7 689 zł
za osobęPatong Lodge (Phuket)





Opis oferty
Region
Phuket
Lokalizacja
500m od Patong Beach, 45km od lotniska w Phuket-HKT. Hotel usytuowany na powierzchni: 6400m2.
Kategoria hotelu
3
Kategoria lokalna hotelu
3
Data otwarcia
1986 r. Odnowiony w 2020 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bary (2), room service (płatny), sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), sale konferencyjne (3), 3 baseny odkryte.
Internet
• Wi-Fi w hotelu bezpłatne
Plaża
500m od hotelu, publiczna, piaszczysta, 200m długości, dojście do plaży ulicą.
Do plaży kursuje bezpłatny bus hotelowy. Bezpłatne: ręczniki plażowe.
Pokoje
Zlokalizowane są w 3 budynkach
• 1 budynek główny (liczba pięter: 3, liczba wind: 1)
• 1 aneks (liczba pięter: 5, liczba wind: 1)
• 1 budynek deluxe (liczba pięter: 3)
Typy pokoi
• pokoje superior dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
• pokoje taras dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
• pokoje premium dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, wanna lub prysznic, WC), balkon
• pokoje cozy dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
• pokoje deluxe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
• pokoje grand deluxe pool acces dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
• suity rodzinne dla max. 6 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
• pokoje deluxe sea breeze dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
• pokoje taras plus dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), taras
• pokoje deluxe quad dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
Wyżywienie
• restauracja główna/a la carte "The Boat", bary (2)
śniadanie
• śniadanie (06:30-10:30)
śniadanie i obiadokolacja
• śniadanie (06:30-10:30), kolacja (18:00-23:00)
śniadanie, obiad i kolacja
• śniadanie (06:30-10:30), obiad (12:00-14:00), kolacja (18:00-23:00)
Restauracje a la carte
• płatna. Wymagana rezerwacja.
• międzynarodowa
Z myślą o dzieciach
• brodzik
• menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)
W cenie
• siłownia
Dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
• Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE
• Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - NIE
• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK
• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK
• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE
• Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - NIE
• Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA, OBSŁUGA KELNERSKA
• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
• Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (W WYZNACZONYCH GODZINACH)
• Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)
• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 10 GOŚCI NA 10m2
• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
• Czy na leżakach są materace? - TAK
• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNE, INDYWIDUALNIE PAKOWANE)
• Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE
• Czy siłownia jest czynna? - TAK
• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - TAK
• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - TAK
Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
• ->
Uwaga!
Informujemy, że w Tajlandii większość hoteli wymaga depozytu na poczet potencjalnych wydatków, pobieranego przy zakwaterowaniu w gotówce lub kartą kredytową (w formie blokady środków). Szczegóły dotyczące wysokości depozytu oraz formy płatności dostępne są u Sprzedawcy.
Aktualizacja opisu
03.08.2022 16:03
Usługi dostępne w hotelu
Wi-Fi
Siłownia
Serwis plażowy
Sale konferencyjne
Pokoje 4 osobowe
Pokoje 6 osobowe
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPokój dwuosobowy
2 dorosłych
2 osobowy
2 dorosłych
2 osobowy
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking Park for you, ul. Słowikowskiego 75, 05-092 Warszawa – Raszyn
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczeniazero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacjiPogoda
Luty
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY:
Brak wymaganych formularzy w związku z COVID-19.
Ubezpieczenie pokrywające koszty leczenia COVID-19.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
Urzędnicy imigracyjni mogą wymagać dodatkowych dokumentów potwierdzających turystyczny charakter wizyty (np. rezerwacja hotelowa, plan podróży). Niespełnienie tego warunku jest jednoznaczne z odmową wjazdu, a tym samym pasażer zawracany jest do portu macierzystego. Osoby o niedbałym i nieestetycznym wyglądzie mogą nie uzyskać zgody na wjazd.
Polacy, którzy podróżują do Tajlandii w celu turystycznym na okres do 30 dni, nie muszą mieć wizy.
W przypadku wizyt o innym charakterze lub wizyt turystycznych przekraczających 30 dni konieczne jest ubieganie się o wizę w przedstawicielstwie dyplomatycznym Królestwa Tajlandii. Szczegółowe informacje na temat zasad wydawania wiz znajdują się na stronie MSZ Tajlandii oraz Ambasady Królestwa Tajlandii w Warszawie.otniczym przejściem granicznym lub 15 dni w przypadku wjazdu przejściem lądowym (z Kambodży, Laosu, Malezji). Ruch bezwizowy dotyczy jedynie wizyt o charakterze turystycznym.