Bardzo dobry93 opinie90% poleceń
8,6
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Royal Thalassa

Kod oferty: WAK605389
obiekt, basen
basen
basen
basen
basen
obiekt, basenbasenbasenbasenbasenbasenbasenbasenteren hoteluteren hotelubasenteren hoteluobiektrecepcja / lobbyrecepcja / lobbylobby barpokójpokójpokójpokójrestauracjabasenSPAteren hoteluplażateren hotelu

Promocja

rabat do 600 złtylko 15% zaliczki

Exim Tours - LATO 2021

rabat do 600 złtylko 15% zaliczki
Oferta z rabatem do 600 zł (wliczony w cenę) dla os. dorosłej i z dodatkowym rabatem do 30% (wliczony w cenę) dla os. dorosłej na dostawce. Dodatkowo tylko 15% zaliczki i możliwość zakupu Pakietu Super Gwarancji w promocyjnej cenie 15 zł/os.

Dostępne pokoje

Pokój dwuosobowy

widok na park/ogród, standardowy
2 dorosłych
Aktualizujemy cenę

Pokój dwuosobowy

widok na morze, standardowy
2 dorosłych
Aktualizujemy cenę

Pokój dwuosobowy

standardowy, sea/pool view
2 dorosłych
Aktualizujemy cenę

Dodatkowe opcje

Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

185
za wycieczkę
promesa

Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

promesa
0
za wycieczkę
wpPilot
Teraz przy zakupie wycieczki dostęp do WP Pilot gratis!
Zgarnij kod 14 dniowego dostępu do WP Pilot - telewizji online i oglądaj 35 kanałów TV gdziekolwiek jesteś
 Sprawdź teraz 
Trwa weryfikacja ceny

Informacje o podróży

Wylot

06.05.2021 Czwartek
WAWWarszawa - Chopin
06.05.2021 Czwartek
MIRMonastir

Powrót

13.05.2021 Czwartek
MIRMonastir
13.05.2021 Czwartek
WAWWarszawa - Chopin

Szczegóły oferty

Kod oferty: WAK605389Region: MonastirOrganizator: Exim Tours

5

Tunezja/Wybrzeże Wschodnie

Kategoryzacja hotelu

• kat. Exim Tours 5

• kat. lokalna 5

Położenie

• bezpośrednio przy plaży

• ok. 6km od centrum Monastiru

• ok. 50km od lotniska w Enfidii

• ok. 0,5km od lotniska w Monastirze

Plaża

• piaszczysta

• leżaki, ręczniki, materace i parasole (bezpłatne)

Pokoje

• klimatyzacja indywidualna

• TV-Sat, telefon

• mini bar (bezpłatnie butelka wody dziennie)

• sejf

• łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów)

• balkon/taras

Sport, relaks, rozrywka

Bezpłatne

• basen, basen kryty

• leżaki i parasole, ręczniki plażowe

• gimnastyka wodna, kort tenisowy, tenis stołowy

• rzutki, mini golf

• boisko wielofunkcyjne, animacje

Płatne

• oświetlenie kortu tenisowego

• nowoczesne centrum Thalasso&Spa

• masaże, sauna, jacuzzi

• sporty wodne na plaży

Dla dzieci

• mini klub (4-10 lat), plac zabaw

• brodzik

• wysokie krzesełka w restauracji

• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zapytanie)

• animacje dzienne

Wyżywienie

BB: śniadanie w formie bufetu

HB: śniadanie i obiadokolacje w formie bufetu (napoje płatne do obiadokolacji)

All inclusive: śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu, przekąski w ciągu dnia w wybranych barach. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane są w godzinach 10:00-24:00. Raz na pobyt możliwość skorzystania z restauracji a la carte po uprzedniej rezerwacji.

Restauracje i bary

• restauracja główna

• restauracje a la carte (kuchnia międzynarodowa)

• bar przy basenie

• barbecue bar

• lobby bar

Dodatkowe informacje

• hotel dysponuje 280 pokojami

• internet Wi Fi (bezpłatny)

• kilka sal konferencyjnych

• pralnia, sklepy z pamiątkami

• www.thalassa-hotels.com

Cena

Cena zawiera: bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 10:00 - 12:00 w zależności od hotelu), transfer lotnisko - hotel - lotnisko, opiekę polskojęzycznego rezydenta, wyżywienie wg opisu, podatek VAT, obowiązkowe ubezpieczenie podstawowe (KL, NNW, bagażu, następstw chorób przewlekłych - ERGO Ubezpieczenia Podróży), Turystyczny Fundusz Gwarancyjny, opłaty lotniskowe i paliwowe.

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Mapa

Pogoda

Temperatura w dzień
28°C
Temperatura w nocy
14°C
Temperatura wody
18°C
Liczba godzin słonecznych
11

Opinie

Opinie dodane przez

9.7
Marcin
Pobyt - Wrzesień 2020Singiel
wspaniały tydzień w tym pieknym hotelu. Pałacowe wręcz wnętrza, przepiękny, bajkowy ogród palmowy i ładna aranżacja całego kompleksu. Zakochałem się w tym miejscu od pierwszego wejrzenia. Wśród obsługi są wspaniali ludzie, z którymi zaprzyjaźniłem się mam nadzieję na resztę życia - szczególnie Pan Oussama z recepcji i Yamen z Piano Bar. Obsługa jest cudowna, miła, sympatyczna, pomocna - począwszy od recepcji przez kelnerów, kucharzy czy pokojówki. Panie dbają o czystość w pokojach, codziennie je sprzątają, wynoszą śmieci i wymieniają ręczniki. Jedzenie jest pyszne, choć jak dla mnie zbyt europejskie - chciałbym zamiast pizzy czy nuggetsów popróbować więcej dań kuchni tunezyjskiej (zupa i kuskus były genialne!). Polecam także usługi w spa, gdzie już za 110 dinarów możecie mieć półtoragodzinny seans relaksacyjny, kiedy to skorzystacie miedzy innymi z masażu klasycznego, peelingu, masażu wodnego i hamamu. Podobno to najlepsze spa w Afryce. Ogólnie jestem bardzo zadowolony i z pewnością do tego miejsca wrócę. Niestety, Polacy potrafią zepsuć najlepsze wczasy - gdyby nie bydło z naszego kraju, byłby to pobyt idealny. Wydzieranie się, upijanie do nieprzytomności i awantury i narzekanie o wszystko i do wszystkich było na porządku dziennym. W dodatku brak znajomości języka - nawet tak podstawowych słów jak thank you, sorry czy please powoduje problemy w komunikacji z obsługa, a potem takie Janusze i Grażyny smarują negatywne komentarze w internecie. Ja czuję się naprawdę dopieszczony w tym hotelu - wszyscy pracownicy byli dla mnie grzeczni, nierzadko umieli załatwić coś \'spod lady\' i wieczorami prowadzilismy długie rozmowy przy barze czy w recepcji. Bardzo miło wspominam ten zas :)
Zaletyprzepiękny, luksusowy wystrój wspaniałe, smaczne jedzenie i ogromny wybór przy każdym posiłku przemiła obsługa, uczynna i zawsze gotowa do pomocy codzienne sprzątanie w pokojach dogodna lokalizacja - obok lotniska co eliminuje konieczność odbywania długich transferów, obok stacja kolejowa dzieki czemu jest to świetna baza wypadowa do Sousse, Monastiru i Mahdii
Wadybrak atrakcji dla dzieci

6.1
Ludmiła Klient Wakacje.pl
Pobyt - Wrzesień 2020Para
Pobyt od 13 do 20 września 2020. Mało gości. Ograniczenia, wynikające z Covid zrozumiałe, chociaż to śmieszna fikcja. Obsługa praktycznie cały czas w maseczkach ( Panie sprzątające, nawet jak są same w pokoju), posiłki nakłada obsługa, ale: nie widziałam, żeby cokolwiek dezynfekowali (klamki, przyciski, stoliki, leżaki itp.). Wszyscy udają, że się stosują i że jest ok. Do pomocy w restauracji przy nakładaniu zaangażowano kogo się da: animatorów, jakiś Panów chyba z biura, którzy owszem się starają, ale nawet nie wiedzą, co nakładają. Też śmieszne nieco. Najlepsze było polowanie na solniczki przy każdym posiłku. Po pierwsze było ich za mało (chyba ze 3-4 na całą salę), wszystkie albo puste (sam ryż), albo kompletnie zawilgotniałe, z przerdzewiałą, mokrą solą przy wieczkach. Problem dla nich nie do rozwiązania. No i oczywiście każdy je bierze do ręki bez żadnej dezynfekcji, próbując skorzystać. NAJWAŻNIEJSZE Stanowczo odradzam pobyt ze względu na brak klimy, no chyba, że ktoś lubi nocny \\\"wypoczynek\\\" w saunie. Jakoby jest informacja, że po 15.09. jest wyłączana. Ja na stronie Exim nie znalazłam tej informacji. Ponadto przed 15-ym też nie działała. Nawiew jest, ale ciepły, czyli buczy, ale nie chłodzi. Interwencje w recepcji nic nie dają, przed 15 przyjmowali do wiadomości, po dobrych kilku godzinach na parę godzin coś lekko chłodziło, ale za chwilę znów wyłączali. Potem informowali, że po 15-ym nie ma klimy. \\\"I co nam Pan zrobi?\\\". Tak naprawdę nie ważne, czy jest informacja, czy nie, istotne jest, że bez klimy nie da się w nocy spać, ani wypocząć, ani przytulić do partnera, bo każdy się lepi . W nocy wstawanie na prysznic, na wyjście na balkon, żeby się ochłodzić, bo tam całkiem przyjemnie, ale niestety atakowały komary. Pierwszy raz wracałam z urlopu i naprawdę się cieszyłam, że wracam, że się wyśpię, odpocznę po urlopie. Wszyscy, z którymi rozmawiałam mówili to samo. Pan w recepcji przy pożegnaniu, na uwagi, że kolejna noc ponownie była nieprzespana, też stwierdził, że \\\"no to chyba ok, że już wracamy, nie?\\\". Bardzo dużo komarów i much, pryskali, ale niestety nic to jakoś nie dawało. Marnują tym brakiem klimy swój potencjał, bo hotel ładny, baseny super, zadbane, plaża ładna, położenie super, animatorzy się w miarę starają, drinki niestety słabe jakościowo, ale tak to już jest (cola, sprite itd z proszku, co dyskwalifikuje te napoje), ale piwo, wino dobre, jedzenie nie urywa, ale akceptowalne. Pani rezydentka Ania ok, dostępna na WA zawsze. Bardzo fajna wycieczka 2 dni na Saharę. Męcząca, ale uważam, że warto (i tam klima działała bardzo dobrze!), faktycznie Tunezja w pigułce. Przez brak klimy ogólnie odechciało mi się Tunezji całkowicie. Byłam w Tunezji 20 lat temu i bardzo chciałam wrócić. Nie żałuję, ale więcej nie chcę. Wróciłam umęczona i zła. Ludmiła
Zaletypołożenie, basen
Wadybrak klimatyzacji po 15 września uniemożliwia sen, a więc wypoczynek

8.6
Iwona Klient Wakacje.pl
Pobyt - Wrzesień 2020Para
Dobry hotel w adekwatnej cenie, na polskie standardy to z pewnością nie jest 5 gwiazdek, co najwyżej 3.
ZaletyŁadne pokoje, codziennie sprzątane. Bardzo dobry serwis przy kolacji, kelner miał na imię chyba Musad, bardzo się starał abyśmy mieli wszystko dobrze serwowane. Wi-fi działa w całym hotelu i przy basenie. Blisko do Monastiru i na lotnisko, gdzie znajduje się bankomat, niestety w hotelu nie można wypłacić z karty środków, można jedynie dokonać wymiany bo jest kantor.
WadyByliśmy w pierwszej połowie września 2020 r., bar na plaży już nie działał, a w barze przy basenie na porannej zmianie był bardzo niemiły barman i obsługiwał gości jakby robił to za karę. Dopiero po obiedzie był inny barman, który z uśmiechem obsługiwał gości. Niestety w drugim dniu naszego pobytu zabrakło alkoholu dla gości, którzy opłacili pobyt all inclusive i mogliśmy pić jedynie piwo z nalewaka, słabo to świadczy o hotelu 5 gwiazdkowym. Jedzenie urozmaicone ale niezbyt smaczne.

9.3
Natalia
Pobyt - Maj 2019Grupa przyjaciół
Hotel świeżo wyremontowany na sezon 2019. Bogata oferta kulinarna, dodatkowe restauracje, w tym tunezyjska. Bezpośrednio przy pięknej plaży z dużą ilością leżaków. Pokoje w bungalowach zlokalizowane w małych, białych budynkach. Wystrój pokojów w stylu tunezyjskim. Aquapark ma powstać na sezon 2020, w tym momencie brak. Wiele dodatkowych zajęć, w tym gimnastyka, teatr, mini- golf i zajęcia sportowe.
Zalety- lokalizacja przy plaży - po remoncie - zadbany teren i piękne baseny

9.0
Arek
Pobyt - Październik 2018Grupa przyjaciół
Hotel zdecydowanie dla osób ceniących sobie spokój. Świetne możliwości komunikacyjne np. taxi pod hotelem lub kolejka ok. 500m od hotelu dzięki czemu można podjechać za grosze do Monastyru lub do Susy. Mają pyszne jedzenie. Zdziwiłem się kiedy zobaczyłem pana z koszulką ,,Animator\'\' bo żadnych animacji nie widziałem. Ogółem hotel polecam :)
ZaletyZadbany, blisko plaży, pyszne jedzenie, wieczorem muzyka na żywo
WadyAnimacje

Przed podróżą

Paszporty

Paszport powinien być ważny jeszcze co najmniej 3 miesiące od daty planowego opuszczenia Tunezji. Wjazd do Tunezji powinien nastąpić na podstawie paszportu nie budzącego wątpliwości, co do jego autentyczności. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne dokumentu, zamazane wizy, dane osobowe, niewyraźne pieczęcie mogą spowodować uciążliwą procedurę wyjaśniającą lub cofnięcie z granicy.

Wizy

Obywatele polscy udający się do Tunezji są zwolnieni z obowiązku wizowego na okres do 90 dni (od 8 sierpnia 2009 r.).

Szczepienia, służba zdrowia

Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).

Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że wprowadzony 14.10.2020 r. rządowy zakaz lotów nie dotyczy przelotów czarterowych. Tunezyjski Urząd ds. Turystyki przekazał informację o podjętej na posiedzeniu rady ministerialnej i za zgodą Tunezyjskiego Ministerstwa Zdrowia decyzji o zezwoleniu polskim turystom na wjazd na terytorium Tunezji bez obowiązku negatywnego testu PCR oraz zdjęciu wszelkich innych ograniczeń dostępu. Decyzja ta dotyczy tylko wyjazdów zorganizowanych (przelot i pobyt). Dodatkowo każdy podróżny zobowiązany jest do:
- wypełnienia Formularza Podróżnego: https://bit.ly/31b5ZJe,
- wypełnienia Deklaracji zdrowia,
- posiadania przy sobie wydrukowanego vouchera hotelowego oraz biletu lotniczego.

Infolinia Wakacje.pl

+48 58 325 29 00