Palma Real (ex. Barcelo)





Opis oferty
4
Kostaryka/San Jose
Wyposażenie
Hotel zbudowany został w roku 1997. Obiekt oferuje 67 pokoi. Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu, sejfu i kantoru wymiany walut. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, jadalnia, kawiarnia i bar. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Na terenie obiektu znajduje się również sala telewizyjna. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu (bezpłatnie). Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: opieka medyczna, transfer hotelowy, serwis pokojowy i pralnia. W kwestiach biznesowych pomocą i radą służy Państwu nasze dysponujące faksem Buisness Center.
Pokoje
Pokoje wyposażone są w klimatyzację i łazienkę. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyłożone są wykładziną dywanową oraz wyposażone w łóżko podwójne. Istnieje możliwość dostawki (bez dodatkowych opłat). Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. Dostępne są również lodówka, minilodówka i ekspres do kawy / herbaty. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor, radio, budzik i Wi-Fi (bezpłatnie). Służymy Państwu wieczornym serwisem hotelowym. Dostępne są również pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience znajduje się suszarka do włosów, lusterko kosmetyczne i szlafroki. Szczególny komfort w czasie pobytu zapewnią w łazienkach artykuły kosmetyczne. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Rodziny z dziećmi zamieszkać mogą w przygotowanych specjalnie z myślą o nich pokojach rodzinnych.
Oferta sportowo-rozrywkowa
Taras doskonale nadaje się na chwilę wytchnienia. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak studio fitness, aerobik, spa i hydroterapia. Oprawę rozrywkową zapewnia kasyno. Copyright GIATA 2004 - 2023. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 126413
Wyżywienie
Istnieje możliwość wykupienia noclegu ze śniadaniem. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Na życzenie istnieje możliwość przygotowania potraw wegetariańskich.
Karty kredytowe
W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.
świadczenia
Przelot na trasie Polska/Berlin - San Jose - Polska/Berlin z przesiadką w porcie europejskim
Opłaty lotniskowe i paliwowe
Ubezpieczenie KL, NNW
Transfery lotnisko - hotel, hotel - lotnisko
Zakwaterowanie w hotelu zgodnie z wybraną ofertą
Bagaż podręczny:7 -12 kg w zależności od linii lotniczych
Dodatkowo płatne
Bagaż rejestrowany
Linie Luthansa
Bagaż rejestrowany do 23 kg
Linie Klm
Bagaż rejestrowany do 23 kg
Miejsca obok siebie w samolocie.
Uwaga! Po potwierdzeniu rezerwacji przez Ecco Holiday, dokupienie miejsc w samolocie lub dodatkowego bagażu jest możliwe wyłącznie po przez kontakt z infolinią Ecco Holiday - cena może być wyższa niż w momencie potwierdzania rezerwacji.
Obsługa
Brak obsługi
Wizy
Nie ma obowiązku wizowego dla obywateli RP, którzy mają zamiar przebywać w Kostaryce nie dłużej niż 90 dni. Paszport powinien być ważny minimum 6miesięcy od dnia przekroczenia granicy. Wymagane jest okazanie biletu powrotnego bądź umożliwiającego kontynuację podróży. Służby imigracyjne mogą zażądać okazania środków płatniczych w wysokości wystarczającej na pokrycie kosztów pobytu (w stosunku do obywateli polskich nie jest to jednak wymóg stosowany rygorystycznie). Turyści podróżujący samolotem powinni pamiętać, że obowiązuje opłata lotniskowa pobierana przy wyjeździe w wysokości 26 USD od osoby. Opłaty te można wnieść wyłącznie w gotówce, w dolarach lub walucie miejscowej przeliczonej po kursie dnia. Podróżujący lądem przed opuszczeniem granicy muszą wnieść opłatę (w znaczku skarbowym) w wysokości ok. 6 USD.
Udogodnienia
Brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. W przypadku pytań prosimy o kontakt.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Pokój dwuosobowy standard
2 dorosłych
Warto dokupić
Atrium Park wielopoziomowy, Al. Jerozolimskie 148 02-326 Warszawa
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczeniazero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacjiCena całkowita
16 026 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie
Czekamy na pierwszą opinię! Może Twoją?
Możesz opowiedzieć coś o tej ofercie? Polecasz ją czy wręcz przeciwnie? Podziel się swoimi doświadczeniami i pomóż innym podjąć decyzję, gdzie pojechać na wakacje.

Mapa

Pogoda
Czerwiec
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Należy wypełnić tzw. Pase de Salud (Kartę Zdrowia) - cyfrowy formularz epidemiologiczny dostępny w kilku językach (zobacz więcej). Pase de Salud można wypełnić na 48 godzin przed podróżą wykorzystując dane z posiadanego ubezpieczenia międzynarodowego lub wykupionego ubezpieczenia kostarykańskiego.
Ubezpieczenie zdrowotne ważne na całym terytorium Kostaryki przez planowany okres pobytu, gwarantujące pokrycie kosztów leczenia związanych z COVID-19 w wysokości co najmniej 50 tys. USD oraz minimum 2 tys. USD na zakwaterowanie w przypadku konieczności odbycia kwarantanny lub zmiany planów podróży.
Bilet powrotny lub na dalszą podróż samolotem.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
Nie ma obowiązku wizowego dla obywateli RP, którzy mają zamiar przebywać w Kostaryce w celach turystycznych nie dłużej niż 90 dni.
Informacje prawne
W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:
- umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
- publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
- możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
- doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
- nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
- komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
- rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.
Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:
- dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
- należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
- rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.
Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.