Black Week Trwa! ⏱️ Rabaty do 40% i oferty do 999 zł/os.Sprawdź

Blue Sea Es Bolero

Kod oferty: WAK534767
Kod oferty: WAK534767
1/14
budynek główny, teren hotelu
teren hotelu, basen
teren hotelu, basen
teren hotelu, basen
teren hotelu, basen

Opis oferty

Region: MajorkaOrganizator: TOP TouristikKod oferty: WAK534767

Hiszpania travel health portal - uwaga covid19

Pasażerowie są zobowiązani do okazania dowodu negatywnego wyniku testu PCR (wykonanego na 72h przed przylotem) lub testu antygenowego (wykonanego na 48h przed przylotem) przeciwko COVID przed wejściem na pokład samolotu. Osoby zaszczepione w pełni, nie muszą okazywać negatywnego wyniku testu PCR/antygenowego - przed podróżą musi minąć 14 dni od przyjęcia ostatniej dawki szczepienia. Osoby, które są tzw. ozdrowieńcami muszą również okazać dowód przejścia wirusa covid-19 (min. 11 dni i maksymalnie 6miesięcy od pozytywnego testu covid). Wyjątki: Dzieci poniżej 12 (11.99 roku życia) są zwolnione z przedstawiania zaświadczeń, muszą jednak posiadać kod QR uzyskany po wypełnieniu formularza kontroli zdrowia za pośrednictwem aplikacji SpTH. Linia lotnicza nie może przewozić pasażerów bez negatywnego wyniku testu COVID. Informacje: https://travelsafe.spain.info/pl/

Lub

https://www.spth.gob.es/

Na tej stronie internetowej klienci muszą wypełnić formularz kontroli zdrowotnej i uzyskać kod QR, aby pokazać go w punktach kontrolnych po przybyciu do Hiszpanii: https://www.spth.gob.es/

Warunki obostrzeń mogą ulec zmianie, nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami odnośnie covid19. Update 07.06.2021, 14.06.2021, 13.07.2021

Covid19 – majorka- all inclusive

Uwaga: W przypadku wyboru all inclusive w rejonie Magalluf/Palmanova, Arenal, Can Pastilla, Torrenova oraz Playa de Palma (oraz w przygranicznych częściach wyspy) obowiązuje ograniczenia odnośnie spożywania alkoholi, serwowane są tylko 3 napoje alkoholowe na osobę i tylko w porze lunchu i kolacji, organizator nie jest odpowiedzialny za zmieniające się reguły wprowadzone przez rząd Hiszpanii.

Informacje o destynacji

Szanowni Państwo, chcielibyśmy poinformować, że klienci TOP Touristik, podczas pobytu na destynacjach, są obsługiwani przez anglojęzycznego lub niemieckojęzycznego przedstawiciela, dostępnego tylko i wyłącznie telefonicznie 24h/dobę. W hotelach klienci znajdą foldery informacyjne o wycieczkach fakultatywnych itp. oraz nasz numer telefonu. Jeżeli klient chce zarezerwować wycieczkę, może do naszadzwonić, wtedy personel odwiedzi klienta w hotelu. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Ważne informacje

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Cena zawiera

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Położenie

Hotel położony jest w Cala d'Or i znajduje się około 350m od piaszczystej plaży w odległości spaceru. Centrum oddalone jest o około 3km. Bary, restauracje i lokale rozrywkowe znajdują się zaledwie kilka kroków od hotelu. W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się również sklepy. Do najbliższego lotniska jest 70km.

Wyposażenie

Hotel apartamentowy zbudowany został w roku 1986. Hotel oferuje 93 pokoje. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z sejfu i kantoru wymiany walut. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Do dyspozycji gości jest restauracja, kawiarnia i bar. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Na terenie hotelu apartamentowego znajduje się również sala telewizyjna. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: babysitting, opieka nad dziećmi, opieka medyczna i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów (odpłatnie).

Pokoje

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne dysponują sofą. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Dla naszych małych gości przygotowaliśmy łóżeczka dziecięce. W pokoju znajduje się sejf. W aneksie kuchennym znajduje się lodówka i ekspres do kawy / herbaty. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telefon, telewizor i Wi-Fi. W naszej ofercie znajdziecie Państwo również usługę sprzątania końcowego. Łazienki dysponują prysznicem i wanną.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ pokoje promocyjne)

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Eco-Rooms) lub pokoje promocyjne (pokoje promocyjne) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem i lokalizacją. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras oraz taras do opalania wraz z leżakami i parasolami przeciwsłonecznymi. Różnorodne atrakcje, jak rower / rower górski, tenis ziemny, siatkówka, koszykówka, golf i strzelanie z łuku, czy też za dodatkową opłatą jazda konna urozmaicą Państwa pobyt w hotelu. Tenis stołowy i aerobik stanowią część oferty sportowo-rekreacyjnej obiektu. Gorąco zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertę rozrywkową, polecamy Państwu muzykę na żywo, dyskotekę i miniklub.

Wyżywienie

Hotel apartamentowy oferuje szeroką gamę wariantów żywieniowych. Do wyboru jest wyżywienie częściowe i wyżywienie pełne. Podawane na miejscu posiłki to śniadanie, obiad i kolacja. Polecamy również przekąski. Serwowane są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

All inclusive

Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w otwartych barach dla klientów all inclusive w godzinach ok. 10:00 - ok. 23:00 (więcej informacji w recepcji).

Karty kredytowe

W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.

Podatki – baleary

Szanowni państwo przypominamy, iż na terenie Balearów (Majorka i wszystkie pozostałe wyspy) od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu i pobycie powyżej 12 godzin. Podatek dotyczy osób od 16 roku życia.

Hotel 5/4 Superior- 4 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.

Hotel 4/3 Superior - 3 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.

Hotel 1/3 - 2 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.

Apartamenty wakacyjne 2 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.

Pokoje gościnne 1 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.

• do ceny należy doliczyć 10% VAT

W czasie niskiego sezonu tj. 01.11 - 30.06 od powyższych cen obowiązuje zniżka około 50%.

Jednocześnie informujemy, iż podane ceny mogą ulegać niewielkim wahaniom i my jako touroperator nie ponosimy za to żadnej odpowiedzialności.

Hotel check-in / check-out

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

• zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu

• kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Informacje odnośnie przelotów samolotem

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.

W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( *). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.

+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.

+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg.

• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN

++ Ryanair (FR), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.

Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: od 120 PLN/ osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).

• Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.

++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.

Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: 130 - 170 PLN / osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.

• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 460 PLN.

++ Easyjet (U2): 55x40x23 ,

• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 440 PLN.

+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg.

• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.

Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Wszelkie informacje odnośnie limitów bagaży oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, znajdziecie Państwo w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż: www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf

Uwaga - covid19

Szanowni Państwo,

Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, mogą występować ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Informacje zmieniają się z dnia na dzień. Z powodu koronawirusa w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu). Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów. Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19mogą zostać poddane kwarantannie, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji. Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii). Prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu: www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych

Od 24.06.2021 obowiązuje kwarantanna po powrocie do Polski z krajów spoza grupy Schengen lub podróżując z Państwa niebędącym państwem członkiem Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA). Z kwarantanny nie zwalnia nas negatywny wynik testu PCR lub antygenowy wykonany przed przylotem do Polski. Osoby zaszczepione w pełni (14 dni od ostatniej dawki ) są zwolnieni z kwarantanny.

Osoby, które podróżujące do Polski drogą powietrzną przed dokonaniem odprawy muszą wypełnić Kartę Lokalizacyjną Podróżnego w postaci elektronicznej (eKLP). Od 17 lipca 2021 r. będzie ona dostępna w formie elektronicznej. Elektroniczna karta zastępuje dotychczas stosowane karty papierowe: https://aplikacje.gov.pl/app/klp/#/home

Kartę Lokalizacji Podróżnego wypełnia się poprzez rządową stronę zawierające informacje związane z trwającą epidemią koronawirusa, w zakładce Informacje dla podróżujących, która jest dostępna pod adresem: https://www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych Niemcy / Berlin: Wszyscy są zobowiązani do okazania dowodu negatywnego wyniku testu COVID lub potwierdzenia odbycia szczepienia (14 dni po drugiej dawce) lub potwierdzenia, że jest się tzw. ozdrowieńcem (min. 28dni i maks. 6miesięcy po pozytywnym teście Covid) - przed wejściem na pokład samolotu (wylot) i powrotu do Niemiec (przylot). Linia lotnicza nie może przewozić pasażerów bez negatywnego wyniku testu COVID. Test musi być testem PCR lub szybkim testem antygenu (specyfikacje WHO). Informacje:

Www.auswaertiges-amt.de/en/einreiseundaufenthalt/coronavirus

Warunki obostrzeń mogą ulec zmianie, nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o zapoznanie się z informacjami odnośnie covid19. Update 24.06.2021, 19.07.2021, 02.08.2021

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Wylot

Piątek, 01.04.2022
06:00
08:45
BERBerlin
PMIMallorca

Powrót

Czwartek, 07.04.2022
06:30
09:15
PMIMallorca
BERBerlin
Trwa weryfikacja ceny

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie dodane przez

9.3
majkEl
Pobyt - Wrzesień 2014Para
Fajne położenie. Niby do centrum Cala D'or jest 2 km, jednak hotel ten leży faktycznie w dzielnicy Cala Egos która ma swoje centrum 100 m od Es Bolero. Mimo to jest to bardzo cicha okolica(po za jednym hotelem który prowadzi żywe animacje chyba 24h:). Plaże bardzo małe jednak bardzo urokliwe. Hotel ten jest ściśle połączony z 4 gwiazdkowym Club Marthas dzięki czemu posiłki są wyśmienite. Przez 7 dni codziennie byliśmy mile zaskakiwani. Jeśli chodzi o samą Majorke polecam wynająć auto na minimum 2 dni(od 90 euro). W bliskiej okolicy obowiązkowo jeden dzień trzeba spędzić na Cala Mondrago, można dojechać rowerem lub autobusem(około 7 km). Generalnie POLECAM !
ZaletyOgromna przestrzeń. Za niecałe 2 tyś. zł. sypialnia+salon z aneksem kuchennym + OGROMNY taras(ewentualnie taras pod palmą) to więcej niż dobrze. Wyśmienite posiłki!
Wadybrak

8.6
misiaki
Pobyt - Czerwiec 2014Rodzina z dziećmi
spędziliśmy tam ostatni tydzień czerwca. my plus dziecko prawie 2 letnie. nie wyobrażamy sobie lepszego miejsca na relaks z maluchem. 2 pokoje+ ankes kuchenny, olbrzymi taras. może nie pachnie nowością, ale czysto - sprzątano codziennie, masa ręczników, wymieniane codziennie. kilka basenów, ciągle animacje, ale w jezykach angielskim i niemieckim. jedzenie w restauracji przesmaczne, rewelacja, olbrzymi wybór! ale codziennie te same zestawy, w czwartki owoce morza! spokojnie jeszcze raz byśmy tam wrócili:)
Zaletyidealne miejsce dla rodzin z dziećmi

7.9
marta Klient Wakacje.pl
Pobyt - Wrzesień 2013Rodzina z dziećmi
Ladnie polozony kompleks, pokoje czyste i przestronne, 3 baseny + brodzik dla dzieci, animacje co wieczor, mini disco dla dzieci. Zdecydowanie najslabszym punktem tego obiektu bylo jedzenie. Malo urozmaicone czasem wrecz niesmaczne. Hotel godny polecenia jednak proponuje wyzywienie w najblizszych restauracyjkach z bogata oferta smacznego jedzenia.
8.1
iza.machna
Pobyt - Czerwiec 2013Rodzina z dziećmi
Do Es Bolero pojechaliśmy w ubiegły roku z rodziną. Hotel oferuje pokoje rodzinne z osobną sypialnią, co jest fajnym pomysłem, szczególnie przy troche wiekszych dzieciach. Mogliśmy korzystać z infrastruktury sąsiedniego hotelu Club Marthas, więc dzieci miały dużo rozrywek. Plaża bardzo niedaleko, podobnie jak centrum miasta. Hotel nadaje się na rodzinne wakacje, jest co robic, jest co pozwiedzac no i można fenomenalnie wypocząc : )
9.1
izatom
Pobyt - Czerwiec 2013Rodzina z dziećmi
Czysto, smaczne jedzenie , fajne atrakcje dla dzieci , bardzo dobra obsługa ! Polecam ten hotel !!

Pogoda

19°C
7°C
15°C
8

Przed podróżą

Wyspy Kanaryjskie
WYMAGANE DOKUMENTY
Wszyscy podróżni (w tym dzieci w wieku poniżej 12 lat) przed wjazdem do Hiszpanii drogą lotniczą są zobowiązani do wypełnienia formularza FCS lub za pośrednictwem aplikacji mobilnej SPAIN TRAVEL HEALTH-SPTH: zobacz więcej. Każdy podróżny powinien uzyskać osobny kod QR- dotyczy również dzieci.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany o ile podróżujący przedstawi unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje - należy posiadać unijny certyfikat COVID.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany o ile podróżujący przedstawi unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje - należy posiadać unijny certyfikat COVID.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany dla dzieci do 12 roku życia. Starsze dzieci wymagają przedstawienia unijnego certyfikatu COVID (nie wiesz co to za dokument, przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje dzieci do 12 roku życia, które podróżują pod opieką dorosłych, którzy są zaszczepieni przeciwko COVID-19 lub przedstawili negatywny wynik testu na COVID-19. Dzieci powyżej 12 roku życia, które nie są zaszczepione zobowiązane są odbyć 10 dniową kwarantannę, z której mogą być zwolnieni wykonując test PCR lub antygenowy: nie wcześniej niż 48 godz. przed przekroczeniem granicy Polski lub nie później niż 48 godz. po przekroczeniu granicy Polski.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: tak, PCR na 72 godziny przed przylotem lub antygenowy na 48 godzin przed przylotem. Należy przedstawić jego wynik na unijnym certyfikacie COVID (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: tak - 10 dni. Aby być zwolnionym z kwarantanny należy wykonać test PCR lub antygenowy: nie wcześniej niż 48 godz. przed przekroczeniem granicy Polski lub nie później niż 48 godz. po przekroczeniu granicy Polski.

TESTY W SUPERCENIE!
Jeśli potrzebujesz testu, możesz szybko i tanio zamówić go przez Wakacje.pl. W ofercie są zarówno testy przed wyjazdem za granicę z zaświadczeniem w języku angielskim, jak i testy po powrocie do Polski. Przeczytaj więcej o tym, jak skorzystać z szybkich testów na COVID-19 w super cenie.



Hiszpania kontynentalna
WYMAGANE DOKUMENTY
Wszyscy podróżni (w tym dzieci w wieku poniżej 12 lat) przed wjazdem do Hiszpanii drogą lotniczą są zobowiązani do wypełnienia formularza FCS lub za pośrednictwem aplikacji mobilnej SPAIN TRAVEL HEALTH-SPTH: zobacz więcej. Każdy podróżny powinien uzyskać osobny kod QR- dotyczy również dzieci.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany o ile podróżujący przedstwai unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje - należy posiadać unijny certyfikat COVID.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany o ile podróżujący przedstwai unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje - należy posiadać unijny certyfikat COVID.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany dla dzieci do 12 roku życia. Starsze dzieci muszą przedstawić unijny certyfikatu COVID (nie wiesz co to za dokument, przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje dzieci do 12 roku życia, które podróżują pod opieką dorosłych, którzy są zaszczepieni przeciwko COVID-19 lub przedstawili negatywny wynik testu na COVID-19. Dzieci powyżej 12 roku życia, które nie są zaszczepione zobowiązane są odbyć 10 dniową kwarantannę, z której mogą być zwolnieni wykonując test PCR lub antygenowy: nie wcześniej niż 48 godz. przed przekroczeniem granicy Polski lub nie później niż 48 godz. po przekroczeniu granicy Polski.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: tak, PCR najwcześniej na 72 godziny przed wylotem lub antygenowy najwcześniej 48 godzin przed wylotem.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: tak - 10 dni. Aby być zwolnionym z kwarantanny należy wykonać test PCR lub antygenowy: nie wcześniej niż 48 godz. przed przekroczeniem granicy Polski lub nie później niż 48 godz. po przekroczeniu granicy Polski.

TESTY W SUPERCENIE!
Jeśli potrzebujesz testu, możesz szybko i tanio zamówić go przez Wakacje.pl. W ofercie są zarówno testy przed wyjazdem za granicę z zaświadczeniem w języku angielskim, jak i testy po powrocie do Polski. Przeczytaj więcej o tym, jak skorzystać z szybkich testów na COVID-19 w super cenie.
Do Hiszpanii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.
Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.