Wspaniały17 opinii86% poleceń
9.0
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Mehari Hammamet Thalasso (ex Golden Yasmin Mehari)

Kod oferty: WAK242937
Last minute
Kod oferty: WAK242937
COVID-19
Przypominamy, że wciąż obowiązują restrykcje i dodatkowe wymagania (np. obowiązkowe testy dla osób bez szczepienia). Sprawdź tutaj, jakie warunki wjazdu obowiązują w przypadku tej oferty.

Opis oferty

Region: HammametOrganizator: Coral TravelKod oferty: WAK242937

Region

Hammamet

Opis

Pięciogwiazdkowy hotel położony w samym sercu kurortu turystycznego. Zbudowany przy rozległej promenadzie nad brzegiem morza. W bliskiej odległości od Hammametu, miasta pełnego zabytków i ciekawych miejsc. Przestronne pokoje, dostęp do basenu i SPA zapewnią udany wypoczynek Gościom.

Lokalizacja

12km od centrum Hammamet, 33km od lotniska w Enfidha-NBE, 96km od lotniska w Monastirze-MIR. Hotel usytuowany na powierzchni: 6500m2.

Kategoria organizatora

5

Data otwarcia

1999 r. Odnowiony w 2020 r.

Na terenie hotelu: restauracje (4), bary (5), room service (płatny), pralnia (płatna), sale konferencyjne (2), basen kryty, 2 baseny odkryte.

Internet

• Wi-Fi w hotelu bezpłatne

Plaża

50m od hotelu, prywatna, piaszczysta, 50m długości, dojście do plaży ulicą. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe (depozyt), bar na plaży.

Pokoje

Zlokalizowane są w 2 budynkach

• 1 budynek główny (liczba pięter: 4, liczba wind: 2)

• 1 blok (liczba pięter: 4, liczba wind: 2)

Typy pokoi

• pokoje standardowe dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (HB- płatny, Al - bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon

• pokoje standardowe sea view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (HB - płatny, Al - bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon

• apartamenty dla max. 5 os.: salon, 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), aneks kuchenny, minibar (HB - płatny, Al- bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras

• pokoje rodzinne dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (HB - płatny, Al - bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC)

Wyżywienie

• 2 restauracje, 2 restauracje a la carte, bary (4), kawiarnia

śniadanie i obiadokolacja

• śniadanie (07:00-10:00), kolacja (18:30-19:45, 20:15-21:30) serwowane w restauracji "Le Corail"

All Inclusive

(09:00-00:00)

• śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (18:30-19:45, 20:15-21:30) serwowane w restauracji "Le Corail"

• późne śniadanie (10:00-11:00), obiad (13:00-16:00), późny posiłek (22:30-02:00) serwowane w restauracji "Barbecue L Esplande"

• obiad (12:30-15:30) serowany w barze na plaży

• wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe

Restauracje a la carte

• 1 wizyta w wybranej restauracji podczas pobytu gratis - dla AI, płatne - HB. Wymagana rezerwacja.

• 2x międzynarodowa

Z myślą o dzieciach

• brodzik

• animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat

• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna

• plac zabaw

• krzesełka dla dzieci w restauracji

• opiekunka dla dzieci (płatna)

• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)

! Skorzystaj z dodatkowych usług dla większego komfortu:

• Elastyczne zmiany rezerwacji bez podawania powodu

• Indywidualny transfer lotnisko-hotel-lotnisko

• Ubezpieczenia dodatkowe na różne sytuacje

O szczegóły zapytaj w biurze podróży

W cenie

• tenis stołowy

• rzutki

• koszykówka

• piłka nożna

• siatkówka plażowa

• aerobik

• siłownia

• lekkie animacje

Płatne

• kort do tenisa ziemnego

• rakiety i piłki do tenisa ziemnego

• centrum SPA

• talasoterapia

• masaż, sauna

• salon piękności

Dodatkowe Informacje

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

Podatek Turystyczny

Począwszy od 01 listopada 2018 roku, niezależnie od tego, czy umowa została zawarta przed 01 stycznia 2018 roku, czy nie, wszyscy Goście muszą zapłacić w dniu przyjazdu do hotelu podatek turystyczny w dinarach tunezyjskich (TND).

Podatek będzie naliczany za wszystkich Gości powyżej 11.99 lat, a kwota zostanie pobrana za maksymalnie 7 nocy.

• 3 dinary tunezyjskie za osobę dorosłą za noc w hotelach 5 i 4

• 2 dinary tunezyjskie za osobę dorosłą za noc w hotelach 3

• dinar tunezyjski za osobę dorosłą za noc w hotelach 2

Aktualizacja opisu

15.09.2021 16:16

Usługi dostępne w hotelu

Hotel rodzinny

Wi-Fi

SPA

Siłownia

Tenis

Mini Klub

All Inclusive

Serwis plażowy

Sale konferencyjne

Pokoje 4 osobowe

Pokoje 5 osobowe

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Wylot

Czwartek, 23.09.2021
16:15
18:20
WAWWarszawa - Chopin
MIRMonastir

Powrót

Czwartek, 30.09.2021
11:10
15:15
MIRMonastir
WAWWarszawa - Chopin

Dostępne pokoje

Pokój dwuosobowy

standardowy
2 dorosłych
Aktualizujemy cenę

Pokój dwuosobowy

widok na morze, standardowy
2 dorosłych
Aktualizujemy cenę
Trwa weryfikacja ceny

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie dodane przez

9.6
Łukasz Surowski Klient Wakacje.pl
Pobyt - Czerwiec 2021Para
Hotel dość dobrze utrzymany , zaletą hotelu są wspaniałe masaże i spa . Minusem mała plaża jak na tak duży hotel i natarczywi handlarze , nie dajcie się oszukać płacąc u nich za tą samą rzec możecie kupić gdzie indziej taniej . Musicie się targować bardzo to lubią . Uważajcie sztuczki tubylców na kucharza w hotelu , który za oprowadzenie po gamecie będzie chciał opłaty i zaprowadzi was do wujka sklepu gdzie wszystko jest drogo . Animacje hotelu spoko . Byliśmy w terminie 25.06.21r. do 02.07.21 r. Pozdrawiam Łukasz .
ZaletyCzysto , codziennie zmianiana pościel , sprzątanie
WadyMinusem było jedzenie , trzeba było prosić żeby obsługa restauracji nakładała jedzenie o co poprosimy że względu na pandemię koronawirusa , nie mogliśmy sami sobie nakładać jedzenia .

9.9
Michał
Pobyt - Lipiec 2021Para
W Hotelu Mehari byliśmy w dniach 19-26 lipca 2021 r. Po dotarciu do hotelu, na czas meldowania (ok. 15 minut) od razu podano nam powitalnego drinka i mogliśmy korzystać już z całej infrastruktury hotelu- bary, restauracje, baseny itp. Pokój ogromny- ok 40 m2, z przeogromnym łóżkiem, stolikiem kawowym. fotelami. Łazienka i WC osobno, co jest niespotykane w hotelach. Brak nawet najmniejszych śladów grzyba. Barek uzupełniany codziennie. Klimatyzacja cicha- rozprowadzenie klimatyzacji poprzez kanały. Sprzątane codziennie, wymiana ręczników. Miła, pomocna lecz dyskretna obsługa. Błyskawicznie realizowała wszelkie prośby. Zarówno w barach i restauracjach obsługa na najwyższym poziomie. Oryginalne firmowe napoje jak coca cola itp.- nalewane z butelek a nie z automatów. Alkohol nie rozcieńczany- także piwo. No a jedzenie, co często budzi kontrowersje.... na najwyższym poziomie- świeże, często przygotowywane bezpośrednio na oczach gości. O klasie hotelu niech świadczy fakt, że np. na porządku dziennym były mule, owoce morza- w różnym wydaniu- grilowane, w sałatkach, sushi, dorady, pieczone w całości tuńczyki, owoce, lody, przepiórki pieczone, wołowina, jagnięcina i wiele wiele innych. Niczego nie brakowało. A kolacja na tarasie z widokiem na morze przy szumie palm i zachodzie słońca- romantico. Warto dodać, że w dniu wyjazdu (5.45) restauracja otwarta była dla nas już od 5.00 abyśmy mogli zjeść śniadanie. Także przy przyjazdach w nocy np. byliśmy świadkiem grupy, która dotarła ok. 22- restauracja została otworzona i wydano gościom kolację. Przejście przez ulicę na plażę nie stanowi problemu. Jedyny mankament to zbyt mała plaża- przy pełnym obłożeniu może być problem z miejscem. Polecam i myślę, że wrócimy tam za rok z przyjaciółmi.
ZaletyPowierzchnia hotelu, czystość, obsługa, udogodnienia.
WadyTrochę mała plaża jak na tę wielkość hotelu, przy pełnym obłożeniu może być problem z miejscem.

9.4
Jakub Klient Wakacje.pl
Pobyt - Wrzesień 2019Para
W hotelu Mehari byliśmy na przełomie września i października. W tym czasie pogoda w Tunezji w dalszym ciągu dopisuje, ale nie jest męcząca ? w ciągu dnia temperatura przekracza trzydzieści stopni, zaś w nocy spada do przyjemnych dwudziestu stopni. Nawet nie trzeba było korzystać z dostępnej w pokoju klimatyzacji. Sam hotel bardzo ładny, dogodnie położony. Bardzo miła i pomocna obsługa. Dostęp do prywatnej plaży. W tym terminie nie mieliśmy większych problemów ze znalezieniem leżaków zarówno przy basenie, jak i na plaży. Jedzenia podczas posiłków było dużo, braki były na bieżąco uzupełniane. Chociaż duża część dań powtarzała się codziennie, to nie można było narzekać na brak różnorodności, zdecydowanie każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Nasz pokój był czysty i sprzątany codziennie, nie było też problemów z wymianą ręczników, ale miał pewne drobne mankamenty i przydałoby mu się odświeżenie. Podsumowując, jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu i polecamy ten hotel.
ZaletyŚwietna obsługa, bardzo ładne wnętrze hotelu, sympatyczni i nienachalni animatorzy, położenie blisko morza, WiFi dostępne na terenie całego hotelu i w pokojach, spory wybór potraw
WadyPokój, chociaż utrzymywany w czystości, był już trochę ?zmęczony? i przydałoby mu się odświeżenie: cieknąca armatura w łazience i w toalecie, opadające drzwiczki szafki

10
Aga
Pobyt - Lipiec 2019Rodzina z dziećmi
Spędziliśmy z rodziną tydzień w tym hotelu i żałuję , że tylko tydzień. Hotel piękny, czysty, obsługa przemiła. Do plaży biziutko na basenie nie było walki o leżaki. Wyżywienie urazmaicone i przepyszne. Pokoje przestronne , sprzątane codziennie. Hotel rewelacja.
ZaletySpędziliśmy z rodziną tydzień w tym hotelu i żałuję , że tylko tydzień. Hotel piękny, czysty, obsługa przemiła. Do plaży biziutko na basenie nie było walki o leżaki. Wyżywienie urazmaicone i przepyszne. Pokoje przestronne , sprzątane codziennie. Hotel rewelacja.
WadyBrak

9.5
Kasia
Pobyt - Lipiec 2012Rodzina z dziećmi
Wakacje w Hotelu Mehari to absolutnie super spędzony czas. Dobre położenie. Do plaży bez względu na dzielącą, mało ruchliwą ulicę jest bardzo blisko. Dobre jedzenie na plaży wraz z obsługą. Można skorzystać z różnych, ekstremalnych atrakcji wodnych(płatnych). Hotel duży, piękny, czysty, windy działają bez zarzutu. Pokoje bardzo przestronne i sprzątane codziennie. Jedzenie wyśmienite, duży wybór. Można wrócić o pare kilo cięższym :) Obsługa błyskawiczna. Dwa baseny z barem obok. Animacje niestety słabe.. Ogólnie bardzo dobry hotel. POlecam !! ;)

Mapa

Pogoda

32°C
21°C
26°C
10

Przed podróżą

ZASZCZEPIENI
- Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
- Test: wymagany test PCR wykonany najwcześniej 72 h przed wylotem (musi zawierać kod QR który pokazuje wynik testu na oficjalnej stronie laboratorium)
- Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
- Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje - należy posiadać unijny certyfikat COVID.

OZDROWIEŃCY
- Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
- Test: wymagany test PCR najwcześniej 72 h przed wylotem (musi zawierać kod QR który pokazuje wynik testu na oficjalnej stronie laboratorium)
- Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
- Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje- należy posiadać unijny certyfikat COVID.

DZIECI
- Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
- Test: nie jest wymagany dla dzieci do 12 roku życia. Starsze dzieci wymagają przedstawienia negatywnego wyniku testu PCR wykonanego najwcześniej 72 h przed wylotem (musi zawierać kod QR który pokazuje wynik testu na oficjalnej stronie laboratorium)
- Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
- Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje dzieci do 12 roku życia, które podróżują pod opieką dorosłych, którzy są zaszczepieni przeciwko COVID-19 lub przedstawili negatywny wynik testu na COVID-19. Dzieci powyżej 12 roku życia, które nie są zaszczepione zobowiązane są odbyć 10 dniową kwarantannę, z której mogą być zwolnieni wykonując test PCR lub antygenowy po 7 dniach od powrotu do Polski.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
- Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
- Test: wymagany test PCR najwcześniej 72 h przed wylotem (musi zawierać kod QR który pokazuje wynik testu na oficjalnej stronie laboratorium)
- Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
- Kwarantanna po powrocie: tak - 10 dni. Aby być zwolnionym z kwarantanny należy wykonać test PCR lub antygenowy po 7 dniach od powrotu do Polski.

WYMAGANE DOKUMENTY:
Podróżni są zobowiązani wypełnić elektroniczny formularz (najwcześniej 48 godzin przed wylotem) oraz wydrukować wygenerowane potwierdzenia z kodem QR zobacz więcej.

TESTY W SUPERCENIE!
Jeśli potrzebujesz testu, możesz szybko i tanio zamówić go przez Wakacje.pl. W ofercie są zarówno testy przed wyjazdem za granicę z zaświadczeniem w języku angielskim, jak i testy po powrocie do Polski. Przeczytaj więcej o tym, jak skorzystać z szybkich testów na COVID-19 w supercenie.
Paszport powinien być ważny jeszcze co najmniej 3 miesiące od daty planowego opuszczenia Tunezji. Wjazd do Tunezji powinien nastąpić na podstawie paszportu nie budzącego wątpliwości, co do jego autentyczności. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne dokumentu, zamazane wizy, dane osobowe, niewyraźne pieczęcie mogą spowodować uciążliwą procedurę wyjaśniającą lub cofnięcie z granicy.
Obywatele polscy udający się do Tunezji są zwolnieni z obowiązku wizowego na okres do 90 dni (od 8 sierpnia 2009 r.).
Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).