Bardzo dobry63 opinie85% poleceń
8.1
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ

Alegria Caprici Verd

Kod oferty: WAK645389
Last minute
Kod oferty: WAK645389
obiekt, budynek główny, basenobiekt, budynek głównyobiekt, budynek głównybasenobiekt, budynek główny, basenrecepcja / lobbyrecepcja / lobbypokójpokójpokójpokójbalkon / tarasrestauracjarestauracjarestauracjarestauracjadrink barbasensiłowniateren hotelu
obiekt, budynek główny, basen
obiekt, budynek główny
obiekt, budynek główny
basen
obiekt, budynek główny, basen

Nasi klienci docenili

  • Atrakcyjna lokalizacja: w elitarnej części kurortu Santa Susana, przy nadmorskim bulwarze, w pobliżu restauracji.
  • Bogata oferta rekreacyjna: basen z jacuzzi, fitness, sauna, w sezonie głównym cykliczne programy rozrywkowo-animacyjne.
  • Tylko 100 m od szerokiej i piaszczystej plaży.
  • Opis oferty

    Region: Costa BravaOrganizator: Oasis ToursKod oferty: WAK645389

    Opis kontrahenta

    Hotel Caprici Verd jest obiektem nowocześnie urządzonym, przyjaznym dla środowiska. Położony jest ok 50km od Girony i Barcelony.

    Hotel posiada 266 pokoi (Std, Familiars, Premium), rozmieszczonych na 5 piętrach, całodobową recepcję, klimatyzację (w określonych miesiącach), punkt wymany walut, pralnię telewizję satelitarną, 2 bary i restaurację główną.

    Goście mogą korzystać z "otwartej kuchni" i urozmaiconego bufetu składającego się z dań kuchni międzynarodowej w restauracji głównej.

    Sport i rozrykwa: sprzęt do ćwiczeń, basen kryty, basen odkryty.

    Dla dzieci: pokój zabaw, brodzik, animacje (czerwiec-wrzesień)

    Pokoje standardowe: klimatyzacja, mini bar, sejf, łazienka z prysznicem, zestaw kosmetyków; dla 2 do 4 osób; balkon lub taras.

    HOTEL CAPRICI VERD SUPERIOR ALL INCLUSIVE:W momencie zameldowania wszyscy goście z ALL INCLUSIVE otrzymują bransoletki hotelowej.

    Restauracja: pełne wyżywienie i napoje podczas obiadu i kolacji. Napoje serwowane w restauracji to: woda, napoje bezalkoholowe, piwo, wino domowe.

    Bar: od 10.30 do 23.00- napoje z menu ALL INCLUSIVE. Bar przekąskowy w godzinach: 10:30 - 13:00, 15:00 - 19:00 i od 9.30 do 23.00.

    Przekąski i napoje ALL INCLUSIVE można przyjmować tylko w wyznaczonych miejscach. Nie ma możliwości wnoszenia artykułów spożywczych do restauracji lub z restauracji na basen, z baru na basen itp.

    Program ALL INCLUSIVE dotyczy tylko pobytu na minimum 5 nocy.

    Bransoletka ALL INCLUSIVE zawsze musi być widoczna na nadgarstku.

    Dyrekcja hotelu zastrzega sobie prawo do odebrania opaski ALL INCLUSIVE Klientowi, jeśli dostrzeże niewłaściwe kożystanie z oferty. Należy to rozumieć np. martotrawienie żywności, przekazywanie posiłków i napojów osobom bez opasek.

    Usługa ALL INCLUSIVE zostanie uznana za zakończoną w dniu wyjazdu o godzinie 10.30. Za każdą opaskę ALL INCLUSIVE od każdego klienta zostanie pobrany depozyt w wysokości 10 . W dniu wyjazdu bransoletka ALL INCLUSIVE musi zostać dostarczona do godziny 11:00, w przeciwnym razie hotel zatrzyma kaucję, za każdą zgubioną bransoletkę zostanie nałożona grzywna w wysokości 30 . Napoje alkoholowe nie są serwowane osobom niepełnoletnim. USŁUGA ALL INCLUSIVE nie obejmume wypożyczanie gier, tenisa stołowego, korzystanie z bilardu lub sal gier i komputerów, automatów sprzedających tytoń lub produkty, sejfu, wypożyczenia ręczników, telefonów, sauny lub room service, potrawy i napoi nie określone w programie ALL INCLUSIVE.

    Uwaga! Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi. Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do modyfikacji pakietu. Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji i zabaw, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu.

    Covid 19

    Od 7 czerwca 2021 roku, podróżujący do Hiszpanii z państw ujętych na liście regionów ryzyka (w tym z Polski), zobowiązani będą do przedstawienia wraz z wypełnionym formularzem sanitarnym jednego z poniższych dokumentów:

    Zaświadczenia o negatywnym wyniku testu na obecność SARS-CoV-2 - uznawane będą zaświadczenia wydane w czasie 48 godzin przed przylotem do Hiszpanii; uznawane będą rodzaje testów wykonywanych techniką NAAT wykrywające RNA koronawirusa (np. RT-PCR) lub testy antygenowe (uwzględnione na wspólnym wykazie szybkich testów antygenowych publikowanym przez Komisję Europejską na podstawie Zalecenia Rady 2021/C 24/01); zaświadczenie musi zawierać następujące informacje: imię i nazwisko podróżującego, datę przeprowadzenia testu, wskazanie rodzaju przeprowadzonego testu, wskazanie kraju, którym przeprowadzono test,

    Z obowiązku posiadania negatywnego wyniku testu na obecność koronawirusa zwolnione są osoby, które przedstawią ponizsze zaświadczenia:

    1. Osoby zaszczepione - zaświadczenia potwierdzającego przyjęcie pełnej szczepionki przeciwko COVID-19 - uznawane będą zaświadczenia, zgodnie z którymi upłynęło 14 dni od przyjęcia pełnego szczepienia preparatem zatwierdzonym przez Europejską Agencję Leków lub wskazanych jako szczepionki do użycia kryzysowego przez Światową Organizację Zdrowia; zaświadczenie musi zawierać następujące informacje: imię i nazwisko osoby zaszczepionej, datę szczepienia ze wskazaniem przyjęcia ostatniej dawki, rodzaj przyjętej szczepionki, liczbę przyjętych dawek/wskazanie przyjęcia pełnego szczepienia, kraj, w którym dokonano szczepienia oraz wskazanie instytucji wydającej zaświadczenie,

    2. Ozdrowieńcy - zaświadczenia o przebyciu COVID-19 - uznawane będą zaświadczenia wydane przynajmniej 11 dni od uzyskania pierwszego pozytywnego wyniku testu wykonanego techniką NAAT; zaświadczenia tracą ważność po 180 dniach od uzyskania pierwszego pozytywnego wyniku testu wykonanego techniką NAAT; zaświadczenie musi zawierać następujące informacje: imię i nazwisko podróżującego, datę przeprowadzenia pierwszego testu z wynikiem pozytywnym, wskazanie rodzaju przeprowadzonego testu NAAT oraz wskazanie kraju, którym przeprowadzono test.

    Pełna lista regionów ryzyka (w j. hiszpańskim) znajduje się na stronie internetowej hiszpańskiego Ministerstwa Zdrowia (lista obowiązująca w dniach 7-20.06.2021)

    Zaświadczenia należy przedstawić w języku hiszpańskim, angielskim, francuskim lub niemieckim. W przypadku braku możliwości uzyskania dokumentu w jednej w powyższych wersji językowych, oryginalne zaświadczenie należy przedstawić z tłumaczeniem przysięgłym na język hiszpański.

    Dzieci poniżej 6 roku życia nie muszą przedstawiać żadnego z powyższych zaświadczeń.

    Maksymalnie 48 godzin przed planowaną godziną przylotu wymagana jest rejestracja na stronie www.spth.gob.es lub w aplikacji mobilnej Spain Health Travel App oraz wygenerowanie kodu QR. Każdy uczestnik podróży (w tym dziecko) musi posiadać oddzielny, indywidualny kod QR.

    Podróżujący powinni też pobrać aplikację mobilnej Radar Covid https://www.gobiernodecanarias.org/principal/coronavirus/radarcovid/

    Wszyscy podróżni (w tym także osoby poniżej 18 roku życia), są zobowiązani do wypełnienia formularza FCS przed wjazdem do Hiszpanii, podając szczegółowe informacje o porcie wylotu, czasie trwania poprzednich pobytów w innych krajach oraz adresu wypoczynku podczas pobytu w Hiszpanii. Formularz jest dostępny na 48 godzin przed wylotem.

    Rejestracja na stronie https://www.spth.gob.es/ i pobranie kodu QR jest konieczne dla wszystkich lotów realizowanych do Hiszpanii.

    Dodatkowo, od 1 sierpnia 2020 wymagane będzie pobranie aplikacji mobilnej Spain Health Travel App (kod QR generowany w aplikacji). Zalecane jest zainstalowanie aplikacji Covid Radar: https://www.gobiernodecanarias.org/principal/coronavirus/radarcovid/

    Więcej informacji na: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/hiszpania

    Hotele regulacje i zmiany po covid 19

    W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.

    Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.

    Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.

    Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

    Przelot liniami resjowymi -warunki

    Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.

    Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).

    Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Warunki przewozów wybranych przewoźników:

    Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.

    Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.

    Pl Lot

    Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.

    Corendon

    Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

    Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie

    W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.

    W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (chyba że oferta wskazuje inaczej-Wybrzeże Costa Brava). Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.

    Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

    Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny nie zawiera transferu lotnisko-hotel-lotnisko.

    Cena zawiera/nie zawiera

    W przypadku przelotu SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI do Barcelony/Girony (dynamiczne pakietowanie) cena zawiera: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT, obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura, miejsca obok siebie i odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair. Oferta z przelotami na Wysypy Kanaryjskie oraz Majorkę nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 2 dni przed wylotem.

    Cena nie zawiera: transferu (możliwość dokupienia), bagażu głównego (możliwość dokupienia), standardowej obsługi rezydenta.

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Wylot

    Wtorek, 22.06.2021
    20:35
    23:40
    WMIWarszawa - Modlin
    BCNBarcelona

    Powrót

    Wtorek, 29.06.2021
    17:00
    20:00
    BCNBarcelona
    WMIWarszawa - Modlin

    Opinie

    Opinie dodane przez

    3.0
    Gosia
    Pobyt - Wrzesień 2019Para
    Zdecydowanie nie polecam, obsługa niezbyt przyjemna, mały wybór dań, beznadziejny snack bar
    ZaletyPrzestronne, czyste pokoje,
    WadyKlienci all inclusive traktowani jako klienci drugiego, gorszego gatunku. Bar czynny do godz. 1.00 takich klientów obługuje tylko do 23.00. Do wyboru do picia tylko trzy rodzaje kiepskich drinków i piwo. W ramach all inclusive nie ma żadnych więcej alkoholi, liczą się tylko goście, którzy płacą i na każdym kroku to się odczuwa, nie polecam tego hotelu. Również kiepski wybór dań, a bar snack beznadziejny.

    6.6
    Paweł
    Pobyt - Lipiec 2019Grupa przyjaciół
    Opinia moja z towarzyszami będącymi że mną nie polecamy tego hotelu na wyżej wymienione wady w naszej opinii
    ZaletyZaletą hotelu jest miejscowość SANTA SUSANNA. plaża i kolej renfe.nie na zabijania się o leżaki i parasole obsługa barku przy basenie super zawsze uśmiech na twarzy szczególnie ALEX widać że to lubi co robi (a nie jak na jadalni oprucz starszego Pana w okularach reszta pracują tam za karę tak to wygląda
    WadySiłownia której tak naprawdę nie ma parę rowerów które nie działają jedna bieżnia i kilka ciężarów .kartki do posiłków nawet na all inclusive musisz ją mieć to nic ze masz opaskę z jadalni nie możesz nic wziąć z sobą po za nią np.owoce. Jedzenie ok standard się powtarza jak w większości hoteli. Woda w basenie brudna na dnie basenu fugi masakra czarne. I najbardziej zaskoczyło nas to że po zdaniu pokoju oddajemy opaski bez nej nic już nie dostaniesz nam się udało mieliśmy obiad z dnia przyjazdu który przesunelismy i kolacje bo skorzystalismy z wycieczki do Barcelony zamiana z obiadu.

    8.4
    tomasz Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Lipiec 2019Rodzina z dziećmi
    Porządny hotel trzymający standard. Raczej dla rodzin z dziećmi i spokojnie nastawionych par i grup. Żądni 24 - godzinnej rozrywki raczej nie będą usatysfakcjonowani. Ja rekomenduje zdecydowanie na tak. Hotel spełnił 99 procent moich oczekiwań
    ZaletyPołożenie - w części turystycznej Santa Susana a jednocześnie na jej spokojniejszym końcu, możliwości komunikacyjne, duży darmowy parking, ogólny standard,
    WadyW zasadzie nie ma większych wad. Na siłę można uznać że śniadania zbyt angielskie i mało urozmaicone - bekon, fasolka, itd. - ale były tez inne /bardziej kontynentalne/ potrawy. Druga \\\"wada\\\" to dość niemrawe animacje - ale to z kolei mnie kompletnie nie przeszkadzało.

    6.9
    Marcin Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Wrzesień 2018Para
    Ogólnie hotel okej, pokoje, lokalizacja, obsługa na dobrym poziomie, darmowe wifi (udało się nawet w pokoju :) - na minus na pewno jedzenie, monotonne, codziennie to samo i nie zbyt smaczne, po 2 dniach pobytu zrezygnowaliśmy z jedzenia w hotelu. Fajne miejsce dla rodzin z dziećmi. Super drinki w barze w nie dużej cenie.
    Zaletypołożenie, pokoje, widok, basen, blisko morza, kolejka po costa brava
    Wadymonotonne jedzenie - ciągle to samo, cienkie ściany przez co dużo słuchać zza niej jak i z korytarza, mało prywatności na balkonach, słabe animacje,

    8.8
    Piotr Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Wrzesień 2018Seniorzy
    Hotel jak hotel. Zaloga stara sie wykonywac optymalnie swoja prace. Personel po roku sie nie zmienil wiec dyrekcja widocznie placi ludziom za prace. Klientela to w wiekszosci biedne staruszki z mezami ze starej Unii. Nas Polakow nie widac, nie ma placzacych/wyjacych oseskow. Jedynym problemen na Costa Brava, to swietne polaczenia kolejami/busami komunikacji panstwowej. Za 10 Euro mozna przejechac 100 km w obie strony zaliczyjac Girone (ta za 5 Euro) Barcelone etc. Ja osobiscie zabralem noja najblizsza (czytaj Dame) na wycieczke do Andorry, ale ostrzegam, samochod trzeba zamowic wczesniej przez internet, bo na miejscu to ceny sa o 100% wyzsze.
    ZaletySIlownia i basen kryty. Drugi pobyt / sympatyczny hotel/ wiele mozliwosci w regionie
    WadyMonotonne sniadania i bardzo skape paczki wycieczkowe

    Mapa

    Pogoda

    26°C
    17°C
    21°C
    10

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że każda osoba która podróżuje do Hiszpanii zobowiązana jest do wypełnienia formularza elektronicznego zobacz więcej oraz posiadania negatywnego wyniku testu na covid wykonanego na 48 godzin przed przybyciem do Hiszpanii: PCR (RT-PCR), TMA (ang. Transcription Mediated Amplification), RT-LAMP (ang. Reverse Transcriptase Loop-Mediated Isothermal Amplification), lub test antygenowy.

    Osoby zwolnione z obowiązku wykonania testu przed podróżą:

    - od 7 czerwca 2021 obywatele UE, w tym Polski, którzy są w pełni zaszczepieni (jedną ze szczepionek zatwierdzonych przez EMA lub WHO) na co najmniej 14 dni przed wylotem lub z zaświadczeniem przebycia choroby COVID-19, będą mogli wjechać do Hiszpanii bez konieczności wykonania testu RT-PCR
    - dzieci poniżej 12 roku życia

    UWAGA:
    W związku z nowelizacją z dnia 22 lutego 2021 r. do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ograniczeń na czas pandemii, osoby posiadające zaświadczenie o otrzymaniu dwóch dawek szczepienia przeciwko COVID-19, szczepionką dopuszczoną do obrotu w Unii Europejskiej są zwolnione z obowiązkowej kwarantanny po powrocie do Polski z zagranicy. Ponadto z obowiązku kwarantanny, po powrocie do kraju zwolnione są również osoby, które odbyły już izolację domową lub były hospitalizowane w związku z zakażeniem wirusem SARS-CoV-2, nie dawniej niż 6 miesięcy przed datą przekroczenia polskiej granicy.
    Do Hiszpanii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
    W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.
    Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.