Wspaniały11 opinii92% poleceń
9.0
Aktualizujemy cenę
Trwa weryfikacja ceny
Wakacje.plWczasyMarokoAgadirAgadirRiu Tikida Beach (Agadir)

Riu Tikida Beach (Agadir)

Kod oferty: WAK709871
Last minute
Kod oferty: WAK709871
1/13
teren hotelu, basen, plaża
teren hotelu, basen
teren hotelu, basen
obiekt, teren hotelu
basen

Opis oferty

Region: AgadirOrganizator: Oasis ToursKod oferty: WAK709871

Opis kontrahenta

Ten komfortowy hotel, położony w Agadir, jest doskonałym wyborem na rodzinne wakacje. Usytuowana w odległości ok. 800metrów od centrum miasta, struktura umożliwia łatwy dostęp do wszystkich atrakcji oferowanych przez to miejsce. W odległości ok. 7 kilometrów od hotelu odwiedzający mogą znaleźć najbliższe pole golfowe. Najbliższa plaża znajduje się w odległości 50metrów od hotelu. Wi-Fi w miejscach ogolnodostępnych. Hotel Riu Tikida Beach zapewnia całodobową recepcję.

Osoby szukające ciszy i spokoju znajdą swoją najlepszą opcję zakwaterowania w Hotel Riu Tikida Beach, z mnóstwem opcji zdrowotnych i odnowy biologicznej. Hotel Riu Tikida Beach szczyci się możliwością oferowania szerokiego wyboru udogodnień restauracyjnych, serwujących pyszne specjały kulinarne. Opcje rozrywkowe zostały opracowane w celu dostarczenia rozrywki wszystkim podróżującym. Obecny jest pełen program organizowanych zajęć, idealnych dla miłośników sportu oraz dla osób pragnących cieszyć się aktywnym pobytem. Opłata może być naliczana za niektóre z niniejszych usług.

Zmiana dla podróżujących

Od 28marca 2022 zostaje zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu granicy RP.

Od dnia 28marca 2022 r. na podstawie przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25marca 2022 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. poz 673) zniesione zostają wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Rzeczypospolitej Polskiej, co oznacza, że od 28.03.2022 podczas przekraczania granicy nie ma obowiązku:

• przedstawiania certyfikatu szczepienia,

• wykonywania testów w kierunku SARS-COV-2,

• odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.

Link do aktualnego rozporządzenia:

https://dziennikustaw.gov.pl/D2022000067901.pdf

https://www.strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9977,Zniesiono-ograniczenia-pandemiczne-w-podrozowaniu.html

UWAGA!

Przypominamy, że w dalszym ciągu przed przekroczeniem granicy należy wypełnić Kartę Lokalizacji Podróżnego

Powracający do Polski uzupełniają elektroniczną KARTĘ LOKALIZACJI PODRÓŻNEGO (KLP) na stronie https://www.gov.pl/web/gov/wypelnij-klp

KLP zastępuje konieczność uzupełniania papierowej wersji Karty Lokalizacji Pasażera.

Elektroniczna KLP dotyczy tylko lotu powrotnego do Polski. Należy ją wypełnić przed odprawą. WAŻNE! Przypominamy, że maski są nadal wymagane na pokładach większości samolotów - pamiętaj o zabraniu jednej ze sobą, wymagane jest noszenie maski przed wejściem na pokład naszego samolotu.

Oferta

Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.

Potwierdzenie rezerwacji

Uwaga! Każda rezerwacja potwierdzona przez Agenta/Klienta - musi zostać dodatkowo potwierdzona przez Organizatora.

Serwis hotelowy

W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.

Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.

Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

Dokonanie rezerwacji

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

Covid-19

TEST: TAK

Rodzaj testu

RT-PCR wykonany maksymalnie 72 godziny przed wylotem

Test dla dziecka

DZIECI DO LAT 12 ZWOLNIONE Z TESTU

Zwolnienie z testu

OSOBY ZASZCZEPIONE

Wymagane dokumenty

Formularz sanitarny (LINK) Formularz należy wypełnić dla każdej osoby podróżującej, także dla dzieci bez względu na wiek. Wydrukowany formularz należy podpisać (w przypadku dzieci podpisuje się rodzic). ZASZCZEPIENI

Zwolnieni z obowiązku wykonywania testu przed przylotem. Po przylocie do Maroka na lotnisku turyści zostaną poddani wybiórczo szybkiemu testowi antygenowemu. Wybiórcze testy PCR na lotnisku po wylądowaniu (o wyniku pasażer jest informowany w późniejszym terminie)

Kto jest uważany za osobę zaszczepioną?

Osoba, która przyjęła 3 dawki szczepionki

Lub

Osoba, która przyjęła 2 dawki szczepionki lub 1 dawkę szczepionki Johnson&Johnson, w okresie nieprzekraczającym 4miesięcy.

Szczepienie potwierdza ważny PASS VACCINAL (paszport szczepień). Dokument może być w formie elektronicznej lub papierowej, w języku arabskim, francuskim lub angielskim.

Uznawane szczepionki: AstraZeneca, Sinopharm, Sputnik, Pfizer/BioNTech, Janssen (Johnson & Johnson), Covishield (Instytut Surowic Indii), Moderna, SinovacPOZOSTALI PODRÓŻUJĄCY

Negatywny wyniku testu PCR na COVID-19 w języku angielskim wykonany nie wcześniej niż 72 godziny przed wylotem.

Testy po przyjeździe

Wybiórcze testy antygenowe . Wybiórcze testy PCR (o wyniku pasażer jest informowany w późniejszym terminie)

DZIECI do 12 roku życia muszą wyłącznie okazać wypełniony i podpisany formularz.

Testy po przyjeździe

Wybiórcze testy antygenowe . Wybiórcze testy PCR (o wyniku pasażer jest informowany w późniejszym terminie)

Wszyscy podróżujący wypełniają formularz ze strony: https://www.onda.ma/form.php.

Więcej informacji: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/maroko

Cena zawiera

Cena zawiera

• ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),

• bilet lotniczy,

• zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),

• wyżywienie według wybranej opcji,

• bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi (Marakesz/Agadir) i czarterowymi (Agadir),

• bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi (Agadir),

• transfer lotnisko-hotel-lotnisko,

• opieka polsko/anglojęzycznego przedstawiciela kontrahenta

Uwaga! podstawa ceny nie zawiera

• bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi (Marakesz/Agadir)

• opieki rezydenta

• podatku turystycznego - Wysokość podatku uzależniona jest od kategorii hotelu i wynosi od 1,60 /dzień/osoba. Podatek należy opłacić w hotelu.

Informacje dodatkowe

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.

Przelot bagaż serwis

1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAIR, Easy Jet, Corendon,Smartwings) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.

2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).

Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:

Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą "Pierwszeństwa wejścia na pokład" bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 10 kg lub 20 kg.

Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:- bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego - umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład).

• bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg

• bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kgSmartwings (QS) - cena oferty podstawowej zawiera bagaż podręczny 8 kg o wymiarach 55x40x23 cm, możlwość dokupienia bagażu rejestrowanego (głównego) 23 kg

3. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu.

4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

5. Na lotnisku należy stawić się 2,5 h przed godziną wylotu.

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość
Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Basic dwuosobowy z jednym lub dwoma łóżkami basic

2 dorosłych

All inclusive
WylotRyanair Sun, RR 9280
14:30
18:00
KRK · 21.08 (Ndz.)Kraków
AGA · 21.08 (Ndz.)Agadir
Przylot
18:35
00:15
AGA · 04.09 (Ndz.)Agadir
KRK · 05.09 (Pon.)Kraków
Aktualizujemy cenę

Standard dwuosobowy z jednym lub dwoma łóżkami standard

2 dorosłych

All inclusiveStandardowy
WylotRyanair Sun, RR 9280
14:30
18:00
KRK · 21.08 (Ndz.)Kraków
AGA · 21.08 (Ndz.)Agadir
Przylot
18:35
00:15
AGA · 04.09 (Ndz.)Agadir
KRK · 05.09 (Pon.)Kraków
Aktualizujemy cenę

Z widokiem na morze dwuosobowy z jednym lub dwoma łóżkami z widokiem na morze

2 dorosłych

All inclusive
WylotRyanair Sun, RR 9280
14:30
18:00
KRK · 21.08 (Ndz.)Kraków
AGA · 21.08 (Ndz.)Agadir
Przylot
18:35
00:15
AGA · 04.09 (Ndz.)Agadir
KRK · 05.09 (Pon.)Kraków
Aktualizujemy cenę
Trwa weryfikacja ceny
lub

Czekamy na pierwszą opinię! Może Twoją?

Możesz opowiedzieć coś o tej ofercie? Polecasz ją czy wręcz przeciwnie? Podziel się swoimi doświadczeniami i pomóż innym podjąć decyzję, gdzie pojechać na wakacje.

no offer review

Mapa

Pogoda

27°C
17°C
21°C
10

Przed podróżą

SYTUACJA W UKRAINIE
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.

COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Elektroniczny formularz dostępny na stronie internetowej. Formularz należy wypełnić i wydrukować dla każdej osoby podróżującej, także dla dzieci bez względu na wiek. Zobacz więcej.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj otwarty dla turystów.
Test: nie, o ile podróżujący posiada unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument, przeczytaj o nim). Pełna dawka szczepienia musi zostać podana przynajmniej 14 dni przed podróżą ale nie wcześniej niż 270 dni. Dawka przypominająca przedłuża ważność certyfikatu bezterminowo.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj otwarty dla turystów.
Test: tak, PCR wykonany nie wcześniej niż 72 godziny przed wylotem.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj otwarty dla turystów.
Test: nie dotyczy dzieci do 12 roku życia. Starsze dzieci patrz ZASZCZEPIENI.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj otwarty dla turystów.
Test: tak, PCR wykonany nie wcześniej niż 72 godziny przed wylotem.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.

TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.

TESTY W SUPERCENIE!
Jeśli potrzebujesz testu, możesz szybko i tanio zamówić go przez Wakacje.pl. W ofercie są zarówno testy przed wyjazdem za granicę z zaświadczeniem w języku angielskim, jak i testy po powrocie do Polski. Przeczytaj więcej o tym, jak skorzystać z szybkich testów na COVID-19 w supercenie.
Jedynym dokumentem uprawniającym do przekroczenia granicy i wjazdu na terytorium Maroka jest paszport, który powinien być ważny jeszcze przez minimum 6 miesięcy od planowanej daty wjazdu.
Obywatele polscy udający się turystycznie do Maroka są zwolnieni z obowiązku wizowego na okres do 90 dni. Przy przekraczaniu granicy władze marokańskie mogą żądać udokumentowania odpowiednich środków finansowych na pobyt (gotówka, karty kredytowe, wyciąg z konta itp.).
Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).