7 689

za osobę
Podsumowanie ceny
23

Opis oferty

Region: PhuketOrganizator: Coral TravelKod oferty: WAK688802

Region

Phuket

Lokalizacja

500m od Patong Beach, 45km od lotniska w Phuket-HKT. Hotel usytuowany na powierzchni: 6400m2.

Kategoria hotelu

3

Kategoria lokalna hotelu

3

Data otwarcia

1986 r. Odnowiony w 2020 r.

Na terenie hotelu: restauracja, bary (2), room service (płatny), sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), sale konferencyjne (3), 3 baseny odkryte.

Internet

• Wi-Fi w hotelu bezpłatne

Plaża

500m od hotelu, publiczna, piaszczysta, 200m długości, dojście do plaży ulicą.

Do plaży kursuje bezpłatny bus hotelowy. Bezpłatne: ręczniki plażowe.

Pokoje

Zlokalizowane są w 3 budynkach

• 1 budynek główny (liczba pięter: 3, liczba wind: 1)

• 1 aneks (liczba pięter: 5, liczba wind: 1)

• 1 budynek deluxe (liczba pięter: 3)

Typy pokoi

• pokoje superior dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras

• pokoje taras dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

• pokoje premium dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, wanna lub prysznic, WC), balkon

• pokoje cozy dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

• pokoje deluxe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

• pokoje grand deluxe pool acces dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

• suity rodzinne dla max. 6 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras

• pokoje deluxe sea breeze dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

• pokoje taras plus dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), taras

• pokoje deluxe quad dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

Wyżywienie

• restauracja główna/a la carte "The Boat", bary (2)

śniadanie

• śniadanie (06:30-10:30)

śniadanie i obiadokolacja

• śniadanie (06:30-10:30), kolacja (18:00-23:00)

śniadanie, obiad i kolacja

• śniadanie (06:30-10:30), obiad (12:00-14:00), kolacja (18:00-23:00)

Restauracje a la carte

• płatna. Wymagana rezerwacja.

• międzynarodowa

Z myślą o dzieciach

• brodzik

• menu i krzesełka dla dzieci w restauracji

• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)

W cenie

• siłownia

Dodatkowe informacje

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE

• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK

• Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE

• Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - NIE

• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK

• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK

• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE

• Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE

• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - NIE

• Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA, OBSŁUGA KELNERSKA

• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK

• Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (W WYZNACZONYCH GODZINACH)

• Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)

• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE

• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 10 GOŚCI NA 10m2

• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK

• Czy na leżakach są materace? - TAK

• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNE, INDYWIDUALNIE PAKOWANE)

• Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)

• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)

• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE

• Czy siłownia jest czynna? - TAK

• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - TAK

• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - TAK

Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.

• ->

Uwaga!

Informujemy, że w Tajlandii większość hoteli wymaga depozytu na poczet potencjalnych wydatków, pobieranego przy zakwaterowaniu w gotówce lub kartą kredytową (w formie blokady środków). Szczegóły dotyczące wysokości depozytu oraz formy płatności dostępne są u Sprzedawcy.

Aktualizacja opisu

03.08.2022 16:03

Usługi dostępne w hotelu

Wi-Fi

Siłownia

Serwis plażowy

Sale konferencyjne

Pokoje 4 osobowe

Pokoje 6 osobowe

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość
Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Pokój dwuosobowy

2 dorosłych

Half boardDe lux
WylotLOT Polish Airlines, LO 6193
19:45
12:10
WAW · 19.02 (Ndz.)Warszawa - Chopin
HKT · 20.02 (Pon.)Phuket
PrzylotLOT Polish Airlines, LO 6194
14:10
20:50
HKT · 03.03 (Pt.)Phuket
WAW · 03.03 (Pt.)Warszawa - Chopin
15 318 zł
za pokój

2 osobowy

2 dorosłych

Half board
WylotLOT Polish Airlines, LO 6193
19:45
12:10
WAW · 19.02 (Ndz.)Warszawa - Chopin
HKT · 20.02 (Pon.)Phuket
PrzylotLOT Polish Airlines, LO 6194
14:10
20:50
HKT · 03.03 (Pt.)Phuket
WAW · 03.03 (Pt.)Warszawa - Chopin
15 661 zł
za pokój

2 osobowy

2 dorosłych

Half board
WylotLOT Polish Airlines, LO 6193
19:45
12:10
WAW · 19.02 (Ndz.)Warszawa - Chopin
HKT · 20.02 (Pon.)Phuket
PrzylotLOT Polish Airlines, LO 6194
14:10
20:50
HKT · 03.03 (Pt.)Phuket
WAW · 03.03 (Pt.)Warszawa - Chopin
15 832 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty

Parking Park for you, ul. Słowikowskiego 75, 05-092 Warszawa – Raszyn

342
za 1 auto
1 auto
Data od
19.02.2023
Data do
03.03.2023
342
za 1 auto

Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

455
za wycieczkę
455
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka15 318
Cena całkowita15 318
Cena całkowita15 318
lub

Pogoda

32°C
23°C
29°C
8

Przed podróżą

SYTUACJA W UKRAINIE
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.

COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY:
Brak wymaganych formularzy w związku z COVID-19.

Ubezpieczenie pokrywające koszty leczenia COVID-19.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.

AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
Przy wjeździe w ruchu bezwizowym wymagany i bezwzględnie przestrzegany jest wymóg co najmniej 6-miesięcznego okresu ważności paszportu (liczony od daty wjazdu na terytorium Tajlandii), posiadanie biletu powrotnego oraz środków finansowych (10.000 THB na osobę).

Urzędnicy imigracyjni mogą wymagać dodatkowych dokumentów potwierdzających turystyczny charakter wizyty (np. rezerwacja hotelowa, plan podróży). Niespełnienie tego warunku jest jednoznaczne z odmową wjazdu, a tym samym pasażer zawracany jest do portu macierzystego. Osoby o niedbałym i nieestetycznym wyglądzie mogą nie uzyskać zgody na wjazd.

Polacy, którzy podróżują do Tajlandii w celu turystycznym na okres do 30 dni, nie muszą mieć wizy.

W przypadku wizyt o innym charakterze lub wizyt turystycznych przekraczających 30 dni konieczne jest ubieganie się o wizę w przedstawicielstwie dyplomatycznym Królestwa Tajlandii. Szczegółowe informacje na temat zasad wydawania wiz znajdują się na stronie MSZ Tajlandii oraz Ambasady Królestwa Tajlandii w Warszawie.otniczym przejściem granicznym lub 15 dni w przypadku wjazdu przejściem lądowym (z Kambodży, Laosu, Malezji). Ruch bezwizowy dotyczy jedynie wizyt o charakterze turystycznym.
Opłata lotniskowa wynosi 700 THB na trasach międzynarodowych oraz od 50 do 200 THB na krajowych i wliczana jest w cenę biletu. W przypadku lotów transferowych opłata nie jest doliczana do kosztów zakupu biletu, decydując się zatem na opuszczenie lotniska nawet na kilka godzin, niezbędnym jest uiszczenie opłaty przy przekraczaniu granicy.