Dobry34 opinie
7,5
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny
Wakacje.plWczasyHiszpaniaCosta BravaPineda de MarAlegria Pineda Splash (ex Fergus Montemar)

Pineda Splash (ex Fergus Montemar)

Kod oferty: WAK466997
Z Wakacje.pl podróżuj bezpiecznie!
W sekcji „Przed podróżą” przeczytaj ważne informacje o bezpieczeństwie podróżowania i wymaganiach związanych z koronawirusem.
Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
 Zobacz szczegóły 

Promocja

tylko 15% zaliczki

Itaka - LATO 2021

tylko 15% zaliczki
Tylko do 30 kwietnia 2021 r. oferta promocyjna z niską zaliczką - płacisz tylko 15% (reszta dopiero 21 dni przed wyjazdem).

Nasi klienci docenili

  • Udogodnienia dla dzieci: brodzik ze słodką wodą, miniklub, plac zabaw.
  • Tylko 300 m do szerokiej, piaszczysto-żwirkowej plaży.
  • Program sportowo-animacyjny: animacje dla dzieci i dorosłych, wieczorne show, mini disco, muzyka na żywo.
  • Atrakcyjne położenie: w spokojnej miejscowości, ok. 200 m od centrum z restauracjami, barami, ok. 40 km od lotniska w Geronie.
  • Dodatkowe opcje

    Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

    185
    za wycieczkę
    promesa

    Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

    promesa
    0
    za wycieczkę
    Trwa weryfikacja ceny

    Najchętniej wybierana opcja. Szybko, bezpiecznie, gdziekolwiek jesteś!

    Informacje o podróży

    Wylot

    29.05.2021 Sobota
    WAWWarszawa - Chopin
    29.05.2021 Sobota
    BCNBarcelona

    Powrót

    05.06.2021 Sobota
    BCNBarcelona
    05.06.2021 Sobota
    WAWWarszawa - Chopin

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK466997Region: Costa BravaOrganizator: Itaka

    Region

    Hiszpania / Costa Brava

    Opis oferty:

    Fantastyczna propozycja na aktywne, rodzinne wakacje w hiszpańskim klimacie! Całkowicie odnowiony w 2017 r., gwarantuje mnóstwo atrakcji dla rodzin z dziećmi: baseny ze zjeżdżalniami, wodny plac zabaw dla najmłodszych i miniklub. Goście chętnie też korzystają ze wspólnych animacji prowadzonych przez sympatycznych animatorów. Hotel oferuje popularną formułę all inclusive z napojami i przekąskami w ciągu dnia. Do wyboru są nowoczesne i praktycznie wyposażone pokoje standardowe oraz przestronne pokoje rodzinne. Warto wybrać się również do centrum Pineda de Mar z licznymi sklepami i restauracjami oraz na piękną, piaszczystą plażę. W 2019 r. hotel otrzymał ŻAGIEL ITAKI za najwyższą jakość świadczonych usług.

    Położenie:

    Ok. 400m od centrum PINEDA DE MAR ze sklepami, barami i restauracjami, przy drodze lokalnej, ok. 60km od Barcelony; ok. 38km od lotniska w Gironie, ok. 70km od lotniska w Barcelonie; przystanek autobusowy ok. 350m od hotelu (Barcelona).

    Plaża:

    Pineda, publiczna, piaszczysta, długa, łagodne zejście do morza, ok. 300m od hotelu, przejście przez ulicę i dojście chodnikiem, parasole, leżaki i materace płatne (ok. 10 EUR/komplet/dzień), promenada.

    Hotel:

    Czterogwiazdkowy, całkowicie odnowiony w 2017 r., 246 pokoi, 1 budynek, 5 pięter, 2 windy, przestronne i eleganckie lobby, całodobowa recepcja, restauracja - dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa, show cooking, wieczory tematyczne, dostępne foteliki i menu dla dzieci, dania wegetariańskie, 2 bary, w tym przy basenie; przechowalnia bagażu, sala telewizyjna; taras z widokiem na basen, ogród, bezpłatny internet bezprzewodowy w miejscach ogólnodostępnych; za opłatą: room-service, pralnia, wypożyczalnia rowerów; udogodnienia dla niepełnosprawnych; akceptowane zwierzęta domowe do 8 kg (płatne); akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express.

    Standardowy:

    2-os. (możliwość dostawki dla os. dorosłej lub 2 dzieci), 15m² - 19m², indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (wanna lub prysznic, wc; suszarka), internet bezprzewodowy, telewizja satelitarna (LED), telefon, lodówka, żelazko; za opłatą: minibar, sejf (ok. 3 EUR/dzień), room service; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon lub taras (stolik i krzesełka);

    Rodzinny:

    Dla 4 os. (dostawka - łóżko piętrowe), ok. 23m², wyposażenie jak w pokoju standardowym; pokój rodzinny za dopłatą.

    Sport i rozrywka:

    Basen, słodka woda, ok. 250m², gł. 1,1-1,8m, hydromasaż, basen na dachu dla dorosłych, słodka woda, ok. 150m², gł. 1,1-1,8m, 2 brodziki dla dzieci, słodka woda, ok. 40m² i ok. 15m², gł. 0,4m, kilka małych zjeżdżalni, wodny plac zabaw, przy basenach bezpłatne parasole, leżaki i materace, ręczniki za kaucją (ok. 10 EUR); tenis stołowy; pokój i plac zabaw dla dzieci, miniklub (4-12 lat), minidisco, animacje dla dorosłych i dzieci, karaoke, muzyka na żywo; za opłatą: bilard; sporty wodne na plaży.

    Udogodnienia dla niepełnosprawnych:

    • transfer lotnisko-hotel-lotnisko: pojazd przystosowany do transportu osób niepełnosprawnych (na zapytanie)Pokój: • 8 pokoi (na zapytanie)

    All inclusive:

    Śniadanie (8.00-10.00), obiad (13.00-15.00), kolacja (19.00-21.00) w formie bufetu w restauracji; przekąski serwowane w wyznaczonym barze (11.00-13.00, 16.00-18.00); napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe serwowane w wyznaczonych barach (11.00-23.00); wymagane noszenie opasek all inclusive (wymagany depozyt na poczet ewentualnych wydatków: 10 EUR).

    Gratis:

    Wi-Fi

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Mapa

    Pogoda

    Temperatura w dzień
    22°C
    Temperatura w nocy
    13°C
    Temperatura wody
    17°C
    Liczba godzin słonecznych
    10

    Przed podróżą

    Informujemy, że od 1 lipca 2020. wszyscy podróżni przybywający do Hiszpanii drogą powietrzną lub morską będą musieli poddać się kontroli zdrowotnej, która może obejmować mierzenie temperatury, sprawdzanie dokumentów oraz ocenę ogólną (wizualną) stanu zdrowia. Mierzenie temperatury będzie się odbywało w sposób rutynowy, poprzez kamery termowizyjne lub termometry bezkontaktowe. Za gorączkę będzie uznawana temperatura 37,5°C oraz wyższa. W przypadku stwierdzenia gorączki lub podejrzeń o wykazywanie objawów COVID-19 pasażer zostanie poddany kolejnej kontroli (powtórne mierzenie temperatury, badanie lekarskie). Jeśli podejrzenia okażą się uzasadnione zostanie uruchomiony alert sanitarny (wg protokołów przygotowanych wspólnie przez władze centralne i regionalne), a pasażer zostanie skierowany do odpowiedniego centrum medycznego.

    Wszyscy pasażerowie będą również zobowiązani do wypełnienia formularza sanitarnego (dostępny na stronie zobacz więcej lub poprzez bezpłatną aplikację SPAIN TRAVEL HEALTH-SpTH). Formularz generuje kod QR, który należy okazać na granicy.

    Od 23 listopada 2020 wszyscy pasażerowie będą musieli posiadać negatywny wynik testu na covid wykonany na 72 godziny przed przybyciem do Hiszpanii. Obecnie akceptowane formy testów to: PCR (RT-PCR), TMA (ang. Transcription Mediated Amplification), RT-LAMP (ang. Reverse Transcriptase Loop-Mediated Isothermal Amplification). Kontrola wyniku testów będzie odbywała się na lotniskach oraz w portach morskich zaraz po przybyciu. Trzeba będzie okazać oryginał wyniku w formie papierowej lub elektronicznej. Wynik testu powinien być w języku hiszpańskim lub angielskim i zawierać następujące dane: imię i nazwisko podróżującego, numer paszportu lub innego dowodu tożsamości (musi się zgadzać z numerem podanym w formularzu kontroli sanitarnej), data wykonania testu, dane certyfikowanego centrum diagnostycznego, informacja o użytej technice diagnostycznej oraz negatywny wynik.

    Wszyscy pasażerowie będą również zobowiązani do wypełnienia formularza sanitarnego (dostępny na stronie zobacz więcej lub poprzez bezpłatną aplikację SPAIN TRAVEL HEALTH-SpTH). Formularz generuje kod QR, który należy okazać na granicy.
    Do Hiszpanii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
    W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.
    Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.

    Opinie

    Opinie dodane przez

    8.0
    Judyta Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Sierpień 2020Para
    Czytając opinie odnośnie hotelu bardzo ucieszyło nas to, że w hotelu są dwa baseny. Jeden dla dzieci drugi dla dorosłych...Właśnie wróciliśmy z naszej podróży poślubnej i błędem było zakwaterowanie nas w tym hotelu. Nie jest przestrzegany podział na basenach, chcąc odpocząć, odetchnąć, nie udawało się to. Rodzice zamiast zabierać dzieci na przystosowany dla nich basen, zabierali je na ten dla dorosłych. Były straszne krzyki, skoki do wody, ratownik czasami reagował czasami nie. Panie z recepcji znają język angielski na bardzo podstawowym poziomie, ciężko było się z nimi porozumieć. Opcja ,,all \\\'\\\' nie jest opcją all, za takie rzeczy jak lody w barze plus niektóre drinki należy zapłacić. Leżaki przy basenie są oczywiście w cenie ale...basen otwarty od godz 11:00, a klienci hotelu już od wczesnych godzin porannych rzucają ręczniki na leżaki ,,zajmując\\\'\\\' w ten sposób miejsce. Po kilku dniach ktoś zwrócił na to uwagę, zamknięto basen do godziny 11:00 ale po godzinie 9:00 już zaczynała się ustawiać kolejka ,,do zajęcia \\\'\\\' leżaków. Balkony od strony placu zabaw są strasznym nieporozumieniem. Chcąc wieczorem usiąść, porozmawiać, odetchnąć po całym dniu np. zwiedzania ..nie da się.. a już w ogóle mając balkon tuż nad placem zabaw...Nie da się również zasnąć do północy, a nawet i do pierwszej w nocy, ponieważ na placu zabaw są straszne krzyki. Hotelu nie polecamy dla ludzi, którzy szukają odpoczynku i spokoju od codziennego zgiełku.
    ZaletyBlisko plaży, miła obsługa, pokoje codziennie sprzątane, duży basen.
    WadyPokoje nad placem zabaw dzieci, przez co cały czas jest głośno, klienci z full pakietem mają do wyboru tylko 3 rodzaje drinków, mieliśmy wrażenie, że jesteśmy traktowani gorzej od klientów którzy płacą na miejscu. Język angielski pań z recepcji na bardzo niskim poziomie,

    6.6
    Roman
    Pobyt - Sierpień 2019Para
    sierpien2019 Slaba obsluga znikome animacjie dla doroslych
    Zaletypo remoncie
    Wadyslaba obsuga

    3.1
    Anna
    Pobyt - Sierpień 2019Para
    Jestem rozczarowana oferta. Standard hotelu kiepski. Wyposazenie pokoju podstawowe: lozko, stolik z jednym krzeslem, male szafki przy lozku, telewizor. W lazience tylko umywalka, toaleta i prysznic z obrzydliwa zaslona. Obsluga ogolnie niesympatyczna (oprocz doslownie kilku pracownikow). Ktoregos dnia idac na plaze o godz. 8:55 poprosilam w open barze o butelke wody, pan podszedl z bardzo nieprzyjemna mina, ostentacyjnie spojrzal na zegarek, stwierdzil, ze open bar otwarty jest od godz. 9:00 i z wielka laska, ciezko wzdychajac, podal mi wode... Jedzenie bardzo monotonne, dwukrotnie w posilku znalazlam wlosa!!! \\\"Pikniki\\\" szykowane w dniu wycieczek, ktore mialy zastapic posilki w hotelu, skladaly sie z kanapek z chleba tostowego z serem, do tego owoc, suchar i mala butelka wody. Do wiekszosci drinkow czy lepszej kawy trzeba doplacac polowe ceny (przy opcji all inclusive !!!), o czym oczywiscie dowiedzielismy sie juz na miejscu. W ciagu dnia drinki podawane sa w woreczkach z rurka a piwo czy kawa w plastikowych kubkach!!! Najblizsza plaza dosyc zatloczona. NIE POLECAM tego hotelu.
    9.5
    Krzysztof Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Wrzesień 2018Singiel
    Hotel blisko plaży (5min pieszo), w spokojnej i cichej okolicy miasteczka. Blisko do dworca kolejowego oraz przystanku autobusowego (5min), Dobra baza wypadowa do Barcelony 1:10h pociągiem), czyste plaże, w miasteczku sporo kawiarni i restauracji oraz punktów z pamiątkami.
    ZaletyJedzenie (codziennie coś innego, brak monotonnego menu), obsługa (codzienna wymiana ręczników w pokojach oraz sprzątanie, bardzo miła obsługa kelnerska), baseny (codziennie animacje dla dzieci i dorosłych)

    10
    Domka
    Pobyt - Wrzesień 2016Grupa przyjaciół
    Hotel bardzo fajny my z mężem i znajomymi byliśmy jak Hotel był jeszcze *** i nazywał się fergus montemar. Miła obsługa na początku mała wpadka z pokojem, ale szybko wyjaśniona i błąd naprawiony:) Woda w basenie bardzo przyjemna, basen sprzątany i czyszczony codziennie. Pokoje były czyszczone codziennie i ręczniki również wymieniane codziennie a nie zostawialiśmy żadnych napiwków, klimatyzacja działała codziennie na 100% :) Jedzenie pyszne... każdy coś dla siebie znajdzie nawet bardzo wybredny człowiek Hotel bardzo blisko położony morza oraz stacji kolejowej skąd można udać się dosłownie wszędzie :) Blisko sklepy typu LIDL,Biedronka Domka i Michał - wrzesień 2016
    ZaletyBlisko morza Codziennie czyszczone pokoje, Codzienna wymiana ręczników i nie dawaliśmy żadnych napiwków Na restauracji pracujący Polacy Animacje dla małych i dużych :)