Aktualizujemy cenę
Trwa weryfikacja ceny
28
obiekt, teren hotelu, basen
obiekt, teren hotelu
obiekt, teren hotelu, basen
teren hotelu, basen
obiekt, teren hotelu, basen

Opis oferty

Region: AgadirBiuro podróży (przedsiębiorca): Oasis ToursKod oferty: WAK733657
Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Opinie

Filtrowanie
Typ podróżującego
WszystkieSingielRodzina z dziećmiGrupa znajomych
Czas podróży
DowolnyMarzec - MajWrzesień - ListopadGrudzień - Luty
Opinie tylko ze zdjęciami
Sortuj po:
Data pobytu - ostatnie
Data pobytu - ostatnieNajwyższa ocena
Wyświetlono 5 z opinii
Monika
Marzec 2023 ·

Grupa znajomych

Dodano: 01.04.2023
8.8
+2
10 tyś znaków to za mało by wymienić wszystkie zalety Hotelu Tildi. Począwszy od profesjonalnego, miłego i pomocnego personelu poprzez udogodnienia które znajdziemy w Hotelu aż po lokalizację. Piękny ogród z dużym basenem, woda lodowata, ale znaleźli się odważni na kąpiele, my jedynie skorzystałyśmy z brodzika i kąpieli słonecznych. Morsowanie zdecydowanie nie sprawia nam przyjemności, zamiast tego polecamy leżakowanie z mojito 🍹😁 W Hotelu można skorzystać z usług SPA, wg. nas Hammam jest obowiązkowy przed zażyciem kąpieli słonecznych przez rząnych słońca turystów z Polski. Hotel oddalony od morza ok 400 metrów, 200 metrów od sklepu z alkoholem, po wyjściu z Hotelu kieruj się w prawo 😁 Pokoje komfortowej wielkości, codziennie sprzątane, TV i kanały muzyczne zapewniają możliwość wczucia się w lokalny klimat 😀 co jest doskonałą okazją do oderwania się od szarej rzeczywistości. Polecamy Hotel Tildi na marokanskie wakacje, nie polecamy jedynie biura podróży i rezydenta. Wakacje.pl POLECAMY! Super kontakt, błyskawiczna odpowiedź na każde zapytanie oraz pomoc w sprawie reklamacji u Organizatora.
ZaletyNiezwykle miła i profesjonalna obsługa. Piekny ogród z basenem. Rozsądna odległość od morza i marketu.
WadyJedyny mały minus to brak balkonu, nam jednak to nie przeszkadzało ponieważ większość czasu spędzałyśmy poza pokojem.
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Opinia zmoderowana przez Wakacje.pl


CompetitionDesktopBanner
Monika
Klient Wakacje.pl
Marzec 2023 ·

Grupa znajomych

Dodano: 07.04.2023
8.7
+2
10 tysięcy znaków to za mało aby wymienić wszystkie zalety Hotelu Tildi. Hotel posiada duży ogród z basenem, woda w marcu lodowata ale znaleźli się chętni na orzeźwiające kąpiele, my skorzystałyśmy jedynie z brodzika i kąpieli słonecznych. W hotelu znajduje się SPA, Hammam to obowiązkowy punkt przed opalaniem dla żądnych słońca turystów z Polski. W restauracji hotelowej każdy znajdzie coś dla siebie i ma okazję spróbować lokalnej kuchni. Personel hotelu bardzo uprzejmy, miły i pomocny. Pokoje sprzątanie codziennie, a kanały w TV pozwalają na zapoznanie się z lokalną muzyką ;) po kilku dniach śpiewacie razem z TV "Habibi..." Odległość od morza ok 400 metrów, od sklepu z alkoholem ok 200 metrów (po wyjściu z hotelu kieruj się w prawo ;)). My polecamy Tildi na marokańskie wakacje, nie polecamy jedynie oferty z biura Best Raisen oraz rezydenta. Wakacje.pl POLECAMY! Wielki plus za stały kontakt o każdej porze i pomoc w złożeniu reklamacji u Organizatora.
ZaletyPrzyjazny i uprzejmy personel Hotelu, komfortowej wielkości pokoje. Bardzo ładny ogród z dużym basenem. Odległość od morza.
WadyJedyny mały minus to brak balkonu, ale nam to nie przeszkadzało ponieważ większość czasu spędzałyśmy poza pokojem hotelowym.
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Kasia
Klient Wakacje.pl
Luty 2023 ·

Singiel

Dodano: 11.02.2023
10
Hotel Super. Obsługa miła i pomocna. Śniadania mega. Pokoje czyste, przytulne.
ZaletyPołożenie hotelu. Blisko do plaży, Mariny, centrum...
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
1
0

Opinia zmoderowana przez Wakacje.pl


Lidia Bartosik
Klient Wakacje.pl
Październik 2021 ·

Singiel

Dodano: 11.10.2021
10
Hotel super jak i cała reszta,czyściutko, jedzenia mnóstwo, obsługa bardzo miła.
ZaletyHotel super ,jedzenie boskie,czysto miło i przyjemnie.
WadyŻadnych
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
1
0

Opinia zmoderowana przez Wakacje.pl


Ewa
Klient Wakacje.pl
Styczeń 2014 ·

Rodzina z dziećmi

Dodano: 07.02.2014
7.0
W porównaniu do innych, starszych hoteli w Agadirze o tej samej liczbie gwiazdek, \"Tildi\" zdecydowanie się wyróźnia i jest godny polecenia.
Zaletykameralne położenie 5 minut od plaży oraz blisko mariny, miła i przyjazna obsługa, stosunek jakości do ceny
Wadyniepodgrzewany basen w sezonie zimowym, niektóre balkony bardzo małe
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
1
0

Mapa

Pogoda

27°C
15°C
17°C
14

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).
Jedynym dokumentem uprawniającym do przekroczenia granicy i wjazdu na terytorium Maroka jest paszport, który powinien być ważny jeszcze przez minimum 6 miesięcy od planowanej daty wjazdu.
Obywatele polscy udający się turystycznie do Maroka są zwolnieni z obowiązku wizowego na okres do 90 dni. Przy przekraczaniu granicy władze marokańskie mogą żądać udokumentowania odpowiednich środków finansowych na pobyt (gotówka, karty kredytowe, wyciąg z konta itp.).
SYTUACJA W UKRAINIE
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.

COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Elektroniczny formularz dostępny na stronie internetowej. Formularz należy wypełnić i wydrukować dla każdej osoby podróżującej, także dla dzieci bez względu na wiek. zobacz więcej.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.

AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.

Informacje prawne

W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:

  • umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
  • publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
  • możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
  • doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
  • nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
  • komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
  • rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.

Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:

  • dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
  • należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
  • rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.

Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.