Wspaniały6 opinii100% poleceń
9,2
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Radisson Blu Resort (ex. JAL)

Last minute
Kod oferty: WAK640140
teren hotelu, plaża
teren hotelu, basen
basen, plaża
obiekt, teren hotelu, basen
basen, plaża
teren hotelu, plażateren hotelu, basenbasen, plażaobiekt, teren hotelu, basenbasen, plażabasenbasen, dla dziecidla dziecipokój z widokiem na morzepokójpokój z widokiem na morzerestauracjabalkon / taras, restauracjabeach barrestauracjarestauracjadrink barsale konferencyjneteren hoteluplaża
Z Wakacje.pl podróżuj bezpiecznie!
W sekcji „Przed podróżą” przeczytaj ważne informacje o bezpieczeństwie podróżowania i wymaganiach związanych z koronawirusem.
Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
 Zobacz szczegóły 

Nasi klienci docenili

  • 3 restauracje ze smaczną i różnorodną kuchnią międzynarodową i lokalną.
  • Strefa spa: łaźnia parowa, pokój relaksacyjny.
  • Na najmłodszych gości czekają animacje w miniklubie, plac zabaw, oddzielny basen.
  • Bogaty program rozrywkowy dla gości w każdym wieku.
  • Trwa weryfikacja ceny

    Informacje o podróży

    Wylot

    15:0021.04.2021 Środa
    WAWWarszawa - Chopin
    22:4521.04.2021 Środa
    DXBDubaj

    Powrót

    08:1028.04.2021 Środa
    DXBDubaj
    12:1528.04.2021 Środa
    WAWWarszawa - Chopin

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK640140Region: FujairahOrganizator: Best Reisen

    Naszym zdaniem

    Komfortowy hotel w nowoczesnym stylu, idealny na błogi wypoczynek w luksusie i spokojnej okolicy. Znana marka hotelowa.

    Położenie

    Obiekt znajduje się w dolinie między pasmem gór Hajjar i Morzem Arabskim przy prywatnej, dobrze zagospodarowanej 500metrowej plaży. Oddalony od miasta Fujairah o ok 40min jazyd, a od lotniska w Dubaju o ok 90min (ok 135km). Hotelowy bus wozi gości za opłatą do Dubai Mall.

    Wyposażenie

    Recepcja, 2 restauracje (główna Brezze Restaurant oraz Grand Bleu), 2 bary (The Lounge i Pool Bar), sala konferencyjna mogąca pomieścić 80 osób, salon piękności, pralnia, ogród, parking, wypożyczalnia aut. Dostęp do szybkich łączy internetowych na terenie całego hotelu gratis.

    Pokoje

    W swojej ofercie hotel posiada 257 pokoi z klimatyzacją sterowaną indywidualnie i z widokiem na morze. Wyposażenie pokoju obejmuje także: minibar, darmowe Wi-Fi, łazienkę (wc, wanna, prysznic), TV, zestaw do parzenia kawy/herbaty, balkon.

    Pokoje Standard mają ok .., Superior mają ok 38m.kw.

    Istnieje możliwość zakwaterowania 2 osób dorosłych i 1 dziecka (wtedy dziecko nie otrzymuje dostawki) lub 2 osób dorosłych i 2 dzieci lub 3 osób dorosłych lub 3 osób dorosłych i 1 dziecka (w pozostałych przypadkach będzie dostawiana tylko 1 dostawka w pokoju).

    Doba hotelowa od 15:00, do 12:00.

    Wyżywienie

    BB - Śniadania w formie bufetów serwowane w godzinach 7:00 - 10:30

    HB - Śniadania oraz lunche serwowane w godzinach 12:30 - 15:00 lub kolacje serwowane w godzinach 18:30 - 22:00. Napoje nie są wliczone w cenę w opcji HB.

    All Inclusive -

    Śniadania (7:00 - 10:30), obiady (12:30 - 15:00) i kolacje (18:30 - 22:00) w formie bufetów w restauracji Breeze, napoje bezalkoholowe i alkohole lokalne (wydawane podczas obiadu i kolacji - z wyjątkiem soków ze świeżo wyciskanych owoców;

    Kawa, herbata, woda, mleko, napoje bezalkoholowe (bez świeżo wyciskanych soków) i alkohole lokalne (wino, piwo, whiskey, gin, wódka, rum, tequila, brandy) serwowane w: The Lounge - 9:00-22:00, Pool Bar 9:00-18:00, Brand Bleu Beach Bar 9:00-18:00maksymalnie do godziny 22:00.

    Alkohol serwowany od godz 11:00 tylko gościom powyżej 21 r. ż.

    Minibar i room service nie są wliczone w pakiet All Inclusive.

    Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany formuły wyżywienia bez wcześniejszego powiadomienia.

    Podczas trwania Ramadanu oraz innych świąt lokalnych mogą obowiązywać pewne ograniczenia w hotelach co do: godzin otwarcia lokali gastronomicznych, pór posiłków, serwowania alkoholi, rozrywek itp.

    Sport i rozrywka

    Swoim gościom hotel udostępnia 5 basenów zewnętrznych, centrum nurkowe z zapleczem do sportów wodnych, centrum fitness, spa, pokój gier i aż 500metrów prywatnej plaży.

    Dla dzieci

    Basen dla dzieci, klub dla dzieci - Kids' Club (dla dzieci 4-12 lat), animacje, gry, salon gier, plac zabaw.

    Wizy

    Obywatele RP podlegają obowiązkowi wizowemu. Bezpłatne wizy wjazdowe otrzymuje się na przejściach granicznych bez konieczności uzyskania wcześniejszej promesy. Zezwalają one na jednorazowy pobyt w ZEA do 30 dni. Wymogiem niezbędnym jest posiadanie paszportu ważnego co najmniej 6miesięcy od daty powrotu. Władze ZEA nie uznają polskich paszportów tymczasowych jako dokumentów uprawniających do wjazdu do ZEA. Paszporty te honorowane są jedynie do celu tranzytu lub wyjazdu z kraju.

    Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

    Osobom niepełnoletnim powinni towarzyszyć rodzice o tym samym nazwisku. Młodej kobiecie powinien towarzyszyć mąż, brat lub ojciec noszący to samo nawisko. W innym przypadku mogą być potrzebne dodatkowe dokumenty umożliwiające na wjazd do kraju.

    Przelot

    Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

    W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

    W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

    Cena zawiera

    Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczny rezydent przebywający na stałe w Dubaju, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, w przypadku lotów liniami Wizzair (KTW-DWC-KTW) - tylko bagaż podręczny.

    Cena nie zawiera

    Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, w przypadku lotów liniami Wizzair (KTW-DWC-KTW) - bagażu rejestrowanego (możliwość wykupienia bagażu 20kg w cenie 550 PLN/sztuka, bagażu 32kg w cenie 750 PLN/sztuka).

    Większość hoteli pobiera depozyt (zwrotny) od klientów w wysokości ok. 200-1000 dirhamów (w zależności od standardu hotelu) za pobyt w razie korzystania z mini baru i innych płatnych usług. Zazwyczaj kwota ta jest blokowana na karcie kredytowej. Jeśli klienci posłużą się gotówką, w przypadku zwrotu (kiedy nie skorzystają z żadnych płatnych usług) mogą (ale nie muszą) otrzymać pieniądze w lokalnej walucie (dirhamy). Nie posiadamy informacji o konkretnych wysokościach depozytu - jest to sprawa indywidualna przy każdej rezerwacji. Wszystko zależy od długości imprezy, rodzaju wyżywienia, recepcji. Klienci muszą to uzgodnić na recepcji. Mogą także poinformować hotel, że nie chcą płacić depozytu i proszą o opróżnienie minibaru i że w przypadku korzystania z płatnych usług będą płacić od razu gotówką - ale to muszą ustalić na recepcji. Nie jesteśmy w stanie potwierdzić na 100%, że dany hotel się na to zgodzi.

    Dla gości przebywających poza Dubajem, rezydent dostępny jest pod telefonem, możliwa jest realizacja wycieczek fakultatywnych, natomiast ich cena będzie wyższa niż z samego Dubaju z uwagi na odległość.

    Informacje o lotach liniami enter air / wizzair

    Enter Air

    W przypadku przelotów liniami Enter Air wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient. Limity bagażu w cenie : 5 kg/os podręcznego, 16 kg/os głównego.

    Prosimy o wprowadzenie poprawnych danych uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach/dowodach ososbistych). Po założeniu rezerwacji stałej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.

    Przy rezerwacjach założonych na wyloty do Emiratów z przelotem liniami Enter Air , obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.

    W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.///

    Wizz Air

    Lecąc z WIZZ, każdy pasażer może wziąć ze sobą:

    Jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie)

    Do 6 sztuk bagażu odprawionego ważących mniej niż 32 kilogramy każda (bagaż główny za dopłatą)

    Towary kupione w sklepach bezcłowych na lotnisku po przejściu kontroli bezpieczeństwa

    Płyny można przewozić na pokładzie tylko w pojemniku o maksymalnej pojemności 100ml, zapakowane w przezroczystą torbę o pojemności 1 litra i wymiarach 20 x 20 cm, którą można uszczelniać wielokrotnie. Bagaż zostanie sprawdzony na lotnisku.

    Dodatkowe przedmioty na pokładzie

    Na pokład możesz wnieść bezpłatnie te przedmioty:

    Płaszcz lub koc;,

    Telefon komórkowy;

    Coś do czytania na czas lotu;

    Dla dzieci do lat 2: jedzenie na czas lotu oraz składana spacerówka lub mała kołyska

    Para kul dla pasażerów z niepełnosprawnością ruchową

    WIZZ Priority

    Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Koszt usługi Wizz Priority to 240 PLN/os. za lot w dwie strony.

    Wybór miejsca (za opłatą)

    Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.

    Aktualizacje covid-19

    Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .

    Errata

    Update z 18.02.2021

    Chcielibyśmy poinformować, że od 18 lutego 2021 roku Radisson Blu Resort Fujairah będzie oferować BEZPŁATNY test PCR dla gości (nierezydentów ZEA) przed wyjazdem, w zaplanowanym czasie zgodnie z regulaminem Ministerstwa Zdrowia.

    Aby zgłosić chęć wynokania takiego testu na powrocie należy napisać taką wiadomość do rezerwacji.

    W celu uzyskania dalszych, dodatkowych informacji co do realizacji usługi prosimy o kontakt w recepcji. Wyniki testu powinny być w przeciągu 48 h.

    Update z 8.12.2020

    Informujemy, że zgodnie z wytycznymi bezpieczeństwa określonymi przez Safe Travels i Fujairah Tourism, poniższe obiekty są tymczasowo zamknięte

    Ü Klub dla dzieci

    Ü Brak minibarów

    Ü Stoły do jadalni dla od 3 do 4 osób

    Ü Bary przy basenie

    Ü Shisha

    Poniżej protokoły bezpieczeństwa hotelu i otwarte obiekty:

    Ü Temperatura Gości i personelu zostanie sprawdzona podczas zameldowania.

    Ü Znaki podłogowe wskazujące na dystans społeczny

    Ü Dystans społeczny 2-4metry

    Ü Bariery na każdym biurku

    Ü Środki dezynfekujące będą dostępne w całym hotelu.

    Ü Lobby Lounge, Breeze, Coffee Planet i room service będą otwarte.

    Ü Dezynfekcja co godzinę

    Ü Pokój będzie wolny przez 24 godziny

    Ü Dezynfekcja pomieszczeń przed i po wyjeździe Gości.

    Ü Baseny i plaża

    Ü Pokój gier

    Ü Parking z obsługą będzie dostępny.

    Ü Spa

    Warunki wjazdu do kraju

    Aktualizacja z 8.04.2021 r.

    Aktualne warunki wjazdowe do Emiratów Arabskich:

    • Wszyscy pasażerowie przylatujący do Dubaju z dowolnego punktu wylotu muszą mieć ze sobą zaświadczenie o ujemnym wyniku testu PCR na obecność COVID-19 wykonanego nie wcześniej niż 72 godziny przed wylotem. Zaświadczenie musi dotyczyć testu przeprowadzanego metodą reakcji łańcuchowej polimerazy (PCR). Zaświadczenia dotyczące innych testów, w tym testu metodą przeciwciał oraz zestawów do wykonania w domu, nie są akceptowane w Dubaju. Aby się odprawić, podróżni muszą mieć ze sobą oficjalne, wydrukowane zaświadczenie w języku angielskim lub arabskim - wiadomości SMS i elektroniczne dokumenty nie są akceptowane. Zaświadczenia w innych językach są akceptowane, jeśli mogą być zatwierdzone w porcie wylotu.

    • Wszyscy podróżujący do Dubaju muszą pobrać aplikację COVID19 - DXB Smart App iOS-Android

    • Po przylocie do Dubaju pasażerowie zostaną poddani drugiemu, bezpłatnemu testowi PCR na lotnisku w Dubaju. Do czasu otrzymania wyniku testu klienci pozostają w swoim hotelu. W przypadku pozytywnego wyniku testu klienci poddają się izolacji i proszeni są o śledzenie na bieżąco informacji z Dubai Health Authority.

    Osoby zwolnione z obowiązku wykonania testów:

    • dzieci poniżej 12. roku życia i pasażerowie ze średnim lub zaawansowanym stopniem niepełnosprawności nie muszą poddawać się testowi PCR na obecność COVID-19.

    Na Lotnisku Chopina w Warszawie istnieje możliwość wykonania ekspresowych testów PCR przed wylotem z Warszawy - więcej informacji pod poniższym linkiem: https://lotnisko-chopina.pl/pl/testy-covid-19.html.

    Na lotnisku w Krakowie, pasażerowie mogą skorzystać z expressowych testów PCR - więcej informacji pod poniższym linkiem: https://www.krakowairport.pl/pl/testy-covid-19

    Kwarantanna po powrocie do Polski

    Wszyscy wracający do kraju samolotem kierowani będą na 10 dniową kwarantannę, którą w przypadku przylatujących ze strefy Non Schengen (czyli Emiratów) uchyli wyłącznie negatywny wynik testu na COVID-19 wykonany w Polsce. Pasażerowie przylatujący z krajów Non-Schengen (czyli z Emiratów)Negatywny wynik testu wykonany przed przekroczeniem granicy (czyli w Emiratach) nie zwalnia z kwarantanny. Oznacza to, że testy wykonane w krajach Non-Schengen (w tym Emiratach) nie będą uznawane. Kwarantannę skrócić może wyłącznie negatywny wynik testu w kierunku koronawirusa wykonany po przylocie do Polski w ciągu 48 godzin i wysłany do systemu teleinformatycznego.

    Na wielu lotniskach są już punkty robienia testów. Zachęcamy do sprawdzenia takiej możliwości na stronie lotniska. Osoby zwolnione z kwarantannyObowiązkowa kwarantanna po przylocie do Polski z krajów strefy Schengen i Non-Schengen nie dotyczy osób, które:-Przyjęły dwie dawki szczepionki przeciwko COVID-19 dopuszczonej przez Unię Europejską i dysponują zaświadczeniem o wykonaniu szczepienia ochronnego-Są ozdrowieńcami, czyli osobami, które w ciągu ostatnich 6miesięcy były poddane izolacji, izolacji w warunkach domowych lub hospitalizacji z powodu zakażenia koronawirusem.

    Podróżowanie z Dubaju do Abu Dhabi

    Osoby zamierzające wjechać na terytorium Abu Dhabi muszą posiadać zaświadczenie o ujemnym wyniku testu PCR na obecność COVID-19 wystawione w ciągu 48 godzin albo testu DPI wystawione w ciągu 24 godzin przed przyjazdem. Dzień przyjazdu do Abu Dhabi jest traktowany jako pierwszy dzień.

    Pasażerowie przyjeżdżający

    W przypadku podróży do Abu Dhabi zaraz po przylocie do Dubaju konieczne jest posiadanie zaświadczenia o ujemnym wyniku testu PCR na obecność COVID-19 wystawionego w ciągu ostatnich 48 godzin oraz poddanie się testowi PCR na obecność COVID-19 na granicy. Pasażerowie z krajów ze strefy zielonej muszą poddać się kolejnemu testowi PCR na obecność COVID-19 w szóstym dniu, bez obowiązkowej kwarantanny. Pasażerowie przybywający z innych krajów (w tym obecnie z Polski) muszą poddać się testowi PCR na obecność COVID-19 w chwili przyjazdu oraz w ósmym dniu pobytu, a także odbyć 10-dniową kwarantannę. Kwarantannę można odbywać w domu, w hotelu lub w zakwaterowaniu wyznaczonym przez władze ds. zdrowia publicznego.

    W przypadku podróży do Abu Dhabi po pobycie w innych emiratach

    Na granicy z Abu Dhabi należy okazać ujemny wynik testu PCR na obecność COVID-19 wystawiony w ciągu 48 godzin albo ujemny wynik badania z krwi DPI, wystawiony w ciągu ostatnich 24 godzin przed wjazdem. Nie można użyć testów DPI do kilkukrotnego wjazdu do Abu Dhabi. Rezydenci i turyści będą musieli poddać się dodatkowym testom na lotnisku AUH (w zależności od długości pobytu i rodzaju testu). Podróżni wjeżdżający z ujemnym wynikiem testu PCR na obecność COVID-19muszą poddać się kolejnemu badaniu PCR w czwartym dniu oraz dodatkowo w ósmym dniu (w przypadku co najmniej 8-dniowego pobytu). Podróżni wjeżdżający z ujemnym wynikiem testu DPI muszą poddać się badaniu PCR na obecność COVID-19 w trzecim dniu oraz dodatkowo w siódmym dniu (w przypadku co najmniej 7-dniowego pobytu).

    Dodatkowe ubezpieczenie dla pasażerów linii flydubai oraz Emirates:

    • Pasażerowie flydubai objęci są w podróży ubezpieczeniem MULTI-RISK (w tym od skutków infekcji COVID-19) na podstawie zakupionego biletu na przelot flydubai. Wyciąg z postanowień polisy w j. polskim dostępny jest TUTAJ. Więcej informacji: https://www.flydubai.com/en/plan/covid-19/multi-risk-travel-insurance

    • Pasażerowie Emirates objęci są w podróży kompleksowym ubezpieczeniem. Więcej informacji: https://www.emirates.com/pl/polish/before-you-fly/multi-risk-travel-insurance/

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Pogoda

    Temperatura w dzień
    31°C
    Temperatura w nocy
    21°C
    Temperatura wody
    26°C
    Liczba godzin słonecznych
    10

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że wszyscy podróżujący muszą okazać negatywny wynik testu na COVID (RT-PCR) wykonany w przeciągu 72 godzin przed odlotem. Polskie laboratoria akredytowane przez ministerstwo zdrowia są honorowane podczas przekraczania granic zewnętrznych Emiratów. zobacz więcej. Pasażerowie udający się do Dubaju zostaną poddani drugiemu, bezpłatnemu testowi PCR na lotnisku w Dubaju.

    Obowiązek ten nie dotyczy tranzytu oraz dzieci poniżej 12 roku życia.

    Do czasu uzyskania wyników testu (max 24 h) turyści muszą pozostać na terenie hotelu w którym wykupili pobyt.

    Mogą w tym czasie, bez problemu korzystać z całej infrastruktury obiektu.
    Do Zjednoczonych Emiratów Arabskich Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument musi być ważny przez co najmniej 6 miesięcy od daty wjazdu. Paszporty tymczasowe nie są honorowane w czasie wjazdu na terytorium ZEA, można z nich korzystać jedynie przy tranzycie przez ZEA lub wyjeździe z kraju.
    W Zjednoczonych Emiratach Arabskich dla Polaków wizy nie są wymagane, jeśli przyjeżdżają w celach turystycznych, kulturalnych, naukowych lub rodzinnych i przebywają na terytorium ZEA do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.
    Szczepienia nie są wymagane.
    W niektórych emiratach jest pobierany podatek turystyczny, a większość hoteli pobiera depozyt zwracany przy wymeldowaniu z hotelu.

    Opinie

    Opinie dodane przez

    9.2
    bozena
    Pobyt - Wrzesień 2016Para
    obsługa super , miła nie nachalna , hotel do relaksu nie wiele się dzieje na 7 dni tylko jeden pokaz tańca brzucha i to chyba było w czwartek jak zjechali się tubylcy , w hotelu cisza mało dzieci . polecam na odpoczynek . może było chłodne by byliśmy w miesiącu kwiecień . Ogólne wrażenie bardzo pozytywne na pewno będziemy chcieli tam wrócić .
    Zaletycichy , kameralny hotel , wszystkie pokoje z widokiem na morze , smaczne jedzonko i te deserki :))) pyszności .
    Wadypołożenie , daleko wszędzie

    9.0
    MijaMa Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Wrzesień 2017Para
    Doskonałe miejsce na relaks i spokojny wypoczynek. Ośrodek na uboczu, brak nocnych rozrywek typowych dla kurortów, ale za to: położenie malownicze, bezpośredni dostęp do morza, prywatna piaszczysta, duża plaża, na której nie brakuje leżaków, liczne baseny, muzyka, dobre drinki. Przepyszne jedzenie w ogromnych ilościach. Bardzo miła obsługa hotelu. Pokoje już nieco sfatygowane, ale dramatu nie ma. Polecam wycieczkę do Dubaju na pewno warto go zobaczyć!
    9.3
    Filip
    Pobyt - Maj 2009Para
    Hotel luksusowy i bardzo komfortowy. Obsługa bardzo miła. Wszystko oprucz animacji na najwyższym poziomie. Hotel dla ludzi ceniących sobie spokuj i ciszę.
    9.1
    Mariusz i Karolina
    Pobyt - Maj 2009Para
    Bardzo luksusowy hotel połozony na plazy wyłącznie dla lubiacych cisze i spokój.Ładne pokoje wszystkie z widokiem na ocean.Obsługa bardzo miła w wiekszosci Azjaci.Baseny b.ładne.Posiłki sniadania stół szwedzki b.smaczne]szczególnie ciasta i desery]jednak wielkosc nie oszałamia.Lunch i kolacje dania serwowane do stolika w 3 restauracjach[kontynentalna[posłki b wykwintne[japonska i arabska.W piątki stół szwedzki[wspaniały[ To wszystko spowodowane jest b małą iloscią gosci ok 10%[jest tam po sezonie)Od czwartku do soboty przyjezdzają na swój weekend emiratczycy i jest wtedy tłok,hałas i brud.w pn i pt darmowy bus hotelowy jezdzi do Dubaju.Najbliższy sklep około 2 km.Polecamy usługe serwis room.Przynoszą lód do pokoju gratis.
    8.4
    rajmund VV
    Myślę że nasz pokój nie wyróżniał się niczym szczególnym na tle innych hotelowych kwater. Dużo wolnej przestrzeni , widok na morze, płaski telewizor. Jedzenia była cała masa, nie było na co ponarzekać. Co było najlepsze w hotelu? Zdecydowanie serwis, czyli ludzie personel. Wszystko można było spokojnie załatwić bez niepotrzebnych stresów. Sprzątanie codziennie rano. Posiłki na miarę naszych oczekiwań.