4 048 zł
The Topaz
7.6
45 opinii
4.0
2481 opinii
7.6
45 opinii
4.0
2481 opinii
Opis oferty
Opis oferty
Drodzy Klienci, już od wielu lat Yobboo Travel oferuje Wam wysokiej jakości wyjazdy poprzez współpracę ze sprawdzonymi i zaufanymi partnerami na całym świecie.
Do każdej oferty dołączamy wyjątkowy na rynku pakiet korzyści Yobboo Travel
- możliwość otrzymania kart pokładowych RÓWNIEŻ na lot powrotny przed rozpoczęciem podróży
- gwarancja niezmienności ceny GRATIS na wszystkie oferty
- wsparcie centrum alarmowego 24/7
Położenie
Hotel zlokalizowany jest ok. 20 km od lotniska na Malcie. Położony jest w nadmorskim kurorcie Bugibba w odeległości ok. 800 metrów od nadmorskiej promenady i jej skalistej plaży. Usytuowany jest w spokojnej części zatoki St. Paul’s Bay, a od centrum Bugibba dzieli go 700 metrów. W pobliżu znajduje się też park ptaków, oceanarium oraz kompleks kinowy.
Hotel
Hotel zapewnia całodobową recepcję oraz przechowalnię bagażu. Obiekt oferuje dostęp do internetu w holu, dostęp do internetu w innych częściach hotelu (dodatkowo płatny), bar i leżaki przy basenie oraz automaty z ciepłymi i zimnymi napojami. Na terenie hotelu znajduje się basen zewnętrzny i wewnętrzny, zaplecze konferencyjne, 2 restauracje, pub, fryzjer, gabinet masażu, a także sklep z pamiątkami. Wielbiciele książek mogą oddać się swojej pasji w części wypoczynkowej z biblioteczką.
Pokoje
W hotelu znajduje się 326 w pełni wyposażonych pokoi. W pokoju można zakwaterować 2 osoby dorosłe, 2 osoby dorosłe i jedno dziecko lub 3 osoby dorosłe, 2 osoby dorosłe i 2 dzieci lub 4 osoby dorosłe (istnieje możliwość sprawdzenia innych opcji zakwaterowania na zapytanie). Na wyposażenie składa się klimatyzacja, ogrzewanie, telewizor, telefon i dostęp do internetu (dodatkowo płatny). W pokoju znajdują się sejf, lodówka, akcesoria do kawy i herbaty, żelazko i deska do prasowania (na zapytanie) oraz balkon (w prawie w każdym pokoju). Każdy pokój posiada w pełni wyposażoną łazienkę z suszarką do włosów.
Wyżywienie
Bez wyżywienia, śniadanie, śniadanie + obiadokolacja.
Cena zawiera
• Przelot,
- Transfer lotnisko - hotel - lotnisko (tzw. shuttle bus - transfer łączony),
- Zakwaterowanie według wybranej opcji,
- Wyżywienie według wybranej opcji,
- Wsparcie centrum alarmowego,
- Ubezpieczenie KL i NNW,
- Turystyczny Fundusz Gwarancyjny,
- Bagaż zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
•
Informacje dodatkowe
Możliwość dokupienia dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych, sportów wysokiego ryzyka, itp.). W przypadku ubezpieczenia od kosztów rezygnacji konieczny kontakt z Organizatorem w ciągu 3 dni od założenia rezerwacji gdy jest więcej niż 30 dni do wylotu lub w dniu rezerwacji gdy do wylotu zostało mniej niż 30 dni. Oferta może nie zawierać lokalnych podatków płatnych na miejscu oraz zwrotnego depozytu hotelowego płatnego na miejscu.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Twin
2 dorosłych
Twin
2 dorosłych
Twin
2 dorosłych
Twin
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking Strachowice, Graniczna 189, 54-530 Wrocław
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
4 048 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 50
Para
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
5.6
Hotel Topaz nie spełnia kryteriów standardu europejskiego dla hotelu trzygwiazdkowego. Nie wiem czy ktokolwiek weryfikował kategoryzację hotelu. Na stronie hotelu aż się prosi informacja o roku oddania go do użytku, ewentualnie roku w którym przeszedł remont. Zdjęcia hotelu na stronie są nieadekwatne do stanu faktycznego, za wyjątkiem recepcji, holu, łazienki w holu i basenu, które są przyjemne i widać, że były remontowane.
Jesteśmy bardzo niezadowoleni ze standardu hotelu i będziemy składać reklamację. Wykupiliśmy wycieczkę od 29 marca do 5 kwietnia przez biuro turystyczne. Zaproponowany nam 30 marca 2024 o godzinie około 1:30 w nocy po przyjeździe pokój Nr 4403 nie powinien mieć żadnej gwiazdki. Był śmierdzący, ponury, ciemny, z zaniedbaną, śmierdzącą stęchlizną łazienką, prysznicem z kabiną jak dla dziecka, niedomykającymi się drzwiami w połowie blokowanymi przez umywalkę. Dźwięk odsuwanej szafy słychać było chyba na korytarzu. Nie wspomnę o braku, choćby butelki wody, herbaty czy kawy, co w hotelach 3* jest standardem.
Wróciliśmy z walizkami do recepcji i powiedzieliśmy, że w tym pokoju nie da się mieszkać i prosiliśmy o zmianę pokoju. Panowie w recepcji miotali się i powiedzieli, że nastąpiła jakaś pomyłka, bo spodziewali się naszego przyjazdu następnego dnia i teraz nie mają innego pokoju. Postanowiliśmy zostać do rana na fotelach w holu przy recepcji. Po dłuższym namyśle panowie prosili nas o powrót do pokoju 4403 i zgłoszenie się po 9 rano w tej sprawie do pracowników biura. Byliśmy bardzo zmęczeni po podróży i wróciliśmy z walizkami do pokoju 4403, który wywoływał u nas obrzydzenie. Po śniadaniu przekazałam pani recepcji, że jesteśmy zdegustowani i zawiedzeni, a ten hotel nie powinien mieć jakiejkolwiek gwiazdki, bo czuliśmy się tu jak w przytułku dla bezdomnych. Dużo podróżujemy, ale w takim hotelu 3* jeszcze nam się nie zdarzyło.
Szanująca się firma powinna na wstępie ostrzegać przed tą porażką. Pani z recepcji przepraszała i dała nam klucze do pokoju 3351, abyśmy zobaczyli, czy nam będzie odpowiadał. Był to pokój z dużym łożem, dwoma pojedynczymi oraz z wanną. Zgodziliśmy się tu zostać, chociaż byliśmy we dwoje, ale był większy i nie był śmierdzący.
W kategorii trzygwiazdkowej pokoje powinny być zadbane i wyciszone. Trzask zatrzaskujących się drzwi nie pozwala odpocząć. Hotel przyjmujący taka dużą ilość grup młodzieży powinien dysponować salami konferencyjnymi dla organizacji spotkań i szkoleń. Jedynie oddzielna stołówka była przeznaczona dla uczniów i studentów podczas posiłków, ale i tak wszystkie grupy przechodziły przez główną salę jadalną.
Hotel chyba jest nastawiony na grupy uczniów i młodzieży, bo wieczorem zaczęło się bieganie po korytarzach, głośne krzyki, zabawa na całego, poszukiwania kolegów, pukanie do drzwi. Później hałas się nasilił i okazało się, że trenerzy czy opiekunowie grupy młodzieży zrobili spotkanie na korytarzu obok naszego pokoju. Wieczorem rozpoczęły się krzyki w pokojach i na balkonach. O godzinie 22:40 nie wytrzymałam i skontaktowałam się z recepcją, prosząc o interwencję. Obiecano zgłosić to ochronie hotelu. Około 23 była już cisza, ale po północy młodzież zaczęła chyba wracać do swoich pokoi i znowu był hałas trzaskających drzwi, głośne rozmowy, śmiech, odgłos przesuwanych mebli czy krzeseł. To się powtarzało codziennie z różnym stopniem nasilenia. Kumulacja nastąpiła ostatniej nocy, bo wrócili po północy i rozpoczęli pakowanie bagaży, przesuwanie krzeseł i łóżek.
Podsumowując: z 7 nocy, które miały być spędzone przyjemnie na Malcie, cztery były nie do zniesienia.
Dodam, że śniadania w hotelu są na dobrym poziomie, ale dość mało zróżnicowane, sok miał czasem smak rozwodniony, ale po zgłoszeniu uwagi, uzupełniano odpowiednio. Sałatę chyba przygotowuje się wieczorem, bo nigdy nie wyglądała na świeżą.
Obsługa hotelu jest natomiast zasługująca na ciepłe słowa, bo bardzo się starają, podają, sprzątają, są życzliwi. Szkoda, że muszą się tłumaczyć z wielu niedogodności, bo to nie ich wina. Nie lubię pisać negatywnych opinii o miejscach, gdzie spędzałam czas, ale byłoby to nieuczciwe z mojej strony, abym napisała nieprawdę. Apeluję do właścicieli hotelu Topaz o refleksję, a do organizatorów pobytu o rzetelną informację o tym hotelu, aby klienci chcieli ponownie korzystać z Państwa ofert.
Z moich informacji wynika, że Malta należy do Hotelstars Unioin i powinno się kategoryzować hotele zgodnie z zasadami tej organizacji. Jeżeli tak nie jest, proszę wyraźnie o tym wspominać.
Zalety
• Bliskość przystanków autobusowych, miła obsługa, gniazdka przy łóżkach do ładowania telefonów, dobrze zaopatrzony sklep w pobliżu, śniadania na średnim poziomie, ale można najeść się do woli - wystarcza do obiadu. Najładniejsze miejsce w hotelu, to recepcja i hol oraz toaleta przy przechowalni bagażu, który nadaje, niestety, fałszywy obraz o tym hotelu. W pokojach już jest inna kategoria.
Wady
• Nie odpowiada kategorii 3*! Bardzo słaby stan techniczny pokoi, łazienek i wyposażenia, pokoje bardzo akustyczne, ciągle słychać trzaskanie drzwiami, głośne rozmowy, szuranie po posadzce z płytek, głośno odsuwające się szafy. Zabawy i krzyki na balkonie i w pokojach wielu grup młodzieży zakwaterowanych w hotelu do późnych godzin nocnych.
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Przed podróżą
Na Malcie dla Polaków wizy nie są wymagane.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej