Dobry23 opinie
6,2
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

San Anton (Ex. Blue Sea)

Last minute
Kod oferty: WAK608071
28T, 42S, 4VR, STU_ST, TWN_BL, TWN_ST, 4MD, DUS_ST, SGL_ST, TPL_BL, QUA_ST
Z Wakacje.pl podróżuj bezpiecznie!
W sekcji „Przed podróżą” przeczytaj ważne informacje o bezpieczeństwie podróżowania i wymaganiach związanych z koronawirusem.
Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
 Zobacz szczegóły 
Trwa weryfikacja ceny

Informacje o podróży

Wylot

06:4523.04.2021 Piątek
KRKKraków
09:2023.04.2021 Piątek
MLAMalta

Powrót

09:4530.04.2021 Piątek
MLAMalta
12:2030.04.2021 Piątek
KRKKraków

Szczegóły oferty

Kod oferty: WAK608071Region: wyspa MaltaOrganizator: Exim Tours

3

Malta/Wyspa Malta

Kategoryzacja hotelu

• kat. EximTours 3

• kat. lokalna 3

Położenie

• Bugibba

• w pobliżu przystanek autobusowy, kino, informacja turystyczna oraz liczne sklepy, bary i restauracje

• ok. 1,1km od Bugibba Beach

• ok. 3km od Narodowego Akwarium Malty

• ok. 6km od Waterpark

• ok. 12km od Valletty

• ok. 15km od pola golfowego

• ok. 20km od lotniska

Plaża

• Bugibba Beach

• publiczna, piaszczysta

Pokoje

Standard

• skromnie urządzone

- Tv-sat

• sejf (płatny), telefon

• internet wi-fi (bezpłatny)

• łazienka (wanna/prysznic, WC, suszarka do włosów)

• balkon/taras

• czajnik elektryczny (płatny ok. 3 EUR/dzień)

• mini bar/lodówka (płatny ok. 3 EUR/dzień)

• pokoje studio wyposażone w nieduży aneks kuchenny

• pokoje typu Apartament składają się z pokoju dziennego oraz sypialni, dodatkowo aneks kuchenny

Sport, relaks, rozrywka

Bezpłatne

• basen

• taras słoneczny

• leżaki i parasole przy basenie

Płatne

• bilard

Dla dzieci

• brodzik

Wyżywienie

Self Catering (SC) - bez wyżywienia

Bed&Breakfast (BB) - śniadanie

Half Board (HB) - śniadanie, kolacja. Napoje do kolacji płatne.

Full Board (FB) - śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.

All Inclusive (AI) - śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu, pomiędzy posiłkami/popołudniu/w ciągu dnia przekąski, kawa, herbata, ciasto, lody/lody dla dzieci. Lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe dostępne w godzinach wyznaczonych przez hotel.

Restauracje i bary

• restauracja główna

• bar

Dodatkowe informacje

• 7 pięter, 2 windy

• 262 pokoje

• lobby z recepcją

• internet wi fi w lobby (bezpłatny)

• częściowo wyremontowany w 2010

• w hotelu wymagany jest depozyt w wysokości 50EURO os/pobyt (karta lub gotówka, przy płatności kartą zwrot depozytu może trwać nawet do 30 dni)

Errata

Errata 07.10.2019 r.

Hotel oferuje możliwość wypożyczenia:

• czajnika elektrycznego (3 EUR/dzień)

• mini baru/lodówki (3 EUR/dzień).

Uwaga

W związku ze zmianą przepisów dotyczących przekraczania granicy oraz przepisów sanitarnych w poszczególnych krajach, sprawdź warunki w zakładce Bezpieczne Wakacje w kraju, do którego się udajesz na https://eximtours.pl/nasze-kierunki

Informujemy, że dostępność infrastruktury hotelowej i zakres świadczeń może ulec zmianie. Zmiany dotyczą głównie lobby, restauracji, barów, basenów, spa, placy zabaw i klubów dla dzieci. Przepisy wydawane są przez lokalne władze i Organizator nie ma na nie wpływu. Więcej o możliwych utrudnieniach na https://eximtours.pl/lp/bezpieczne_wakacje

W przypadku wyjazdu do krajow, w których obowiązkowe są testy na COVID19, EximTours przygotował specjalne zniżki na wykonanie testów. Więcej informacji znajdą Państwo na https://eximtours.pl/lp/bezpieczne_wakacje

Bagaż

Gdańsk, Kraków, Poznań, Wrocław (RyanAir);

Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25)

Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x20)

• Usługa EXBAG - 100zł/osobę,

Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;

• 20 kg - 220 PLN (do 31.05 i od 01.10 - 31.10)/370 PLN (od 01.06 - 30.09)

Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa

Katowice (WizzAir);

Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20);

Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x23)

• Usługa EXBAG - 135zł/osobę

Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;

• 20 kg - 360 PLN ( wyloty do 05.05 i od 01.06 - 30.09)/ 240 PLN ( wyloty od 06.05 - 31.05 i od 01.10 - 31.10)

• 32 kg - 490 PLN ( wyloty do 05.05 i od 01.06 - 30.09)/ 330 PLN ( wyloty od 06.05 - 31.05 i od 01.10 - 31.10)

Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa

Warszawa (WizzAir);

Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20);

Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x23)

• Usługa EXBAG - 190zł/osobę

Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;

• 20 kg - 475 PLN ( wyloty do 05.05 i od 01.06 - 30.09)/ 360 PLN ( wyloty od 06.05 - 31.05)

• 32 kg - 660 PLN ( wyloty do 05.05 i od 01.06 - 30.09)/ 490 PLN ( wyloty od 06.05 - 31.05)

Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa

Berlin Brandenburg (Ryanair);

Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25)

Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż o wadze 10 kg (55x40x20)

• Usługa EXBAG - 100zł/osobę

Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;

• 20 kg - 245 PLN

Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Mapa

Pogoda

Temperatura w dzień
19°C
Temperatura w nocy
12°C
Temperatura wody
17°C
Liczba godzin słonecznych
9

Przed podróżą

Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że od 13.11.2020 r. podróżni wylatujący z Polski zobowiązani są do okazania negatywnego wyniku testu molekularnego (PCR) dla COVID-19, wykonanego najpóźniej 72 godziny przed wylotem. Pasażerowie muszą również wypełnić formularz PLF oraz deklarację zdrowia przed wylotem: zobacz więcej.
Z restrykcji wjazdowych nie są zwolnieni ozdrowieńcy, ani osoby zaszczepione.

UWAGA:

W związku z nowelizacją z dnia 22 lutego 2021 r. do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ograniczeń na czas pandemii, osoby posiadające zaświadczenie o otrzymaniu dwóch dawek szczepienia przeciwko COVID-19, szczepionką dopuszczoną do obrotu w Unii Europejskiej są zwolnione z obowiązkowej kwarantanny po powrocie do Polski z zagranicy. Ponadto z obowiązku kwarantanny, po powrocie do kraju zwolnione są również osoby, które odbyły już izolację domową lub były hospitalizowane w związku z zakażeniem wirusem SARS-CoV-2, nie dawniej niż 6 miesięcy przed datą przekroczenia polskiej granicy.
Na Maltę Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
Na Malcie dla Polaków wizy nie są wymagane.
Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.

Opinie

Opinie dodane przez

6.1
Jan
Pobyt - Październik 2019Para
Położenie hotelu jest bardzo dobrym miejscem wypadowym - umożliwia poruszanie się komunikacja miejska po całej wyspie. Niedaleko do centrum Bugibby . Hotel przejmuje wycieczki szkolne , młodzież robi straszliwy hałas nawet w nocy - krzyki , pukanie , nawet kopanie w drzwi. Obsługa w hotelu nie jest w stanie wyegzekwować ciszy nocnej, nawet po skargach pozostałych gości. Jedzenie cóż można napisać o jedzeniu . . . Posiłki są praktycznie te same codziennie o przeciętnej jakości oraz smaku.
ZaletyPołożenie hotelu . Miła obsługa.
WadyHotel przyjmuje wycieczki szkolne. Monotonne posiłki.

3.0
Jerzy Klient Wakacje.pl
Pobyt - Sierpień 2019Rodzina z dziećmi
Po kolei: 1. Wydawanie pokoi od godziny 14-tej, więc jeśli przylot jest rano (jak w naszym przypadku) - pół dnia siedzenia na walizkach (obsługa z uśmiechem informuje, że \"it\'s not problem, you can use the pool\". Nikt o tym wcześniej nie informuje, ale to chyba uwaga do biura podróży. 2. Pokoje miały być klimatyzowane, natomiast hotel oferuje wyłącznie pokoje z przenośnymi klimatyzatorami. Takie stojące na podłodze, niewydajne i hałasujące urządzenia z rurą odprowadzającą ciepło przez dziurę w oknie. Buczenie przez całą noc... Wychłodzić pokoju podczas nieobecności się nie da, bo \"klima\" wyłącza się, gdy zabiera się klucz z uchwytu (zresztą wyłącza się wtedy całkowicie prąd w pokoju, co świetnie wpływa na efektywność pracy lodóweczki...). Klimatyzacji nie ma też w hotelowej stołówce - posiłki spożywa się ocierając pot z czoła. 3. Hotel opisywany jest jako 3 gwiazdkowy, więc jakichś niesamowitych oczekiwań nie miałem. Natomiast na miejscu żadnymi gwiazdkami już się nie chwali. Standard, jeśli chodzi o wyposażenie, jest zdecydowanie poniżej oczekiwań. Budynek stary - tylko odmalowany (na korytarzach odpadają płytki, na fugach w łazienkach grzyb), łazienki nieremontowane, meble w pokojach chyba z jakiejś łapanki, łózka krótkie, w telewizorze dwa (dosłownie) zaśnieżone kanały. 4. Obsługa ogranicza się do pościelenia łózka i wyrzucenia śmieci. Z wymianą ręczników i pościeli bywa problem - \"bo brakło\". Podłoga w pokoju chyba nie została umyta ani raz przez cały nasz pobyt. Łazienka nie myta w ogóle. 5. Jedzenie to absolutna porażka! Z małymi różnicami codziennie to samo, przyrządzane z najtańszych składników (np. mielonka, jajecznica z proszku, jak mięso, to nadziewane jakimś farszem, który budził podejrzenia, że został zrobiony z tego co zostało z wczoraj). Można to jeść żeby przeżyć, natomiast trudno znaleźć cokolwiek co sprawiałoby przyjemność. 6. W basenie woda tak mętna, że pod wodą w masce do nurkowania trudno dostrzec własną rękę - ilość dodanych odkażających środków chemicznych potężna. 7. Z pozytywów - pokój był duży. Na trzy osoby dostaliśmy pokój z czterema łóżkami.
Zalety- jest na Malcie
Wady- słabe jedzenie - beznadziejna klimatyzacja - marny standard - taka sobie czystość - niechlujna obsługa

7.4
Dawid Klient Wakacje.pl
Pobyt - Czerwiec 2019Para
Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że nie będę porównywał tego hotelu do tych 5-cio gwiazdkowych, w których byłem. Jeżeli ktoś wybiera opcję ekonomiczną, to w tych kategoriach powinien oceniać hotel. Przed wylotem przeczytałem opinię na temat tego hotelu i byłem przygotowany na najgorsze... Na miejscu byłem miło zaskoczony, bo hotel okazał się całkiem okej. Miła obsługa, hotel czysty, pokoje sprzątane codziennie. Posiłki były smaczne, szeroki wybór, więc każdy był w stanie wybrać coś dla siebie. Poniżej Pan pisze, że śniadania były monotonne- codziennie były wędliny, sery, warzywa, jajecznica, jajka na twardo, sałatki, bekon, kiełbaski, fasola, kilka rodzajów pieczywa plus opcja śniadania na słodko, czyli rogalki, dżemy, płatki. Nie bardzo wiem, co jeszcze mogłoby się znaleźć na śniadaniu? W opcji HB do obiadokolacji dodatkowo woda była bezpłatna, za co duży plus. Klimatyzacja była w każdym pokoju, niestety była bardzo głośna i schładzała tylko do 27 stopni. Duży minus za hałasy nad hotelowym basenem, które trwały czasami do 4 w nocy. Hotel przyjmuje ,,hiszpańskie kolonie dużych dzieci?? dla których wieczór to początek dnia. Widziałem, ze próbują z tym walczyć, bo codziennie przebywał tam ochroniarz- niestety tylko do 22. Muszę przyznać, że po kilku dniach stało się to bardzo uciążliwe, nie dało się po prostu spać. Hotel nie pobiera zadatku za pokój, tak jak było napisane. Doba hotelowa zaczyna się od 14. Z czystym sumieniem mogę polecić ten hotel, tanio i dobrze.
ZaletyDobra lokalizacja, miła obsługa, czyste pokoje, warunki adekwatne do ceny
WadyNocny hałas

5.0
Janusz
Pobyt - Czerwiec 2019Para
Hotel San Anton... poniżej krytyki! Na początku zepsute drzwi balkonowe i spłuczka, prosta naprawa przewyższała umiejętności obsługi i pomimo interwencji Pani Rezydentki, nie naprawiono tych rzeczy do końca, (spłuczkę naprawiłem sam)! Nie egzekwowanie przestrzegania ciszy nocnej, hałasy do drugiej / trzeciej w nocy! Hotelowy basen brudny z pływającymi w dużej ilości włosami i nie wiem czym jeszcze! Śniadania przez dziewięć dni jednakowe, kolacje to samo, pod koniec pobytu lepsze. Nie umywa się ten hotel do Santa Maria, w której byłem kilka razy!
ZaletyLokalizacja i cena
WadyHotel źle zarządzany

7.9
Edyta Klient Wakacje.pl
Pobyt - Czerwiec 2019Rodzina z dziećmi
Hotel czysty i schludny. Codziennnie zmieniana pościel. Bardzo miła obsługa. Blisko do morza a sklep (z rozsądnymi cenami) kilka kroków od hotelu. Jest to doskonała baza wypadowa - przystanek blisko i świetna komunikacja z resztą wyspy. Polecam
ZaletySuper położenie: blisko morze, promenada, komunikacja a do sklepu kilka kroków. Przemiła obsługa
WadyCzasami głośno