Najniższa cena z ost. 30 dni

przed obniżką: 

2228 zł/os.

4 141  

/za wszystkich
Podsumowanie ceny
29
obiekt, teren hotelu, basen
basen
obiekt, teren hotelu, basen
basen
obiekt, teren hotelu, basen

7.6

45 opinii

4.0

2481 opinii

Opis oferty

Region: wyspa MaltaBiuro podróży (przedsiębiorca): TOP TouristikKod oferty: WAK590105

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie - the topaz hotel malta:

Hotel znajduje się w Bugibbie, w pobliżu ścisłego centrum, ok. 7 km od piaszczystej plaży Golden Bay, blisko miejsc rozrywki, ok. 21 km od lotniska, ok. 17 km od Valletty, ok. 300 m od przystanku autobusowego.

Wyposażenie:

Hotel zbudowany został w roku 1982. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 326 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Poszczególne piętra obiektu osiągalne są za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf, kantor wymiany walut i bankomat. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, sala śniadaniowa, kawiarnia, bar i pub. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie i sklepie z pamiątkami oraz w pozostałych placówkach handlowych. Dzieci mogą bawić się do woli na placu zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Dla gości przybywających własnym autem udostępnione są miejsca parkingowe. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, opieka medyczna, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego bezpłatny. Wsparciem w sferze biznesowej jest faks.

Wyposażenie:

Hotel oferuje 326 pokoi. Do dyspozycji gości jest dostępna recepcja czynna 24h oraz winda. Na miejscu znajduj się sejf i kantor wymiany walut. W pomieszczeniach ogólnodostępnych można skorzystać z internetu oraz WiFi. W Hotelu znajduje się restauracja, sala śniadaniowa , kawiarnia, bar i pub, a także sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Na terenie hotelu znajduje się sklep z pamiątkami. W obrębie hotelu znajduje się ogród, plac zabaw i sklepy. Goście mogą skorzystać z serwisu pokojowego, pralni i fryzjera.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również ekspres do kawy / herbaty. Do dyspozycji jest ponadto zestaw do prasowania i prasa do spodni. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telefon, telewizor, radio, adapter zasilania i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Obiekt oferuje pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem i wyżywienie częściowe. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Potrawy bezglutenowe i potrawy wegetariańskie mogą być przygotowane na życzenie gościa.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Entuzjastom ruchu i aktywności fizycznej proponujemy tenisa ziemnego, boccię i golfa. Jet ski, przejażdżki motorówką, rower wodny, przejażdżki na bananie wodnym, kanadyjki, rejsy katamaranem, snorkeling i nurkowanie zapewnią mnóstwo dobrej zabawy amatorom sportów wodnych. Bogata oferta sportowa wewnątrz hotelu obejmuje studio fitness, tenisa stołowego, bilard, darta, jogę, zajęcia gimnastyczne i aerobik. W obiekcie znajdziecie Państwo Strefę Wellness ze spa i salonem piękności. Do pozostałych możliwości spędzenia czasu wolnego należą program animacyjny, muzyka na żywo, miniklub i kasyno.

Karty kredytowe:

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.

Podatki – malta:

Szanowni Państwo informujemy, iż na terenie państwa Malta od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach oraz kwaterach turystycznych nowy podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu. Stawka podatku wynosi 0,50 Euro/osoba/noc – niezależnie od standardu zakwaterowania. Podatek płatny jest maksymalnie do wysokości 5 Euro za pobyt i dotyczy osób powyżej 18 roku życia. Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center. Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Hotel check-in / check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

• Zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00 - 15:00 w dniu przyjazdu

• Kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano. Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00. W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika. W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( • ). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się. + Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 185 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).

• Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 230 - 350 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.

• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 550 – 790 PLN. +++ Air Malta (KM), Lufthansa (LH): Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg

• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena około 280 - 450 PLN.

•Cena bagażu może ulec zmianie jeżeli zostanie on dodany już po potwierdzeniu rezerwacji. Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Twin

2 dorosłych

Bed and breakfast
Wylot
05:45
08:25
WRO · 17.05 (Pt.)Wrocław
MLA · 17.05 (Pt.)Malta
Przylot
08:50
11:35
MLA · 24.05 (Pt.)Malta
WRO · 24.05 (Pt.)Wrocław
4 141 zł
za pokój

Twin

2 dorosłych

Bed and breakfast
Wylot
15:45
18:45
WMI · 17.05 (Pt.)Warszawa - Modlin
MLA · 17.05 (Pt.)Malta
Przylot
19:10
22:05
MLA · 24.05 (Pt.)Malta
WMI · 24.05 (Pt.)Warszawa - Modlin
4 170 zł
za pokój

Twin

2 dorosłych

Bed and breakfast
Wylot
05:45
08:25
WRO · 17.05 (Pt.)Wrocław
MLA · 17.05 (Pt.)Malta
Przylot
08:50
11:35
MLA · 24.05 (Pt.)Malta
WRO · 24.05 (Pt.)Wrocław
4 347 zł
za pokój

Twin

2 dorosłych

Bed and breakfast
Wylot
05:45
08:25
WRO · 17.05 (Pt.)Wrocław
MLA · 17.05 (Pt.)Malta
Przylot
08:50
11:35
MLA · 24.05 (Pt.)Malta
WRO · 24.05 (Pt.)Wrocław
4 383 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Parking Strachowice, Graniczna 189, 54-530 Wrocław

219
za 1 auto
1 auto
Data od
17.05.2024
Data do
24.05.2024
219
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

268
za wycieczkę
268
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka4 141

Cena całkowita

4 141
Do zapłaty teraz4 141

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie 50

Zablokowanych opinii: 18
Halina
Klient Wakacje.pl
Marzec 2024 ·

Para

Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.

Dodano: 11.04.2024

5.6

Hotel Topaz nie spełnia kryteriów standardu europejskiego dla hotelu trzygwiazdkowego. Nie wiem czy ktokolwiek weryfikował kategoryzację hotelu. Na stronie hotelu aż się prosi informacja o roku oddania go do użytku, ewentualnie roku w którym przeszedł remont. Zdjęcia hotelu na stronie są nieadekwatne do stanu faktycznego, za wyjątkiem recepcji, holu, łazienki w holu i basenu, które są przyjemne i widać, że były remontowane.

Jesteśmy bardzo niezadowoleni ze standardu hotelu i będziemy składać reklamację. Wykupiliśmy wycieczkę od 29 marca do 5 kwietnia przez biuro turystyczne. Zaproponowany nam 30 marca 2024 o godzinie około 1:30 w nocy po przyjeździe pokój Nr 4403 nie powinien mieć żadnej gwiazdki. Był śmierdzący, ponury, ciemny, z zaniedbaną, śmierdzącą stęchlizną łazienką, prysznicem z kabiną jak dla dziecka, niedomykającymi się drzwiami w połowie blokowanymi przez umywalkę. Dźwięk odsuwanej szafy słychać było chyba na korytarzu. Nie wspomnę o braku, choćby butelki wody, herbaty czy kawy, co w hotelach 3* jest standardem.

Wróciliśmy z walizkami do recepcji i powiedzieliśmy, że w tym pokoju nie da się mieszkać i prosiliśmy o zmianę pokoju. Panowie w recepcji miotali się i powiedzieli, że nastąpiła jakaś pomyłka, bo spodziewali się naszego przyjazdu następnego dnia i teraz nie mają innego pokoju. Postanowiliśmy zostać do rana na fotelach w holu przy recepcji. Po dłuższym namyśle panowie prosili nas o powrót do pokoju 4403 i zgłoszenie się po 9 rano w tej sprawie do pracowników biura. Byliśmy bardzo zmęczeni po podróży i wróciliśmy z walizkami do pokoju 4403, który wywoływał u nas obrzydzenie. Po śniadaniu przekazałam pani recepcji, że jesteśmy zdegustowani i zawiedzeni, a ten hotel nie powinien mieć jakiejkolwiek gwiazdki, bo czuliśmy się tu jak w przytułku dla bezdomnych. Dużo podróżujemy, ale w takim hotelu 3* jeszcze nam się nie zdarzyło.

Szanująca się firma powinna na wstępie ostrzegać przed tą porażką. Pani z recepcji przepraszała i dała nam klucze do pokoju 3351, abyśmy zobaczyli, czy nam będzie odpowiadał. Był to pokój z dużym łożem, dwoma pojedynczymi oraz z wanną. Zgodziliśmy się tu zostać, chociaż byliśmy we dwoje, ale był większy i nie był śmierdzący.

W kategorii trzygwiazdkowej pokoje powinny być zadbane i wyciszone. Trzask zatrzaskujących się drzwi nie pozwala odpocząć. Hotel przyjmujący taka dużą ilość grup młodzieży powinien dysponować salami konferencyjnymi dla organizacji spotkań i szkoleń. Jedynie oddzielna stołówka była przeznaczona dla uczniów i studentów podczas posiłków, ale i tak wszystkie grupy przechodziły przez główną salę jadalną.

Hotel chyba jest nastawiony na grupy uczniów i młodzieży, bo wieczorem zaczęło się bieganie po korytarzach, głośne krzyki, zabawa na całego, poszukiwania kolegów, pukanie do drzwi. Później hałas się nasilił i okazało się, że trenerzy czy opiekunowie grupy młodzieży zrobili spotkanie na korytarzu obok naszego pokoju. Wieczorem rozpoczęły się krzyki w pokojach i na balkonach. O godzinie 22:40 nie wytrzymałam i skontaktowałam się z recepcją, prosząc o interwencję. Obiecano zgłosić to ochronie hotelu. Około 23 była już cisza, ale po północy młodzież zaczęła chyba wracać do swoich pokoi i znowu był hałas trzaskających drzwi, głośne rozmowy, śmiech, odgłos przesuwanych mebli czy krzeseł. To się powtarzało codziennie z różnym stopniem nasilenia. Kumulacja nastąpiła ostatniej nocy, bo wrócili po północy i rozpoczęli pakowanie bagaży, przesuwanie krzeseł i łóżek.

Podsumowując: z 7 nocy, które miały być spędzone przyjemnie na Malcie, cztery były nie do zniesienia.

Dodam, że śniadania w hotelu są na dobrym poziomie, ale dość mało zróżnicowane, sok miał czasem smak rozwodniony, ale po zgłoszeniu uwagi, uzupełniano odpowiednio. Sałatę chyba przygotowuje się wieczorem, bo nigdy nie wyglądała na świeżą.

Obsługa hotelu jest natomiast zasługująca na ciepłe słowa, bo bardzo się starają, podają, sprzątają, są życzliwi. Szkoda, że muszą się tłumaczyć z wielu niedogodności, bo to nie ich wina. Nie lubię pisać negatywnych opinii o miejscach, gdzie spędzałam czas, ale byłoby to nieuczciwe z mojej strony, abym napisała nieprawdę. Apeluję do właścicieli hotelu Topaz o refleksję, a do organizatorów pobytu o rzetelną informację o tym hotelu, aby klienci chcieli ponownie korzystać z Państwa ofert.

Z moich informacji wynika, że Malta należy do Hotelstars Unioin i powinno się kategoryzować hotele zgodnie z zasadami tej organizacji. Jeżeli tak nie jest, proszę wyraźnie o tym wspominać.

Zalety

Bliskość przystanków autobusowych, miła obsługa, gniazdka przy łóżkach do ładowania telefonów, dobrze zaopatrzony sklep w pobliżu, śniadania na średnim poziomie, ale można najeść się do woli - wystarcza do obiadu. Najładniejsze miejsce w hotelu, to recepcja i hol oraz toaleta przy przechowalni bagażu, który nadaje, niestety, fałszywy obraz o tym hotelu. W pokojach już jest inna kategoria.

Wady

Nie odpowiada kategorii 3*! Bardzo słaby stan techniczny pokoi, łazienek i wyposażenia, pokoje bardzo akustyczne, ciągle słychać trzaskanie drzwiami, głośne rozmowy, szuranie po posadzce z płytek, głośno odsuwające się szafy. Zabawy i krzyki na balkonie i w pokojach wielu grup młodzieży zakwaterowanych w hotelu do późnych godzin nocnych.

Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Weryfikujemy opinie o naszych usługach.

Mapa

Mgarr ix-Xini 15 km w linii prostej od hotelu
Mgarr ix-Xini to niewielka, odosobniona zatoczka z kamienistą plażą, otoczoną zapierającymi dech w piersiach klifami. Oprócz zachwycających widoków, w pobliżu tego miejsca można znajduje się również wieża strażnicza z 1661 roku, której pełniła funkcje obronne przed zagrożeniem nadciągającym od strony morza. Miejscówka ta jest także bardzo popularna wśród nurków, bowiem podwodny świat oferuje tu mnóstwo atrakcji, jak np. ukryte u podstawy klifów jaskinie, koniki morskie czy zatopiony wrak promu "Xlendi". W Magrr ix-Xini przed laty kręcone były sceny do dramatu romantycznego "By the Sea", w którym główne role zagrali - Angelina Jolie oraz Brad Pitt. W lokalu na plaży można zobaczyć zdjęcie aktorki z jej podpisem.

Zobacz więcej

Mgarr ix-Xini

Pogoda

19°C
17°C
18°C
15

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
Na Maltę Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
Na Malcie dla Polaków wizy nie są wymagane.

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Czytaj więcej

Nowość!

Odkryj nową stronę podróży – rezerwuj elastyczne pakiety lot+hotel. Sprawdź