Dobry22 opinie
5,3
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

The Bugibba

Last minute
Kod oferty: WAK521690
budynek główny, basen
basen
basen
teren hotelu, basen
teren hotelu
budynek główny, basenbasenbasenteren hotelu, basenteren hotelurecepcja / lobbyrecepcja / lobbypokójpokójpokójpokój, kuchnia / aneks kuchennypokójpokójkuchnia / aneks kuchennypokójpokójrestauracjarestauracjapubbasen
Z Wakacje.pl podróżuj bezpiecznie!
W sekcji „Przed podróżą” przeczytaj ważne informacje o bezpieczeństwie podróżowania i wymaganiach związanych z koronawirusem.
Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
 Zobacz szczegóły 

Nasi klienci docenili

  • Atrakcyjna lokalizacja: w odległości spaceru od nadmorskiej promenady, ok. 450 m od licznych barów, restauracji i butików.
  • Tylko 500 m do plaży (nadbrzeżne tarasy skalne).
  • Rozrywka: bogata oferta dziennych i nocnych rozrywek w pobliskim centrum kurortu.
  • Dodatkowe opcje

    Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

    185
    za wycieczkę
    promesa

    Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

    promesa
    0
    za wycieczkę
    Trwa weryfikacja ceny

    Najchętniej wybierana opcja. Szybko, bezpiecznie, gdziekolwiek jesteś!

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK521690Region: wyspa MaltaOrganizator: TOP Touristik

    Malta - covid19

    Szanowni Państwo,

    Od dnia 14 listopada polscy turyści muszą przed wyjazdem na Malta robić testy na obecność koronawirusa. Testy typu PCR muszą być wykonane w ciągu ostatnich 72 godzin przed przylotem na wyspę. Podróżni, którzy nie będą posiadać wyniku testu, mogą zostać poddani testowi (bezpłatnie) po przylocie na Maltę i skierowani na kwarantanne (proszę mieć na uwadze, że w tym przypadku klient działa na własne ryzyko, organizator nie ponosi odpowiedzialności, klienci zostaną skierowani do odpowiedniego budynku, w celu odbycia kwarantanny, rząd Maltański nie pokrywa kosztów za wyżywienie, klienci mogą zamawiać pożywienie pod specjalnym numerem). Linie lotnicze mogą żądać od klienta okazanie negatywnego testu (wszystkie regulacje zmieniają się dynamicznie, dlatego sugerujemy kontakt z liniami lotniczymi w tej sprawie). Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami odnośnie covid19 oraz sprawdzenie oficjalnych stron Polski i rządu Malty, na przykład:

    https://www.gov.pl/web/malta/informacja-dla-mieszkancow-i-podrozujacych-covid-19

    https://deputyprimeminister.gov.mt/en/Pages/health.aspx

    https://www.visitmalta.com/en/covid-19

    Prosimy podróżnych o śledzenie wszystkich restrykcji obowiązujących w danym Państwie na oficjalnych stronach rządowych. Update 21.10.2020, 22.10.2020, 23.11.2020

    Informacje o destynacji

    Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.

    Cena zawiera

    Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

    Ważne informacje

    Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

    Położenie - the bugibba hotel apartments malta

    Kompleks położony jest w miejscowości Bugibba tylko kilka minut (około 5minut) od morza. W okolicy znajdują się liczne restauracje, bary, sklepy i lokale rozrywkowe. Odległość do lotniska to około 15km.

    Adres - the bugibba hotel apartments

    Triq it - Turisti SPB1025 - Bugibba, Malta

    Tel: +39 02 5656 8458 ,

    Web: www.bugibbahotelapartments.com

    Wyposażenie

    Hotel apartamentowy zbudowany został w roku 1989. Atmosfera każdego z naszych 368 pokoi zadba o Państwa doskonałe samopoczucie. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Poszczególne piętra hotelu osiągalne są za pomocą windy. Na miejscu znajduje się sejf i kantor wymiany walut. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa, kawiarnia i bar. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Rowery będą bezpieczne w naszej przechowalni. Goście mogą skorzystać z pobudki na życzenie.

    Pokoje

    Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Spokojny sen zapewni Państwu łóżko podwójne. Kolejnym udogodnieniem jest możliwość rezerwacji oddzielnych sypialni. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. W aneksie kuchennym znajduje się lodówka i ekspres do kawy / herbaty. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Obiekt oferuje pokoje dla niepalących.

    Pokoje

    Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Spokojny sen zapewni Państwu łóżko podwójne. Kolejnym udogodnieniem jest możliwość rezerwacji oddzielnych sypialni. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. W aneksie kuchennym znajduje się lodówka i ekspres do kawy / herbaty. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Obiekt oferuje pokoje dla niepalących.

    Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne)

    Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Eco-Rooms) lub pokoje promocyjne (pokoje promocyjne) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem i lokalizacją. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

    Wyżywienie

    Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Na życzenie istnieje możliwość przygotowania dań dietetycznych. Polecamy również inne opcje żywieniowe.

    All inclusive

    Śniadanie, obiad i kolacja, z reguly w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe są dostępne w każdym otwartym barze w godzinach ok. 10:00 - ok. 23:00 (więcej informacji w recepcji).

    Oferta sportowo-rozrywkowa

    Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Położone w cieniu parasoli leżaki idealnie nadają się na chwilę relaksu. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Bar posiada bogatą ofertę napojów orzeźwiających. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak minigolf, golf, tenis stołowy, bilard, dart, spa i zabiegi masażu. Program animacyjny i muzyka na żywo to doskonały pomysł na zagospodarowanie Państwa czasu wolnego.

    Karty kredytowe

    Akceptowane są wszystkie powszechnie używane karty kredytowe, jak np. American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.

    Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi

    Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

    Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

    Podatki – malta

    Szanowni Państwo informujemy, iż na terenie państwa Malta od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach oraz kwaterach turystycznych nowy podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu. Stawka podatku wynosi 0,50 Euro/osoba/noc – niezależnie od standardu zakwaterowania. Podatek płatny jest maksymalnie do wysokości 5 Euro za pobyt i dotyczy osób powyżej 18 roku życia. Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.

    Check-in / check-out

    Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

    • zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu

    • kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

    Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

    Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

    W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

    Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

    Informacje odnośnie przelotów samolotem

    Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.

    W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( *). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.

    + Ryanair (FR), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.

    Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: 120 PLN/ osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).

    • Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.

    ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.

    Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: 130 - 170 PLN / osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.

    • Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 460 PLN.

    +++ Air Malta (KM): Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg.

    • Cena bagażu może ulec zmianie jeżeli zostanie on dodany już po potwierdzeniu rezerwacji.

    Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Wszelkie informacje odnośnie limitów bagaży oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, znajdziecie Państwo w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż: www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf

    Uwaga - covid19

    Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, które mówią, że będą pewne ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Każdy kraj, a także każdy hotel ma inne procesy. Informacje zmieniają się z dnia na dzień.

    Z powodu wirusa koronowego w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu).

    Obywatele i rezydenci mogą podróżować do dowolnego zagranicznego miejsca docelowego, zgodnie ze środkami podjętymi przez kraje w odniesieniu do przyjazdów zagranicznych.

    Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów.

    Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19mogą zostać poddane kwarantannie przez 14 dni, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji.

    Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii).

    Wszystkie informacje mogą ulec zmianie, przepisy krajów i hoteli mogą się zmieniać z dnia na dzień.

    Nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów.

    Dlatego prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu:

    https://www.gov.pl/web/koronawirus

    https://www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych

    Lista Klinik w Polsce wykonująca testy na Covid-19 :

    https://www.gov.pl/web/zdrowie/lista-laboratoriow-covid?fbclid=IwAR0QNIUV7oJz64RzUm9cWK0AbVii5hFoa_QAodLwxWjXmQadxj4NXFqK9gc

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Mapa

    Pogoda

    Temperatura w dzień
    17°C
    Temperatura w nocy
    10°C
    Temperatura wody
    16°C
    Liczba godzin słonecznych
    7

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że od 13.11.2020 r. podróżni wylatujący z Polski zobowiązani są do okazania negatywnego wyniku testu molekularnego (PCR) dla COVID-19, wykonanego najpóźniej 72 godziny przed wylotem. Pasażerowie muszą również wypełnić formularz PLF oraz deklarację zdrowia przed wylotem: zobacz więcej.
    Z restrykcji wjazdowych nie są zwolnieni ozdrowieńcy, ani osoby zaszczepione.
    Na Maltę Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
    Na Malcie dla Polaków wizy nie są wymagane.
    Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.

    Opinie

    Opinie dodane przez

    3.1
    Michał
    Pobyt - Grudzień 2019Para
    Caly pobyt temperatura w pokoju 13° pbyt grudzien/styczeń hotel obiecywal ze cos zrobi ale nic nie zrobił. Na ostatnie dwa dni zamienili pokój w którym nie bylo o wiele cieplej. W lazience grzyb, brudne zasłony, jedna winda działa w hotelu. Tragedia
    ZaletyBrak zalet
    WadyZimno Brak zainteresowania zeby rozwiązać problem

    2.9
    Dominika
    Pobyt - Styczeń 2020Para
    Wyjazd w styczniu. Nieprawdziwy opis ze hotel posiada centralne ogrzewanie. Dostepne klimatyzatory przenosne do grzania w ilosci niewystarczajacej dla wszystkich. Ludzie ogrzewali pokoj wlaczona suszarka do wlosow. Na zewnatrz w nocy 10 stopni, w pokoju pewnie bylo 13-15. Nie polecam nikomu
    ZaletyMila obsługa
    WadyBrak ogrzewania w hotelu. Temperatura w pokoju okolo 14 stopni

    4.3
    Monika Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Grudzień 2019Singiel
    Mój pobyt to przełom grudnia i stycznia. Na Malcie chłodno do tego wieje wiatr, jeśli wybieracie się do tego hotelu zabierzcie śpiwór lub dodatkowe koce lub termofor . Nie żartuje . Potwornie zimno, na zgłoszenie tego faktu na recepcji Pani powiedziała ze czekają na serwis, Pani przemiła dała dodatkowe koce ale i tak zimno, dobrze ze miałam i koc i termofor! Pętla autobusowa niedaleko , można bez problemu dostać się do Valetty i innych miejsc . Supermarket blisko jest kuchnia wiec jest możliwość przygotowywania posiłków samodzielnie.Podczas pierwszych dni kiedy silnie wiał wiatr musiałam podpierać drzwi wejściowe taboretem bo się otwierały, rzeczywiście słychać innych i korytarz szpary w drzwiach .
    ZaletyPołożenie. Blisko pętla autobusowa i sklepy, blisko bary i restauracje.
    WadyHotel nie wzbudza pozytywnych wibracji. Jest nieświeżo i przydałby się remont, brak klimatyzacji

    10
    Eugenia Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Kwiecień 2019Singiel
    Wspaniały pobyt w całości polecam. Malta jest piękna
    ZaletyWspaniała obsługa polsko=angielska w środku zabudowy z bliskim morzem i basenami
    Wadywąska klatka schodowa ale jest winda

    4.7
    Aleksandra
    Pobyt - Kwiecień 2018Para
    Absolutnie nie polecamy tego hotelu. Jedyną zaletą jest lokalizacja. Blisko przystanku autobusowego, skąd można zwiedzać całą Maltę. Na tym zalety się kończą. Pokój obskurny, karaluchy, jedzenie okropne, monotonne, niedogotowane, nieprzyprawione. Raz w kanapce miałam spleśniałego pomidora, po zgłoszeniu tego obsłudze Pani zabrała tylko mój talerz bez słowa. Nigdy nie zdecydowałbym się wrócić do tego hotelu.
    ZaletyLokalizacja
    WadyJedzenie, Pokoje,