5 126 zł
/za wszystkich
Gran Hotel Bali
8.1
49 opinii
8.1
49 opinii
Opis oferty
Naszym zdaniem
Wysokie oczekiwania? Najwyższy hotel w Europie na pewno je spełni! 52- piętrowy luksusowy hotel w Hiszpanii zapewni Wam nie tylko wspaniałe widoki na wybrzeże Costa Blanca, ale także niesamowite przeżycia. Pobyt w Gran Hotel Bali to wypoczynek w niezwykle komfortowych warunkach w pobliżu uroczych hiszpańskich krajobrazów.
Lokalizacja
Hotel położony jest w miejscowości Benidorm na południowym wschodzie Hiszpanii. Wokół obiektu znajduje się wiele sklepów, barów i restauracji. Dojazd do atrakcji turystycznych ułatwia bliskość transportu miejskiego. Gościom hotelu polecamy pobliskie atrakcje
•Centrum Benidorm - ok. 4 km
•Alicante - ok. 40 km
•Park wodny Aqualandia - ok. 14 km
•Park wodny Aqua Natura i zoo Terra Natura - ok. 6 km
•Centrum handlowe La Marina - ok. 1,5 km
•Walencja - ok. 145 km
Port lotniczy w Alicante oddalony jest o ok. 55 km.
Plaża
Hotel zlokalizowany jest ok. 600 m od długiej piaszczystej plaży publicznej Poniente. Plaża rozciąga się wzdłuż Morza Śródziemnego aż na 3 km. Serwis plażowy dodatkowo płatny.
Do dyspozycji gości na terenie hotelu
Baseny
•Do dyspozycji gości dwa zewnętrzne baseny, basen dla dzieci oraz jacuzzi. Na terenie spa znajduje się również podgrzewany basen wewnętrzny
Bary
•Pool bar - nowo otwarty bar przy basenie, w którym goście mogą się napić ulubionych drinków i cieszyć wieczornym programem rozrywkowym
•Sky Bar - bar na dachu hotelu. Z 52. piętra rozciąga się niesamowity widok, a goście mogą cieszyć się zamówionymi napojami
•The Ponoch i Island - lokale znajdują się na parterze i oferują gościom napoje wszelkiego rodzaju
Restauracje
•Restauracja główna - restauracja bufetowa oferuje gościom dania kuchni śródziemnomorskiej oraz międzynarodowej, a także wina i inne napoje. W lokalu odbywają się także pokazy gastronomiczne
•Cream Parlour - bar ze słodkimi deserami na zimno, jak np. lody i slushie
Inne udogodnienia
•Internet dostępny w przestrzeniach wspólnych
•Recepcja 24/h
•Przechowalnia bagażu
•Room service
•Winda
•Udogodnienia dla niepełnosprawnych
•Parking płatny
•Wypożyczalnia samochodów
•Pralnia (dodatkowo płatna)
Atrakcje hotelowe
Wellness&Spa - na terenie hotelu znajduje się spa oferujące m.in. masaże, zabiegi na twarz oraz manicure i pedicure. Dostępna jest także sauna. Atrakcje i rozrywka - na terenie hotelu znajduje się klub nocny. Ponadto goście mogą skorzystać z zajęć jogi oraz szerokiego programu codziennych animacji i rozrywek dla dzieci i dorosłych. Na 43. piętrze hotelu znajduje się panoramiczny punkt widokowy. Niektóre atrakcje i usługi mogą być dodatkowo płatne.
Dla dzieci
• Kids club
•Animacje i rozrywka dla dzieci
•Duży plac zabaw
Pokoje i zakwaterowanie
Kompleks dysponuje pokojami o różnych kategoriach.
•Standard Double - pokój o wielkości 32 m2 przeznaczony jest dla maksymalnie dwóch osób. W pokoju znajdują się jedno łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, telefon, dodatkowo sejf i minibar. Darmowe wi-fi. Większość pokojów Double posiada balkon z widokiem na morze.
•Double Sky View - pokój przeznaczony jest dla maksymalnie dwóch osób. Pokoje te znajdują się na piętrach 22 - 41 i posiadają balkon z widokiem na morze. W wyposażenie pokoju wchodzą jedno łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, telefon, dodatkowo sejf i minibar. Darmowe wi-fi.
•Double Premium - pokój przeznaczony jest dla maksymalnie dwóch osób. Pokoje te znajdują się na piętrach 17 - 21 i posiadają balkon z widokiem na morze. W wyposażenie pokoju wchodzą jedno łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, prywatna łazienka z prysznicem, klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, telefon, dodatkowo sejf i minibar. Darmowe wi-fi i dostęp do restauracji wyłącznie dla dorosłych.
•Triple Room - pokój o wielkości 28 m2 przeznaczony jest dla maksymalnie trzech osób. W pokoju znajdują się dwa łóżka pojedyncze, rozkładana kanapa, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, telefon, dodatkowo sejf i minibar. Darmowe wi-fi. Większość pokojów Triple posiada balkon z widokiem na morze.
•Triple Sky View Room - pokój przeznaczony jest dla maksymalnie trzech osób. Pokoje te znajdują się na piętrach 22 - 41 i posiadają balkon z widokiem na morze. W wyposażenie pokoju wchodzą dwa łóżka pojedyncze, rozkładana kanapa, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, telefon, dodatkowo sejf i minibar. Darmowe wi-fi.
•Family Room - pokój o wielkości 32 m2 przeznaczony jest dla rodzin 2+2. W pokoju znajdują się dwa łóżka podwójne lub trzy łóżka pojedyncze, rozkładana kanapa, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, telefon, dodatkowo sejf i minibar. Darmowe wi-fi. Większość pokojów rodzinnych posiada balkon z widokiem na morze.
•Suite - apartament przeznaczony jest dla maksymalnie czterech osób. W pokoju znajdują się dwie sypialnie z wygodnymi łóżkami, salon, rozkładana kanapa, prywatna łazienka z prysznicem lub wanną, klimatyzacja, suszarka do włosów, TV, telefon, dodatkowo sejf i minibar. Darmowe wi-fi. Istnieje możliwość zakwaterowania w pokoju z dodatkowym łóżkiem pojedynczym.
Wyżywienie
WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Transport i bagaż
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
•LINIE RYANAIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 40x20x25 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowy bagaż kabinowy oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x20 cm), łącznie z małą osobistą torbą - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x20 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji,
• 20 kg (119x119x81 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.
•LINIE WIZZ AIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 40x30x20 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowa walizka na kółkach (kabinowa) oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x23 cm), łączenie z małym bagażem podręcznym - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 20 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 26 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 32 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
Uwaga: Podane wymiary nie obejmują uchwytów/kółek bagażu; jednakże kółka mogą zwiększać wymiary bagażu maksymalnie o 5 cm. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.
•LINIE EASYJET - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 45x36x20 cm (umieszczany pod siedzeniem), maksylanie 15kg. Powiększony bagaż kabinowy dostępny jest za dodatkową opłatą
• 15 kg (56x45x25 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 15 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji,
• 23 kg - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.
•TAP AIR PORTUGAL - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 55x40x25 cm, maksymalnie 10 kg. Pasażerowie podróżujący z dziećmi i niemowlętami mogą przewieźć w kabinie wózek dziecięcy zamiast bagażu podręcznego, o ile nie przekracza on powyżej wymienionych dozwolonych wymiarów.
•SMARTWINGS - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 55x45x25 cm, maksymalnie 8 kg. Do bagażu podręcznego zaliczamy również instrumenty muzyczne, których waga nie może przekraczać 8 kg, zaś maksymalne wymiary to : długość 90 cm, szerokość 35 cm oraz głebokosć 20 cm (wymiary obejmują opakowanie na instrument).
•EUROWINGS - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 40x30x25 cm, maksymalnie 5 kg. Pasażerowie podróżujący niemowlętami (do 24 miesiąca) mogą przewieźć w kabinie drugą małą torbę pod siedzeniem.
Dokonanie rezerwacji
Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Rezerwacja miejsc w samolocie
Rezerwacja miejsc w samolocie obok siebie - usługa dodatkowo płatna
Miejsca zostaną wykupione przez Organizatora z dostępnej puli miejsc w samolocie, tak aby wszyscy uczestnicy siedzieli w tym samym rzędzie. Jednocześnie zaznaczamy, że nie ma możliwości wyboru miejsc w konkretnych rzędach w samolocie. W przypadku braku możliwości rezerwacji miejsc obok siebie opłata za wybór tych miejsc zostanie zwrócona. Brak możliwości wyboru miejsc obok siebie nie może być warunkiem odstąpienia od umowy przez uczestnika/uczestników. Po potwierdzeniu rezerwacji, w miarę dostępności miejsc, istnieje możliwość wykupienia miejsc obok siebie, po indywidualnej wycenie przez Organizatora.
Cena wyjazdu zawiera
• Przelot w obie strony,
• Zakwaterowanie w wybranym rodzaju pokoju,
• Wyżywienie według zamówionej opcji,
• Transfer lotnisko - hotel - lotnisko,
• Ubezpieczenie KL i NNW,
• Opiekę anglojęzycznego przedstawiciela miejscowej agencji (tylko na Costa Brava - opiekę polskojęzycznego przedstawiciela miejscowej agencji)
• Składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy.
Oferta - informacje uzupełniające
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W hotelach obowiązuje polityka danego hotelu, zgodnie z którą hotele mogą pobierac kaucje od Gości (za ręczniki, opaski, minibar, itd.). Kwoty kaucji i formy, w jakiej są poobierane przez hotele zależą od polityki hotelu i mogą się różnić w zależności od klasy obiektu, lokalizacji oraz polityki hotelu.
Cena wyjazdu nie zawiera
• Dopłaty do innych opcji wyżywienia,
• Opłaty klimatycznej płatnej na miejscu w hotelu, depozytów wymaganych przez hotel
• Lokalnych podatków,
• Wycieczek fakultatywnych możliwych do wykupienia na miejscu,
• Opłaty za wymagane przepisami testy zdrowotne jeżeli są one konieczne
• Rezerwacji miejsc w samolocie obok siebie
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Double standard room double/twin
2 dorosłych
Double standard room double/twin
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking Lotniskowy 24h, ul.Leśnych Skrzatów 1, 60-195 Poznań
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
5 126 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 49
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Październik 2024
·
Para
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
8.2
Największe zastrzeżenia mam do wyżywienia i organizacji obsługi stołówki. Owoce takie jak w Polsce - jabłka i gruszki rzadziej banany i melony oraz niedojrzałe kiwi. Na śniadania dość duży wybór ale zawsze to samo. Obiad i kolacja podobnie, większość zawsze taka sama ale są dania, które się zmieniają. Generalnie nikt głodny nie chodzi ale w porównaniu z innymi hotelami czterogwiazdkowymi wygląda to biednie. Najgorsze jednak, to niedomyte szklanki i talerze. Przy obiedzie i kolacji goście mogą sobie zamówić alkohol, który jest dodatkowo płatny. Zamiast od razu regulować należność, obsługa wbija to na kartę gościa. Więc przy wyjściu wszyscy goście muszą stać w kolejce i okazywać kartę , czy czasem czegoś nie domówili. Przy wejściu również należy pokazać kartę i również są kolejki na szczęście niezbyt duże. W październiku jest to jeszcze do przeżycia ale wyobrażam sobie co się musi dziać w sezonie. Do plaży jest 500 m. wind jest kilka więc (przynajmniej poza sezonem) nie trzeba długo czekać. Wi-fi jest darmowe ale połączenie często się rwie. Oglądałem mecz i nie widziałem żadnego gola, bo internet się rozłączał podczas transmisji. Przy hotelu trzy baseny i leżaki. Co wieczór jakieś występy i największy plus: platforma widokowa na 43 piętrze (płatna 3 euro) oraz przeszklona winda zewnętrzna - robi wrażenie. Ogólnie moim zdaniem hotel nie zasługuje na cztery gwiazdki z uwagi na stołówkę i wyżywienie poza tym OK.
Zalety
• Platforma widokowa i przeszklona winda zewnętrzna.
Wady
• Kolejki na stołówce, słabe jak na cztery gwiazdki wyżywienie i niedomyte naczynia.
Mapa
Pogoda
Grudzień
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Do Hiszpanii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.