Średnia ocena24 opinie
4,8
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny
Wakacje.plWczasyMaltawyspa MaltaBugibbaSanta Maria (Ex. Blue Sea)

Santa Maria (Ex. Blue Sea)

Last minute
Kod oferty: WAK599949
basen
obiekt, basen
basen, sport i rekreacja
teren hotelu
restauracja
basenobiekt, basenbasen, sport i rekreacjateren hotelurestauracjapokój

Nasi klienci docenili

  • Atrakcyjne położenie: w nadmorskim kurorcie Bugibba, ok. 800 m od nadmorskiej promenady ze sklepami, barami i restauracjami.
  • Łatwy dostęp do okolicznych atrakcji: ok. 200 m do przystanku autobusowego z którego można dostać się do Valletty.
  • Basen zewnętrzny z wydzieloną częścią dla najmłodszych.
  • Dostępne pokoje

    Pokój dwuosobowy

    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę

    Dodatkowe opcje

    Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

    185
    za wycieczkę
    promesa

    Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

    promesa
    0
    za wycieczkę
    wpPilot
    Teraz przy zakupie wycieczki dostęp do WP Pilot gratis!
    Zgarnij kod 14 dniowego dostępu do WP Pilot - telewizji online i oglądaj 35 kanałów TV gdziekolwiek jesteś
     Sprawdź teraz 
    Trwa weryfikacja ceny

    Informacje o podróży

    Wylot

    06:2507.10.2020 Środa
    GDNGdańsk
    09:3507.10.2020 Środa
    MLAMalta

    Powrót

    10:0014.10.2020 Środa
    MLAMalta
    13:0514.10.2020 Środa
    GDNGdańsk

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK599949Region: wyspa MaltaOrganizator: Best Reisen

    Naszym zdaniem

    Przyjemny hotel z podstawowym wyposażeniem. Dobra lokalizacja, wszystkie pokoje z balkonami, rozsądne ceny. Idealne miejsce dla oszczędnych!

    Położenie

    W turystycznej stolicy Malty: Bugibba, ok. 800m od słynnej promenady i publicznej, skalistej plaży, 15km od Valetty, ok. 12km od lotniska. W pobliżu (ok. 200m) znajduje się przystanek autobusowy.

    Wyposażenie

    Klimatyzowane pomieszczenia ogólnodostępne, windy, całodobowa recepcja, restauracja Chapels, Steeples Bar /TV lounge, letni bar przekąskowy przy basenie, biblioteczka, bezpłatne łącza internetowe, sklepik z pamiątkami.

    Pokoje

    Standardowe - o powierzchni około 22m kw., mają łazienkę (wanna z podręcznym prysznicem, suszarka), telefon, wentylator sufitowy, sejf, telewizor z kanałami TV sat i radiem, Wi-Fi, balkon z widokiem na ląd. Małe lodówki i serwis do przygotowywania kawy i herbaty można zamówić na miejscu (opłata).

    Wyżywienie

    SC - samodzielne wyżywienie

    BB - śniadania w formie bufetów

    HB - śniadania (bufet) i kolacje (bufet 3-daniowy), napoje do kolacji płatne.

    Sport i rozrywka

    Basen z tarasem słonecznym, pokój gier. W mieście wiele mozliwości uprawiania sportów, salony spa, rozrywka.

    Dla dzieci

    .

    Uwagi

    Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

    W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

    Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

    Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.

    Cena zawiera

    Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną obsługę, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

    Cena nie zawiera

    Wycieczek fakultatywnych, napiwków, bagażu rejestrowanego (info w kolejnym punkcie), wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, obowiązkowego podatku turystycznego (0,50 EUR za dzień/osobę pełnoletnią; płatne bezpośrednio w hotelu).

    Informacje o lotach liniami wizzair / ryanair / air malta

    Lecąc z WIZZ, każdy pasażer może wziąć ze sobą:

    Jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie).

    Bagaż główny za dopłatą

    • 20 kg w cenie 400 PLN/sztuka z wylotem z Katowic, 450 PLN/sztuka z wylotem z Warszawy

    • 32 kg w cenie 600 PLN/sztuka z wylotem z Katowic, 650 PLN/sztuka z wylotem z Warszawy

    WIZZ Priority

    Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Koszt usługi Wizz Priority to 240 PLN/os. za lot w dwie strony.

    Wybór miejsca (za opłatą)

    Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.

    [//

    Ryanair]Do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 40cm x 20cm x 25cm), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym hotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:

    • pierwszeństwo wejścia na pokład - Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu (nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm); cena 150 PLN/os.

    • bagaż rejestrowany 20kg; cena 300 PLN/sztuka

    Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.

    Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.

    [//

    Air Malta]Z uwagi na różne taryfy przelotu dostępne w liniach lotniczych Air Malta dopiero po założeniu wstępnej rezerwacji przelotu (na poprawne dane uczestników wyjazdu) jesteśmy w stanie zweryfikować czy bagaż rejestrowany zawarty jest w cenie danej taryfy czy też nie. W przypadku gdy bagażu nie będzie w cenie taryfy można go dokupić za dodatkową opłatą (kalkulacja indywidualna w zależności od terminu). Limit wagowy takiego bagażu to 23 kg.

    Aktualizacje covid-19

    Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Mapa

    Pogoda

    Październik

    Zobacz cały rok
    Temperatura w dzień
    24°C
    Temperatura w nocy
    17°C
    Temperatura wody
    24°C
    Liczba godzin słonecznych
    8

    Opinie

    Opinie dodane przez

    4.2
    Marta
    Pobyt - Sierpień 2019Rodzina z dziećmi
    Nie wroce tam nigdy, brud, karaluchy i obrzydliwe jedzenie
    ZaletyJezeli chodzi o lokalizacje na tle calej malty jest super, ale o bliskosc centrum to nie jest problemem kilometr ale dla starszej osoby moglby byc. Panie z obslugi byly bardzo przyjemne i zawsze staraly sie pomoc. Codziennie bardzk mila sprzatajaca pani. To tyle z pozytow
    WadyHotel nie zalsuguje na 3 gwiazdki !!! Obrzydliwe jedzenie. Najtansze jedzenie z biedronki smakuje 100x lepiej. Kkimatyzacja codziennie sie psula i kazdego wieczoru musiala chodzic i prosic sie o pomoc, jednak mijalo pare godzin i problem wracal, gorąco w pokoju. Sam wiatrak nie dawal rady. Sniadania obrzydliwe, niby cos tam bylo ale wszystko wygladalo obrzydliwie i smakowalo okropnie. Ciagle czegos brakowalo jak nie sztućców to wodoy w expresie, sokow. Kawa okropna. Basen smierdzial chlorem na kilometr. Caly hotel od dawna nieremontowany, wszystko sie sypie. Fotele w holu brudne i obrzydliwe. O 2 w nocy falszywy alarm, bezcelowy bo COŚ SIE ZEPSUŁO, bez zadnego wyjasnienia. Woda w jacuzzi lodowata. Hotel jedynie jako baza do zwiedzania, najlepiej bez wylupionych posilkow. Na szczescie mialam tylko sniadania. Hotel niby tani, ale wolalabym doplacic i nie miec tych problemow. Moja mama w ostatni dzien wyjazdu zobaczyla KARALUCHA w wannie, obrzydliwy wielki czarny. Nie wroce tam ponownie, odradzam wszystkim, jedynie do spania ale i to nie jest luksusem, bo wszystko sie sypalo, kran latal w kazda strone

    9.3
    Danuta Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Październik 2019Singiel
    Pobyt był bardzo fajny. osobiście polecam ten hotel mimo złych opinii na forum.Posiłki w miarę urozmaicone jestem przekonana ,że nikt nie wyszedł głodny- każdy coś dla siebie znalazł.Urzekła mnie cierpliwość i uprzejmość personelu. Czystość na basenie - super. wygodne fotele i łóżka na zewnątrz. Transfery do / z hotelu punktualne. Rezydentka bardzo komunikatywna , miła i zawsze osiągalna. Przekazywała rzetelne informacje . Ogólnie- jestem bardzo zadowlona
    Zalety1.Uprzejmość personelu 2. czystość pokoi.3. Dobra lokalizacja.4Standart relatywny do ceny
    Wady1. Posługiwanie się tylko językiem angielskim-2. brak punktualności w meldowaniu się do pokoi

    4.4
    Ada
    Pobyt - Wrzesień 2019Para
    Uważam ze jeśli ktoś chce postawić na zwiedzanie malty to hotel może się nadać . Tylko do spania . Jedzenie lepiej jeść na mieście .
    ZaletyCzyste ręczniki , blisko do centrum , do autobusu , do sklepów , czysty ładny basen .
    WadyJeśli chodzi o wygląd hotelu to trzeba przygotować się na biedna wersje ! Jest stary, długo nie remontowany , na dole śmierdzi z wc na kilometr . Pokoje czyste ale bardzo stara. Klimatyzacja to żart . Lepiej używać wiatraka ! No i jedzenie . Jadąc tam i biorąc all trzeba być mało wybrednym a najlepiej wcale . Dziennie to samo . Można oszaleć . Boczek odgrzewany po 5 razy. Straszne

    4.9
    Jacek Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Sierpień 2019Rodzina z dziećmi
    Hotel w pełni zasługuje na jedną gwiazdkę.Na pokój czekaliśmy do rozpoczęcia doby hotelowej 3h a później jeszcze przeszło godzinę ponieważ pokój był posprzątany ale brakło pościeli.Stołówka późny Gierek z ceratą na stołach.Pomimo że hotel kameralny to znalezienie czystego stołu ze sztućcami graniczyło w cudem.Obsługa stołówki totalna porażka,jedzenie codziennie to samo,mniej więcej 1/100 tego co np w Turcji.Oczywiście do kolacji nie ma żadnych napoi,na szczęście można znaleźć sklep gdzie 2 l wody kosztuje 0,70 euro.Bar przy hotelu to \"okienko\" w którym nic nie ma,chcielismy kupić Martini-brak,Guinnesa-brak,w końcu brakło też soku pomarańczowego.Tak jak było powiedziane hotel jedynie jako baza wypadowa na zwiedzanie Malty.Żałowaliśmy że nie wzięliśmy opcji bez wyżywienia bo w koło mnóstwo barów,pubów,fast foodów gdzie można zjeść w cenie polskiej knajpy.
    ZaletyDobrze sprzątane pokoje,ręczniki codziennie wymieniane a raczej dodawane nowe bez zabierania starych,pokoje na 5-tym piętrze duże i z tarasem bardzo fajne,pozostałe małe i z malutkim balkonem.Nie brakuje leżaków przy basenie bo większość wybywa z hotelu na cały dzień
    WadyWszystko a najbardziej stołówka i bar przy basenie o ile można go nazwać barem

    2.3
    Marcin Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Maj 2019Rodzina z dziećmi
    Nasz 4 pobyt na Malcie i pierwszy od 25 lat... Nic się nie zmieniło. Malta tak samo piękna, Maltańczycy tak samo olewająco podchodzą do zabytków i turystów... A nawet gorzej! Tam gdzie kiedyś można było spokojnie dojechać, teraz ustawili zakazy, albo ogrodzili, albo wybudowali dookoła hotel!!! (Dolmeny w Bugbbie) Mypoguzea i zabytki czynne do 16.30, bilety wstępu do kupienia w kasie 5 km dalej, albo TYLKO przez neta, mimo braku zwiedzających! (Hypogeum). Miejsca, które odkryli i udostępnili do zwiedzania Anglicy, Francuzi lub inni są OK, ale pozostałe niszczeją... nic od siebie. W UE są tylko na papierze co widać, słychać i czuć!!! HOTEL...?! Styl naszych obiektów FWP z lat 70/80 zeszłego wieku. Brak remontów, próby załatania na szybko i zamalowywanie farbą, to sposób właściciela na zadowolenie klienta :-( Połamane półki w łazience, odpadające futryny, wanna... koszmar, zamalowane olejną ubytki w emalii, zabite gwoździami okienko wentylacyjne, spłuczka która nie spłukuje... W popękanych kafelkach, bród nie do usunięcia. W pokoju stara rozpadająca się szafa, biurko z wypadającymi szufladami, łóżka z wygodnymi, lecz brudnymi materacami, leżących na wystających płytach z pilśni, o które rani się nogi. Pościel, mimo iż codziennie zmieniana, jest trwale poplamiona i podarta. Koce... tragedia! Na suficie wiatrak z grubą warstwą kurzu na skrzydłach, brak lodówki, suszarki, czajnika, angielskie wtyczki, w kącie klima z rurą na balkon, po uruchomieniu której przez 5 minut nie widzieliśmy się nawzajem. TV satelita? To żart, normalna antena z takimi zakłóceniami, że nie dało się oglądać, pilota jak i klucz do sejfu dostaliśmy z kaucją zwrotną. Duży balkon z automatycznym światłem, które przebija grubą zasłonę w nocy. Z basenu, po obserwacji metody czyszczenia i dodawanie środków dezynfekujących nie korzystaliśmy. Stołówka... u nas sanepid by się zawalił! Brudno i nieprzyjemnie, smród... Brak małych łyżeczek!!! Automaty do kawy/herbaty ciągle zapychane. Posiłki ciągle te same, niesmaczne i niestarannie podane. Generalnie tak. U nas najbardziej przekupny inspektor BHP nie dopuściłby tego ... hotelu do użytkowania! Z każdej strony coś czycha, a nie daj boże pożaru... jedyne schody ewakuacyjne z 5-ciu pięter mają 80 cm szerokości!!!!!!! REASUMUJĄC: NIE POLECAM HOTELU! UWAŻAM, ŻE TAKIE PODEJŚCIE WŁAŚCICIELA DO TEMATU POWINNO BYĆ PIĘTNOWANE. MAM NADZIEJĘ, ŻE MOJA PRZYDŁUGA OPINIA WPŁYNIE NA PAŃSTWA DECYZJĘ WYBORU... UWAGA, WŁAŚCICIEL MA KILKA TAKICH PUNKTÓW!
    Zaletyjest tani lokalizacja pozwala na przyjęcie go jako bazy wypad dla lubiących zwiedzać bardzo pomocna i miła obsługa hotelowa (nie stołówkowa!!!) próba utrzymania porządku przez panie ze Słowenii bardzo mocne WIFI w pokojach i okolicy hotelu
    Wadywszystko pozostałe o czym pomyślicie, naprawdę...

    Przed podróżą

    Paszporty

    Na Maltę Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.

    Wizy

    Na Malcie dla Polaków wizy nie są wymagane.

    Szczepienia, służba zdrowia

    Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.

    Zgodnie z rozporządzeniem rządu RP z dnia 31.08.2020 r. informujemy, że loty rejsowe z Polski do Malty zostały wstrzymane od 1.09 do 15.09 br., istnieje możliwość wydłużenia zakazu lotów.

    Infolinia Wakacje.pl

    +48 58 325 29 00