Nie posiadamy oferty dla wybranej opcji. Wypełnij formularz a przedstawimy Ci dostępne oferty.
Wakacje.plWczasyTunezjaMonastirMonastirClub Rosa Rivage (ex Calimera)

Club Rosa Rivage (ex Calimera)

Kod oferty: WAK604359
teren hotelu, plaża
basen, zjeżdżalnia
obiekt, teren hotelu
brodzik, dla dzieci
teren hotelu, basen
Z Wakacje.pl podróżuj bezpiecznie!
W sekcji „Przed podróżą” przeczytaj ważne informacje o bezpieczeństwie podróżowania i wymaganiach związanych z koronawirusem.
Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
 Zobacz szczegóły 
Nie posiadamy oferty dla wybranej opcji. Wypełnij formularz a przedstawimy Ci dostępne oferty.

Szczegóły oferty

Kod oferty: WAK604359Region: MonastirOrganizator: Exim Tours
Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Mapa

Pogoda

Temperatura w dzień
23°C
Temperatura w nocy
11°C
Temperatura wody
16°C
Liczba godzin słonecznych
10

Przed podróżą

Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, w związku z rozwojem pandemii COVID-19 t, w celu powstrzymania rozprzestrzeniania się wirusa od 8 marca 2021 r. wchodzą w życie następujące zmiany dot. warunków wjazdu na terytorium Tunezji:
- obowiązek wykonania testu RT-PCR w czasie nieprzekraczającym 72 h przed wjazdem na terytorium Tunezji i okazanie negatywnego wyniku testu;
- zniesiono obowiązek przymusowej kwarantanny we wskazanym przez tunezyjskie władze hotelu. Zamiast tego wprowadzono wymóg przeprowadzenia kwarantanny w wybranym przez siebie miejscu. Po upływie 48 h od rozpoczęcia kwarantanny istnieje możliwość przeprowadzenia kolejnego testu PCR, gdzie negatywny wynik zwalnia z obowiązku odosobnienia.
Wprowadzone zmiany obowiązują do 28 marca 2021.

UWAGA:

W związku z nowelizacją z dnia 22 lutego 2021 r. do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ograniczeń na czas pandemii, osoby posiadające zaświadczenie o otrzymaniu dwóch dawek szczepienia przeciwko COVID-19, szczepionką dopuszczoną do obrotu w Unii Europejskiej są zwolnione z obowiązkowej kwarantanny po powrocie do Polski z zagranicy. Ponadto z obowiązku kwarantanny, po powrocie do kraju zwolnione są również osoby, które odbyły już izolację domową lub były hospitalizowane w związku z zakażeniem wirusem SARS-CoV-2, nie dawniej niż 6 miesięcy przed datą przekroczenia polskiej granicy.
Paszport powinien być ważny jeszcze co najmniej 3 miesiące od daty planowego opuszczenia Tunezji. Wjazd do Tunezji powinien nastąpić na podstawie paszportu nie budzącego wątpliwości, co do jego autentyczności. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne dokumentu, zamazane wizy, dane osobowe, niewyraźne pieczęcie mogą spowodować uciążliwą procedurę wyjaśniającą lub cofnięcie z granicy.
Obywatele polscy udający się do Tunezji są zwolnieni z obowiązku wizowego na okres do 90 dni (od 8 sierpnia 2009 r.).
Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).

Opinie

Opinie dodane przez

2.1
Weronika
Pobyt - Wrzesień 2019Para
Uciążliwe wyłudzanie kasy. Rozumiem napiwki, ale nie za to, że czyimś obowiązkiem jest wymienić ręcznik w pokoju czy naprawić odpływ. Bez stosownego "smarowania" dinarami obsługa niemiła i naburmuszona. Alkoholu nie piliśmy, ponieważ tego co serwowali "barmani" alkoholem nazwać się nie da (oczywiście nie było możliwości by kupić sobie coś normalnego we własnym zakresie) Szkło brudne, jakby pływało w szambie. Alkohol premium, którego nie rozcieńczali, czyli wino, notorycznie niedostępne. Obsługa w brudnych ciuchach, niechlujna, odpychająca, nietaktowna. W pokoju posprzątano nam tylko raz, jak dodatkowo zapłaciliśmy. Wieczorami w powietrzu unosił się smród jak z oczyszczalni ścieków, a w dzień nieprzyjemny zapach z kuchni. Jako osoba kulinarnie niewybredna oceniałam to co serwowali na 1. Dramat. Brudne blaty, panoszące się wszędzie koty niewiadomego pochodzenia, latający w jadalni wróbel oraz plaga much uniemożliwiająca normalną konsumpcję- no i jedzenie, adekwatne do całej tej absurdalnej sytuacji- surowe mięso, z dnia na dzień niemal to samo (dojadanie resztek dosłownie), nieapetyczne i podejrzanie wyglądające. Choroba gwarantowana. Jedynie frytki i kapary nadawały się do spożycia. Nie wybierajcie tego miejsca.
Zaletylokalizacja
Wadyjedzenie, napoje, obsługa, poziom czystości,

2.1
Grzegorz Klient Wakacje.pl
Pobyt - Wrzesień 2019Para
Nie polecam. Hotel ma 3 gwiazdki o czym nie informują w biurze turystycznym. Hotel brudny, jedzenie niedobre, obsługa rozcieńcza alkohole i na każdym kroku chce napiwki.
6.8
Agnieszka Bober Klient Wakacje.pl
Pobyt - Wrzesień 2019Rodzina z dziećmi
Hotel położony blisko lotniska co jest dla mnie plusem. Blisko morza, fajne zjeżdżalnie i baseny. Minus na wstępnie to nieposprzątany pokój a w szczególności rozmazane z krwią na kafelkach w łazience komary , których po mimo kilkukrotnych próśb i tak nikt nie posprzątał. Teren przy recepcji zadbany ale przy pokojach to już nie koniecznie. Krzaki w których pełno robaków i komarów. Obsługa całkiem miła ale na każdy problem odpowiadali że nie mogą nic zrobić bo Hotel jest w trakcie zamknięcia. Posiłki niestety ale były zimne i trzeba było się o to upominać, żeby podgrzali, mało urozmaicone codziennie na śniadanie , obiad, kolacje i przekąski to samo czasami w innej formie podane. Rezydentka nie poinformowała nas nawet, ze możliwe że w trakcie pobytu przeniosą nas do innego hotelu bo ten jest w trakcie zamknięcia i nikt o tym nie informował tylko karteczki codziennie z inną datą zamknięcia Hotelu wystawiali na recepcji.
ZaletyZaleta hotelu jest bliskie położenie do lotniska . Blisko morza.

3.8
Kamila
Pobyt - Lipiec 2019Rodzina z dziećmi
urlop w tym hotelu to koszmar.Po przyjeździe do hotelu całą rodziną w 9 osób około 1 w nocy, pokoje dostaliśmy dopiero po 5. Recepcjonista twierdził że część naszej rodziny nie ma rezerwacji. mieliśmy zapłacone za 3 pokoje a on chciał nam dać tylko jeden! Ten jeden który otrzymaliśmy był brudny. Nie było w nim ręczników, papieru toaletowego, nie było pościeli a na zlewie leżała czyjaś brudna maszynka po goleniu. Po zgłoszeniu tego w recepcji słyszałam że to jest mój problem! Odpowiedziałam że nie jest to mój problem tylko twój. Że mamy zapłacone za 3 pokoje, mam przy sobie potwierdzenie i nie odejdę z recepcji aż tych pokoi nie otrzymam. Powtórzył że jest to mój problem Był na tyle arogancki i beszczelny że po usłyszeniu że w pokoju nie ma nic nawet papieru toaletowego przyniósł kilka rolek i zapytał ile potrzebuje 7 czy może 9? Inni ludzie którzy razem z nami wylądowali w tym hotelu też mieli problem. Rodzina 3 osobowa usłyszała że nie ma ich rezerwacji, inni dostali również brudne pokoje jakby ktoś w nich nadal zamieszkiwał. Po zbiorowej "awanturze" wszyscy dostaliśmy pokoje w miare czyste ale kilka godzin to trwało a o nerwach już nie wspomnę. W hotelu przy rejestracji zapłaciliśmy podatek, który też okazało się pobrany został nieprawidłowo z korzyścią dla hotelu.Rano około 10 mieliśmy spotkanie z rezydentem i tutaj ukłony dla niego stał po naszej stronie. Wszystkie problemy z pokojami obiecał że załatwi. Wymienili nam pokoje, oddano nam część pieniędzy które zostały źle pobrane przy rejestracji.Od 1 w nocy kiedy dotarliśmy do hotelu do godziny 14 następnego dnia tylko nerwy i stresy. po godzinie 13 dostaliśmy inne czyste pokoje dzięki interwencji rezydenta ale nie działała w nich klimatyzacja. w jednym z pokoi przez 3 dni był problem z prądem po wieczornych animacjach gdy wracało się do pokoju trzeba było korzystać z latarki. Drinki ochydne. plastikowe kubki. Nie polecam tego hotelu
ZaletyAnimatorzy.. tylko i wyłącznie.
WadyPokoje naprawdę dramat. Bez pościeli, bez papieru toaletowego, bez ręczników.. za to z użytą maszynką do golenia na zlewie.. Drinki.. w plastikowych niedomytych kubkach, do wybory niedobra ichna wódka, whisky i piwo.. w sumie tylko piwo było ok. Jedzenie? Ciągle to samo nic dobrego po za pieczonymi ziemniakami i pizzą. Owoce super.

1.8
Danuta
Pobyt - Lipiec 2019Para
Hotel 4 gwiazdkowy zasługujący tylko na 2. W ciągu 14 dniowego pobytu pokój posprzątany tyko 1 raz, nie wymieniona pościel, ręczniki tylko 1 raz dałam do wymiany, czekałam 2 dni. Zgłoszona awaria zapchanej wanny w 1 dniu pobytu została usunięta po 10 dniach dopiero jak zrobiłam zdjęcie i zostało pokazane kierownictwu w jakim syfie muszę brać prysznic.. Za wszystkim kolejki, braki jedzenia, talerzy, sztućców, filiżanek do kawy. Kelnera prosząc o łyżkę do zupy ( długo czekałam na miseczki abym mogła sobie nalać ) kazał mi ją wypić. Jak były naczynia to nie było jedzenia. Pozostałości z obiadu podawane były na kolację. Ogólny brud i łapownictwo. Jeden bar przy basenach przy którym stoją dzieci i osoby dorosłe za napojami zimnymi i alkoholowymi. Alkohole bardzo rozcieńczone. U obsługi baru można kupić nie rozcieńczony alkohol za 45 DT.. Łapówkarstwo zaczyna się już w recepcji przy meldunku, nie wydają reszty opłacając klimatyczne, wymieniając euro również zaokrąglają w dół, nie dając pełnej kwoty. Duże problemy z internetem. Główna aleja wieczorem od bramy wjazdowej do głównego lobby nie oświetlona (na około 40 lamp świecą 3)
ZaletyPołożenie
Wadybrud i łapownictwo.