Bardzo dobry5 opinii80% poleceń
8,6
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny
Wakacje.plWczasyHiszpaniaCosta BravaSanta SusannaAlegria Mar Mediterrania (ex Fergus Style)

Alegria Mar Mediterrania (ex Fergus Style)

Lato 2021
Kod oferty: WAK645573
basen, plaża
basen, plaża
teren hotelu
basen
basen
basen, plażabasen, plażateren hotelubasenbasenbasenteren hoteluobiekt, teren hoteluobiekt, budynek głównybasenrecepcja / lobbyteren hotelurestauracjarestauracjarestauracjateren hotelusiłowniakawiarniapokójbalkon / taraspokójpokój
Z Wakacje.pl podróżuj bezpiecznie!
W sekcji „Przed podróżą” przeczytaj ważne informacje o bezpieczeństwie podróżowania i wymaganiach związanych z koronawirusem.
Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
 Zobacz szczegóły 

Nasi klienci docenili

  • Idealna lokalizacja: ok. 500 m od centrum, ok. 600 m od stacji kolejowej z której można się udać do Barcelony.
  • Hotel położony przy piaszczysto-żwirkowej, szerokiej plaży z licznymi barami.
  • Jeden z najładniejszych hoteli w miejscowości Santa Susana.
  • Dostępne pokoje

    Pokój dwuosobowy

    balkon, double room estandar
    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę

    Dodatkowe opcje

    Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

    208
    za wycieczkę
    promesa

    Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

    promesa
    0
    za wycieczkę
    Trwa weryfikacja ceny

    Najchętniej wybierana opcja. Szybko, bezpiecznie, gdziekolwiek jesteś!

    Informacje o podróży

    Wylot

    17:1529.04.2021 Czwartek
    WMIWarszawa - Modlin
    20:2029.04.2021 Czwartek
    BCNBarcelona

    Powrót

    20:5506.05.2021 Czwartek
    BCNBarcelona
    00:0507.05.2021 Piątek
    WMIWarszawa - Modlin

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK645573Region: Costa BravaOrganizator: Oasis Tours

    Hotel ALEGRIA MAR MEDITERRANIA przeznaczony jest dla osób powyżej 18 roku życia. Oferuje nowoczesny, minimalistyczny wystrój i wspaniały widoki na Morze Śródziemne.

    Położony naprzeciwko pięknej plaży wybrzeża Barcelony, ALEGRIA Mar Mediterrania zaprasza na odprężające doświadczenie w luksusowym 4-gwiazdkowym hotelu SPA z ekskluzywnym wystrojem i widokiem na morze.

    Odnowiony obiekt oferuje: zakwaterowanie w apartamentach, all inclusive, darmowe Wi-Fi, bufet, strefę wellness, jest przyjazny dla zwierząt (dodatkowa opłata).

    All Inclusive

    Śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Przekąski podawane między głównymi posiłkami. Napoje w godzinach 11:00 do 23:00 -wina domowe i sangria, napoje bezalkoholowe, piwo, lokalne marki alkoholowe, koktajle, woda mineralna, herbata, kawa. Na marki Premium zniżka. Napoje przed i po godzinach All Inclusive w cene wg cennika.

    W trakcie meldowania Klienci otrzymują opaskę za którą pobierana jest kaucja (5 za 3 / 10 za 4) zwracana ostatniego dnia podczas wskazanej przez recepcję godziny wymeldowania. W celu zwrotu kaucji należy zachować paragon. Opaski nie należy przekazywać innym osobom.

    Ze względu na przepisy dotyczące higieny i zdrowia żywność i napoje można spożywać tylko w miejscach, w których są podawane i nie można ich zabierać ze sobą. Zgodnie z hiszpańskim ustawodawstwem alkohol nie będzie podawany gościom poniżej 18 roku życia. Niewłaściwe korzystanie z oferty All Inclusive spowoduje natychmiastowe anulowanie usług bez zwrotu kosztów. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy podawania napojów alkoholowych gościom wykazującym oznaki nietrzeźwości.

    Uwaga! Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi. Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do modyfikacji pakietu. Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji i zabaw, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu.

    Cena zawiera/nie zawiera

    W przypadku przelotu SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI do Barcelony/Girony (dynamiczne pakietowanie) cena zawiera: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT, obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura, miejsca obok siebie i odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair.

    Cena nie zawiera: transferu (możliwość dokupienia), bagażu głównego (możliwość dokupienia), standardowej obsługi rezydenta.

    Covid 19

    Turyści odwiedzający Hiszpanię (w tym Wyspy Kanaryjskie) muszą okazać na lotnisku test na COVID-19, w języku hiszpańskim lub angielskim, z wynikiem negatywnym, wykonany nie wcześniej niż 72 godziny przed przylotem. Testy nie są wymagane dla dzieci poniżej 6 roku życia (w momencie kwaterowania się w hotelu). Od 10 grudnia 2020 roku, poza wynikiem testu typu PCR (RT-PCR), dozwolone będą także wyniki testów TMA.

    Zaświadczenie w formie papierowej lub cyfrowej (w języku hiszpańskim i/lub angielskim, francuskim, niemieckim lub z tłumaczeniem przysięgłym na język hiszpański) musi zawierać: datę badania, dane osobowe pacjenta oraz numer dokumentu (wskazany w formularzu sanitarnym), oznaczenie i dane kontaktowe do ośrodka medycznego wykonującego test oraz wskazanie negatywnego wyniku.

    Wszyscy pasażerowie są zobowiązani do wypełnienia formularza sanitarnego (dostępny na stronie www.spth.gob.es lub poprzez bezpłatną aplikację SPAIN TRAVEL HEALTH-SpTH). Formularz generuje kod QR, który należy okazać na granicy. Pasażerowie przybywający drogą lotniczą i morską mają obowiązek posiadania kodu QR w wersji elektronicznej pod rygorem nie wpuszczenia na teren Hiszpanii.

    Zalecane jest zainstalowanie aplikacji Covid Radar:

    https://www.gobiernodecanarias.org/principal/coronavirus/radarcovid/ lub https://www.hellocanaryislands.com/coronavirus/ Wszyscy podróżni przybywający do Hiszpanii drogą powietrzną lub morską będą musieli poddać się kontroli zdrowotnej, która może obejmować mierzenie temperatury (przez kamery termowizyjne lub termometr bezkontaktowy), sprawdzanie dokumentów oraz ocenę ogólną (wizualną) stanu zdrowia. Temperatura uznawana za gorączkę to 37,5 °C oraz wyższa. W przypadku podejrzenia o wykazanie objawów COVID-19 pasażer zostaje poddany kolejnej kontroli (badanie lekarskie). W przypadku gdy podejrzenia okażą się uzasadnione uruchomiony zostaje alert sanitarny - Klient zostaje skierowany do odpowiedniego centrum medycznego.

    Hotele regulacje i zmiany po covid 19

    W następstwie pandemii wszystkie hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania obostrzeń i zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z rozwojem sytuacji i nakazanymi wymogami. Wszelkie zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.

    Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.

    Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.

    Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

    Przeloty liniami rejsowymi/tanimi liniami

    Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.

    Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).

    Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przykładowe warunki przewozów wybranych przewoźników:

    Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.

    Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.

    Pl Lot

    Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.

    Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

    Rodzaj oferty - usługi

    Oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.

    W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (chyba że oferta wskazuje inaczej). Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.

    Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

    Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny nie zawiera transferu lotnisko-hotel-lotnisko.

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Mapa

    Pogoda

    Temperatura w dzień
    19°C
    Temperatura w nocy
    10°C
    Temperatura wody
    15°C
    Liczba godzin słonecznych
    7

    Przed podróżą

    Informujemy, że od 1 lipca br. wszyscy podróżni przybywający do Hiszpanii drogą powietrzną lub morską będą musieli poddać się kontroli zdrowotnej, która może obejmować mierzenie temperatury, sprawdzanie dokumentów oraz ocenę ogólną (wizualną) stanu zdrowia. Mierzenie temperatury będzie się odbywało w sposób rutynowy, poprzez kamery termowizyjne lub termometry bezkontaktowe. Za gorączkę będzie uznawana temperatura 37,5°C oraz wyższa. W przypadku stwierdzenia gorączki lub podejrzeń o wykazywanie objawów COVID-19 pasażer zostanie poddany kolejnej kontroli (powtórne mierzenie temperatury, badanie lekarskie). Jeśli podejrzenia okażą się uzasadnione zostanie uruchomiony alert sanitarny (wg protokołów przygotowanych wspólnie przez władze centralne i regionalne), a pasażer zostanie skierowany do odpowiedniego centrum medycznego.

    Wszyscy pasażerowie będą również zobowiązani do wypełnienia formularza sanitarnego (dostępny na stronie www.spth.gob.es lub poprzez bezpłatną aplikację SPAIN TRAVEL HEALTH-SpTH). Formularz generuje kod QR, który należy okazać na granicy.

    Od 23 listopada br. wszyscy pasażerowie będą musieli posiadać negatywny wynik testu PCR wykonany na 72 godziny przed przybyciem do Hiszpanii. Nie uznawane będą testy na przeciwciała, antygenowe czy serologiczne. Kontrola wyniku testów będzie odbywała się na lotniskach oraz w portach morskich zaraz po przybyciu. Trzeba będzie okazać oryginał wyniku w formie papierowej lub elektronicznej. Wynik testu powinien być w języku hiszpańskim lub angielskim i zawierać następujące dane: imię i nazwisko podróżującego, numer paszportu lub innego dowodu tożsamości (musi się zgadzać z numerem podanym w formularzu kontroli sanitarnej), data wykonania testu, dane certyfikowanego centrum diagnostycznego, informacja o użytej technice diagnostycznej oraz negatywny wynik.

    Wyspy Kanaryjskie:
    Zgodnie z oficjalnym rozporządzeniem Rządu Wysp Kanaryjskich informujemy, że przy wjeździe na Wyspy Kanaryjskie honorowane są jedynie testy RT-PCR. Obowiązek okazania negatywnego wyniku testu dotyczy wszystkich pasażerów, bez względu na wiek. Test musi zostać wykonany w Polsce maksymalnie na 72 h przed wjazdem na Wyspy Kanaryjskie. Okazanie negatywnego wyniku testu będzie warunkowało wejście na pokład samolotu. Zaświadczenie z wynikiem testu musi spełniać następujące warunki: musi być wystawione w języku angielskim lub hiszpańskim przez laboratorium oficjalnie uznawane przez Ministerstwo Zdrowia (lista laboratoriów dostępna na zobacz więcej), test należy wykonać maksymalnie na 72 godziny przed planowanym wjazdem na Wyspy Kanaryjskie. Czas liczony jest od pobrania próbek do badania. Zaświadczenie musi zawierać:
    - datę i godzinę wykonania testu,
    - dane osoby wykonującej test,
    - nazwę laboratorium odpowiedzialnego za wykonanie badania,
    - charakter laboratorium,
    - jednoznaczną informację o negatywnym wyniku.

    Wszyscy pasażerowie będą również zobowiązani do wypełnienia formularza sanitarnego (dostępny na stronie www.spth.gob.es lub poprzez bezpłatną aplikację SPAIN TRAVEL HEALTH-SpTH). Formularz generuje kod QR, który należy okazać na granicy.
    Do Hiszpanii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
    W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.
    Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.

    Opinie

    Opinie dodane przez

    6.0
    Globetrotter
    Pobyt - Czerwiec 2019Para
    Zly i za drogi, max 3 gwiazdki , glosne otoczenie, mini basen zewnetrzny, lazienka i sauna _+ Whirlpool zagrzybialy
    ZaletyNowoczesny , blisko plazy, brak dzieci
    WadyFatalne jedzenie: miesa jak guma , owoce z lodowki i twarde, mimo wielu turystow z Polski TV tylko ros. Ang. hiszp.

    9.2
    ................. Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Marzec 2016Para
    Bardzo dobry hotel, czyściutko, dobre i urozmaicone posiłki, dużo owoców, miła obsługa. Świetne położenie przy plaży, z pięknym widokiem na morze i palmy. Możliwość zwiedzania wybrzeża Costa Brava i pięknych miejscowości wokół, jak np. Tossa, Girona, Barcelona i inne. Bardzo kompetentna i sympatyczna opiekunka/rezydentka p.Dorota Kazimierczak (Polka)- z Ecco Holiday.
    Zaletyświetne położenie przy samej plaży, bardzo ładne pokoje z balkonami wychodzącymi na plażę, wszystko w pokojach i w hotelu nowe i czyste, wygodne łózka, nowocześnie i estetycznie urządzone wnętrza, kolorystyka w pokojach biało-niebieska.
    WadyBrak basenu wewnętrznego, byłam w marcu, więc brak było możliwości popływania, bo na zewnątrz jeszcze zbyt zimno. Prawdopodobnie w sezonie jest mniej cicho i spokojnie, w hotelu i w hotelach obok na pewno miejsca zapełnione.

    8.6
    Justyna braniewska Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Listopad 2015Para
    Lokalizacja dobra do zwiedzania okolicy, bardzo dobra komunikacja kolejowa
    ZaletyLokalizacja
    WadyMożna trafić na głośne grupy gości ale nie można tego uznać za wadę hotelu

    10
    Joanna
    Pobyt - Październik 2015Para
    Hotel położony przy szerokiej plaży, świetna obsługa, każdy pokój z widokiem na morze, bardzo smaczne jedzenie, fantastyczne warunki do odpoczynku i bardzo dobra możliwość zwiedzania bliższej i dalszej okolicy. Serdecznie polecam!
    Zaletyspokój i odpoczynek
    Wadybrak

    9.4
    Hania
    Pobyt - Wrzesień 2015Para
    hotel schludny,czysty z bardzo ladnym wstrojem wnetrz.Obsluga mila w recepcji i restauracji (kilka osob mowiacych po polsku).wyjscie z hotelu prosto na plaze.Bar hotelowy rowniez na plazy.Hotel bez dzieci!!!Hotel ma 4 gwiazdki z dopiskiem \\\"sup\\\"..w Santa Susanna bylam juz 4 razy, 3 razy w Caprici Verd (tez niezly) ,w zeszlym roku pierwszy raz w Fergus Style Mar Mediterrania i w tym roku tez sie do niego wybieram POLECAM
    Zaletyhotel polozony prz plazy,w centrum miasteczka .Z kazdego balkony widac morze.Bardzo mila obsluga .Smzne urozmaicone jedzenie.
    WadyRaczej wszytko jest okay,moze tylko maly basen....