Dobry11 opinii82% poleceń
7,6
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny
Wakacje.plWczasyMaltawyspa MaltaBugibbaSeashells Resort at Suncrest
Polska otwiera granice

AX Seashells Resort at Suncrest

Last minute
Kod oferty: WAK596222
obiekt, basen
basen
basen
basen
pokój
obiekt, basenbasenbasenbasenpokójpokójpokójrestauracjarestauracjarestauracjarestauracja

Nasi klienci docenili

  • Atrakcyjna lokalizacja: w turystycznej miejscowości Qawra, w pobliżu Salini i Promenady Św. Pawła.
  • Bogata oferta rozrywkowa: klub nocny z muzyką na żywo, program animacyjny.
  • Dobre zaplecze sportowe: basen ze zjeżdżalnią wodną, SPA, jacuzzi, sauna, łaźnia, siłownia, kort do squasha, szkoła nurkowania.
  • Dostępne pokoje

    Pokój dwuosobowy

    2 dorosłych
    4 878 zł
    za pokój

    Pokój dwuosobowy

    boczny widok na morze, twin
    2 dorosłych
    5 598 zł
    za pokój

    Pokój dwuosobowy

    widok na morze, twin
    2 dorosłych
    5 998 zł
    za pokój

    Dodatkowe opcje

    Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji AXA ASSISTANCE

    174
    za wycieczkę
    promesa

    Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

    promesa
    1070
    za wycieczkę
    Trwa weryfikacja ceny
    Rezerwacja jest w 100% darmowa i nie zobowiązuje do zakupu wycieczki

    Informacje o podróży

    Zakwaterowanie

    04.07.2020 Sobota

    Wykwaterowanie

    11.07.2020 Sobota

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK596222Region: wyspa MaltaOrganizator: Prima Holiday

    Położenie

    Położony w miejscowości turystycznej Qawra, w pobliżu Salini i Promenady Św. Pawła, z przepięknym widokiem na Morze Śródziemne. Hotel znajduje się w odległości 19km od lotniska oraz 16km od Valletty.

    Plaża

    Od hotelu ok. 1km od skalistej plaży. Serwis plażowy odpłatnie.

    Hotel

    KATEGORIA LOKALNA 4

    Komfortowy kompleks wakacyjny z przepyszną kuchnią i wysokim standardem usług. Dodatkowym atutem jest bogata oferta centrum Spa. Doskonała propozycja dla rodzin z dziećmi jak również osób lubiących aktywny wypoczynek.

    Do dyspozycji gości

    Restauracje i bary: restauracja główna The Coral Cove, restauracja It Tokk a la carte (płatna dodatkowo), bar przy basenie (w sezonie letnim).

    Usługi bezpłatne: Recepcja czynna 24h, winda, punkt wymiany walut.

    Usługi płatne: dostęp do centrum biznesowo-konferencyjnego, usługi pralni chemicznej, opieka medyczna, sklepiki z pamiątkami, wypożyczalnia rowerów.

    Internet

    WiFi w lobby bezpłatnie, kącik internetowy odpłatnie.

    Sport, rekreacja i rozrywka

    Bezpłatnie: basen tylko dla dorosłych, leżaki i parasole przy basenie, basen kryty w sezonie zimowym, sauna, programy animacyjne

    Odpłatnie: bilard, centrum Spa, jacuzzi, masaże, łaźnia turecka, siłownia, kort do squasha, centrum nurkowe, sporty przy plaży.

    Dla dzieci

    2małe baseny dla dzieci, jeden ze zjeżdżalnią, mini club dla dzieci, łóżeczko na zamówienie przed wylotem. Menu dziecięce w restauracji.

    Zakwaterowanie

    Oferuje 453 pokoje. Pokoje typu standard z widokiem na ląd, dwuosobowe z możliwością jednej dostawki, wyposażone w łazienki, w indywidualnie regulowaną klimatyzację/ogrzewanie, balkon, łazienkę z wanną i prysznicem oraz suszarką do włosów, telefon (połączenia poza hotel dodatkowo płatne), TV/SAT, lodówkę, zestaw do kawy i herbaty, sejf oraz bezpłatne WiFi. Pokoje z częściowym widokiem na morze za dodatkową opłatą.

    Wyżywienie

    BB śniadanie

    HB+ śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Do kolacji limitowane wino, piwo, soft drinki i woda w cenie.

    All inclusive śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Późne śniadanie, przekąski w ciągu dnia, lody, Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w godzinach 10.00-23.00. All inclusive nie zawiera świeżo wyciskanych soków, napojów energetycznych oraz kaw typu espresso i po turecku.

    Informacje dodatkowe

    http://seashellsresortmalta.com/

    Cena

    Oferta z przelotem

    Cena zawiera: bilet lotniczy, bagaż podręczny do 10kg, transfer lotnisko - hotel - lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż, OC organizatora, VAT, opiekę polskojęzycznego rezydenta na miejscu (nie obejmuje Gozo).

    Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego, miejsc obok siebie w samolocie, dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych.

    UWAGA! Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego według cennika przewoźnika. W tym celu należy podczas procesu zakładania rezerwacji wybrać składnik opcjonalny lub zgłosić do sprzedawcy prośbę o dodanie bagażu i informacją dla ilu osób bagaż ma zostać zakupiony.

    Dojazd własny

    Cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), OC organizatora, VAT.

    Cena nie zawiera: eco taxy 0,5 e dzień / os dorosła płatna na miejscu w recepcji, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych.

    Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFC)

    15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)

    13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę

    10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)

    Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.

    W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

    Bagaż

    Ceny dodatkowego bagażu rejestrowanego

    Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu

    Ryanair: 20 kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu

    Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!

    Limit bagażu rejestrowanego

    Wizzair: 10kg/20kg/32kg

    Ryanair:10kg/20kg

    LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w PRIMIE w cenie:

    Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY!

    Usługa daje mozliwość

    • zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg))

    • zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg)

    • pierwszeństwo wejścia na pokład

    • Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.

    Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm oraz pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.

    Warunki wjazdowe

    • dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Malty jest ważny paszport lub dowód osobisty.

    • Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

    • każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora. KAŻDY Z NASZYCH KLIENTÓW ZOBLIGOWANY JEST DO POTWIERDZENIA GODZIN NA 24h PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI JAK I POWROTÓW DO POLSKI). Odprawa lotnicza rozpo­czyna się na 2 godziny przed planowanym lotem i kończy się na 40minut przed. Każdy klient zobligowany jest do zgłoszenia się do od­prawy we właściwym czasie przed realizowanym lotem.

    Covid-19

    RESTRYKCJE OBOWIĄZUJĄCE NA MALCIE OD 1 LIPCA:

    Międzynarodowy port lotniczy malta

    • Wjazd na Maltę możliwy będzie dla mieszkańców wybranych krajów bez obowiązku odbycia kwarantanny,

    • Osoby przyjeżdżające muszą przedstawić oświadczenie potwierdzające miejsce zamieszkania w ciągu ostatnich 4 tygodni wypełniając odpowiedni formularz,

    • Przy wjeździe na Maltę nie są wymagane testy,

    • Po wylądowaniu zostaną przeprowadzone kontrole temperatury za pomocą kamer termowizyjnych,

    • Międzynarodowa technologia portu lotniczego na Malcie zaopatrzona jest w technologię dystansowania społecznego, w której wykryte zostaną przypadki naruszenia dystansu społecznego, a stewardowie lotniska będą kontrolować przestrzeganie odpowiedniej odległości,

    • Noszenie maski jest obowiązkowe na terenie lotniska,

    • Wprowadzenie rozwiązań bezdotykowej odprawy, skanowania kart pokładowych i innych aspektów w celu ograniczenia interakcji z pracownikami,

    • Cały personel będzie wyposażony w przyłbice i / lub maski,

    • Możliwe ograniczenia na terenie lotniska, w celu minimalizacji kontaktów międzyludzkich.

    Hotele

    Hotele na Malcie wznowiły swoją działalność od połowy czerwca, zgodnie z reżimem sanitarnym oraz spełniając szczególne wymagania w celu uzyskania licencji COVID od Malta Tourism Authority, której posiadanie jest obowiązkowe do ponownego otwarcia obiektu.

    W celu uzyskania licencji należy wdrożyć procedury wskazane przez organy zdrowia na Malcie.

    Najważniejsze restrykcje

    • Zwiększona higiena i poprawa warunków sanitarnych w pokojach i miejscach publicznych, szczególnie w obszarach ogólnodostępnych,

    • Przestrzeganie zasad dystansowania społecznego w miejscach publicznych i restauracjach (minimalna odległość między stolikami),

    • Ograniczona liczba osób w windach,

    • Zmniejszona liczba osób w basenach do 50% normalnej pojemności,

    • Bufet samoobsługowy nie jest dozwolony,

    • Personel zaopatrzony w maski lub przyłbice,

    • Kontrola temperatury przy wejściu,

    • Recepcja oddzielona szybą.

    Restauracje

    Restauracje na Malcie zostały otwarte ponownie od 22maja z zachowaniem reżimu sanitarnego w celu uzyskania licencji COVID od Malta Tourism Authority, która jest potrzebna do ponownego otwarcia.

    Najważniejsze restrykcje

    • zmniejszenie maksymalnej liczby osób w pomieszczeniu - 1 osoba na każde 4metry kwadratowe (bez personelu),

    • zachowanie 2metrów dystansu społecznego,

    • stoły oddalone od siebie w odległości 3metrów,

    • maksymalna liczba osób przy jednym stole to 6 osób,

    • palenie dozwolone jest tylko 10m od części restauracyjnej,

    • personel zaopatrzony maski lub przyłbice,

    • zwiększona higiena i odkażanie co godzinę w łazienkach oraz specjalne czyszczenie stołów i krzeseł przy użyciu środka dezynfekującego po każdym użyciu przez klientów,

    • menu jednorazowego użytku do stosowania z ekologicznymi rozwiązaniami, takimi jak menu online lub menu pobierane za pomocą smartfona,

    • bez soli i pieprzu, przypraw na stole i przypraw w pojedynczym opakowaniu,

    • goście zaproszeni do odkażania rąk przy wejściu i wyjściu,

    • bez bufetu i / lub samoobsługi.

    PLAŻE

    Prywatne plaże, baseny (w tym hotelowe) są otwarte od 22maja. Podobnie jak w przypadku hoteli i restauracji wymagane jest uzyskania licencji zgodnej z COVID, aby móc otworzyć obiekt.

    Publiczne plaże były zawsze otwarte do użytku, ale należało przestrzegać wymagań dotyczących dystansu społecznego.

    Najważniejsze restrykcje

    • Parasole, leżaki, krzesła i inny sprzęt są dezynfekowane po każdym gościu,

    • Toalety publiczne i szatnie powinny być dezynfekowane co godzinę i ograniczone do maksymalnie 6 osób jednocześnie w pomieszczeniu,

    • 2metry odległości w każdym kierunku między każdym parasolem / 2 leżakami w otwartej przestrzeni wokół basenów.

    • Te same zasady, co restauracje, jeśli chodzi o obiekty gastronomiczne.

    Punkty sprzedaży detalicznej

    Wszystkie punkty sprzedaży detalicznej są otwarte. Klienci i pracownicy muszą nosić maski i przestrzegać zasady dystansu społecznego. Niektóre sklepy decydują się również sprawdzać temperaturę klientów przed wejściem do sklepu. W sklepach może przebywać 1 osoba na 4metry kwadratowe.

    Muzea, obiekty kulturowe

    Otwarte z ograniczeniem 1 osoby na 4metry kwadratowe (bez personelu) i przy zachowaniu dystansu społecznego. Kina, teatry, showroomy z zaznaczonymi miejscami siedzącymi są otwarte przy zmniejszonej pojemności 50%. Na ich terytorium możliwa jest kontrola temperatury. Należy zachować odpowiedni dystans oraz nosić maseczkę lub przyłbicę.

    BARY, KLUBY NOCNE

    Bary są otwarte z zachowaniem ograniczonej liczby osób na metr kwadratowy. Przy jednym stoliku może przebywać maksymalnie 6 osób, a stoły i miejsca siedzące muszą być rozstawione zgodnie z zasadami obowiązującymi w restauracjach. Imprezy lub spotkania z udziałem więcej niż 75 osób są niedozwolone.

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Mapa

    Pogoda

    Temperatura w dzień
    31°C
    Temperatura w nocy
    21°C
    Temperatura wody
    23°C
    Liczba godzin słonecznych
    13

    Opinie

    Opinie dodane przez

    10
    Monika Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Marzec 2018Rodzina z dziećmi
    Zaletypołożenie- dobrze skomunikowany, obsługa, smaczne posiłki, klubik dla dzieci
    Wadyjedyna wada to brak basenu wewnątrz hotelu
    wspaniały pobyt na Malcie, hotel super- codzienne sprzątanie pokoi, posiłki smaczne mieliśmy opcję HB- bardzo fajne kolacje codziennie coś nowego dużo warzyw itd, na dole klubik dla dzieci, bardzo dobrze skomunikowany można dostać się praktycznie wszędzie - przystanek autobusowy zaraz obok hotelu, obsługa hotelowa extra-polecam dla rodzin z dziećmi:)
    6.6
    Agata
    Pobyt - Kwiecień 2016Para
    Zaletyblisko przystanek autobusowy, linie autobusowe, które zabiorą praktycznie wszędzie
    Wadyjedzenie pod anglików, codziennie to samo
    Polecam bardzo lokalizację! Pod hotelem przystanek autobusowy, z którego bezpośrednio pojedzie się do Valetty, Rabatu/Mdiny (stamtąd dalej do klifów Dingli oraz Blue Grotto) oraz na prom na Gozo oraz Comino. Przystanek jest praktycznie przystankiem początkowym więc nie ma obaw że się nie wsiądzie do zatłoczonego autobusu, zresztą 7 min pieszo jest końcowy. Niedaleko dużo restauracji z różną kuchnią. , Jedzenie w hotelu niezbyt smaczne, pod angielskich turystów. mało warzyw i owoców.
    9.8
    Natalia
    Pobyt - Czerwiec 2015Para
    Zaletysuper położenie. przy plaży, blisko przystanek autobusowy, pyszne jedzenie, miła obsługa pokoje z widokiem na może bez dopłaty
    Wadynie zauważyłam
    Super hotel dla wszystkich , młodych, starszych i rodzin z dziecmi
    7.8
    djnov Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Październik 2014Para
    Trudno jest oceniać położenie hotelu, ponieważ dla jednych będzie wadą, a dla innych zaletą. Niezależnie od tego blisko jest przystanek autobusowy, nieopodal pętla z większą liczbą linii. A to na Malcie nalepsze rozwiązanie komunikacyjne. Malta nie jest miejscem na plażowanie, więc fanatykom tej formy \"rozrywki\" od razu odradzam ;) Zmieńcie kierunek ;) a dla amatorów porannych kąpieli w morzu wystarczy przejście na drugą stronę ulicy i już... Okolica raczej spokojna, dla nas za spokojna ;) Generalnie Qawra jest spokojną częścią wyspy, gdzie oczywiście można znaleźć ulicę z kawiarniami, restauracjami, sklepami ale życie kończy się tam ok pólnocy (nawet wcześniej). Wynajęcie sprzętu wodnego, auta, czy zakup wycieczki statkiem (szukajcie oferty z Triton Cruises bo reszta to dno)nie sprawi żadnego problemu. Pokoje czyste, sprzątane codziennie, klima działała ... widok na morze był... łazienki czyste... Nie czepiamy się wykończenia czy wyposarzenia bo tylko tam spaliśmy i czasem piwko (zimne z lodóweczki w pokoju) na balkonie w świetle księżyca popijaliśmy ;) Dla czepialskich znów polecam zostać w domu i podziwiać swoje M 2 i piękne fugi w łazience ;) Jedzenie-temat, który wywołuje największe emocje ;) My mając HB 99% zadowolenia.Uwierzcie mi, że jadamy nie takie rzeczy ;) (pracujemy w dobrej restauracji (na serwisie)Pomijając jajecznicę z bemara (to standard) i obrzydliwe parówki to jedzonko ok. Nie czytajcie opinii w stylu \"mało urozmaicone\" śniadanie... bo przecież w domu nie jadacie NA RAZ kilku rodzaji śniadań. Obiadokolacje też były bardzo dobre.Mięsa, ryby, makarony i wiele, wiele innych... co dnia coś innego i świeżo + SHOWCOOKING. Owszem, zdarzają się lepsze hotele ;) ale tu było na prawdę dobrze. Napoje do kolacji w cenie. (niespodzianka bo przy hb trzeba dopłacać). Obsługa bardzo przyjazna i miła ;) (napiwek na końcu dany). Atrakcje średnie. Basen ok. Ogólnie hotel na dobry sen i jedzenie. Malta dla aktywnych, a nie dla nudziarzy. POLECAM!!!!!!!!!!!!!!
    6.9
    Iza
    Pobyt - Lipiec 2014Rodzina z dziećmi
    ZaletyPokoje z widokiem na morze, bardzo dobre jedzenie, bardzo bogaty bufet. Duży basen, zjeżdzalnia.
    WadyHotel zbudowany w 1989 roku, wiec wymaga generalnego remontu.
    Polecam ten hotel dla rodzin z dziećmi, ale i na romantyczne wyjazdy tylko we dwoje. Hotel jest dobrze połozony, po drugiej stronie ulicy przystanek autobusowy, który za 1,5Euro/dzien/osobe zawiezie dosłownie wszędzie :)

    Przed podróżą

    Paszporty

    Na Maltę Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.

    Wizy

    Na Malcie dla Polaków wizy nie są wymagane.

    Szczepienia, służba zdrowia

    Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że: władze maltańskie zapowiedziały otwarcie od 1.07. br. lotniska na Malcie i uruchomienie połączeń lotniczych z tzw. "bezpiecznymi państwami", do których zalicza się Polska. Pozostałe kraje to: Grecja, Chorwacja, Islandia, Słowacja, Cypr, Litwa, Łotwa, Norwegia, Szwajcaria, Estonia, Dania, Węgry, Austria, Luksemburg, Niemcy, Czechy, Finlandia, Irlandia, Włochy (z wyłączeniem Emilii Romanii, Lombardii, Piemontu), Francja (z wyłączeniem Ile-de-France), Hiszpania (z wyłączeniem Madrytu, Katalonii, Kastylii-La Manchy, Kastylii i León). Lista tych państw będzie stopniowo rozszerzana w oparciu o decyzje maltańskich władz sanitarnych.

    Z połączeń lotniczych będą mogli korzystać podróżni, którzy przed wylotem z jednego z ww. państw przebywali na jego obszarze przynajmniej 30 dni i nie podróżowali w tym czasie do państw spoza listy "bezpiecznych państw". Osoby przylatujące z ww. krajów na Maltę nie będą poddawane testom na obecność COVID-19 i nie będą musiały odbywać kwarantanny.

    Infolinia Wakacje.pl

    +48 58 325 29 00