malowniczą plażą Jumeirah w Dubaju, sprawia, że hotel otacza swoich Gości współczesnym komfortem. Dodatkowe udogodnienia w ośrodku obejmują nowoczesne centrum SPA, imponujący wybór znakomitych lokali gastronomicznych, obszernych basenów oraz w pełni wyposażone centrum fitness.
Lokalizacja
1km od centrum Dubai, 1km od Dubai Marina, ok 55km od lotniska w Dubaju DWC, 35km od lotniska w Dubaju. Hotel usytuowany na powierzchni: 28561m2.
Kategoria hotelu
5
Kategoria lokalna hotelu
5
Data otwarcia
2005 r. Odnowiony w 2018 r.
Na terenie hotelu: restauracje, bary (4), room service (płatny), sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, centrum biznesowe (płatne), basen odkryty.
Internet
• Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
Plaża
50m od hotelu, prywatna, piaszczysta. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe. Płatne: bar na plaży.
Pokoje
Zlokalizowane są w 5 budynkach
• 2 budynki główne (liczba pięter: 25, liczba wind: 6)
• 3 aneksy (liczba pięter: 2)
Typy pokoi
• pokoje resort dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna, prysznic, WC)
• pokoje deluxe resort garden dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna, prysznic, WC), balkon lub taras
• pokoje tower partial sea view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna, prysznic, WC)
• pokoje rodzinne tower dla max 4 os.:1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC)
• pokoje tower oceanfront dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC)
• pokoje club dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC)
• club oceanfront dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC) balkon lub taras
• suity club dla max. 4 os.: salon, 1 sypialnia, drzwi przesuwne między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC)
• pokoje grand family dla max. 6 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC)
• pokoje premium family dla max. 6 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC)
• pokoje executive family dla max. 6 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC)
Wyżywienie
• restauracje, restauracje a la carte (3), bary (4), cukiernia
śniadanie
• śniadanie (06:30-10:30)
śniadanie i obiadokolacja
• śniadanie (06:30-10:30), obiadokolacja (18:30-22:30)
śniadanie, obiad i kolacja
• śniadanie (06:30-10:30), obiad (12:30-15:30), kolacja (18:30-22:30)
Restauracje a la carte
• płatne, wymagana rezewacja.
• libańska, tajska, włoska
All Inclusive
• śniadanie (06:30-10:30), obiad (12:30-15:30), kolacja (18:30-22:30)
• przekąski (12:00-23:00) w barze przy basenie
• wybrane: napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe
Restauracje a la carte
Wymagana rezerwacja.
• libańska - płatna
• tajska - płatna
• włoska - 1 wizyta w trakcie pobytu gratis
Z myślą o dzieciach
• brodzik
• zjeżdżalnia wodna dla dzieci
• animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat
• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
• plac zabaw
• menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
• opiekunka dla dzieci (płatna)
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)
W cenie
• siatkówka
• siatkówka plażowa
• aerobik
• siłownia
• animacje
• sauna
• jacuzzi
Płatne
• korty do tenisa ziemnego (4)
• oświetlenie kortów
• rakiety i piłki do tenisa ziemnego
• lekcje tenisa
• rzutki
• squash
• bilard
• sporty wodne na plaży
• centrum SPA
• masaż
• salon piękności
Dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
UWAGA!Przy zakwaterowaniu hotel pobiera depozyt.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
• Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (BEZPŁATNIE)
• Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE
• Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - NIE
• Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
• Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (W WYZNACZONYCH GODZINACH)
• Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)
• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK
• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 25 gości na 1000m2
• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
• Czy na leżakach są materace? - TAK
• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,INDYWIDUALNIE PAKOWANE)
• Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
• Czy centrum SPA jest czynne? - NIE
• Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - NIE
• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
• Czy siłownia jest czynna? - TAK
• Czy mini klub jest czynny? - NIE
• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - NIE
• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - W HOTELU SĄ IZOLATKI, ZOSTAŁY WDROŻONE SPECJALNE ŚRODKI OSTROŻNOŚCI PRZY SERWOWANIU POSIŁKÓW I PODCZAS SPRZĄTANIA POKOI
• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - SŁUŻBY MEDYCZNE SĄ POINFORMOWANE O TYM. BĘDĄ ZASTOSOWANE SPECJALNE ŚRODKI OSTROŻNOŚCI. POKOJE SĄ W PEŁNI DEZYNFEKOWANE PO WYMELDOWANIU GOŚCI Z POKOI
Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
• ->
Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które można znaleźć tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek. Połączenia lotnicze odbywają się lotem bezpośrednim, w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
Na miejscu opieka polskojęzycznego rezydenta.
Uwaga!
Zgodnie z przepisami obowiązującymi w Zjednoczonych Emiratach Arabskich dzieci poniżej 12 roku życia śpią z rodzicami w jednym łóżku. W każdym hotelu obowiązują inne zasady dotyczące zakwaterowania dziecka. O szczegóły zapytaj sprzedawcę.
Dzieci poniżej 5 r.ż. nie mogą korzystać z basenów dla dorosłych w hotelach w Dubaju, zgodnie z nowymi przepisami wydanymi przez władze miejskie Dubaju. Rozporządzenie obejmuje również sytuacje, w których dzieciom towarzyszą rodzice.
Aktualizacja opisu
10.01.2023 16:04
Usługi dostępne w hotelu
Wi-Fi
SPA
Siłownia
Tenis
Mini Klub
Serwis plażowy
Sporty wodne
Sale konferencyjne
Pokoje 4 osobowe
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPokój dwuosobowy
2 dorosłych
Pokój dwuosobowy
2 dorosłych
Pokój dwuosobowy
2 dorosłych
Pokój dwuosobowy
2 dorosłych
Warto dokupić
Oficjalny Parking P2, Wolności 90, 42-625 Ożarowice
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczeniazero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacjiOpinie dodane przez
Para
Para
Para
Para
Mapa

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Pogoda
Luty
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY:
Brak wymaganych formularzy w związku z COVID-19.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
W Zjednoczonych Emiratach Arabskich dla Polaków wizy nie są wymagane, jeśli przyjeżdżają w celach turystycznych, kulturalnych, naukowych lub rodzinnych i przebywają na terytorium ZEA do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.