7 929 zł
Mercury (Santa Susanna)
6.6
14 opinii
2.5
206 opinii
6.6
14 opinii
2.5
206 opinii
Opis oferty
Kategoria
4
Region
Costa Barcelona
Opis
Idealnie położony hotel w samym sercu Santa Susana. Do jego wielu atutów należy złocista, szeroka plaża nieopodal. Doskonała baza wypadowa do zwiedzania regionu. Blisko hotelu zlokalizowana kolejka kursująca do Barcelony. Duży basen z tarasem słonecznym dookoła nie pozwolą się nudzić.
Lokalizacja
Santa Susanna, 97 km od centrum Costa Barcelona, 70 km od lotniska w Barcelona-BCN. Hotel usytuowany na powierzchni: 7000 m2.
Kategoria hotelu
4
Kategoria lokalna hotelu
4
Data otwarcia
1989 r. Odnowiony w 2006 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bar, sala konferencyjna, basen kryty. Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Internet
• Wi-Fi w lobby bezpłatne
Plaża
300 m od hotelu, publiczna, piaszczysta, dojście do plaży ulicą.
Pokoje
Zlokalizowane są w budynku głównym (liczba pięter: 6, liczba wind: 3)
Typy pokoi:
- Single Parent Room
Dla max. 2 os. : 1 sypialnia, klimatyzacja, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- Single Room
Dla max. 1 os. : 1 sypialnia, klimatyzacja, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- Standard Room
Dla max. 4 os. : 1 sypialnia, klimatyzacja, sejf (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
Wyżywienie
• Restauracja główna, bar
Śniadanie
• śniadanie (07:00 - 10:00) w restauracji głównej
• Wybrane lokalne napoje bezalkoholowe do śniadania
Śniadanie i obiadokolacja
• śniadanie (07:00 - 10:00), kolacja (19:00 - 21:00) w restauracji głównej
• Wybrane lokalne napoje bezalkoholowe do śniadania
Śniadanie, obiad i kolacja
• śniadanie (07:00 - 10:00), obiad (12:30 - 14:30), kolacja (19:00 - 21:00) w restauracji głównej
• Wybrane lokalne napoje bezalkoholowe do śniadania
All Inclusive (10:00 - 19:00)
• śniadanie (07:00 - 10:00), obiad (12:30 - 14:30), kolacja (19:00 - 21:00)
• Napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe
Z myślą o dzieciach
• Brodzik
• Animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4 - 10 lat
• Dzieci w wieku 1 - 3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
• Plac zabaw
• Krzesełka dla dzieci w restauracji
W cenie
• Tenis stołowy
• Siłownia
• Animacje soft
Płatne
• Bilard
Dodatkowe informacje
[Opłata Turystyczna
W]
Katalonii obowiązuje opłata turystyczna, którą Klienci wnoszą w recepcji hotelowej podczas kwaterowania. Wysokość tej opłaty kształtuje się następująco:
5 - ok. 3€/os/doba (Barcelona ok. 6,25€/os.), 4 - ok. 1,20€/os/doba (Barcelona ok. 4,45€/os/doba), 3 oraz 2 - ok. 0,60€/os. /doba (Barcelona ok. 3,75€/dobra)
Apartamenty – ok. 0,60 €/os/doba (Barcelona ok. 3,75€/os/doba). Do powyższych cen należy doliczyć 10% podatku. Opłata turystyczna naliczana jest od ukończonego 16 roku życia i tylko za pierwsze 7 dni pobytu.
Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Niepełnosprawni
Wi-Fi
Siłownia
Tenis
Mini Klub
All Inclusive
Sale konferencyjne
Pokoje 4 osobowe
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Pokój dwuosobowy
2 dorosłych
Warto dokupić
Rondo, Skarżyńskiego 2, 54-530 Wrocław
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
7 929 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 19
Opinia z serwisu Tripadvisor
1.0
Oszczędzaj swoje pieniądze.
Najgorszy hotel, w którym kiedykolwiek nocowałem. Przyjechaliśmy do hotelu bardzo późno wieczorem i zostaliśmy przywitani przez bardzo niegrzecznego niemieckiego recepcjonistę, który kazał nam czekać prawie 20 minut na zameldowanie. To było bardzo długie i niepotrzebne zakładanie opasek na nadgarstki, podczas gdy on sapał i stękał na moje bardzo zmęczone dzieci. Kiedy wreszcie dotarliśmy do naszego pokoju, były one bardzo ładne i przyjemne. Następnego ranka poszliśmy na nasze śniadanie all inclusive, aby zobaczyć zimne, nieopisane jedzenie pokryte muchami. Tak więc śniadanie było udane. Tak właściwie tak wyglądały wszystkie posiłki w hotelu, śniadanie, obiad i lunch. Myśleliśmy, że spróbujemy baru przekąskowego w hotelu, ale używam tego terminu bardzo luźno, ponieważ był prawie zawsze zamknięty, a kiedy był otwarty, codziennie czegoś brakowało w menu i mieli tylko 4 pozycje na liście. Kiedy wreszcie dostałem burgera, był to blady kawałek zimnego czegoś podany w bułce do hot-doga, który był praktycznie niejadalny, więc pomyślałem, że spróbuję siłowni. Siłownia nigdy nie była otwarta, zawsze była zamknięta. W piątym dniu naszych wakacji wróciłem do pokoju i zobaczyłem, jak woda lała się przez sufit na podłogę i na moją walizkę. Poinformowałem recepcję, ponieważ to była sytuacja awaryjna, mieliśmy zarezerwowaną wycieczkę statkiem na popołudnie i musieliśmy to załatwić. Czekaliśmy prawie 20 minut, a woda wciąż lała się przez sufit. Poszedłem ponownie do recepcji i zostałem zignorowany, powiedziano mi, że ktoś przyjdzie niedługo. Czekałem kolejną godzinę i nadal nikt nie przyszedł, poszedłem ponownie do recepcji, a ona wezwała sprzątaczkę. Przyszła do pokoju może godzinę i 20 minut po moim zgłoszeniu. Natychmiast wzięła radio, a pracownik ds. konserwacji przyjechał. Zostaliśmy wtedy zamknięci na balkonie naszego pokoju przez 15-20 minut, podczas gdy coś naprawiali w suficie, a potem odblokowali drzwi i po łamanym angielsku powiedzieli, że naprawią to za godzinę. Nigdy nie wrócił, okazało się, że naprawiał klimatyzację, która nie działała przez resztę naszych wakacji, a my zostaliśmy z dziurą w suficie do końca naszego pobytu. Kiedy pracownik konserwacji odszedł, poszedłem do recepcji, aby zapytać, czy mogę skorzystać z pralni w hotelu, aby umyć moje ubrania. Powiedzieli, że mogą to zrobić dla mnie, ale nikt nie mógł tego zrobić do 11 rano następnego dnia. Wszystkie moje ubrania i walizka były przemoczone brudną wodą i jakimś materiałem z płyt gipsowych. Powiedziano mi, żebym skorzystał z pralni, która była oddalona o 20 minut jazdy taksówką za 40 euro, a także zapłacił 25 euro za czyszczenie moich ubrań. Nie byłem zadowolony. Ponieważ również opuściliśmy zaplanowaną wycieczkę statkiem, następnego dnia zostawiłem klucz w pokoju przez przypadek, więc poszedłem do recepcji i poprosiłem o inny klucz. Kiedy podałem numer mojego pokoju, ona uśmiechnęła się i powiedziała , Ahhh pokój, który przecieka
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Pogoda
Czerwiec
Przed podróżą
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej