Bardzo dobry164 opinie92% poleceń
8.2
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny
Wakacje.plWczasyHiszpaniaGran CanariaSan AgustinAbora Interclub Atlantic (ex Ifa )

Abora Interclub Atlantic (ex Ifa )

Last minute
Kod oferty: WAK648742
aquapark, zjeżdżalniabasen, sport i rekreacjateren hotelu, basenteren hotelu, basenbasen, zjeżdżalniabasen, dla dziecizjeżdżalniabasenplażateren hotelubeach bardla dziecirestauracjabasenpokój, FA4, PRpokój, FA4, PRpokój, DBL, DLX, PD, FA4, SGL, PR, D1
aquapark, zjeżdżalnia
basen, sport i rekreacja
teren hotelu, basen
teren hotelu, basen
basen, zjeżdżalnia

Nasi klienci docenili

  • Tylko 500 m do plaży San Agustin wyróżnionej certyfikatem Błękitna Flaga.
  • Dla dorosłych: basen ze słodką wodą El Lago ok. 811 m2, sezonowo podgrzewany basen Isla ok. 433 m2, disco pub Bora-Bora.
  • Dla dzieci: brodzik ze słodką wodą, animacje, łucznictwo, gimnastyka.
  • Malownicze położenie: na wzgórzu, 2 km od centrum, ok. 8 km od Meloneras, ok. 5 km od Playa del Ingles.
  • Dodatkowe opcje

    Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

    185
    za wycieczkę

    Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

    0
    za wycieczkę
    Trwa weryfikacja ceny

    Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

    lub

    Opis oferty

    Region: Gran CanariaOrganizator: Best ReisenKod oferty: WAK648742

    Naszym zdaniem

    Lubiany hotel pełen kolorów i atrakcji, wyremontowany w 2019 r. Dogodna lokalizacja (blisko promenada, ocean, plaża, centrum), panoramiczne widoki, zajęcia sportowe, basen bez krawędzi, zjeżdżalnie wodne dla dzieci, piękny tropikalny ogród. Świetne miejsce na wypoczynek, zabawę i bazę wypadową do zwiedzania wyspy.

    Położenie

    Na wzgórzu, ok. 800m od publicznej plaży (ciemny piasek, parasole i leżaki odpłatnie), ok. 1,5km od centrum miasteczka San Augustin, ok. 8km od Meloneras, 6km od słynnej plaży Maspalomas, ok. 5km od Playa del Ingles, ok. 500m od supermarketu, kilometr od przystanku autobusowego, ok. 25km od lotniska Las Palmas.

    Wyposażenie

    Lobby, recepcja (24 h), restauracja głona (bufety), stacje kulinarne (m.in. burgery, kuchnia włoska, desery), bar self service dla dorosłych przy basenie, bar Palapa, snack kiosk (24 h), restauracja a'la carte (kuchnia śródziemnomorska), minimarket, butik, wypożyczalnia samochodów, pralnia, kantor wymiany walut, łącza internetowe.

    Pokoje

    Double standard - sypialnia, łazienka (kabina prysznicowa, suszarka), klimatyzacja, Wi-Fi, telewizor, czajnik, telefon, balkon lub taras, odpłatnie: sejf, minibar. Powierzchnia - ok. 25m kw.

    Double standard economy - pokój 2-osobowy o nieco niższym standardzie (bez balkonu).

    Double family - wyposażenie jak w double standard, dodatkowe miejsca do spania, większa powierzchnia (ok. 38m kw.), zakwaterowanie dla maks. 4 osób.

    Double deluxe view - pokój tylko dla osób dorosłych, powierzchnia - ok. 29m kw., dodatkowo ekspres do kawy.

    Wyżywienie

    All inclusive - śniadania, obiady, kolacje, przekąski (24 h), lokalne napoje i alkohole.

    Sport i rozrywka

    Duży basen Lago ze zjeżdżalniami, basen Isla (podgrzewany zimą), basen dla dorosłych, tarasy słoneczne i łączka (leżaki i parasole bezpłatnie, ręczniki płatne), tenis stołówy, siatkówka, rzutki, łucznictwo, gimnastyka, aerobik, animacje, rozrywka, sezonowo dyskoteka (konsumpcja płatna), siłownia. Odpłatnie: korty tenisowe, bilard, sporty wodne oferowane przy plaży, w pobliżu wypożyczalnia rowerów i quadów.

    Dla dzieci

    Basen dla dzieci (ok. 190m kw.), splash (brodzik z fontannami), plac zabaw, wysokie krzesełka, miniklub, animacje, odpłatnie: wypożyczenie akcesoriów niemowlęcych, łóżeczka niemowlęce, opiekunka do dziecka.

    Cena zawiera

    Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną obsługę (kontakt telefoniczny), ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

    Uwagi

    Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

    W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

    Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

    Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.

    Cena nie zawiera

    Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

    Aktualizacje covid-19

    Wymagany test PCR na koronawirusa z wynikiem negatywnym wykonany nie wcześniej niż 72 godziny przed przylotem. Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych

    Kod qr -formularz sanitarny

    Wszyscy pasażerowie są zobowiązani do wypełnienia formularza sanitarnego (dostępny na stronie www.spth.gob.es lub poprzez bezpłatną aplikację SPAIN TRAVEL HEALTH-SpTH). Formularz generuje kod QR, który należy okazać na granicy.

    Uwaga! Od 1 lipca wszyscy podróżni przybywający do Hiszpanii drogą powietrzną lub morską będą musieli poddać się kontroli zdrowotnej, która może obejmować mierzenie temperatury, sprawdzanie dokumentów oraz ocenę ogólną (wizualną) stanu zdrowia.

    Mierzenie temperatury będzie się odbywało w sposób rutynowy, poprzez kamery termowizyjne lub termometry bezkontaktowe. Za gorączkę będzie uznawana temperatura 37,5 °C oraz wyższa.

    W przypadku stwierdzenia gorączki lub podejrzeń o wykazywanie objawów COVID-19, pasażer zostanie poddany kolejnej kontroli (powtórne mierzenie temperatury, badanie lekarskie). Jeśli podejrzenia okażą się uzasadnione zostanie uruchomiony alert sanitarny (wg protokołów przygotowanych wspólnie przez władze centralne i regionalne), a pasażer zostanie skierowany do odpowiedniego centrum medycznego.

    Informacje o lotach liniami easy jet, enter air

    Enter Air

    W przypadku przelotów liniami Enter Air wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

    Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach/dowodach ososbistych). Po założeniu rezerwacji stałej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.

    Przy rezerwacjach z przelotem liniami Enter Air, obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.

    W cenie jest bagaż rejestrowany 20 kg oraz podręczny 5 kg.

    Easy Jet

    Lecąc z Easy Jet każdy pasażer może wziąć ze sobą:

    Do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny, który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym fotelem bądź do schowka nad głową. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:

    • bagaż rejestrowany 15kg; cena 320/380PLN/sztuka - ostateczne cena zostanie podana przed potwierdzeniem rezerwacji

    • bagaż rejestrowany 23kg; cena 380/450PLN/sztuka - ostateczne cena zostanie podana przed potwierdzeniem rezerwacji

    Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.

    Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.

    Warunki wjazdowe do kraju

    Aktualizacja z dnia 25.01.2021

    W związku z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 22.01.2021 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii z dnia 21.12.2020 r. informujemy, iż podróżujący, wracający do Polski, są zobowiązani do odbycia 10-dniowej kwarantanny (licząc od dnia następującego po przekroczeniu granicy).

    Z obowiązku tego zwolnione są osoby, którym wystawiono zaświadczenie o wykonaniu szczepienia ochronnego przeciwko COVID-19 oraz osoby posiadające negatywny wynik testu diagnostycznego na SARS-CoV-2 wykonanego, przed przekroczeniem granicy, w okresie 48 godzin, licząc od momentu wyniku tego testu. (Akceptowane testy PCR i antygenowe). Zorganizowanie oraz koszt testu są po stronie podróżujących. Koszt testu PCR (Teneryfa i Gran Canaria) wynosi ok. 165 eur i mozna go zrobic w szpitalu w godzinach 09:00 - 11:00,

    Koszt testu PCR (Fuerteventura) ok. 130 Eur.

    Koszt testu anytgenowego wynosi ok. 35 eur

    W przypadku lotów do Berlina

    Zgodnie z zaktualizowanymi przez rząd niemiecki wymaganiami dotyczących przelotów do Niemiec (w tym również lotów tranzytowych) każdy pasażer zobowiązany jest do wykonania testu na COVID (PCR, antygenowego, RT-LAMP lub TMA) i okazania jego negatywnego wyniku przed wejściem na pokład samolotu lecącego do Niemiec.

    Dotyczy to wszystkich dorosłych pasażerów oraz dzieci od 6 roku życia. Testy muszą być wykonane najwcześniej na 48h przed godziną lądowania na terytorium Niemiec. Akceptowane języki wystawionych certyfikatów z negatywnym wynikiem to angielski, niemiecki i francuski. Nie będą akceptowane testy z zestawów do samodzielnego testowania.

    https://www.gov.pl/web/dyplomacja/niemcy

    Aktualnie obostrzenia na Wyspach Kanaryjskich można znaleźć na stronie https://www.hellocanaryislands.com/coronavirus/

    ----------------------------------

    Decyzją rządu Wysp Kanaryjskich turyści odwiedzający archipelag będą musieli okazać na lotnisku test RT-PCR, RT-LAMP lub TMA na koronawirusa z wynikiem negatywnym wykonany nie wcześniej niż 72 godziny przed przylotem. Wynik testu powinien być w języku angielskim bądź hiszpańskim.

    Wszyscy pasażerowie są zobowiązani do wypełnienia formularza sanitarnego (dostępny na stronie www.spth.gob.es lub poprzez bezpłatną aplikację SPAIN TRAVEL HEALTH-SpTH). Formularz generuje kod QR, który należy okazać na granicy.

    Uwaga! Od 1 lipca wszyscy podróżni przybywający do Hiszpanii drogą powietrzną lub morską będą musieli poddać się kontroli zdrowotnej, która może obejmować mierzenie temperatury, sprawdzanie dokumentów oraz ocenę ogólną (wizualną) stanu zdrowia.

    Mierzenie temperatury będzie się odbywało w sposób rutynowy, poprzez kamery termowizyjne lub termometry bezkontaktowe. Za gorączkę będzie uznawana temperatura 37,5 °C oraz wyższa.

    W przypadku stwierdzenia gorączki lub podejrzeń o wykazywanie objawów COVID-19, pasażer zostanie poddany kolejnej kontroli (powtórne mierzenie temperatury, badanie lekarskie). Jeśli podejrzenia okażą się uzasadnione zostanie uruchomiony alert sanitarny (wg protokołów przygotowanych wspólnie przez władze centralne i regionalne), a pasażer zostanie skierowany do odpowiedniego centrum medycznego.

    Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię.

    Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

    Zachęcamy do śledzenie bieżących doniesień nt. zagrożenia epidemiologicznego koronawirusem przed wyjazdem za granicę. Aktualne komunikaty oraz wytyczne można znaleźć na stronach Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Wylot

    Sobota, 15.05.2021
    10:35
    14:55
    BERBerlin
    LPAGran Canaria

    Powrót

    Sobota, 22.05.2021
    15:40
    22:00
    LPAGran Canaria
    BERBerlin

    Opinie

    Opinie dodane przez

    10
    AGATA Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Marzec 2019Para
    Mój pobyt w hotelu był fantastyczny, ponieważ był to prezent urodzinowy. Lokalizacja w świetnym miejscu, blisko do promenady przy Oceanie oraz Centrum miasta. Polecam jazdę taksówkami ponieważ są tanie. Jeżeli nie pasuje Nam pokój można go zamienić. Urzekła mnie obsługa hotelu. Bardzo chętni do pomocy, zawsze uśmiechnięci. Porada dla wyjeżdżających o zabranie ręczników oraz nakryć głowy :)
    ZaletyPołożony jest na wzgórzu, gdzie jest piękny widok na Ocean :)
    WadyBrak
    +3

    7.7
    Ania
    Pobyt - Marzec 2019Rodzina z dziećmi
    Bardzo fajny hotel z dobrym jedzeniem ,czystosc pierwsza klasa ,baseny zadbane (niestety brak podgrzewanej wody)
    ZaletyDuzy pokoj(dzielony na dwa pomieszczenia ,garderoba,przedpokój i lazienka) ,mila obsluga i animatorzy,czysto na calym obiekcie.
    WadyTroche daleko ale da sie przeżyć, brak podgrzewanej wody w basenie

    1.3
    Rodzina
    Pobyt - Luty 2019Rodzina z dziećmi
    bardzo małe pokoje, obsługa nie miła- chyba nie lubią klientów, jedzenie słabe, w basenie zimna woda choć w opisie miała być podgrzewana, nie wart swoich pieniedzy
    Zaletybrak
    Wadybardzo małe pokoje, obsługa

    1.5
    turysta
    Pobyt - Luty 2019Rodzina z dziećmi
    zimna woda w basenie-miała być podgrzewana, bardzo małe pokoje, niesmaczne jedzenie, niesympatyczna obsługa, położenie na uboczu, nędzne animacje po angielsku
    Zaletybrak
    Wadyzimna woda w basenie, bardzo małe pokoje, niesmaczne jedzenie, obsługa, na uboczu, nędzne animacje po angielsku

    2.7
    3 osobowa rodzina
    Pobyt - Luty 2019Rodzina z dziećmi
    Pokoje małe max2 osoby ,na3 osoby trzeba dopłacic 160euro -za studio , na recepcji jeden starszy Pan miły, młody recepcjonista i młoda pani od kontaktów z klientami Sara bardzo bunczuczni, nieprzyjemni a ich kierownik w rozmowie ma ton władczy jak by rozmawiał nie z klientami ale niewolnikami., jedzenia dużo ale nie nasze smaki i daleko im do greckiej kuchni. Byłem kilkanascie razy za granica ale czegos takiego nie widziałem nawet w krajach mniej rozwinietych. - Ostrzegam w restauracji jest jedna Pani agresywna , rzuciła sie z rekoma na mnie. Woda miała byc podgrzewana ale nie dało sie odczuc. Oczywiscie jest cieplejsza od lodowatej ale nic ponadto.Hotel na uboczu, zejscie stromymi schodami na plaże.
    Zaletybrak
    Wadymałe pokoje, nie miła obsługa w recepcji , w restauracji wręcz agresywna,,

    Mapa

    Pogoda

    23°C
    19°C
    19°C
    8

    Przed podróżą

    Informujemy, że od 1 lipca 2020. wszyscy podróżni przybywający do Hiszpanii drogą powietrzną lub morską będą musieli poddać się kontroli zdrowotnej, która może obejmować mierzenie temperatury, sprawdzanie dokumentów oraz ocenę ogólną (wizualną) stanu zdrowia. Mierzenie temperatury będzie się odbywało w sposób rutynowy, poprzez kamery termowizyjne lub termometry bezkontaktowe. Za gorączkę będzie uznawana temperatura 37,5°C oraz wyższa. W przypadku stwierdzenia gorączki lub podejrzeń o wykazywanie objawów COVID-19 pasażer zostanie poddany kolejnej kontroli (powtórne mierzenie temperatury, badanie lekarskie). Jeśli podejrzenia okażą się uzasadnione zostanie uruchomiony alert sanitarny (wg protokołów przygotowanych wspólnie przez władze centralne i regionalne), a pasażer zostanie skierowany do odpowiedniego centrum medycznego.

    Wszyscy pasażerowie będą również zobowiązani do wypełnienia formularza sanitarnego (dostępny na stronie zobacz więcej lub poprzez bezpłatną aplikację SPAIN TRAVEL HEALTH-SpTH). Formularz generuje kod QR, który należy okazać na granicy.

    Od 23 listopada 2020 wszyscy pasażerowie będą musieli posiadać negatywny wynik testu na covid wykonany na 72 godziny przed przybyciem do Hiszpanii. Obecnie akceptowane formy testów to: PCR (RT-PCR), TMA (ang. Transcription Mediated Amplification), RT-LAMP (ang. Reverse Transcriptase Loop-Mediated Isothermal Amplification). Kontrola wyniku testów będzie odbywała się na lotniskach oraz w portach morskich zaraz po przybyciu. Trzeba będzie okazać oryginał wyniku w formie papierowej lub elektronicznej. Wynik testu powinien być w języku hiszpańskim lub angielskim i zawierać następujące dane: imię i nazwisko podróżującego, numer paszportu lub innego dowodu tożsamości (musi się zgadzać z numerem podanym w formularzu kontroli sanitarnej), data wykonania testu, dane certyfikowanego centrum diagnostycznego, informacja o użytej technice diagnostycznej oraz negatywny wynik.

    Wszyscy pasażerowie będą również zobowiązani do wypełnienia formularza sanitarnego (dostępny na stronie zobacz więcej lub poprzez bezpłatną aplikację SPAIN TRAVEL HEALTH-SpTH). Formularz generuje kod QR, który należy okazać na granicy.

    UWAGA:

    W związku z nowelizacją z dnia 22 lutego 2021 r. do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ograniczeń na czas pandemii, osoby posiadające zaświadczenie o otrzymaniu dwóch dawek szczepienia przeciwko COVID-19, szczepionką dopuszczoną do obrotu w Unii Europejskiej są zwolnione z obowiązkowej kwarantanny po powrocie do Polski z zagranicy. Ponadto z obowiązku kwarantanny, po powrocie do kraju zwolnione są również osoby, które odbyły już izolację domową lub były hospitalizowane w związku z zakażeniem wirusem SARS-CoV-2, nie dawniej niż 6 miesięcy przed datą przekroczenia polskiej granicy.
    Do Hiszpanii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
    W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.
    Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.