Dobry107 opinii
7,3
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny
Polska otwiera granice

MLL Palma Bay Club Resort

Last minute
Kod oferty: WAK596308
basen, sport i rekreacja
basen, sport i rekreacja
basen, sport i rekreacja
basen, sport i rekreacja
teren hotelu
basen, sport i rekreacjabasen, sport i rekreacjabasen, sport i rekreacjabasen, sport i rekreacjateren hoteluplażaplażaplażaplac zabawplac zabawskleprestauracjarestauracjapokójpokój

Nasi klienci docenili

  • Udogodnienia dla najmłodszych: miniklub, plac zabaw, animacje.
  • 4 baseny dla dorosłych i dzieci z przestronnymi tarasami do opalania.
  • Atrakcyjne położenie: w El Arenal, ok. 100 m od centrum rozrywki, ok. 300 m od plaży, ok. 11 km od centrum Palmy.
  • Bogata oferta rekreacyjna: siatkówka, tenis ziemny, jacuzzi, centrum fitness, aerobik, sauna, minigolf, siłownia.
  • Dostępne pokoje

    Pokój dwuosobowy

    standardowy
    2 dorosłych
    4 398 zł
    za pokój

    Dodatkowe opcje

    Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji AXA ASSISTANCE

    174
    za wycieczkę
    promesa

    Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

    promesa
    970
    za wycieczkę
    Trwa weryfikacja ceny
    Rezerwacja jest w 100% darmowa i nie zobowiązuje do zakupu wycieczki

    Informacje o podróży

    Zakwaterowanie

    09.07.2020 Czwartek

    Wykwaterowanie

    16.07.2020 Czwartek

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK596308Region: MajorkaOrganizator: Prima Holiday

    Położenie

    Hotel położony w dzielnicy San Agustin (płd. cześć wyspy Majorka), ok. 5km od stolicy wyspy - Palma de Mallorca, ok. 20km od lotniska w Palmie. Obiekt usytuowany w spokojnej okolicy (hotele i rezydencje), należący do sieci BQ Hoteles, otoczony piniowym ogrodem, oferuje 414 pokoi (16 pojedynczych oraz 398 dwusobowych) w dziewięciopiętrowym budynku (3 windy). Oficjalna kategoria lokalna . Liczne sklepy, restauracje i bary w odległości 800m od hotelu. Do Palmy dogodny dojazd komunikacja miejską (do przystanku 200m). Położony w Playa de Palma. Nieopodal zlokalizowane są sklepy i tętniące życiem bary. Odległość od lotniska wynosi 4km.

    Plaża

    350m od hotelu, publiczna, piaszczysta z łagodnym zejściem do morza. Serwis plażowy za dodatkową opłatą.

    Hotel

    KATEGORIA LOKALNA 3

    3-gwiazdkowy hotel w Playa de Palma zajmuje powierzchnię 25.000m i składa się z 8 budynków. Hotel Palm Beach oferuje kilka restauracji i barów, niektóre otwarte w wysokim sezonie letnim, baseny kąpielowe i 4 cudowne ogrody. Położony w cichej okolicy, zaledwie kilka minut od plaży i dużej handlowej i rozrywkowej dzielnicy. Hotel Palma Bay Club Resort jest idealnym miejscem na rodzinne wakacje.

    Do dyspozycji gości

    Rcepcja czynna 24h, taras do opalania, sala z TV, restauracje, restauracja orientalna (lipiec-sierpień), bary, sklep z pamiątkami, przechowalnia rowerów, parking: płatny, restauracja.

    Akceptowane karty płatnicze: Visa, MasterCard.

    Internet

    Kącik internetowy i WI-FI na terenie całego hotelu za opłatą.

    Sport, rekreacja i rozrywka

    Bezpłatnie: 4 baseny (w tym 1 wyłącznie dla dorosłych), leżaki i parasole przy basenach, boccia, siłownia, boisko sportowe, mini golf, kort tenisowy, tenis stołowy, siatkówka, hotelowe programy animacyjne w ciągu dnia i wieczorem.

    Odpłatnie: bilard, masaże, sporty wodne przy plaży.

    Dla dzieci

    Brodzik, plac zabaw, mini club (4-12 lat). Wysokie krzesełko w restauracji i łóżeczko dla dziecka do 2 lat bez opłaty.

    Zakwaterowanie

    Oferuje 555 pokoi. Pokoje typu standard w budynku głównym dwuosobowe z możliwością jednej dostawki, wyposażone w klimatyzację, łazienki ( suszarki do włosów), TV/SAT, telefon, odpłatny sejf, iraz balkon.

    Wyżywienie

    All Inclusive - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu, przekąski w ciągu dnia napoje bezalkoholowe i lokalne alkoholowe (wino, piwo) serwowane codziennie w godzinach od 10:00 do 23:00.

    Informacje dodatkowe

    Www.mllbayhotels.com

    NA MIEJSCU OBSŁUGA POLSKOJĘZYCZNA.

    Cena

    Oferta Z Przelotem

    Cena zawiera: bilet lotniczy, bagaż podręczny, transfer lotnisko - hotel - lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu, opiekę polskojęzycznego rezydenta w wybranych regionach, część oferty bez rezydenta jeśli opisane w "uwagach" do hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), bagaż, OC organizatora, VAT, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG).

    Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego, miejsc obok siebie w samolocie, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych. podatku turystycznego * (dot. Costa Brava, Majorka).

    UWAGA! Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego według cennika przewoźnika. Wtym celu należy podczas procesu zakładnia rezerwacji wybrać składnik opcjonalny lub po prostu wysłać wiadomość do rezerwacji w BlueVendo z prośbą o dodanie bagażu i informacją dla ilu osób bagaż ma zostać zakupiony.

    Dojazd Własny

    Cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), bagaż, OC organizatora, VAT.

    Cena nie zawiera: dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych, podatku turystycznego * (dot. Costa Brava, Majorka).

    • Podatek turystyczny w Katalonii (dotyczy ofert na COSTA BRAVA) oraz na Majorce (pobyty od 1 lipca 2016) nie jest wliczony w cenę.

    Klienci (powyżej 16 roku życia) zobligowani są do wniesienia należnej opłaty bezpośrednio po przyjeździe do hotelu:

    Hotele 5 ok. 2,25-2,50 za dzień od osoby

    Hotele 4 ok. 1,00-1,65 za dzień od osoby

    Hotele 3ok. 0,50-1,10 za dzień od osoby

    Pozostałe obiekty ok. 1 za dzień od osoby

    Dzieci 0-16 lat zwolnione są z podatku.

    Ponad to na Costa Brava opłata dotyczy tylko pierwszego tygodnia pobytu (max 7 dni), w dalszym okresie podatek nie obowiązuje. Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.

    W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

    Bagaż

    LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w PRIMIE w cenie:

    Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY!

    Usługa daje mozliwość

    • zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg))

    • zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg)

    • pierwszeństwo wejścia na pokład

    • Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.

    Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm oraz pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.

    LOT: 8 kg nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 23 cm. Dodatkowo jako bagaż podręczny pasażer może zabrać ze sobą torebkę damską lub torbę męską lub laptopa (wymiary 40 cm x 35 cm x 12 cm)

    EasyJet: jedną sztukę bagażu wliczając torebki i laptopy o wymiarach nie przekraczających 56x45x25 cm (w tym kółka, kieszonki i rączki).

    Ceny Dodatkowego Bagażu Rejestrowanego

    Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu

    Ryanair: 20kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu

    EasyJet: 15kg - ok. 300 zł; 23kg - ok. 350 zł

    LOT: 23 kg - ok 300 zł Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!

    Limit Bagażu Rejestrowanego

    Wizzair: 10kg/20kg/32kg

    Ryanair: 10kg/20kg

    Easyjet: 15kg

    LOT: 23 kg (Wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm)

    Doba hotelowa

    !!! UWAGA !!!

    DOBA HOTELOWA W REGIONIE COSTA BRAVA KOŃCZY SIĘ O GODZINIE 10:00, KWATEROWANIE OD GODZINY 14:00

    Warunki wjazdowe

    • dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Hiszpanii jest ważny paszport lub dowód osobisty.

    • Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

    • każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

    Covid-19

    Hotele

    Aktualnie obowiazujace srodki majace na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu sie wirusa COVID-19.

    Aktualizacja na dzień 01.07.2020

    Wszyscy pasazerowie przybywajacy do Hiszpanii droga powietrzna lub morska musza przejsc kontrole zdrowia przed wjazdem do kraju. Kontrole te moga obejmowac pomiar temperatury, kontrole dokumentacji i kontrole wizualna stanu pasazera.

    Kontrola temperatury bedzie przeprowadzana rutynowo w celu identyfikacji podroznych z goraczka. Jako granice wykrywalnosci ustala sie temperature rowna lub wieksza niz 37,5 oC. Pomiar temperatury musi odbywac sie za pomoca bezdotykowych termometrow lub kamer termograficznych. Dane osobowe i obrazy zarejestrowane przez kamery termowizyjne nie beda przechowywane, a prywatnosc pasazerow musi byc zagwarantowana przez cały czas.

    Firmy zeglugowe, pod nadzorem Sanidad Exterior (dot. zdrowia osob z zagranicy), moga mierzyc temperature pasazerow w podrozach miedzynarodowych przed ich przybyciem do hiszpanskiego portu, zgodnie z postanowieniami niniejszego rozdziału.

    W odniesieniu do kontroli dokumentow, wszyscy pasazerowie pochodzacy z dowolnego lotniska lub portu znajdujacego sie poza terytorium Hiszpanii musza wypełnic formularz dotyczacy zdrowia publicznego, ktorego tresc stanowi załacznik I do niniejszej rezolucji.

    Proces wypełniania formularza bedzie odbywał sie droga elektroniczna, w taki sposob, ze wszystkie osoby, ktore planuja podroz do Hiszpanii, musza go wypełnic przed rozpoczeciem podrozy przez adres internetowy: www.spth.gob.es lub za pomoca bezpłatnej aplikacji HISZPANIA TRAVEL HEALTH-SpTH

    Instytut ds. Jakosci w Turystyce Hiszpanii w Ministerstwie Przemysłu Handlu i Turystyki zarzadziło wprowadzenie szeregu norm sanitarnych, ktore zaczynaja obowiazywac wraz z otwarciem hoteli.

    Ich głownym załozeniem jest zapewnienie bezpieczenstwa sanitarnego gosciom poprzez zachowanie pomiedzy personelem a goscmi oraz miedzy samymi goscmi dystansu społecznego, zwiekszenie czestotliwosci dezynfekcji przedmiotow najczesciej dotykanych jak blaty, krany, klamki, uchwyty, krany, umywalki, lady, drzwi, windy, klucze, karty do pokoi, przyciski do spłuczki, telefony, suszarki, karty menu, wieszaki, minibary itd. oraz takiego przeorganizowania pracy, by zachowac maksymalne bezpieczenstwo podczas rejestracji, posiłkow, wypoczynku oraz w strefach wspolnych. Ponizej bardziej szczegołowa lista podjetych działan.1. Higiena personelu hotelowego

    • zmiana ubrania po przyjsciu do pracy na słuzbowy uniform, ktory ma byc prany po kazdym dniu, w temperaturze powyzej 60 stopni C.

    • personel bez kontaktu fizycznego miedzy soba

    • oddzielny personel oddelegowany do sprzatania pokoi i oddzielny do sprzatania pozostałych powierzchni. Wozki ze sprzetem do sprzatania dezynfekowane po kazdej zmianie.

    • praca personelu w maseczkach ochronnych i w rekawiczkach, zmiana rekawiczek za kazdym razem po zakonczeniu pracy w pokoju.

    • codzienna rejestracja i kontrola wszystkich czynnosci dezynfekcyjnych2. Informacja dla gosci

    • zaznaczenie miejsc dla gosci podczas rejestracji w recepcji, podobnie przy wejsciu do restauracji (dla zachowania dystansu).

    • informacja na plakatach przynajmniej w jednym obcym jezyku.3. Recepcja

    • ograniczenie liczby osob przebywajacych jednorazowo w recepcji

    • zainstalowanie ekranow ochronnych oddzielajacych recepcje (łatwych w czyszczeniu i dezynfekcji)

    • personel w obowiazkowych maseczkach ochronnych

    • dostepny płyn do dezynfekcji rak

    • jednorazowe długopisy lub mozliwosc ich dezynfekcji

    • płatnosc karta lub w inny elektroniczny sposob

    • dezynfekcja lady recepcyjnej przynajmniej raz dziennie, po kazdej zmianie personelu

    • deponowanie kart do pokojow / kluczy w specjalnym pojemniku z płynem dezynfekcyjnym

    • dezynfekcja lady, sprzetu w recepcji, klawiatury, telefonu itd. oraz sprzetu w kasie po kazdej zmianie personelu

    • w drzwiach wejsciowych do hotelu specjalny dywanik nasaczony srodkiem dezynfekcyjnym

    • zaniesienie bagazu do pokoju przez personel hotelowy tylko w rekawiczkach jednorazowych lub dezynfekcja uchwytow i raczek sciereczkami dezynfekujacymi

    • zabronione odprowadzanie na parking samochodow klientow przez personel hotelowy4. Kawiarnia /Restauracja

    • eliminacja ze stołow elementow wspolnych takich jak cukiernice, solniczki, pojemniki z pieprzem, przyprawy, oliwa, elementy dekoracji

    • przy bufecie ekran ochronny

    • w wypadku room serwisu personel w maseczkach ochronnych i rekawiczkach jednorazowych (z zachowaniem dystansu)

    • tace myte w wysokiej temperaturze w zmywarkach5. Pokoje hotelowe

    • zredukowanie liczby tekstyliow w pokojach jak dywany, serwety, dekoracje - w pokoju tylko jeden kosz na odpadki i smiecie, z pokrywa i podwojnym workiem plastikowym, jedynie w łazience.

    • zapasowe koce i poduszki w szafie specjalnie zabezpieczone,

    • suszarka do włosow dezynfekowana włacznie z filtrem po opuszczeniu przez goscia pokoju,

    • dezynfekcja wieszakow

    • dezynfekcja minibarow,

    • ograniczenie usługi prasowania

    • przy zmianie poscieli i recznikow, te bez kontaktu z podłoga, zapakowane bezposrednio do workow plastikowych, pranie w temperaturze powyzej 60 stopni C.

    • dezynfekcja scian, podłog, sufitu, okien, luster, mebli, sprzetu stanowiacego wyposazenie

    • czesta wymiana filtrow6. Jadalnia, strefa wypoczynkowa

    • monitorowanie zachowywania dystansu społecznego

    • zwiekszenie liczby turnusow na posiłki

    • ograniczenie liczby krzeseł, by wymusic dystans społeczny

    • zawieszenie plakatow informacyjnych przypominajacych o myciu rak przed i po nacisnieciu przyciskow w automatach sprzedajacych napoje czy ekspresach kawowych7. Strefy wspolne

    • przestrzeganie dystansowania

    • zapewnienie w tych strefach srodkow do dezynfekcji rak

    • w łazienkach wspolnych suszarki do rak lub reczniki papierowe, sprzatanie i dezynfekcja min 6 razy dziennie

    • kosze na smieci z pokrywa i podwojnym workiem plastikowym

    • wszelkie pomieszczenia, sale konferencyjne, sale fitness wietrzone dwa razy dziennie8. Sale fitness - limit osob

    • w przypadku zajec grupowych, zachowanie odstepow, oznaczenie na podłodze miejsc na uczestnikow, by uniknac bliskosci czy kontaktu

    • w przypadku korzystania ze sprzetu uzywanie recznikow, dezynfekcja sprzetu po kazdym uzytkowniku9. Windy

    • ograniczenie liczby uzytkownikow, korzystanie z maseczek ochronnych10. Baseny i Spa

    • wprowadzone beda normy na podstawie wynikow badan naukowych dotyczacych zachowania sie wirusa w wodzie w basenach krytych oraz pod gołym niebem11. Strefy dla dzieci

    • przy wejsciu na teren mycie lub dezynfekcja rak

    • regularna dezynfekcja urzadzen i zabawek

    • osoby obsługujace z podwyzszonym rezimem sanitarnym12. Programy animacyjne

    • kontrolowana liczba uczestnikow, zachowanie dystansu społecznego, ewentualne uzywanie maseczek ochronnych

    • dezynfekcja wszelkiego sprzetu13. Imprezy

    • kiedy beda mozliwe, kazdy hotel powinien sam zdecydowac czy posiada odpowiednie warunki na organizacje eventow

    • ograniczona liczba uczestnikow i zachowanie dystansu społecznego podczas zajec, konsumpcji i podczas zakonczenia. Ewentualnie uzycie maseczek ochronnych.

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Mapa

    Pogoda

    Temperatura w dzień
    29°C
    Temperatura w nocy
    18°C
    Temperatura wody
    24°C
    Liczba godzin słonecznych
    11

    Opinie

    Opinie dodane przez

    10
    mariola Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Październik 2019Seniorzy
    Zaletyhotel czysty przemila obsluga personelu,smaczne jedzenie szczegolnie atrakcyjne polozenie pyszne zupy
    Wadydrinki w plastikowych kubeczkach brak wiekszego wyboru
    wlasnie wrocilam z tego hotelu mieszkalismy w budynku habana .Pokoj czysty z nowymi mebelkami plazma na scianie.z balkonu widok na basen ..i miasto w oddali widac morze.hotel bardzo nam sie podobal.Chetnie z mezem tam wrocimy i bedziemy polecac znajomym ten hotel.Jestesmy klietami w wieku 50 plus oferte kupilismy w atrakcyjnej cenie al 1500 za osobe pogoda dopisala wrocilismy opaleni zwiedzilismy czesc wyspy z biurem tui bylo super rezydentka pJesica profesjonalna i pomocna . jestesmy bardzo zadowoleni polecamy przy wyborze oferty nie sugerowalismy sie opiniami ktore chyba pisali ludzie niezadowoleni z zycia.Pozdrawiamy
    2.9
    Mateusz
    Pobyt - Wrzesień 2019Para
    ZaletyBrak zalet. Same niedogodności, nic mnie pozytywnie nie zaskoczyło.
    WadyPokoje w strasznym stanie, spore kłęby kurzu w kątach, żółta wanna od zacieków, piasek na ?nowej? pościeli i włosy, brak możliwości zamknięcia drzwi balkonowych żeby nikt z zewnątrz nie mógł otworzyć. Brak jakiegokolwiek stolika na tarasie i w pokoju. Musiałem schować stary tv do szafy żeby mieć jakaś przestrzeń na drobne rzeczy. Zamki w drzwiach słabo naprawione po wyważaniu lub włamaniu. Brudne zasłony, zniszczone łóżka, skrzypiące przy każdym ruchu, tak głośne ze druga osoba się budzi. Po jednej stronie łóżka mała szafka nocna po drugie taboret pełniący ta sama funkcje. Hałas za oknem od 6 rano, widok z okna na slamsy jak i sama droga do hotelu z restauracją oddalona o 250m. Podczas naszego pobytu 15 policjantów robiło przeszukanie mieszkania na przeciwko, czego efektem było wyprowadzenie 4 skutych panów w młodym wieku. Sam teren hotelu okej z ochrona itp, ale obiekty dalej położone to jakiś koszmar. Nie można wynieść nawet drinka z baru do pokoju bo ochrona nie pozwala wynosić napojów za teren hotelu. Przedstawione zdjęcia w ofercie to tylko najładniejsze pokoje. Mocne rozczarowanie po zameldowaniu i zepsucie całego wyjazdu przez... brak snu powyżej 4h spowodowane hałasem i twardym łóżkiem na których nie da sie wyspać.
    Nie polecam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    5.4
    Ewelina
    Pobyt - Maj 2019Para
    ZaletyPołożenie blisko plaży
    WadyHotel dysponuje pokojami typu "economy", które nie są w głównej części hotelu. Są dwie ulice od hotelu. O czym informacji nie ma. Znacznie utrudnia to swobodne korzystanie z tego, co hotel oferuję. W trakcie śniadań na wielki hotel jest jeden ekspres i dwa, które nie działają.
    Warto sprawdzić w którym budynku będzie się mieszkać. Hotel jest raczej starszy, pokoje bardzo średniej klasy.
    5.4
    Przemek
    Pobyt - Maj 2019Para
    ZaletyPołożenie blisko plaży
    WadyHotel dysponuje pokojami typu "economy", które nie są w głównej części hotelu. Są dwie ulice od hotelu. O czym informacji nie ma. Znacznie utrudnia to swobodne korzystanie z tego, co hotel oferuję. W trakcie śniadań na wielki hotel jest jeden ekspres i dwa, które nie działają.
    Warto sprawdzić w którym budynku będzie się mieszkać. Hotel jest raczej starszy, pokoje bardzo średniej klasy.
    4.3
    carmen
    Pobyt - Październik 2017Para
    ZaletyBlisko plaża ok.400m i centrum miasteczka
    WadyHotel wymaga remontu .Łazienka totalny brud ,wymaga odnowienia .
    Bylimy na początku października.Hotel położony blisko plaży .Jedzenie było średnie,na pewno bez szału ,często powtarzało się a zupy ,które były przygotowane na obiad stały do obiadokolacji w restauracji.Najgorzej co mogę wspominać z wyjazdu to obecność karaluchów w restauracji pod obrazem wiszącym na ścianie oraz na kasetonach sufitowych.Drinki niezłe ale podawane w małych kubeczkach .Ogólnie starsze towarzystwo przesiaduje,takie małe sanatorium.Reasumując wyjazd udany ale nie ten hotel.

    Przed podróżą

    Paszporty

    Do Hiszpanii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.

    Wizy

    W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.

    Szczepienia, służba zdrowia

    Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że: Hiszpania otworzyła swoje granice 21.06.2020 r., bez wymogów kwarantanny i ograniczeń podróży dla obywateli przybywających z państw członkowskich UE (z wyjątkiem Portugalii) i krajów strefy Schengen. Granice drogowe z Portugalią zostaną otwarte 1.07.2020 r.

    Od 01.07.2020 r. warunkiem wjazdu do Hiszpanii jest uzyskanie kodu QR. Na stronie https://www.spth.gob.es/ należy wypełnić formularz najpóźniej na 48 godzin przed podróżą. We wniosku należy podać między innymi informacje o chorobach, jakie się przebyło ostatnio, o ostatnich podróżach (daty i miejsca), a także numer swojego telefonu i adres, pod którym będzie się przebywać w Hiszpanii.

    Infolinia Wakacje.pl

    +48 58 325 29 00