Średnia ocena24 opinie
4,8
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny
Wakacje.plWczasyMaltawyspa MaltaBugibbaSanta Maria (Ex. Blue Sea)

Santa Maria (Ex. Blue Sea)

Last minute
Kod oferty: WAK612640
basen
obiekt, basen
basen, sport i rekreacja
teren hotelu
restauracja
basenobiekt, basenbasen, sport i rekreacjateren hotelurestauracjapokój, 1P480 2P480, 2P112, 3P112, 4MD, 28T, 1P480, 2P480
Z Wakacje.pl podróżuj bezpiecznie!
W sekcji „Przed podróżą” przeczytaj ważne informacje o bezpieczeństwie podróżowania i wymaganiach związanych z koronawirusem.
Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
 Zobacz szczegóły 

Nasi klienci docenili

  • Atrakcyjne położenie: w nadmorskim kurorcie Bugibba, ok. 800 m od nadmorskiej promenady ze sklepami, barami i restauracjami.
  • Łatwy dostęp do okolicznych atrakcji: ok. 200 m do przystanku autobusowego z którego można dostać się do Valletty.
  • Basen zewnętrzny z wydzieloną częścią dla najmłodszych.
  • Dodatkowe opcje

    Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

    185
    za wycieczkę
    promesa

    Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

    promesa
    0
    za wycieczkę
    Trwa weryfikacja ceny

    Najchętniej wybierana opcja. Szybko, bezpiecznie, gdziekolwiek jesteś!

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK612640Region: wyspa MaltaOrganizator: TOP Touristik

    Malta - covid19

    Szanowni Państwo,

    Od dnia 14 listopada polscy turyści muszą przed wyjazdem na Malta robić testy na obecność koronawirusa. Testy typu PCR muszą być wykonane w ciągu ostatnich 72 godzin przed przylotem na wyspę. Podróżni, którzy nie będą posiadać wyniku testu, mogą zostać poddani testowi (bezpłatnie) po przylocie na Maltę i skierowani na kwarantanne (proszę mieć na uwadze, że w tym przypadku klient działa na własne ryzyko, organizator nie ponosi odpowiedzialności, klienci zostaną skierowani do odpowiedniego budynku, w celu odbycia kwarantanny, rząd Maltański nie pokrywa kosztów za wyżywienie, klienci mogą zamawiać pożywienie pod specjalnym numerem). Linie lotnicze mogą żądać od klienta okazanie negatywnego testu (wszystkie regulacje zmieniają się dynamicznie, dlatego sugerujemy kontakt z liniami lotniczymi w tej sprawie). Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami odnośnie covid19 oraz sprawdzenie oficjalnych stron Polski i rządu Malty, na przykład:

    https://www.gov.pl/web/malta/informacja-dla-mieszkancow-i-podrozujacych-covid-19

    https://deputyprimeminister.gov.mt/en/Pages/health.aspx

    https://www.visitmalta.com/en/covid-19

    Prosimy podróżnych o śledzenie wszystkich restrykcji obowiązujących w danym Państwie na oficjalnych stronach rządowych. Update 21.10.2020, 22.10.2020, 23.11.2020

    Informacje o destynacji

    Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.

    Ważne informacje

    Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

    Cena zawiera

    Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

    Położenie - santa maria hotel malta

    Hotel Santa Maria znajduje się w miejscowości Bugibba w St. Pauls Bay, w odległości około 500m od nadbrzeżnej promenady . W okolicy są skaliste i piaszczyste plaże, Narodowe Oceanarium oraz liczne sklepy i lokale rozrywkowe. W około 150metrów znajduje się przystanek autobusowy, z liniami autobusowymi kursującymi do miejscowości Valletta, Sliema i północnej części Malty. Lotnisko oddalone jest o około 20km od hotelu.

    Adres - santa maria hotel malta

    Ramel Street, SPB 3033, Bugibba, Malta

    Tel: +356 2010 5533 ,

    Web: www.thesantamariahotelmalta.com

    Wyposażenie

    Hotel apartamentowy wzniesiony został w roku 1985. Goście zakwaterowani są w 250 pokojach. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Na większość pięter można dostać się za pomocą windy. Na miejscu znajduje się szatnia, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa, kawiarnia, bar i pub. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. Dzieci mogą bawić się do woli na placu zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: opieka medyczna i pralnia.

    Depozyt w recepcji

    W przypadku każdej rezerwacji hotel prosi o dane karty kredytowej podczas meldunku. W przypadku klientów, którzy nie posiadają kart kredytowych, hotel pobiera zwrotną kaucję w wysokości 50 EUR. Dane kart kredytowych zostaną zniszczone maksymalnie 1miesiąc po pobycie klientów.

    Pokoje

    Pokoje wyposażone są w centralne ogrzewanie, wentylator i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. W pokoju znajduje się internet, telefon i telewizor. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazienkach znajduje się ponadto suszarka do włosów. Hotel oferuje pokoje dla niepalących.

    Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne)

    Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Eco-Rooms) lub pokoje promocyjne (pokoje promocyjne) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem i lokalizacją. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

    Wyżywienie

    Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Na życzenie istnieje możliwość przygotowania dań dietetycznych. Polecamy również przekąski. Dostępne są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

    All inclusive

    Śniadanie, obiad i kolacja, z reguly w formie bufetu, oraz przekąski w ciągudnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe są dostępne w każdym otwartym barze w godzinach ok. 11:00 - ok. 23:00 (więcej informacjiw recepcji).

    Oferta sportowo-rozrywkowa

    Na terenie hotelu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Spragnionym relaksu i odprężenia polecamy leżaki i parasole na tarasie do opalania. Na miejscu znajduje się bar z przekąskami. Gościom spędzającym czas aktywnie proponujemy boccię, bilard, darta i saunę. Hotel apartamentowy oferuje gościom bogatą ofertę rozrywkową, w tym dyskotekę, miniklub i night-club.

    Karty kredytowe

    W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.

    Podatki – malta

    Szanowni Państwo informujemy, iż na terenie państwa Malta od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach oraz kwaterach turystycznych nowy podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu. Stawka podatku wynosi 0,50 Euro/osoba/noc – niezależnie od standardu zakwaterowania. Podatek płatny jest maksymalnie do wysokości 5 Euro za pobyt i dotyczy osób powyżej 18 roku życia. Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.

    Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi

    Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

    Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

    Check-in / check-out

    Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

    • zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu

    • kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

    Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

    Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

    W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

    Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

    Informacje odnośnie przelotów samolotem

    Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.

    W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( *). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.

    + Ryanair (FR), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.

    Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: 120 PLN/ osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).

    • Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.

    ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.

    Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: 130 - 170 PLN / osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.

    • Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 460 PLN.

    +++ Air Malta (KM): Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.

    • Cena bagażu może ulec zmianie jeżeli zostanie on dodany już po potwierdzeniu rezerwacji.

    Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Wszelkie informacje odnośnie limitów bagaży oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, znajdziecie Państwo w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż: www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf

    Uwaga - covid19

    Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, które mówią, że będą pewne ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Informacje zmieniają się z dnia na dzień. Z powodu koronawirusa w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu). Obywatele i rezydenci mogą podróżować do dowolnego zagranicznego miejsca docelowego, zgodnie ze środkami podjętymi przez kraje w odniesieniu do przyjazdów zagranicznych. Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów.

    Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19mogą zostać poddane kwarantannie, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji. Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii). Nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu: www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych

    Lista Klinik w Polsce wykonująca testy na Covid-19:

    Www.gov.pl/web/zdrowie/lista-laboratoriow-covid

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Pogoda

    Temperatura w dzień
    17°C
    Temperatura w nocy
    10°C
    Temperatura wody
    16°C
    Liczba godzin słonecznych
    7

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że od 13.11.2020 r. podróżni wylatujący z Polski zobowiązani są do okazania negatywnego wyniku testu molekularnego (PCR) dla COVID-19, wykonanego najpóźniej 72 godziny przed wylotem. Pasażerowie muszą również wypełnić formularz PLF oraz deklarację zdrowia przed wylotem: zobacz więcej.
    Z restrykcji wjazdowych nie są zwolnieni ozdrowieńcy, ani osoby zaszczepione.
    Na Maltę Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
    Na Malcie dla Polaków wizy nie są wymagane.
    Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.

    Opinie

    Opinie dodane przez

    4.2
    Marta
    Pobyt - Sierpień 2019Rodzina z dziećmi
    Nie wroce tam nigdy, brud, karaluchy i obrzydliwe jedzenie
    ZaletyJezeli chodzi o lokalizacje na tle calej malty jest super, ale o bliskosc centrum to nie jest problemem kilometr ale dla starszej osoby moglby byc. Panie z obslugi byly bardzo przyjemne i zawsze staraly sie pomoc. Codziennie bardzk mila sprzatajaca pani. To tyle z pozytow
    WadyHotel nie zalsuguje na 3 gwiazdki !!! Obrzydliwe jedzenie. Najtansze jedzenie z biedronki smakuje 100x lepiej. Kkimatyzacja codziennie sie psula i kazdego wieczoru musiala chodzic i prosic sie o pomoc, jednak mijalo pare godzin i problem wracal, gorąco w pokoju. Sam wiatrak nie dawal rady. Sniadania obrzydliwe, niby cos tam bylo ale wszystko wygladalo obrzydliwie i smakowalo okropnie. Ciagle czegos brakowalo jak nie sztućców to wodoy w expresie, sokow. Kawa okropna. Basen smierdzial chlorem na kilometr. Caly hotel od dawna nieremontowany, wszystko sie sypie. Fotele w holu brudne i obrzydliwe. O 2 w nocy falszywy alarm, bezcelowy bo COŚ SIE ZEPSUŁO, bez zadnego wyjasnienia. Woda w jacuzzi lodowata. Hotel jedynie jako baza do zwiedzania, najlepiej bez wylupionych posilkow. Na szczescie mialam tylko sniadania. Hotel niby tani, ale wolalabym doplacic i nie miec tych problemow. Moja mama w ostatni dzien wyjazdu zobaczyla KARALUCHA w wannie, obrzydliwy wielki czarny. Nie wroce tam ponownie, odradzam wszystkim, jedynie do spania ale i to nie jest luksusem, bo wszystko sie sypalo, kran latal w kazda strone

    9.3
    Danuta Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Październik 2019Singiel
    Pobyt był bardzo fajny. osobiście polecam ten hotel mimo złych opinii na forum.Posiłki w miarę urozmaicone jestem przekonana ,że nikt nie wyszedł głodny- każdy coś dla siebie znalazł.Urzekła mnie cierpliwość i uprzejmość personelu. Czystość na basenie - super. wygodne fotele i łóżka na zewnątrz. Transfery do / z hotelu punktualne. Rezydentka bardzo komunikatywna , miła i zawsze osiągalna. Przekazywała rzetelne informacje . Ogólnie- jestem bardzo zadowlona
    Zalety1.Uprzejmość personelu 2. czystość pokoi.3. Dobra lokalizacja.4Standart relatywny do ceny
    Wady1. Posługiwanie się tylko językiem angielskim-2. brak punktualności w meldowaniu się do pokoi

    4.4
    Ada
    Pobyt - Wrzesień 2019Para
    Uważam ze jeśli ktoś chce postawić na zwiedzanie malty to hotel może się nadać . Tylko do spania . Jedzenie lepiej jeść na mieście .
    ZaletyCzyste ręczniki , blisko do centrum , do autobusu , do sklepów , czysty ładny basen .
    WadyJeśli chodzi o wygląd hotelu to trzeba przygotować się na biedna wersje ! Jest stary, długo nie remontowany , na dole śmierdzi z wc na kilometr . Pokoje czyste ale bardzo stara. Klimatyzacja to żart . Lepiej używać wiatraka ! No i jedzenie . Jadąc tam i biorąc all trzeba być mało wybrednym a najlepiej wcale . Dziennie to samo . Można oszaleć . Boczek odgrzewany po 5 razy. Straszne

    4.9
    Jacek Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Sierpień 2019Rodzina z dziećmi
    Hotel w pełni zasługuje na jedną gwiazdkę.Na pokój czekaliśmy do rozpoczęcia doby hotelowej 3h a później jeszcze przeszło godzinę ponieważ pokój był posprzątany ale brakło pościeli.Stołówka późny Gierek z ceratą na stołach.Pomimo że hotel kameralny to znalezienie czystego stołu ze sztućcami graniczyło w cudem.Obsługa stołówki totalna porażka,jedzenie codziennie to samo,mniej więcej 1/100 tego co np w Turcji.Oczywiście do kolacji nie ma żadnych napoi,na szczęście można znaleźć sklep gdzie 2 l wody kosztuje 0,70 euro.Bar przy hotelu to \"okienko\" w którym nic nie ma,chcielismy kupić Martini-brak,Guinnesa-brak,w końcu brakło też soku pomarańczowego.Tak jak było powiedziane hotel jedynie jako baza wypadowa na zwiedzanie Malty.Żałowaliśmy że nie wzięliśmy opcji bez wyżywienia bo w koło mnóstwo barów,pubów,fast foodów gdzie można zjeść w cenie polskiej knajpy.
    ZaletyDobrze sprzątane pokoje,ręczniki codziennie wymieniane a raczej dodawane nowe bez zabierania starych,pokoje na 5-tym piętrze duże i z tarasem bardzo fajne,pozostałe małe i z malutkim balkonem.Nie brakuje leżaków przy basenie bo większość wybywa z hotelu na cały dzień
    WadyWszystko a najbardziej stołówka i bar przy basenie o ile można go nazwać barem

    2.3
    Marcin Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Maj 2019Rodzina z dziećmi
    Nasz 4 pobyt na Malcie i pierwszy od 25 lat... Nic się nie zmieniło. Malta tak samo piękna, Maltańczycy tak samo olewająco podchodzą do zabytków i turystów... A nawet gorzej! Tam gdzie kiedyś można było spokojnie dojechać, teraz ustawili zakazy, albo ogrodzili, albo wybudowali dookoła hotel!!! (Dolmeny w Bugbbie) Mypoguzea i zabytki czynne do 16.30, bilety wstępu do kupienia w kasie 5 km dalej, albo TYLKO przez neta, mimo braku zwiedzających! (Hypogeum). Miejsca, które odkryli i udostępnili do zwiedzania Anglicy, Francuzi lub inni są OK, ale pozostałe niszczeją... nic od siebie. W UE są tylko na papierze co widać, słychać i czuć!!! HOTEL...?! Styl naszych obiektów FWP z lat 70/80 zeszłego wieku. Brak remontów, próby załatania na szybko i zamalowywanie farbą, to sposób właściciela na zadowolenie klienta :-( Połamane półki w łazience, odpadające futryny, wanna... koszmar, zamalowane olejną ubytki w emalii, zabite gwoździami okienko wentylacyjne, spłuczka która nie spłukuje... W popękanych kafelkach, bród nie do usunięcia. W pokoju stara rozpadająca się szafa, biurko z wypadającymi szufladami, łóżka z wygodnymi, lecz brudnymi materacami, leżących na wystających płytach z pilśni, o które rani się nogi. Pościel, mimo iż codziennie zmieniana, jest trwale poplamiona i podarta. Koce... tragedia! Na suficie wiatrak z grubą warstwą kurzu na skrzydłach, brak lodówki, suszarki, czajnika, angielskie wtyczki, w kącie klima z rurą na balkon, po uruchomieniu której przez 5 minut nie widzieliśmy się nawzajem. TV satelita? To żart, normalna antena z takimi zakłóceniami, że nie dało się oglądać, pilota jak i klucz do sejfu dostaliśmy z kaucją zwrotną. Duży balkon z automatycznym światłem, które przebija grubą zasłonę w nocy. Z basenu, po obserwacji metody czyszczenia i dodawanie środków dezynfekujących nie korzystaliśmy. Stołówka... u nas sanepid by się zawalił! Brudno i nieprzyjemnie, smród... Brak małych łyżeczek!!! Automaty do kawy/herbaty ciągle zapychane. Posiłki ciągle te same, niesmaczne i niestarannie podane. Generalnie tak. U nas najbardziej przekupny inspektor BHP nie dopuściłby tego ... hotelu do użytkowania! Z każdej strony coś czycha, a nie daj boże pożaru... jedyne schody ewakuacyjne z 5-ciu pięter mają 80 cm szerokości!!!!!!! REASUMUJĄC: NIE POLECAM HOTELU! UWAŻAM, ŻE TAKIE PODEJŚCIE WŁAŚCICIELA DO TEMATU POWINNO BYĆ PIĘTNOWANE. MAM NADZIEJĘ, ŻE MOJA PRZYDŁUGA OPINIA WPŁYNIE NA PAŃSTWA DECYZJĘ WYBORU... UWAGA, WŁAŚCICIEL MA KILKA TAKICH PUNKTÓW!
    Zaletyjest tani lokalizacja pozwala na przyjęcie go jako bazy wypad dla lubiących zwiedzać bardzo pomocna i miła obsługa hotelowa (nie stołówkowa!!!) próba utrzymania porządku przez panie ze Słowenii bardzo mocne WIFI w pokojach i okolicy hotelu
    Wadywszystko pozostałe o czym pomyślicie, naprawdę...