Dobry23 opinie
6,2
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

San Anton (Ex. Blue Sea)

Last minute
Kod oferty: WAK521682
28T, 42S, 4VR, STU_ST, TWN_BL, TWN_ST, 4MD, DUS_ST, SGL_ST, TPL_BL, QUA_ST
Z Wakacje.pl podróżuj bezpiecznie!
W sekcji „Przed podróżą” przeczytaj ważne informacje o bezpieczeństwie podróżowania i wymaganiach związanych z koronawirusem.
Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
 Zobacz szczegóły 

Dodatkowe opcje

Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

185
za wycieczkę
promesa

Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

promesa
0
za wycieczkę
Trwa weryfikacja ceny

Najchętniej wybierana opcja. Szybko, bezpiecznie, gdziekolwiek jesteś!

Szczegóły oferty

Kod oferty: WAK521682Organizator: TOP Touristik

Malta - covid19

Szanowni Państwo,

Od dnia 14 listopada polscy turyści muszą przed wyjazdem na Malta robić testy na obecność koronawirusa. Testy typu PCR muszą być wykonane w ciągu ostatnich 72 godzin przed przylotem na wyspę. Podróżni, którzy nie będą posiadać wyniku testu, mogą zostać poddani testowi (bezpłatnie) po przylocie na Maltę i skierowani na kwarantanne (proszę mieć na uwadze, że w tym przypadku klient działa na własne ryzyko, organizator nie ponosi odpowiedzialności, klienci zostaną skierowani do odpowiedniego budynku, w celu odbycia kwarantanny, rząd Maltański nie pokrywa kosztów za wyżywienie, klienci mogą zamawiać pożywienie pod specjalnym numerem). Linie lotnicze mogą żądać od klienta okazanie negatywnego testu (wszystkie regulacje zmieniają się dynamicznie, dlatego sugerujemy kontakt z liniami lotniczymi w tej sprawie). Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami odnośnie covid19 oraz sprawdzenie oficjalnych stron Polski i rządu Malty, na przykład:

https://www.gov.pl/web/malta/informacja-dla-mieszkancow-i-podrozujacych-covid-19

https://deputyprimeminister.gov.mt/en/Pages/health.aspx

https://www.visitmalta.com/en/covid-19

Prosimy podróżnych o śledzenie wszystkich restrykcji obowiązujących w danym Państwie na oficjalnych stronach rządowych. Update 21.10.2020, 22.10.2020, 23.11.2020

Informacje o destynacji

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.

Ważne informacje

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Cena zawiera

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Położenie - the san anton hotel malta

Hotel San Anton znajduje się w miejscowości Bugibba w St. Pauls Bay, w odległości około 500m od nadbrzeżnej promenady . W okolicy są skaliste i piaszczyste plaże, Narodowe Oceanarium oraz liczne sklepy i lokale rozrywkowe. W około 150metrów znajduje się przystanek autobusowy, z liniami autobusowymi kursującymi do miejscowości Valletta, Sliema i północnej części Malty. Lotnisko oddalone jest o około 20km od hotelu.

Adres - the san anton hotel

Triq Ir-Ramel, San Pawl il-Baħar, San Pawl il-Baħar SPB 3033, Malta

Tel: +356 2379 9000 ,

Web: www.thesanantonhotel.com

Wyposażenie

Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Poszczególne piętra hotelu apartamentowego osiągalne są za pomocą windy. Obiekt oferuje przechowalnię bagażu, sejf, restaurację, bar, pokój zabaw dla dzieci, pobudkę na życzenie i pralnię. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi. W artykuły codziennego użytku możecie Państwo zaopatrzyć się w supermarkecie. W sklepie z pamiątkami nabyć można drobiazgi upamiętniające pobyt. Dzieci mogą bawić się do woli na placu zabaw. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu.

Pokoje

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie, wentylator i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia w większości pokoi i oferuje dodatkową przestrzeń na odpoczynek i relaks w trakcie pobytu. Spokojny sen zapewni Państwu sofa. Kolejnym udogodnieniem jest możliwość rezerwacji oddzielnych sypialni. W pokoju znajduje się sejf. Na wyposażeniu aneksu kuchennego znajduje się ekspres do kawy / herbaty. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor i Wi-Fi. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne)

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Eco-Rooms) lub pokoje promocyjne (pokoje promocyjne) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem i lokalizacją. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa

Na terenie hotelu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Spragnionym relaksu i odprężenia polecamy leżaki i parasole na tarasie do opalania. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Gościom spędzającym czas aktywnie proponujemy golfa i spa.

Wyżywienie

Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe i opcja all inclusive. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Dostępne są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

Karty kredytowe

W hotelu apartamentowym akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.

Podatki – malta

Szanowni Państwo informujemy, iż na terenie państwa Malta od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach oraz kwaterach turystycznych nowy podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu. Stawka podatku wynosi 0,50 Euro/osoba/noc – niezależnie od standardu zakwaterowania. Podatek płatny jest maksymalnie do wysokości 5 Euro za pobyt i dotyczy osób powyżej 18 roku życia. Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Check-in / check-out

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

• zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu

• kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Informacje odnośnie przelotów samolotem

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.

W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( *). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.

+ Ryanair (FR), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.

Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: 120 PLN/ osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).

• Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.

++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.

Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: 130 - 170 PLN / osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.

• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 460 PLN.

+++ Air Malta (KM): Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.

• Cena bagażu może ulec zmianie jeżeli zostanie on dodany już po potwierdzeniu rezerwacji.

Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Wszelkie informacje odnośnie limitów bagaży oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, znajdziecie Państwo w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż: www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf

Uwaga - covid19

Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, które mówią, że będą pewne ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Każdy kraj, a także każdy hotel ma inne procesy. Informacje zmieniają się z dnia na dzień.

Z powodu wirusa koronowego w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu).

Obywatele i rezydenci mogą podróżować do dowolnego zagranicznego miejsca docelowego, zgodnie ze środkami podjętymi przez kraje w odniesieniu do przyjazdów zagranicznych.

Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów.

Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19mogą zostać poddane kwarantannie przez 14 dni, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji.

Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii).

Wszystkie informacje mogą ulec zmianie, przepisy krajów i hoteli mogą się zmieniać z dnia na dzień.

Nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów.

Dlatego prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu:

https://www.gov.pl/web/koronawirus

https://www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych

Lista Klinik w Polsce wykonująca testy na Covid-19 :

https://www.gov.pl/web/zdrowie/lista-laboratoriow-covid?fbclid=IwAR0QNIUV7oJz64RzUm9cWK0AbVii5hFoa_QAodLwxWjXmQadxj4NXFqK9gc

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Mapa

Pogoda

Temperatura w dzień
17°C
Temperatura w nocy
10°C
Temperatura wody
16°C
Liczba godzin słonecznych
7

Przed podróżą

Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że od 13.11.2020 r. podróżni wylatujący z Polski zobowiązani są do okazania negatywnego wyniku testu molekularnego (PCR) dla COVID-19, wykonanego najpóźniej 72 godziny przed wylotem. Pasażerowie muszą również wypełnić formularz PLF oraz deklarację zdrowia przed wylotem: zobacz więcej.
Z restrykcji wjazdowych nie są zwolnieni ozdrowieńcy, ani osoby zaszczepione.
Na Maltę Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
Na Malcie dla Polaków wizy nie są wymagane.
Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.

Opinie

Opinie dodane przez

6.1
Jan
Pobyt - Październik 2019Para
Położenie hotelu jest bardzo dobrym miejscem wypadowym - umożliwia poruszanie się komunikacja miejska po całej wyspie. Niedaleko do centrum Bugibby . Hotel przejmuje wycieczki szkolne , młodzież robi straszliwy hałas nawet w nocy - krzyki , pukanie , nawet kopanie w drzwi. Obsługa w hotelu nie jest w stanie wyegzekwować ciszy nocnej, nawet po skargach pozostałych gości. Jedzenie cóż można napisać o jedzeniu . . . Posiłki są praktycznie te same codziennie o przeciętnej jakości oraz smaku.
ZaletyPołożenie hotelu . Miła obsługa.
WadyHotel przyjmuje wycieczki szkolne. Monotonne posiłki.

3.0
Jerzy Klient Wakacje.pl
Pobyt - Sierpień 2019Rodzina z dziećmi
Po kolei: 1. Wydawanie pokoi od godziny 14-tej, więc jeśli przylot jest rano (jak w naszym przypadku) - pół dnia siedzenia na walizkach (obsługa z uśmiechem informuje, że \"it\'s not problem, you can use the pool\". Nikt o tym wcześniej nie informuje, ale to chyba uwaga do biura podróży. 2. Pokoje miały być klimatyzowane, natomiast hotel oferuje wyłącznie pokoje z przenośnymi klimatyzatorami. Takie stojące na podłodze, niewydajne i hałasujące urządzenia z rurą odprowadzającą ciepło przez dziurę w oknie. Buczenie przez całą noc... Wychłodzić pokoju podczas nieobecności się nie da, bo \"klima\" wyłącza się, gdy zabiera się klucz z uchwytu (zresztą wyłącza się wtedy całkowicie prąd w pokoju, co świetnie wpływa na efektywność pracy lodóweczki...). Klimatyzacji nie ma też w hotelowej stołówce - posiłki spożywa się ocierając pot z czoła. 3. Hotel opisywany jest jako 3 gwiazdkowy, więc jakichś niesamowitych oczekiwań nie miałem. Natomiast na miejscu żadnymi gwiazdkami już się nie chwali. Standard, jeśli chodzi o wyposażenie, jest zdecydowanie poniżej oczekiwań. Budynek stary - tylko odmalowany (na korytarzach odpadają płytki, na fugach w łazienkach grzyb), łazienki nieremontowane, meble w pokojach chyba z jakiejś łapanki, łózka krótkie, w telewizorze dwa (dosłownie) zaśnieżone kanały. 4. Obsługa ogranicza się do pościelenia łózka i wyrzucenia śmieci. Z wymianą ręczników i pościeli bywa problem - \"bo brakło\". Podłoga w pokoju chyba nie została umyta ani raz przez cały nasz pobyt. Łazienka nie myta w ogóle. 5. Jedzenie to absolutna porażka! Z małymi różnicami codziennie to samo, przyrządzane z najtańszych składników (np. mielonka, jajecznica z proszku, jak mięso, to nadziewane jakimś farszem, który budził podejrzenia, że został zrobiony z tego co zostało z wczoraj). Można to jeść żeby przeżyć, natomiast trudno znaleźć cokolwiek co sprawiałoby przyjemność. 6. W basenie woda tak mętna, że pod wodą w masce do nurkowania trudno dostrzec własną rękę - ilość dodanych odkażających środków chemicznych potężna. 7. Z pozytywów - pokój był duży. Na trzy osoby dostaliśmy pokój z czterema łóżkami.
Zalety- jest na Malcie
Wady- słabe jedzenie - beznadziejna klimatyzacja - marny standard - taka sobie czystość - niechlujna obsługa

7.4
Dawid Klient Wakacje.pl
Pobyt - Czerwiec 2019Para
Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że nie będę porównywał tego hotelu do tych 5-cio gwiazdkowych, w których byłem. Jeżeli ktoś wybiera opcję ekonomiczną, to w tych kategoriach powinien oceniać hotel. Przed wylotem przeczytałem opinię na temat tego hotelu i byłem przygotowany na najgorsze... Na miejscu byłem miło zaskoczony, bo hotel okazał się całkiem okej. Miła obsługa, hotel czysty, pokoje sprzątane codziennie. Posiłki były smaczne, szeroki wybór, więc każdy był w stanie wybrać coś dla siebie. Poniżej Pan pisze, że śniadania były monotonne- codziennie były wędliny, sery, warzywa, jajecznica, jajka na twardo, sałatki, bekon, kiełbaski, fasola, kilka rodzajów pieczywa plus opcja śniadania na słodko, czyli rogalki, dżemy, płatki. Nie bardzo wiem, co jeszcze mogłoby się znaleźć na śniadaniu? W opcji HB do obiadokolacji dodatkowo woda była bezpłatna, za co duży plus. Klimatyzacja była w każdym pokoju, niestety była bardzo głośna i schładzała tylko do 27 stopni. Duży minus za hałasy nad hotelowym basenem, które trwały czasami do 4 w nocy. Hotel przyjmuje ,,hiszpańskie kolonie dużych dzieci?? dla których wieczór to początek dnia. Widziałem, ze próbują z tym walczyć, bo codziennie przebywał tam ochroniarz- niestety tylko do 22. Muszę przyznać, że po kilku dniach stało się to bardzo uciążliwe, nie dało się po prostu spać. Hotel nie pobiera zadatku za pokój, tak jak było napisane. Doba hotelowa zaczyna się od 14. Z czystym sumieniem mogę polecić ten hotel, tanio i dobrze.
ZaletyDobra lokalizacja, miła obsługa, czyste pokoje, warunki adekwatne do ceny
WadyNocny hałas

5.0
Janusz
Pobyt - Czerwiec 2019Para
Hotel San Anton... poniżej krytyki! Na początku zepsute drzwi balkonowe i spłuczka, prosta naprawa przewyższała umiejętności obsługi i pomimo interwencji Pani Rezydentki, nie naprawiono tych rzeczy do końca, (spłuczkę naprawiłem sam)! Nie egzekwowanie przestrzegania ciszy nocnej, hałasy do drugiej / trzeciej w nocy! Hotelowy basen brudny z pływającymi w dużej ilości włosami i nie wiem czym jeszcze! Śniadania przez dziewięć dni jednakowe, kolacje to samo, pod koniec pobytu lepsze. Nie umywa się ten hotel do Santa Maria, w której byłem kilka razy!
ZaletyLokalizacja i cena
WadyHotel źle zarządzany

7.9
Edyta Klient Wakacje.pl
Pobyt - Czerwiec 2019Rodzina z dziećmi
Hotel czysty i schludny. Codziennnie zmieniana pościel. Bardzo miła obsługa. Blisko do morza a sklep (z rozsądnymi cenami) kilka kroków od hotelu. Jest to doskonała baza wypadowa - przystanek blisko i świetna komunikacja z resztą wyspy. Polecam
ZaletySuper położenie: blisko morze, promenada, komunikacja a do sklepu kilka kroków. Przemiła obsługa
WadyCzasami głośno