Dobry61 opinii
6.6
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Canifor

Kod oferty: WAK649523
Last minute
Kod oferty: WAK649523
obiekt, basenobiekt, basenrecepcja / lobbyrestauracjarestauracjapokój, DB1, 3P87, DBT_STbasen
obiekt, basen
obiekt, basen
recepcja / lobby
restauracja
COVID-19
Przypominamy, że wciąż obowiązują restrykcje i dodatkowe wymagania (np. obowiązkowe testy dla osób bez szczepienia). Sprawdź tutaj, jakie warunki wjazdu obowiązują w przypadku tej oferty.

Opis oferty

Region: wyspa MaltaOrganizator: Prima HolidayKod oferty: WAK649523

Położenie

Hotel położony jest w centrum miejscowości Qawra i wraz z Bugibba tworzy popularny, tętniący życiem kurort. Odległość od lotniska: około 20km.

Plaża

Hotel jest położony około 200metrów od plaży, plaża jest żwirowo - skalista.

Hotel

Hotel trzygwiazdkowy, otwarty w 1995 roku.

Do dyspozycji gości

Recepcja, 2 windy, sala TV, restauracja, 2 bary, kawiarnia, pizzeria (czynna na weekend).

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa, AMEXCO i MasterCard.

Internet

Wi - Fi dodatkowo płatne.

Sport, rekreacja i rozrywka

Bezpłatnie: basen, basen kryty, siłownia, animacje dla dorosłych.

W Cenie

BEZPŁATNY WSTĘP DO MALTA EXPERIENCE. Jest to audiowizualne przedstawienie, które przedstawia dramatyczną historię Malty.

Dla dzieci

Brodzik.

Zakwaterowanie

Hotel posiada 170 pokoi.

Pokoje standardowe wyposażone w: łazienkę z suszarką do włosów, balkon, sejf (za opłatą), klimatyzację, telewizję satelitarną, telefon, minibar, lodówkę (za opłatą).

Wyżywienie

BB - śniadania

HB - śniadania i obiadokolacje. Napoje do obiadokolacji dodatkowo płątne.

AI - śniadanie, obiad i kolacja. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkoholowe w wyznaczonych miejscach w wyznaczonych godzinach.

Informacje dodatkowe

Adres

Triq In-Nikkri (Nakkri Road), St. Paul´s (Bugibba, Qawra), Malta

Cena

Oferta Z Przelotem

Cena zawiera: bilet lotniczy dla czarterów bagaż 23kg + 5 kg bagaż podręczy // dla przelotów low costowych Ryanair bagaż 10kg + mała podręczna torebka, przy lotach Wizzair Klienci Prima mają w cenie WIZZ Priority: podręczna walizka na kółkach (55x40x23 cm maks. 10kg), stanowisko odprawy priorytetowej, pierwszeństwo wejścia na pokład // dla lotów rejsowych LOT tylko bagaż podręczny 8kg, Air Malta bagaż 23kg+bagaż podęczny 5kg

; transfer lotnisko - hotel - lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej. Składka na TFP jest bezzwrotna nawet w przypadku rezygnacji Klienta z imprezy turystycznej), VAT, opiekę polskojęzycznego rezydenta na miejscu (nie obejmuje Gozo).

Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG),

Oraz od 01.01.2021 analogiczą wyskość składki na Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP):

15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)

13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę

10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego, miejsc obok siebie w samolocie, dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych.

UWAGA! Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego według cennika przewoźnika. W tym celu należy podczas procesu zakładania rezerwacji wybrać składnik opcjonalny lub zgłosić do sprzedawcy prośbę o dodanie bagażu i informacją dla ilu osób bagaż ma zostać zakupiony.

Dojazd Własny

Cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), OC organizatora, VAT.

Cena nie zawiera: eco taxy 0,5 e dzień / os dorosła płatna na miejscu w recepcji, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych.

Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.

W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

Bagaż

Ceny Dodatkowego Bagażu Rejestrowanego

Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu

Ryanair: 20 kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu

Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!

Limit Bagażu Rejestrowanego

Wizzair: 10kg/20kg/32kg

Ryanair:10kg/20kg

LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w PRIMIE w cenie:

Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY!

Usługa daje mozliwość

• zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg))

• zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg)

• pierwszeństwo wejścia na pokład

• Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.

Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm oraz pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.

Easy Jet: bagaż o wymiarach nie przekraczających 45x36x20 cm (w tym kółka, kieszonki i rączki, mała torba podręczna która musi mieścić się pod siedzeniem pasażera)

Warunki wjazdowe

• dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Malty jest ważny paszport lub dowód osobisty.

• Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

• każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora. KAŻDY Z NASZYCH KLIENTÓW ZOBLIGOWANY JEST DO POTWIERDZENIA GODZIN NA 24h PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI JAK I POWROTÓW DO POLSKI). Odprawa lotnicza rozpo­czyna się na 2 godziny przed planowanym lotem i kończy się na 40minut przed. Każdy klient zobligowany jest do zgłoszenia się do od­prawy we właściwym czasie przed realizowanym lotem.

Covid-19

Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

W związku z powyższym prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych : https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych , jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ .

Aktualne informacje dla turystów związane z Covid-19można znaleźć na stronie: www.visitmalta.com/en/covid-19. W razie potrzeby uzyskania bardziej szczegółowych informacji można skorzystać z uruchomionej przez władze maltańskie specjalnej infolinii dla turystów: +356 2169 2447 lub wysłać zapytanie drogą mailową na adres: tourismcovid-19helpline@visitmalta.com.

Szczegółowy wykaz nakazów i zakazów związanych z COVID-19 obowiązujących na Malcie dostępny jest na stronie: https://deputyprimeminister.gov.mt/en/health-promotion/covid-19/Pages/resources.aspx. Bieżące informacje na temat sytuacji epidemiologicznej, obowiązujących obostrzeń, zasad postępowania w związku z Covid-19 oraz warunków podróżowania z i na Maltę zamieszczane są również na stronie placówki w zakładce Aktualności.

Podróżując w czasie pandemi należy liczyć się z pewnymi obostrzeniami i ograniczeniami.

Część infrastruktury hotelowej (restauracje, oferta rekreacyjno - sportowa), animacje może być ograniczona, czy też niedostępna ze względu na obostrzenia sanitarne. Od poniedziałku 16 sierpnia 2021 r. papierowy formularz lokalizacji pasażera nie będzie już akceptowany przy wjeździe na Maltę. Pasażerowie muszą złożyć swoje dPLF online na platformie EU-ePLF pod adresem https://app.euplf.eu/#/form przed podróżą. Po pomyślnym przesłaniu formularza otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem z unikalnym kodem szybkiej odpowiedzi (QR) oraz linkiem do pobrania pliku dPLF w formacie PDF. Przed wejściem na pokład i po przybyciu na Maltę pasażerowie mogą przedstawić swój dPLF z kodem QR w formie wydruku lub w formacie cyfrowym na smartfonie, tablecie lub innym urządzeniu.

Każdy obywatel Polski w wieku powyżej 12 roku życia przybywający na Maltę po 14 lipca 2021musi być zaszczepiony przeci COVID - 19 i musi posiadać potwierdzenie w postaci tzw. Paszportu Covidowego. Wykonanie testów PCR oraz antygenowych nie upoważnia do podróży na terytorium Malty. Dzieci w wieku 5-12 lat mogą podróżować na Maltę w towarzystwie zaszczepionych rodziców / opiekunów prawnych i muszą przedstawić negatywny wynik testu PCR zrobiony na nie więcej niż 72 godziny przed przybyciem na Maltę. Dzieci poniżej 5 roku życia nie potrzebują testów.

Przy podróży lotniczej do Niemiec: wejście na pokład samolotu lecącego do Niemiec jest możliwe tylko z negatywnym wynikiem testu (niezależnie od miejsca wylotu). Szybkie testy antygenowe mogą być wykonane najwcześniej 48h a testy PCR, LAMP, TMA 72h przed planowaną godziną lądowania w Niemczech. Ponadto linie lotnicze realizujące loty do Niemiec mogą mieć dodatkowe, indywidalne wymagania, z którymi należy się zapoznać.

Powrót do Polski z zagranicy

UWAGA! Ze względu na dynamiczną sytuację i częstotliwość zmian dotyczących procedur podróżowania, prosimy o zapoznanie się z komunikatem na temat aktualnych informacji i wymogów dotyczących kwarantanny na stronie STRAŻY GRANICZNEJ. Od 17 lipca każdy, kto przyleci do naszego kraju, musi wypełnić przez internet Kartę Lokalizacji Podróznego. https://aplikacje.gov.pl/app/klp/#/home

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Zakwaterowanie

Piątek
24.09.2021

Wykwaterowanie

Piątek
01.10.2021

Dostępne pokoje

2 osobowy

2 dorosłych
Aktualizujemy cenę
Trwa weryfikacja ceny

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie dodane przez

6.6
Ewa
Pobyt - Wrzesień 2021Para
Pokoje wystarczjąco duże Są lustra duże co często w hotelach brakuje .plaża kamienista ,jeżdziliśmy autobusami ,zwiedzalismy inne plaże ,są piękne.Wyspa piękna ,ludzie mili .Napewno jeszcze wrócimy
Zaletyczysto, miła obsługa .wszędzie blisko
WadyJedzenie mało przyprawione ,niesmaczne ,ale zawsze coś się wybierze.Nie byliśmy głodni

5.1
Tomasz Klient Wakacje.pl
Pobyt - Sierpień 2021Rodzina z dziećmi
Hotel w opisie ma 4 gwiazdki, ale w rzeczywistości są to max. 3 gwiazdki. Budynek ma wiele lat a więc widać na nim ząb czasu, wewnątrz oraz na zewnątrz. Klimatyzacja w pokoju, tym samym w hotelu nie chłodziła wystarczająco. Chłodno tylko w holu recepcji i w stołówkach. Duszno na korytarzach hotelowych oraz w pokoju. W pokoju bardzo mała łazienka. Jeśli chodzi o jedzenie, to mały wybór i małe urozmaicenie. Niektóre dania akceptowalne, ale także zdarzają się takie, które nie powinny trafić do menu (np. niektóre zupy). Bufet z daniami nakładanymi przez obsługę, niestety nakładanie posiłków było bardzo niechlujne. Obsługa, patrząc po ich minach nie zadowolona z swojej pracy, a to odbija się na klientach. Brak higieny z wiązanej z COVID, np., herbata w jednej misce (luzem torebki, bez opakowania), patyczki do mieszania w kubku (nie zapakowane osobno). Brak dobrego zarządzania w hotelu (słaba organizacja pracy oraz brak odpowiedniego przekazu ważnych informacji). Różne informacje na kartach inf., które dostaje się do pokoju a inne rozwieszone w hotelu, w ten sposób ominęła nas i innych wczasowiczów jedna kolacja. Można jak najbardziej odnieść wrażenie, że w hotelu pracuje wielu niekompetentnych pracowników. Hotel dla mało wymagających klientów. Ja osobiście nie polecam.
5.5
Małgorzata Klient Wakacje.pl
Pobyt - Sierpień 2021Para
Nie polecam tego hotelu z opcją all inclisive. Posiłki były fatalne, a w barze tylko kilka alkoholi do wyboru (w opcji all inclusive). Natomiast hotel jest dobrą bazą wypadową, aby pozwiedzać wyspę. Pokoje były bardzo czyste.
ZaletyDobre położenie, czyste pokoje
WadyJedzenie - śniadania były codziennie takie same w stylu \"English breakfast\", poza tym wszystkie posiłki były nieprzyprawione. Jedzenie nakłada obsługa.

1.0
Aga
Pobyt - Październik 2019Para
Nie mam zastrzeżeń do obsługi wakacje.pl. Natomiast odradzam korzystanie z tego biura podróży, przed planowanym wyjazdem dowiaduje się o dodatkowych kosztach. W ofercie jest tylko bagaż podręczny, dodatkowa opłata za bagaż prawie 700zł do 20 kg, opłaty manipulacyjne za jakiekolwiek zmiany. Koszty rezygnacji znacznie przewyższają wpłaconą zaliczkę. Lepiej omijać to biuro podróży, ostatecznie zapłaciłam ponad 1000zł za rezygnację. Brak słów.
Zaletybrak
Wady- dużo dodatkowych kosztów które są ukryte w momencie rezerwacji

5.5
Zbigniew
Pobyt - Wrzesień 2019Para
Nie polecam firmy WAKACJE PL. Wiele dni musiałem wyjaśniać, że wykupiłem ubezpieczenie rezygnacji z wyjazdu podczas rezerwacji na stronie internetowej. Konsultanci mailowo i telefonicznie informowali mnie błędnie, że nie mam. Należy zwrócić dużą uwagę czy w cenie jest bagaż 20 kg czy tylko podręczny. W moim przypadku okazało się, że bagaż 20 kg nie wchodzi w cenę wyjazdu, również takiej informacji nie ma ma stronie głównej rezerwacji. Jest ona zaszyta w obszernym dokumencie. Za bagaż dodatkowy musiałem zapłacić dodatkowo 700 zł. Dokumenty wyjazdu dostałem od WAKACJE PL na moją interwencję w dzień przed wyjazdem ( w sobotę). Ubezpieczenie wyjazdu jest w dwóch towarzystwach ubezpieczeniowych. W jednym ubezpiecza WAKACJE PL jako pośrednik w drugim organizator wyjazdu ( biuro podróży) na moje pytanie do konsultanta WAKACJE PL z której polisy mam skorzystać nie dostałem odpowiedzi.
ZaletyDobre kolacje. Codzienne sprzątanie pokoi.
WadyW okolicy hotelu prowadzone są prace budowlane. Od wczesnego rana słychać pracę ludzi i sprzętu. Nie sprawna klimatyzacja pomimo wielokrotnego zgłaszania w recepcji.

Mapa

Pogoda

28°C
20°C
26°C
9

Przed podróżą

WYMAGANE DOKUMENTY
Rejestracja na stronie internetowej oraz wygenerowanie kodu QR upoważniającego do podróży zobacz więcej. Każda osoba pełnoletnia powinna wypełnić formularz indywidualnie. Osoby niepełnoletnie podróżujące pod opieką mogą być zarejestrowane na formularzu osoby dorosłej.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany o ile podróżujący przedstawi unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje- należy posiadać unijny certyfikat COVID.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: tak PCR, maksymalnie na 72 godziny przed wylotem- wymagany unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument, przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: tak, 14-dniowa.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje- należy posiadać unijny certyfikat COVID.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany dla dzieci do 5 roku życia. Dzieci w wieku od 5 do 12 lat mogą podróżować na Maltę po przedstawieniu negatywnego testu PCR, który należy wykonać w ciągu 72 godzin przed przybyciem na Maltę, pod warunkiem, że towarzyszą im rodzice lub opiekunowie prawni, którzy z kolei muszą przedstawić uznane świadectwo szczepienia. Starsze dzieci wymagają przedstawienia Unijnego Certyfikatu COVID-19, świadczącego o pełnym zaszczepieniu. (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje dla dzieci do 5 roku życia oraz do 12 roku życia jeżeli dziecko będzie posiadało negatywny wynik testu PCR i będzie pod opieką zaszczepionych opiekunów/rodziców. Dzieci powyżej 12 roku życia o ile nie są zaszczepione muszą odbyć 14-dniową kwarantannę.
Kwarantanna po powrocie: nie- dzieci do ukończenia 12. roku życia podróżujące pod opieką dorosłych, którzy są zaszczepieni przeciwko COVID-19 lub przedstawili negatywny wynik testu na COVID-19. Starsze dzieci - patrz ZASZCZEPIENI, OZDROWIEŃCY lub POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: tak PCR, maksymalnie na 72 godziny przed wylotem- wymagany unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument, przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: tak, 14-dniowa.
Kwarantanna po powrocie: tak- 10 dni. Aby być zwolnionym z kwarantanny należy wykonać test PCR lub antygenowy: nie wcześniej niż 48 godz. Przed przekroczeniem granicy Polski lub nie później niż 48 godz. po przekroczeniu granicy Polski.
Na Maltę Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
Na Malcie dla Polaków wizy nie są wymagane.
Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.