3 158 zł
/za wszystkich
Intercontinental Malta





Opis oferty
Lokalizacja
Hotel położony jest w centrum popularnej i lubianej miejscowości turystycznej St. Julian's, w tętniącej życiem dzielnicy Paceville, na wschodnim wybrzeżu Malty. Rozrywkowy kurort z licznymi restauracjami, pubami i widokami na zatokę to gwarancja wymarzonych, maltańskich wakacji. Gościom hotelu polecamy pobliskie atrakcje:
• Mdina i Rabat - ok. 14 km
• Valletta - ok. 8 km
• Port Cirkewwa, z którego regularnie odpływają promy na Gozo - ok. 28 km
• Splash & Fun Water Park - ok. 5 km
• Centrum St. Julian's
Odległość od międzynarodowego lotniska to ok. 11 km.
Plaża
Hotel położony jest ok. 150 metrów od piaszczystej, gruboziarnistej plaży, wyróżnionej certyfikatem Błękitna Flaga. Wszyscy goście hotelowi mają dostęp do InterContinental Beach Club, gdzie leżaki, parasole i ręczniki plażowe są zapewnione przez hotel. Beach Club obejmuje również bar i restaurację, dzięki czemu wystarczy położyć się wygodnie, zrelaksować i cieszyć się słońcem, korzystając z szybkiej i sprawnej obsługi.
Do dyspozycji gości na terenie hotelu
Baseny
• Do dyspozycji gości bezpłatne są 2 baseny: odkryty basen w stylu laguny, znajdujący się na poziomie 10, kryty basen z podgrzewaną wodą, który jest oazą relaksu, zen i spokoju.
• Basen infinity na dachu (19. piętro) - za dodatkową opłatą. Bary
• The Brass Bar w lobby - cechuje się szerokim wyborem gorących czekolad, kaw i klasycznych koktajli, które podawane są w wyjątkowy i elegancki sposób.
• Waterbiscuit Bistro & Bar - oferuje posiłek przez cały dzień, jednakże to koktajle cieszą się największym zainteresowaniem.
• Narcus - bar przy basenie, z przekąskami.
• SkyHigh - bar przy basenie, na dachu.
• The Beach Bar z przekąskami przy plaży, ok. 170 m od hoteluRestauracje
• Harruba - oferuje śniadania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa.
• Waterbiscuit - la carte, kuchnia międzynarodowa, dostępne menu dla dzieci
• SkyBeach - la carte, kuchnia śródziemnomorska i międzynarodowa, grill/BBQ, dostępne menu dla dzieci
• Nadmorska Paranga - la carte, ok. 160 m od hotelu, kuchnia śródziemnomorska i międzynarodowaW restauracjach dostępne są dania wegetariańskie oraz dieta bezglutenowa. Inne udogodnienia
• Całodobowa międzynarodowa recepcja 24/7 Kantor
• Pralnia
• Salon fryzjerski
• Sala konferencyjna
• Wypożyczalnia samochodów
Atrakcje hotelowe
• Wellness&SPA - Carisma Spa & Wellness to sieć spa na Malcie, słynąca ze słynnych na całym świecie masaży, łaźni tureckiej (Hammam) i usług wellness, oferująca wyjątkowe doświadczenie odmłodzenia ciała, umysłu i duszy. Carisma zapewnia niezapomniane luksusowe doznania relaksacyjne oferując szereg pakietów spa, takich jak dzień spa przy basenie, pakiety dla par, imprezy spa i zabiegi kosmetyczne.
• Animacje i rozrywka - Zespół animatorów organizuje szeroką gamę zajęć sportowych i rekreacyjnych przez cały dzień.
Dla dzieci
• Pokój zabaw dla dzieci i sala telewizyjna
• Animacje dla dzieci (w sezonie letnim)
• Mini Club
• Menu dla dzieci w wybranych restauracjach
• Łóżeczka dla dzieci na zapytanie
• Opieka nad dzieckiem na życzenie (za dodatkową opłatą)
Pokoje i zakwaterowanie
Hotel dysponuje 481 pokojami o różnych kategoriach. Classic City View - Pokój z widokiem na miasto ( ok. 35 m2). Składa się z sypialni, łazienki (prysznic/wanna, wc, suszarka do włosów) oraz balkonu. Pokój wyposażony jest w łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, klimatyzację, wysokiej jakości przybory łazienkowe, szybkie łącze Wi-Fi, zestaw do parzenia kawy i herbaty. Dostęp do plaży SKYBEACH nie jest wliczony w cenę. Od 1 maja 2024 roku pokoje te mogą pomieścić łącznie 2 osoby dorosłe i 2 dzieci. Classic Garden View - Pokój z widokiem na ogród ( ok. 35 m2). Składa się z sypialni, łazienki (prysznic/wanna, wc, suszarka do włosów) oraz balkonu. Pokój wyposażony jest w łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, klimatyzację, wysokiej jakości przybory łazienkowe, szybkie łącze Wi-Fi, zestaw do parzenia kawy i herbaty. Dostęp do SKYBEACH nie jest wliczony w cenę. Od 1 maja 2024 roku pokoje te mogą pomieścić łącznie 2 osoby dorosłe i 2 dzieci. Premium Room City View - Pokój z widokiem na miasto, mogący pomieścić max. 4 osoby ( ok. 45 m2). Składa się z sypialni, łazienki (prysznic/wanna, wc, suszarka do włosów) oraz balkonu. Pokój wyposażony jest w łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze oraz rozkładaną sofę, klimatyzację, wysokiej jakości przybory łazienkowe, szybkie łącze Wi-Fi, zestaw do parzenia kawy i herbaty. Obejmuje dostęp do Opal Lounge. Dostęp do SKYBEACH nie jest wliczony w cenę.
Club Room - Pokój z widokiem na ogród ( ok. 35 m2). Składa się z sypialni, łazienki (prysznic/wanna, wc, suszarka do włosów) oraz balkonu. Pokój wyposażony jest w łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze, klimatyzację, wysokiej jakości przybory łazienkowe, szybkie łącze Wi-Fi, zestaw do parzenia kawy i herbaty. Obejmuje dostęp do Club InterContinental Lounge. Dostęp do SKYBEACH nie jest wliczony w cenę. Od 1 maja 2024 roku pokoje te mogą pomieścić łącznie 2 osoby dorosłe i 2 dzieci. Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
Wyżywienie
• Śniadania - śniadania w formie bufetu
• Dwa posiłki - śniadania oraz kolacje w formie bufetu. Napoje do kolacji płatne
Dokonanie rezerwacji
Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Transport i bagaż
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
• LINIE RYANAIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka małej, osobistej torby o rozmiarach nie większych niż 40x20x25 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowy bagaż kabinowy oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x20 cm), łącznie z małą osobistą torbą - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x20 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji,
• 20 kg (119x119x81 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena będzie wyższa.
• LINIE WIZZ AIR - każdemu z uczestników przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 40x30x20 cm (umieszczany pod siedzeniem). Dodatkowa walizka na kółkach (kabinowa) oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu dostępne są za dodatkową opłatą
• 10 kg (55x40x23 cm), łączenie z małym bagażem podręcznym - cena widoczna w trakcie rezerwacji. Bagaż nadawany dostępny jest za dodatkową opłatą
• 10 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 20 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 26 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
• 32 kg (149x119x171 cm) - cena widoczna w trakcie rezerwacji
Uwaga: Podane wymiary nie obejmują uchwytów/kółek bagażu; jednakże kółka mogą zwiększać wymiary bagażu maksymalnie o 5 cm. Ceny bagażu widoczne w trakcie rezerwacji są ważne wyłącznie podczas jej dokonywania. W przypadku chęci dokupienia bagażu do zakupionej już wycieczki, cena może być wyższa.
• LINIE LOT - każdemu z uczestników powyżej drugiego roku życia przysługuje bezpłatnie jedna sztuka bagażu podręcznego o rozmiarach nie większych niż 55x40x23 cm i maksymalnie 8 kg, oraz 1 przedmiot osobisty, nie większy niż 35x40x12 cm o maksymalnej wadze 2 kg. Przedmiot osobisty powinien zmieścić się pod poprzedzającym siedzeniem. Przykładowe przedmioty osobiste: torebka, nerka, laptop, aparat fotograficzny, parasol.
Oferta - informacje uzupełniające
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych, część usług może byc wyłączona/niedostępna. W tym czasie hotele moga przprowadzać niezbędne remonty, serwisy, odświeżenia poszczegolnych elementów infrastruktury hotelowej. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. Pokoje typu Economy - to pokoje zazwyczaj o obniżonym standardzie wyposażenia, mniejszej powierzchni, czy też mniej korzystnym położeniu i widoku niż pokoje standardowe w danym hotelu. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem. W hotelach obowiązuje polityka danego hotelu, zgodnie z którą hotele mogą pobierac kaucje od Gości (za ręczniki, opaski, minibar, itd.). Kwoty kaucji i formy, w jakiej są poobierane przez hotele zależą od polityki hotelu i mogą się różnić w zależności od klasy obiektu, lokalizacji oraz polityki hotelu.
Rezerwacja miejsc w samolocie
Rezerwacja miejsc w samolocie obok siebie - usługa dodatkowo płatna
Miejsca zostaną wykupione przez Organizatora z dostępnej puli miejsc standardowych w samolocie, tak aby wszyscy uczestnicy siedzieli w tym samym rzędzie. Jednocześnie zaznaczamy, że nie ma możliwości wyboru miejsc w konkretnych rzędach w samolocie. W przypadku braku możliwości rezerwacji miejsc obok siebie opłata za wybór tych miejsc zostanie zwrócona. Brak możliwości wyboru miejsc obok siebie nie może być warunkiem odstąpienia od umowy przez uczestnika/uczestników. Po potwierdzeniu rezerwacji, w miarę dostępności miejsc, istnieje możliwość wykupienia miejsc obok siebie, po indywidualnej wycenie przez Organizatora.
Cena wyjazdu zawiera
• Przelot w obie strony,
• Osobisty bagaż podręczny (mała torba/plecak, umieszczany pod fotelem pasażera - wymiary, waga - zgodnie z warunkami przewozu linii lotniczej - Ryanair: 40x20x25 cm; Wizzair:40x30x20 cm)
• Zakwaterowanie w wybranym rodzaju pokoju,
• Wyżywienie według zamówionej opcji,
• Transfer lotnisko - hotel - lotnisko (Shuttle-bus, informacja o transferach będzie udzielana po angielsku. Informacja o transferze powrotnym dostępna poprzez link/aplikację)
• Ubezpieczenie KL i NNW,
• Składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny i Turystyczny Fundusz Pomocowy.
• Telefoniczna asysta polsko- lub anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta
Cena wyjazdu nie zawiera
• Dopłaty do innych opcji wyżywienia,
• Opłaty klimatycznej płatnej na miejscu w hotelu, depozytów wymaganych przez hotel
• Lokalnych podatków,
• Wycieczek fakultatywnych możliwych do wykupienia na miejscu,
• Opłaty za wymagane przepisami testy zdrowotne jeżeli są one konieczne.
• Rezerwacji miejsc w samolocie obok siebie
• Bagażu podręcznego 10 kg (Priority Wizzair, Ryanair), bagażu rejestrowanego (Wizzair, Ryanair)
• Oferta pobytu na Malcie nie zawiera opieki rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu telefonicznego w języku polskim lub angielskim z przedstawicielem kontrahenta pod numerem podanym w dokumentach podróży. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Standard classic room (cityview, balcony)
2 dorosłych
Double classic room city view classic room city view 2/2
2 dorosłych
Standard classic room (gardenview, balcony)
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking P12, Słowackiego 192, 80-298 Gdańsk
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
3 158 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 2
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Październik 2023
Rodzina z dziećmi
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
7.7
Hotel na dobrym poziomie, pokoje czyste , dobre jedzenie , blisko plaży i atrakcji.
Warto dokupic strefe z drinkami i przekaskami.
Obiadokolacje 3 daniowe z karty
Sniadania duży wybór.
Basen czysty i zadbany.
Personel uśmiechnięty i pomocny.
Polecam:)
Zalety
• Lokalizacja, czytosc, obsługa hotelowa życzliwa.
Wady
• Brak uwag.
Mapa



Atrakcje w okolicy Intercontinental Malta
Zobacz więcej

Pogoda
Grudzień
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Na Maltę Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
Na Malcie dla Polaków wizy nie są wymagane.