Towers Rotana





Opis oferty
Naszym zdaniem
Komfortowy, nowoczesny hotel znanej sieci ROTANA. Eleganckie wnętrza, prestiżowa kuchnia, dogodna lokalizacja.
Położenie
W centrum finansowym, przy słynnej Sheikh Zayed Road, w pobliżu najwyższego budynku świata Burj Khalifa, tuż obok stacji metra, 20km od lotniska, 15km od plaży Jumeirah.
Wyposażenie
Lobby z całodobową recepcją i punktem wymiany walut, restauracja Teatro (kuchnia azjatycka i włoska, zwycięzca edycji 2010 na najlepsza restaurację międzynarodową!), Flavours on Two (kuchnia arabska i międzynarodowa, kolacje tematyczne), bistro (24 h) w lobby, bar przy basenie, pub Long's Bar (czynny do godz. 03.00), księgarnia, centrum biznesowe z salami konferencyjnymi, Internet, wypożyczalnia samochodów, pralnia, salon fryzjersko-kosmetyczny, sklep z pamiątkami.
Pokoje
375 eleganckich, funkcjonalnie wyposażonych pokoi.
Guest Room (ex. Classic) (ok. 29m2) - łóżko king size lub 2 łóżka twin oraz indywidualnie sterowana klimatyzacja, TV sat (32 cal), minibar, telefon, zestaw do kawy i herbaty, łącza internetowe, biurko, łazienka z prysznicem/wanną, suszarka do włosów. Możliwość zakwaterwania 3 osób dorosłych lub 2 osób dorosłych i 2 dzieci (do 12 r. ż.). Maksymalnie jedna dostawka w pokoju.
Window Seat View Room (ex. Deluxe) (ok. 32m2) jw., 2 łóżka twin. Możliwość zakwaterwania 3 osób dorosłych lub 2 osób dorosłych i 1 dziecka (do 12 r. ż.). Maksymalnie jedna dostawka w pokoju
Family Room (ok. 40m2) jw., 1 łózko king size, sypialnia + część dzienna (jedno pomieszczenie) z sofą. Możliwość zakwaterowania makysmalnie do 4 dorosłych. Maksymalnie jedna dostawka w pokoju.
Doba hotelowa rozpoczyna się o 14:00, a kończy o 12:00.
Wyżywienie
BB - Śniadania w formie bufetów.
HB - Śniadania i lunche lub kolacje w formie bufetów
HB Dine - Śniadania i lunche lub kolacje w formie bufetów oraz nielimitowane napoje do posiłków (piwo lub wino lub napoje bezalkoholowe).
All Inclusive - śniadania, lunche i kolacje w Flavours on Two. Napoje (piwo, wino, napoje bezalkoholowe) do posiłków oraz w Aquarius Pool Bar od 12:00 do 19:00.
All Inclusive Dine - śniadania, lunche i kolacje w Flavours on Two. Lunch możliwy także w Long's Bar, kolacja możliwa także w Teatro lub Long's Bar (rezerwacja wymagana do obu lokali). Przeakąski w Aquarius Pool Bar (15:00-17:00). Napoje (piwo, wino, napoje bezalkoholowe) do posiłków oraz w Aquarius Pool Bar. Alkohol jest wydawany od 12:00 do 22:30.
Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany formuły wyżywienia bez wcześniejszego powiadomienia.
Podczas trwania Ramadanu oraz innych świąt lokalnych mogą obowiązywać pewne ograniczenia w hotelach co do: godzin otwarcia lokali gastronomicznych, pór posiłków, serwowania alkoholi, rozrywek itp.
Sport i rozrywka
Basen na tarasie dachowym (piękna panorama miasta), jacuzzi, siłownia, sauna, łaźnia.
Errata
Update z 4.07.22
Z hotelu jeżdzą bezpłatne busy do:
• La Mer Beach (4 x dziennie)
• Wild Wadi (2 x dziennie)
• Dubai Mall (2 x dziennie)
• Dubai Outlet Mall (1 x dziennie)
Rozkład dostępny w recepcji.
Busy są organizowane przez centra handlowe, a nie przez hotel. Godziny mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia.
Usługa może być wycofana w każdej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczna obsługa wycieczek fakultatywnych na miejscu, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, podatku turystycznego Tourism Dirham Fee (płatnego na recepcji).
Wysokość podatku turystycznego
Dla pobytów w Dubaju i Ras Al Khaimah:
• 5 hotel - 20 aed na sypialnię za noc (w przypadku pokoju 2 Bedroom będzie to 2 x 20 aed = 40 aed, pokoju 3 Bedroom - 3 x 20 aed = 60 aed, etc)
• 4 hotel - 15 aed za sypialnię za noc (w przypadku pokoju 2 Bedroom będzie to 2 x 15 aed = 30 aed, pokoju 3 Bedroom - 3 x 15 aed = 45 aed, etc)
• 3 hotel - 10 aed za sypialnię za noc (w przypadku pokoju 2 Bedroom będzie to 2 x 10 aed = 20 aed, pokoju 3 Bedroom - 3 x 10 aed = 30 aed, etc)
Dla pobytów w abu dhabi
• 15 aed za sypialnę za noc (niezależnie od kategorii hotelu) (w przypadku pokoju 2 Bedroom będzie to 2 x 15 aed = 30 aed, pokoju 3 Bedroom - 3 x 15 aed = 45 aed, etc)
Zmiana świadczeń
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Przelot
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.
Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.
W przypadku poniższych przelotów wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.
//
Emirates Airlines
Lecąc Emirates Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:
• jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 7 kg,
• jeden bagaż rejestrowany - od 15 do 30 kg (w zależności od taryfy, limit potwierdza organizator)
Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering.
Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.
Warunki przewozu linii Emirates Airlines: https://www.emirates.com/pl/polish/before-you-fly/travel/rules-and-notices/
//
Flydubai
Lecąc flydubai każdy pasażer może wziąć ze sobą:
• jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 7 kg,
• jeden bagaż rejestrowany - do 20 kg.
Na pokładzie serwowany jest 1 bezpłatny posiłek. Pozostałe posiłki i napoje dodatkowo płatne, zgodnie z informacją pokładową.
Miejsca w samolocie przydzielane są automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą, dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie. Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.
Warunki przewozu linii flydubai: https://www.flydubai.com/en/information/policies/conditions-of-carriage
//
LOT Polish Airlines
Lecąc LOT Polish Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:
• jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).
W zależności od taryfy - bagaż rejestrowany w cenie bądź za dopłatą:
• bagaż rejestrowany 23kg (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm) - cena 350-450 PLN/sztuka
UWAGA! W przypadku rejsów z oznaczeniem c" (przykład LO121c) bagaż rejestrowany 23 kg (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm) wliczony jest w cenę przelotu.
Podczas lotu będą proponowane 2 serwisy.
Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą, dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie. Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.
Warunki przewozu linii LOT Polish Airlines: https://www.lot.com/pl/pl/conditions-of-carriage
Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa
//
Enter Air
Lecąc Enter Air każdy pasażer może wziąć ze sobą:
• jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 5 kg,
• jeden bagaż rejestrowany - do 16 kg.
Przy rezerwacjach założonych na wyloty do Emiratów z przelotem liniami Enter Air, obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych. Warunki przewozu linii Enter Air: https://www.enterair.pl/pl/ogolne-warunki-przewozu
//
Wizz Air
Lecąc WizzAir, każdy pasażer może wziąć ze sobą:
• jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).
Bagaż rejestrowany za dopłatą
Ktw-auh-ktw
- 10 kg w cenie 600 PLN/sztuka
• 20 kg w cenie 750 PLN/sztuka
• 32 kg w cenie 850 PLN/sztuka
Krk-auh-krk
• 10 kg w cenie 500 PLN/sztuka
• 20 kg w cenie 600 PLN/sztuka
• 32 kg w cenie 700 PLN/sztuka
Wizz priority w cenie
450 PLN/osoba w dwie strony KTW-AUH-KTW
200 PLN/osoba w dwie strony KRK-AUH-KRK
Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.
Wybór miejsca (za opłatą) - cena podawana indywidualnie do rezerwacji
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.
Warunki przewozu linii WizzAir: https://wizzair.com/pl-pl/legal/ogolne-warunki-przewozu-pasazerow-i-bagazu
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa.
Wizy
Obywatele RP podlegają obowiązkowi wizowemu. Bezpłatne wizy wjazdowe otrzymuje się na przejściach granicznych bez konieczności uzyskania wcześniejszej promesy. Zezwalają one na jednorazowy pobyt w ZEA do 30 dni. Wymogiem niezbędnym jest posiadanie paszportu ważnego co najmniej 6miesięcy od daty powrotu. Władze ZEA nie uznają polskich paszportów tymczasowych jako dokumentów uprawniających do wjazdu do ZEA. Paszporty te honorowane są jedynie do celu tranzytu lub wyjazdu z kraju.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. W przeciwnym wypadku hotel na miejscu może zażądać dopłaty, jeśli cena dla innej narodowości będzie inna.
Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Uwagi
Większość hoteli pobiera depozyt (zwrotny) od klientów w wysokości ok. 200-1000 dirhamów (w zależności od standardu hotelu) za pobyt w razie korzystania z mini baru i innych płatnych usług. Zazwyczaj kwota ta jest blokowana na karcie kredytowej. Jeśli klienci posłużą się gotówką, w przypadku zwrotu (kiedy nie skorzystają z żadnych płatnych usług) mogą (ale nie muszą) otrzymać pieniądze w lokalnej walucie (dirhamy). Nie posiadamy informacji o konkretnych wysokościach depozytu - jest to sprawa indywidualna przy każdej rezerwacji. Wszystko zależy od długości imprezy, rodzaju wyżywienia, recepcji. Klienci muszą to uzgodnić na recepcji. Mogą także poinformować hotel, że nie chcą płacić depozytu i proszą o opróżnienie minibaru i że w przypadku korzystania z płatnych usług będą płacić od razu gotówką - ale to muszą ustalić na recepcji. Nie jesteśmy w stanie potwierdzić na 100%, że dany hotel się na to zgodzi.
Dla gości przebywających poza Dubajem, rezydent dostępny jest pod telefonem, możliwa jest realizacja wycieczek fakultatywnych, natomiast ich cena będzie wyższa niż z samego Dubaju z uwagi na odległość.
Covid 19
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Window seat view room
2 dorosłych
Family room
2 dorosłych
Warto dokupić
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczeniazero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji100%
o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online256000+
tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci100+
tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z namiCena całkowita
14 284 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie
Para
Rodzina z dziećmi
Opinia zmoderowana przez Wakacje.pl
50+
Rodzina z dziećmi
Opinia zmoderowana przez Wakacje.pl
Grupa znajomych



Mapa

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Zobacz więcej
Zobacz więcej

Pogoda
Czerwiec
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY:
Brak wymaganych formularzy w związku z COVID-19.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
W Zjednoczonych Emiratach Arabskich dla Polaków wizy nie są wymagane, jeśli przyjeżdżają w celach turystycznych, kulturalnych, naukowych lub rodzinnych i przebywają na terytorium ZEA do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.
Informacje prawne
W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:
- umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
- publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
- możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
- doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
- nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
- komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
- rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.
Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:
- dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
- należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
- rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.
Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.