Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
4314 zł/os.
8 627 zł
Poseidon Playas de Guardamar
Gwarancja ceny organizatora
Gwarancja ceny organizatora
Gwarancja ceny organizatora
2.8
3 opinie
3.5
1891 opinii
2.8
3 opinie
3.5
1891 opinii
Opis oferty
Informacje o destynacji:
Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).
Cena zawiera:
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.
Ważne informacje:
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Położenie - playas de guardamar hotel:
Hotel Playas de Guardamar położony jest bezpośrednio przy plaży. Miasto Guardamar oddalone jest o około 5 km od hotelu. Supermarket i inne sklepy, bary i restauracje oddalone są o ok. 3 km. Lotnisko w Alicante (ALC) oddalone jest o około 35 km. Inne lotnisko w Murcji (MJV) znajduje się około 55 km od ośrodka.
Wyposażenie:
Hotel wzniesiony został w roku 1974. Atmosfera każdego z naszych 501 pokoi zadba o Państwa doskonałe samopoczucie. Na większość pięter można dostać się za pomocą windy. W skład wyposażenia wchodzą restauracja, bar, wielojęzyczny personel, sala konferencyjna i projektor. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych (bezpłatnie) zapewnia stały dostęp do sieci. Dzieci mogą bawić się do woli na placu zabaw. Dla gości przybywających własnym autem udostępnione są miejsca parkingowe (odpłatnie).
Pokoje:
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Chwile odprężenia zapewni Państwu taras będący dopełnieniem wyposażenia większości pokoi. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. W pokoju znajduje się sejf. Minilodówka i ekspres do kawy / herbaty również należą do standardowego wyposażenia. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Ekskluzywnie dla naszych gości przygotowaliśmy w łazienkach artykuły kosmetyczne. Obiekt oferuje pokoje dla niepalących.
Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks):
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
Wyżywienie:
Oferowane na miejscu posiłki to śniadanie, obiad oraz kolacja. Na życzenie istnieje możliwość przygotowania menu dla dzieci. Polecamy również przekąski. Na miejscu podawane będą napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.
All inclusive:
Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne wyselekcjonowane napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wybranych punktach (barach).
All inclusive dla klientów serwowane jest w godzinach od ok. 10:00 - do ok. 23:00 (więcej i dokładne informacji w recepcji).
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Goście mogą skorzystać również z leżaków na tarasie do opalania. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak studio fitness i aerobik. W naszej ofercie znajdują się również programy rozrywkowe dla dzieci i dorosłych.
Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi i inne:
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center. Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.
Hotel check-in / check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
• Zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00 - 15:00 w dniu przyjazdu
• Kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano. Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Ważne - przeloty nocne:
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00. W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
Informacje odnośnie przelotów samolotem:
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika. W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( • ). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się. + W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg. + Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg.
• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 185 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).
• Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 230 - 350 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.
• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 550 – 790 PLN. ++ Easyjet (U2): 55x40x23 ,
• Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN. +++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg.
• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN. Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Higiena
Ogólnie
Zasady dystansu społecznego
Ekrany ochronne
Dozownik z dezynfekcją
Obowiązek noszenia masek
Wzmożone działania dotyczące czystości
Kontrole zdrowia wśród personelu
Trening higieny dla personelu
Dodatkowe środki higieny w branży gastronomicznej
Dodatkowe środki bezpieczeństwa w branży gastronomicznej
Szkolenie w zakresie higieny rąk dla personelu
Sprzęt ochronny dla personelu
Odstęp czasowy między rezerwacjami pokoi
Stosowanie dostępnych w sprzedaży środków dezynfekujących
Pokoje
Zwiększona intensywność sprzątania pokoi
Usługi
Bezdotykowy check-in/-out
Dezynfekcja plastikowych kart magnetycznych
Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Pokój, standardowy, promocja
2 dorosłych
Pokój, standardowy, promocja
2 dorosłych
Pokój, standardowy
2 dorosłych
Pokój, standardowy
2 dorosłych
Warto dokupić
B1 Parking zadaszony, Medweckiego 50, 32-083 Balice
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
8 627 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 8
Opinia z serwisu Tripadvisor
1.0
OKROPNIE MIEJSCE
OKROPNY HOTEL. Mój przyjaciel zaskoczył mnie wakacjami w Hiszpanii, co było cudowne. Gdy przyjechaliśmy, byli bardzo nieprzyjemni od samego początku. Powiedzieli nam, że nasze pokoje nie są gotowe i żebyśmy wrócili o 11:30, co było w porządku. Byliśmy głodni i chcieliśmy skorzystać z naszego pakietu z obiadem, ale zostaliśmy obciążeni dodatkową opłatą. W tym momencie zapłaciliśmy i poszliśmy zjeść, ale powiedziano nam, że obiad skończył się 30 minut temu. Więc właśnie zapłaciliśmy za jedzenie, które się skończyło i które miało być wliczone. Czekaliśmy ponad 10 minut, żeby wrócić na nasze piętro, ponieważ windy były bardzo wolne i było dużo osób czekających. Kiedy wreszcie udało nam się wrócić, obsłużyła nas osoba, której myślę, że była menedżerem. Powiedzieliśmy jej o jedzeniu, a jej odpowiedź była bardzo lekceważąca. Otrzymaliśmy zwrot pieniędzy, ale po tym, jak nas zignorowała, żeby porozmawiać po hiszpańsku z innymi gośćmi i była bardzo niegrzeczna, zdecydowaliśmy, że nawet nie chcemy tu zostać. Nie poleciłbym tego nawet mojemu najgorszemu wrogowi.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Pogoda
Marzec
Przed podróżą
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej