Bardzo dobry60 opinii91% poleceń
8,5
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

El Mouradi Hammamet

Last minute
Kod oferty: WAK19081
basen
basen
basen, sport i rekreacja
SPA
recepcja / lobby
basenbasenbasen, sport i rekreacjaSPArecepcja / lobbyrestauracjarecepcja / lobbyrestauracjarozrywkarecepcja / lobby

Dostępne pokoje

Pokój dwuosobowy

standardowy
2 dorosłych
Aktualizujemy cenę

Pokój dwuosobowy

widok na morze, standardowy
2 dorosłych
Aktualizujemy cenę

Suite dwuosobowy

junior
2 dorosłych
Aktualizujemy cenę

Dodatkowe opcje

Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

185
za wycieczkę
promesa

Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

promesa
0
za wycieczkę
Trwa weryfikacja ceny

Informacje o podróży

Wylot

12:3520.08.2020 Czwartek
WAWWarszawa - Chopin
14:4020.08.2020 Czwartek
MIRMonastir

Powrót

07:0027.08.2020 Czwartek
MIRMonastir
11:0527.08.2020 Czwartek
WAWWarszawa - Chopin

Szczegóły oferty

Kod oferty: WAK19081Region: HammametOrganizator: Coral Travel / Wezyr

Region

Hammamet

Opis

Ekskluzywny, ciekawie zaaranżowany hotel tuż przy rozległej, piaszczystej plaży stanowi idealne miejsce na wakacyjny czas dla par oraz dla rodzin z dziećmi. Romantyczne spacery we dwoje, przyjazna atmosfera i różnorodne smaki kulinarne z wielu stron świata, uzupełniają się wzajemnie zapewniając wyjątkowe chwile pełne relaksu i odpoczynku podczas wyczekanego urlopu.

Lokalizacja

Yasmine Hammamet, 8km od Hammamet, 40km od lotniska w Enfidha-NBE, 97km od lotniska w Monastirze-MIR. Hotel usytuowany na powierzchni: 40000m2.

Kategoria hotelu

4

Kategoria lokalna hotelu

4

Data otwarcia

2000 r. Odnowiony w 2010 r.

Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (2), room service (płatny), sejf w recepcji (płatny), pralnia (płatna), sale konferencyjne (2), centrum biznesowe (płatne), basen kryty, basen odkryty. Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

Internet

• Wi-Fi w lobby bezpłatne

• Wi-Fi w pokojach bezpłatne

• Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne

Plaża

10m od hotelu, prywatna, piaszczysta, 65m długości, dojście do plaży ulicą.

Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe (depozyt), bar na plaży.

Pokoje

Zlokalizowane są w 1 budynku głównym (liczba pięter: 5, liczba wind: 4)

Typy pokoi

• pokoje standardowe dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras

• suity junior dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras

• pokoje standardowe sea view dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras

Wyżywienie

• restauracja główna "Nisrine", restauracja a la carte, bary (2), kawiarnia

All Inclusive

(09:00-00:00)

• śniadanie (07:00-10:00), obiad (13:00-15:00), kolacja (19:00-22:00) serwowane w restauracji głównej

• późne śniadanie (10:00-11:00), obiad (12:30-15:00), przekąski (15:30-17:30) serwowane w kawiarni

• napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe

Restauracje a la carte

• 1 wizyta w trakcie pobytu gratis. Wymagana rezerwacja.

- Miskellil

Francuska

Z myślą o dzieciach

• brodziki (2)

• animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 5-12 lat

• dzieci w wieku 1-4 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna

• plac zabaw

• krzesełka dla dzieci w restauracji

• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)

W cenie

• kort do tenisa ziemnego

• rakiety i piłki do tenisa ziemnego

• tenis stołowy

• rzutki

• koszykówka

• siatkówka plażowa

• minigolf

• aerobik

• animacje

• jacuzzi

Płatne

• oświetlenie kortu

• bilard

• sporty wodne na plaży

• siłownia

• centrum SPA

• talasoterapia

• masaż, sauna

• dyskoteka

• salon piękności

• łaźnia turecka

Dodatkowe informacje

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE

• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE

• Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK

• Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK

• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE

• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK

• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK

• Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE

• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ

• Jak będą serwowane posiłki? - PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ

• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK

• Czy jest dostępna usługa Room Service? - CAŁODOBOWO

• Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK

• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - OPCJONALNIE

• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - MAX 100 GOŚCI NA 300m2

• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK

• Czy na leżakach są materace? - TAK

• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - ROZPAKOWANE

• Czy leżaki są dezynfekowane? - PO KAŻDYM UŻYCIU

• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK, PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKĄ

• Czy centrum SPA jest czynne? - TAK

• Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK

• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK

• Czy siłownia jest czynna? - TAK

• Czy mini klub jest czynny? - TAK

• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK, W CIĄGU DNIA I WIECZOREM

• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - Procedury prowadzone zgodne z wytycznymi Tunezyjskiego Ministerstwa Turystyki

• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J. W

Podatek Turystyczny

Począwszy od 01 listopada 2018 roku, niezależnie od tego, czy umowa została zawarta przed 01 stycznia 2018 roku, czy nie, wszyscy Goście muszą zapłacić w dniu przyjazdu do hotelu podatek turystyczny w dinarach tunezyjskich (TND).

Podatek będzie naliczany za wszystkich Gości powyżej 11.99 lat, a kwota zostanie pobrana za maksymalnie 7 nocy.

• 3 dinary tunezyjskie za osobę dorosłą za noc w hotelach 5 i 4

• 2 dinary tunezyjskie za osobę dorosłą za noc w hotelach 3

• dinar tunezyjski za osobę dorosłą za noc w hotelach 2

Aktualizacja opisu

06.08.2020 17:18

Usługi dostępne w hotelu

Niepełnosprawni

Wi-Fi

SPA

Disco

Tenis

Mini Klub

All Inclusive

Serwis plażowy

Sporty wodne

Sale konferencyjne

Pokoje 4 osobowe

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Mapa

Pogoda

Temperatura w dzień
36°C
Temperatura w nocy
21°C
Temperatura wody
27°C
Liczba godzin słonecznych
10

Opinie

Opinie dodane przez

8.9
Marta
Pobyt - Lipiec 2014Rodzina z dziećmi
ZaletyBARDZO DOBRE JEDZENIE, MIŁA ZAWSZE UŚMIECHNIĘTA OBSŁUGA, CZYSTO, BLISKO PLAŻA, DUŻE POKOJE, SEJF W POKOJU GRATIS,
WadyŁAZIENKA POZOSTAWIA DUŻO DO ŻYCZENIA
ZDECYDOWANIE POLECAM. W WERSJI ALL INCLUSIVE POSIŁKI NIE DO PRZEJEDZENIA, BARDZO UROZMAICONE, PRZYGOTOWYWANE NA MIEJSCU NA ŻYCZENIE SPAGHETTI, PIZZA, REGIONALNE POSIŁKI, SMAŻONE RYBY, KAWA, SOKI, ALKOHOL DO OBIADU I KOLACJI, NIE SPOSÓB WYMIENIĆ WSZYSTKIEGO. DO TEGO BAR PRZY BASENIE, BAR Z PIZZĄ I HAMBURGERAMI, JA Z CÓRKĄ ICH NIE ODWIEDZAŁAM BO ŚNIADANIA, OBIADY I KOLACJE W ZUPEŁNOŚCI WYSTARCZAŁY. KAWA O KAŻDEJ PORZE DOSTĘPNA W BARZE CO MNIE CIESZYŁO BO JESTEM KAWOSZEM. POKÓJ DUŻY, CODZIENNIE SPRZĄTANY, RĘCZNIKI WYMIENIANE, JEDYNIE ŁAZIENKA CHOĆ DUŻA , WIDAĆ ŻE MA SWOJE LATA. 3 DUŻE, CZYSTE BASENY A W NICH AQUA AEROBIC, GRA W SIATKÓWKĘ. LEŻAKI ZAWSZE DOSTĘPNE Z MATERACAMI, JEŚLI ZACZYNA BRAKOWAĆ, WYSTAWIAJĄ DODATKOWE, RĘCZNIKI NA BASEN I PLAŻĘ GRATIS. SEJF W POKOJU GRATIS, WODA W BUTELCE CODZIENNIE DOSTARCZANA. DO POKOJU. WRÓCIŁYŚMY BARDZO ZADOWOLONE.
6.5
Małgorzata Brzozowska
Pobyt - Wrzesień 2014Para
Zaletyświetne jedzenie
Wadybrud , stare wyposażenie, hałas
Pobyt miał miejsce w okresie 18.09.2014r.-25.09.2014r. Cóż 5 gwiazdek to duża przesada co najwyżej 3. Wyjazd organizowany został przez sunshine holiday. Rezydentka po zgłoszeniu uwag co do standardu stwierdziła że \"nie ma co wymagać bo to Tunezja\"- stwierdzenie w stylu sorry taki mamy klimat!! Czyli co 5 gwiazdek z nieba wzięte czy jak? W recepcji wielkie zdziwienie - żądano od nas jakichś voucherów mimo posiadanej przez nas umowy wykupienia wczasów. Dostaliśmy pokój gdzie aż można było się przykleić od brudu- wykładzina pełna pyłów, a ręczniki nie wymienione po poprzednich gościach. Przemęczyliśmy się jedną noc następnego dnia zażądaliśmy zmiany pokoju. Proszę sobie wyobrazić że oddane przez nas klucze od razu trafiły z ręki do ręki do kolejnego gościa hotelowego!!! bez sprzątania, bez niczego. Kolejny pokój był jeszcze gorszy - pisać można było palcem taki kurz wszędzie. Łazienka koszmarna glazura odpadająca i popękana, drzwi aż przykleić się mozna tak czarne od brudu w okolicach klamki. W pokojach przez cały pobyt ani razu nie było sprzątane, ręczniki były wymieniane gdy pozostawialiśmy je rzucone na podłogę, Ponowne żądanie zmiany pokoju i wielkie zdziwienie- why? Z powodu wszechogarniającego brudu!!! Karaluchy długości palca 2 dni czekały na sprzątnięcie na korytarzu. Trzeci pokój jaki nam przydzielono był już nie na ulicę, tylko z widokiem na basen- czyli niby droższy. Przynajmniej wykładzina nowa i ręczniki czystę bo co do reszty to bez zmian. Jednak odradzam z uwagi na dyskoteki odbywające się nad basenem do 2 - giej w nocy dzień w dzień. Jazgot taki że nawet zatyczki do uszu nie pomagają. Człowiek chce wypocząć a nie słuchać non stop muzyki niskich lotów i w dodatku tej samej co noc. Jedyna zaleta tego hotelu to jedzenie - duża różnorodność i smaczne posiłki zarówno w porze śniadania, lunch-u czy kolacji. Odradzam sieć hoteli \"el mouradi\" bo będąc na wycieczce fakultatywnej przyszło nam nocować w innej miejscowości w ich hotelu i syf identyczn
9.2
Marzena
Pobyt - Lipiec 2014Rodzina z dziećmi
ZaletyMila obsługa,bardzo dobre jedzenie,czysta plaża,dobra klimatyzacja,ciekawe wycieczki fakultatywne,super animacje,wspaniała atmosfera,pokoje z pięknymi widokami na morze.Dla mnie jak najbardziej O.K !!! Serdecznie wszystkim polecam
WadyJedyną wadą hotelu jest to że trzeba uważać w kantorze podczas wymiany pieniędzy strasznie oszukują
Moje wrażenia z pobytu w tym hotelu są jak najbardziej pozytywne codziennie czyściutko posprzątane miły i uśmiechnięty personel jak coś się popsuje to od ręki naprawiają posiłki na czas bardzo smaczne nie ma problemu z leżakami przy basenie animatorzy zabawiają gości hotelowych w określonych godz.bary przy basenie serwują dobre jedzenie i drinki plaż czysta mieszkańcy nie są natrętni osobiście polecam przejażdżkę statkiem pirackim super zabawa.Ogólne wrażenia bardzo pozytywne polecam wszystkim pobyt w tym hotelu jest naprawdę O.K
5.7
ewa
Pobyt - Sierpień 2012Para
obsługa nie miła, wymagajaca napiwki, problem z lezakami przy basenie, jedzenie po za fastfoodami srednio jadalne, plaza w miare ok, w morzu pelno glonow wiec jest to obrzydliwe, pokoje czyste i ładne, dobra klimatyzacja, warto odwiedzic port, nie polecam wypadu na stare miasto - nie ma tam nic do zwiedzania. animacje kiepskie opierajace sie wylacznie na tancu. nie polecam.
8.8
Kasia
A ja się nie zgodzę z ostatnią złą opinią. Byłam w tym hotelu we wrześniu 2011 roku i nie narzekam. W dodatku jak wezmę pod uwagę ile zapłaciłam (w Turcji otrzymałabym za te pieniądze co najwyżej 3 gwiazdki, nie mówiąc o Grecji czy Hiszpanii). Niektórzy chyba zapominają, że Tunezja nie należy do najbardziej ekskluzywnych kierunków. Liczy się klimat, plaże, słońce, atmosfera, która tutaj jest genialna. Hotel też jest Ok. Czysto, z ładnym widokiem z pokoju. Kuchania bardzo dobra. Ja polecam

Przed podróżą

Paszporty

Paszport powinien być ważny jeszcze co najmniej 3 miesiące od daty planowego opuszczenia Tunezji. Wjazd do Tunezji powinien nastąpić na podstawie paszportu nie budzącego wątpliwości, co do jego autentyczności. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne dokumentu, zamazane wizy, dane osobowe, niewyraźne pieczęcie mogą spowodować uciążliwą procedurę wyjaśniającą lub cofnięcie z granicy.

Wizy

Obywatele polscy udający się do Tunezji są zwolnieni z obowiązku wizowego na okres do 90 dni (od 8 sierpnia 2009 r.).

Szczepienia, służba zdrowia

Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).

Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że Tunezyjski Urząd ds. Turystyki przekazał informację o podjętej na posiedzeniu rady ministerialnej i za zgodą Tunezyjskiego Ministerstwa Zdrowia decyzji o zezwoleniu polskim turystom na wjazd na terytorium Tunezji bez obowiązku negatywnego testu PCR oraz zdjęciu wszelkich innych ograniczeń dostępu. Decyzja ta dotyczy tylko wyjazdów zorganizowanych (przelot i pobyt).

Infolinia Wakacje.pl

+48 58 325 29 00