Dobry35 opinii
7,3
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny
Wakacje.plWczasyHiszpaniaCosta BravaLloret de MarBlue Sea Montevista Hawai (ex Evenia )

Blue Sea Montevista Hawai (ex Evenia )

Kod oferty: WAK604354
obiekt, basen
obiekt, basen
basen
restauracja
restauracja
obiekt, basenobiekt, basenbasenrestauracjarestauracjateren hoteludrink barpokój, 4MC, 4MB, 4YL, 26W, 67A, 67B, 4A5pokój, 521, 4MC, 4MB, 4YL, 26W, 67A, 67B, 4A5pokój, 4MC, 4MB, 4YL, 26W, 67A, 67B, 4A5pokój, 521
Z Wakacje.pl podróżuj bezpiecznie!
W sekcji „Przed podróżą” przeczytaj ważne informacje o bezpieczeństwie podróżowania i wymaganiach związanych z koronawirusem.
Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
 Zobacz szczegóły 

Promocja

rabat do 600 złniska zaliczka - tylko 15%

Exim Tours - LATO 2021

rabat do 600 złniska zaliczka - tylko 15%
Tylko do 30.04.2021 r. oferta promocyjna z rabatem do 600 zł (wliczony w cenę) dla osób dorosłych oraz z EKSTRA rabatem do 30% (wliczony w cenę) dla osób dorosłych na dostawkach. Dodatkowo niska zaliczka - tylko 15%.

Nasi klienci docenili

  • Atrakcyjna lokalizacja: w odległości spaceru od wszelkich atrakcji Lloret de Mar.
  • Tylko 500 m do długiej i szerokiej piaszczysto-żwirkowej plaży.
  • Cykliczne programy animacyjne.
  • Trwa weryfikacja ceny

    Informacje o podróży

    Wylot

    16:0518.06.2021 Piątek
    WAWWarszawa - Chopin
    19:1018.06.2021 Piątek
    BCNBarcelona

    Powrót

    19:5025.06.2021 Piątek
    BCNBarcelona
    22:5525.06.2021 Piątek
    WAWWarszawa - Chopin

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK604354Region: Costa BravaOrganizator: Exim Tours

    3

    Hiszpania/Costa Brava/Costa Dorada

    Kategoryzacja hotelu

    • kat. Exim Tours 3

    • kat. lokalna 3

    Położenie

    • LLoret de Mar

    • ok. 50m od przystanku autobusowego

    • ok. 800m od centrum miejscowości

    • ok. 6km od Blanes

    • ok. 30km od lotniska w Gironie

    • ok. 78km od Barcelony

    • ok. 92km od lotniska El Prat w Barcelonie

    Plaża

    • publiczna, piaszczysto-żwirkowa, ok. 800m od hotelu

    • leżaki i parasole za opłatą (ok. 10 EUR/komplet)

    Pokoje

    Standard

    • łazienka (wanna/prysznic, WC, suszarka do włosów)

    • klimatyzacja, TV-SAT

    • telefon

    • sejf (płatny)

    • balkon/taras

    Sport, relaks, rozrywka

    Bezpłatne

    • 2 baseny

    • leżaki i parasole przy basenie

    • taras słoneczny

    • animacje

    Płatne

    • bilard

    • sporty wodne na plaży

    Dla dzieci

    • brodzik

    • animacje

    • łóżeczko dla dziecka ( na zamówienie)

    Wyżywienie

    Half Board (HB) - śniadanie i kolacja w formie bufetu. Napoje do kolacji płatne.

    Full Board (FB) - śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.

    All Inclusive (AI) - śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu, pomiędzy posiłkami przekąski, kawa, herbata, ciasto. Lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe dostępne są bezpłatnie w godz. 11:00 - 23:00

    Restauracje i bary

    • restauracja główna

    • 2 bary

    Dodatkowe informacje

    • 420 pokoi, 2 budynki, 6 pięter

    • należy do sieci hotelowej Blue Sea

    • sala TV

    • wypożyczania samochodów

    • bezpłatny internet Wi-Fi w miejscach wyznaczonych przez hotel

    • www.blueseahotels.com

    Uwaga

    W związku ze zmianą przepisów dotyczących przekraczania granicy oraz przepisów sanitarnych w poszczególnych krajach, sprawdź warunki w zakładce Bezpieczne Wakacje w kraju, do którego się udajesz na https://eximtours.pl/nasze-kierunki

    Informujemy, że dostępność infrastruktury hotelowej i zakres świadczeń może ulec zmianie. Zmiany dotyczą głównie lobby, restauracji, barów, basenów, spa, placy zabaw i klubów dla dzieci. Przepisy wydawane są przez lokalne władze i Organizator nie ma na nie wpływu. Więcej o możliwych utrudnieniach na https://eximtours.pl/lp/bezpieczne_wakacje

    W przypadku wyjazdu do krajow, w których obowiązkowe są testy na COVID19, EximTours przygotował specjalne zniżki na wykonanie testów. Więcej informacji znajdą Państwo na https://eximtours.pl/lp/bezpieczne_wakacje

    Bagaż

    Gdańsk (WizzAir);

    Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20);

    Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x23)

    • Usługa EXBAG - 170zł/osobę

    Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;

    • 20 kg - 410 PLN ( wyloty do 05.05 i od 01.06 - 30.09)/ 290 PLN ( wyloty od 06.05 - 31.05 i od 01.10 - 31.10)

    • 32 kg - 565 PLN ( wyloty do 05.05 i od 01.06 - 30.09)/ 420 PLN ( wyloty od 06.05 - 31.05 i od 01.10 - 31.10)

    Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa

    Kraków (WizzAir);

    Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20);

    Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x23)

    • Usługa EXBAG - 155zł/osobę

    Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;

    • 20 kg - 360 PLN ( wyloty do 05.05 i od 01.06 - 30.09)/ 245 PLN ( wyloty od 06.05 - 31.05 i do 01.10-31.10)

    • 32 kg - 525 PLN ( wyloty do 05.05 i od 01.06 - 30.09)/ 345 PLN ( wyloty od 06.05 - 31.05 i do 01.10-31.10)

    Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa

    Katowice (WizzAir);

    Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20);

    Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x23)

    • Usługa EXBAG - 145zł/osobę

    Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;

    • 20 kg - 335 PLN ( wyloty do 05.05 i od 01.06 - 30.09)/ 225 PLN ( wyloty od 06.05 - 31.05 i od 01.10 - 31.10)

    • 32 kg - 450 PLN ( wyloty do 05.05 i od 01.06 - 30.09)/ 310 PLN ( wyloty od 06.05 - 31.05 i od 01.10 - 31.10)

    Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa

    Warszawa (WizzAir);

    Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20);

    Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x23)

    • Usługa EXBAG - 180zł/osobę

    Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;

    • 20 kg - 420 PLN ( wyloty do 05.05 i od 01.06 - 30.09)/ 310 PLN ( wyloty od 06.05 - 31.05 i od 01.10 - 31.10)

    • 32 kg - 575 PLN ( wyloty do 05.05 i od 01.06 - 30.09)/ 435 PLN ( wyloty od 06.05 - 31.05 i od 01.10 - 31.10)

    Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa

    Gdańsk, Warszawa Modlin, Wrocław, Kraków, Poznań (RyanAir);

    Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25)

    Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x20)

    • Usługa EXBAG - 100zł/osobę,

    Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;

    • 20 kg - 245 PLN (do 31.05 i od 01.10 - 31.10)/370 PLN (od 01.06 - 30.09)

    Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa

    Berlin Brandenburg (EasyJet)

    Cena zawiera bagaż podręczny (45x36x20)

    Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;

    • 15 kg - 355 PLN

    • 23 kg - 405 PLN

    Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa.

    W rezerwacjach dokonanych do 30.11.2020 klientom przysługuje jeden bezpłatny bagaż podręczny o wadze 10 kg (56x45x25)

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Mapa

    Pogoda

    Temperatura w dzień
    26°C
    Temperatura w nocy
    17°C
    Temperatura wody
    21°C
    Liczba godzin słonecznych
    10

    Przed podróżą

    Informujemy, że od 1 lipca 2020. wszyscy podróżni przybywający do Hiszpanii drogą powietrzną lub morską będą musieli poddać się kontroli zdrowotnej, która może obejmować mierzenie temperatury, sprawdzanie dokumentów oraz ocenę ogólną (wizualną) stanu zdrowia. Mierzenie temperatury będzie się odbywało w sposób rutynowy, poprzez kamery termowizyjne lub termometry bezkontaktowe. Za gorączkę będzie uznawana temperatura 37,5°C oraz wyższa. W przypadku stwierdzenia gorączki lub podejrzeń o wykazywanie objawów COVID-19 pasażer zostanie poddany kolejnej kontroli (powtórne mierzenie temperatury, badanie lekarskie). Jeśli podejrzenia okażą się uzasadnione zostanie uruchomiony alert sanitarny (wg protokołów przygotowanych wspólnie przez władze centralne i regionalne), a pasażer zostanie skierowany do odpowiedniego centrum medycznego.

    Wszyscy pasażerowie będą również zobowiązani do wypełnienia formularza sanitarnego (dostępny na stronie zobacz więcej lub poprzez bezpłatną aplikację SPAIN TRAVEL HEALTH-SpTH). Formularz generuje kod QR, który należy okazać na granicy.

    Od 23 listopada 2020 wszyscy pasażerowie będą musieli posiadać negatywny wynik testu na covid wykonany na 72 godziny przed przybyciem do Hiszpanii. Obecnie akceptowane formy testów to: PCR (RT-PCR), TMA (ang. Transcription Mediated Amplification), RT-LAMP (ang. Reverse Transcriptase Loop-Mediated Isothermal Amplification). Kontrola wyniku testów będzie odbywała się na lotniskach oraz w portach morskich zaraz po przybyciu. Trzeba będzie okazać oryginał wyniku w formie papierowej lub elektronicznej. Wynik testu powinien być w języku hiszpańskim lub angielskim i zawierać następujące dane: imię i nazwisko podróżującego, numer paszportu lub innego dowodu tożsamości (musi się zgadzać z numerem podanym w formularzu kontroli sanitarnej), data wykonania testu, dane certyfikowanego centrum diagnostycznego, informacja o użytej technice diagnostycznej oraz negatywny wynik.

    Wszyscy pasażerowie będą również zobowiązani do wypełnienia formularza sanitarnego (dostępny na stronie zobacz więcej lub poprzez bezpłatną aplikację SPAIN TRAVEL HEALTH-SpTH). Formularz generuje kod QR, który należy okazać na granicy.
    Do Hiszpanii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
    W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.
    Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.

    Opinie

    Opinie dodane przez

    9.8
    Jolanta
    Pobyt - Wrzesień 2019Para
    Pobyt w hotelu Montevista uważam za bardzo udany. Widać, że obiekt został odnowiony, pokoje są jasne i przestronne, co ważne klimatyzowane. Hotel cechuje się bardzo dobrym położeniem - zaledwie kilka minut od plaży. Sklepy i restauracje znajdują się w pobliżu. Basen czysty - mógłby być trochę większy, ale w końcu taka specyfika basenów w Lloret de Mar :). Jedzenie smaczne i duży wybór. Hotel spełnił moje oczekiwania. Na wakacje wybrałam się z biurem podróży FUNCLUB. Jestem bardzo zadowolona z tego wyboru. Duży ukłon w stronę kierowców - bardzo profesjonalnych i uśmiechniętych. Jadąc autokarem tyle kilometrów, czułam się naprawdę bezpiecznie i komfortowo. Organizacja na miejscu na wysokim poziomie, nie mam żadnych zastrzeżeń. Szczerze polecam!
    Zaletymiła i profesjonalna obsługa położenie, jedzenie
    Wadystosunkowo mały basen

    8.8
    Kasia
    Pobyt - Wrzesień 2019Grupa przyjaciół
    Byliśmy tydzień we wrześniu, i uważam, że hotel jest bardzo przyjemny. Mieliśmy wyżywienie HB i byliśmy bardzo zadowoleni. Śniadania i obiadokolacje w formie szwedzkiego stołu. Niektóre rzeczy były codziennie, niektóre się zmieniały - po tygodniu można było jednak narzekać na monotonię, ale napewno nie na bycie głodnym. Basenu nie oceniam, ponieważ przez cały pobyt nie skorzystaliśmy ani razu. Do żwirowej plaży blisko, max 10 minut spacerkiem z górki. Sklep widać przez okno, jest to dobrze wyposażony supermarket z przystępnymi cenami. Do ścisłego centrum około 20 minut spacerkiem. Co do pokoi - dosyć małe, ale przyjemne, klimatyzowane bez dodatkowej dopłaty. Codziennie chodziła pani sprzątająca - przez cały tydzień nic nie zniknęło. Polecam raczej dla osób nastawionych na spędzanie poza hotelem większej ilości czasu i gotowe na spacery. W hotelu co prawda odbywały się atrakcje i basen był otwarty do 3 nad ranem, jednak średnia wieku nie odpowiadała naszej :) dlatego zrezygnowaliśmy. Podsumowując: jeżeli jesteś młodą osobą, nie przeszkadza ci mały metraż i raczej w pokoju chcesz tylko spać i odpocząć po plaży, i coś zjeść dla zabicia głodu - to polecam. Dla osób szukających luksusu i kawioru - raczej nie. PS: Jeżeli ktoś wybiera się do Barcelony, to dzień przed planowanym wyjazdem polecam kupić bilet na stacji autobusowej w centrum Lloret - można kupić tam i powrót.
    Zaletyczysto smaczne i proste jedzenie
    Wadybrak lodówki w pokoju

    3.6
    Małgorzata Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Wrzesień 2019Singiel
    Hotel tylko dla singli chcących balować, gdyż zachowanie anglików było koszmarne. Wyżywienie tez tylko pod nich dostosowane
    WadyWyżywienie słabe typowo angielskie, większość turystów to \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"angole\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" a ich kultura osobista pozostawia wiele do zyczenia. Sciany między pokojami cienkie wszystko słychać co się dzieje u sąsiadów

    5.1
    Patrycja
    Pobyt - Wrzesień 2019Para
    1. Pokoje nie są bardzo brzydkie, ale widać że są stare no i trochę małe (wyglądają gorzej niż na zdjęciach). Łazienki to tragedia. Cała armatura jest strasznie zardzewiała, bardzo stara, wygląda na brudną. Naprawdę łazienki są obrzydliwe. 2. Hotel - części wspolne są ładnie odnowione. Wszystko wyłożone nowymi, lśniącymi płytkami, częściowo nowe wyposażenie. Miło się w tych miejscach przebywa. Windy bardzo stare i malutkie. ALE BASEN.... tragedia.. bardziej przypomina to brodzik dla dziecka. Basen jest bardzo mały, prosty..brak mi słów, jest po prostu beznadziejny (jest dużo mniejszy i brzydszy niż wygląda na zdjęciach). Dodatkowo ta sztuczna trawa wyłożona przy basenie- również nie wygląda jak na zdjęciach, jest częściowo czarna, zdarta, wygląda brudno i mega nieestetycznie. 3. Jedzenie - jest dość różnorodne. Niestety wszystko się powtarza codziennie. Zmieniają się tylko 2 czy 3 pozycje. Niestety... wszystko jest średnio dobre, czasami wręcz obrzydliwe :( Gumowe kalmary, rozgotowany makaron, niedogotowane ziemniaki, ryba bez smaku, mięso jak podeszwa, stare jajka... wszystkiego tego doświadczyłam podczas wizyt w tej restauracji. Nadrabialy słodkości zawsze świeże i dobre. No i na śniadaniach kucharz serwował pyszne pancakes i zawsze było świeże dobre pieczywo. 4. Czystość- pokoje czyste, panie przychodzą codziennie posprzątać, wymienić ręczniki itp. Niestety obsługa nie nadąża za sprzątaniem części wspólnych (stoliki i podłoga na holu czy tarasie) - mnóstwo poustawianych plastikowych kubeczków po drinach, mnóstwo petow wszędzie porozrzucanych. 5. Hałas - ogromny!!! Ściany są naprawdę jak z papieru. Słychać wszystko.. słychać jak ktoś sika w pokoju obok, słychać każdą rozmowę, każdy dźwięk. Tragedia. Tym bardziej, że w hotelu jest mnóstwo osób chlejacych na umór. 6. Obsługa - bardzo miła, życzliwa. 7. Lokalizacja -ok, 5 min do głównej plaży w Lloret de Mar. Do centrum już około 20-25 min.
    ZaletyMiła, pomocna obsługa Położenie blisko głównej plaży (5min)
    WadyObrzydliwe łazienki Niedobre jedzenie Malutki basen Cienkie ściany, ogromny hałas

    1.5
    Niezadowolony klient Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Lipiec 2019Para
    Arogancja wobec gości, niewygodne łóżka - gorzej niz prycze wiezienne, same kolonie i obozy nastolatkow z Polski, bardzo glosno. Stare wyposazenie. Basen to raczej brodzik bez mozliwosci plywania, lezaki dla max 10% gosci.
    ZaletySprzątane pokoje
    WadyArogancja wobec gości, niewygodne łóżka - gorzej niz prycze wiezienne, same kolonie i obozy nastolatkow z Polski, bardzo glosno. Stare wyposazenie. Basen to raczej brodzik bez mozliwosci plywania, lezaki dla max 10% gosci.