Bardzo dobry90 opinii93% poleceń
8,6
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Sahara Beach (Monastir)

Last minute
Kod oferty: WAK607490
teren hotelu, basen
teren hotelu, basen, plaża
aquapark
aquapark
zjeżdżalnia, dla dzieci
Z Wakacje.pl podróżuj bezpiecznie!
W sekcji „Przed podróżą” przeczytaj ważne informacje o bezpieczeństwie podróżowania i wymaganiach związanych z koronawirusem.
Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
 Zobacz szczegóły 

Nasi klienci docenili

  • Udogodnienia dla dzieci: 2 brodziki, park wodny ze zjeżdżalniami, miniklub i klub dla nastolatków.
  • Przy hotelu, szeroka i piaszczysta z łagodnym zejściem do morza.
  • Bogata oferta rekreacyjna: 3 baseny, jacuzzi, siatkówka plażowa, kort tenisowy, łucznictwo, aerobic, piłka wodna.
  • Atrakcyjne położenie: w dzielny Skanes w miejscowości Monastir, ok. 8 km od centrum, 12 km od Sousse.
  • Trwa weryfikacja ceny

    Informacje o podróży

    Zakwaterowanie

    29.04.2021 Czwartek

    Wykwaterowanie

    06.05.2021 Czwartek

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK607490Region: MonastirOrganizator: Prima Holiday

    Położenie

    Hotel położony w dzielny Skanes miejscowości Monastir, ok. 8km od centrum, 12km od Sousse (dojazd autobusem - przystanek przed hotelem). Z lotniska w Monastirze zaledwie 3km.

    Plaża

    Przy hotelu przepiękna, szeroka, biała, piaszczysta plaża z łagodnym zejściem do morza.

    Leżaki i parasole bezpłatnie. Brak ręczników plażowych.

    Hotel

    Kategoria lokalna

    Fantastyczny kompleks hotelowy otoczony rozległym ogrodem o powierzchni 27 000m.

    Z lotniska w Monastirze do hotelu krótki wygodny transfer, zaledwie 10min.

    Propozycja idealna szczególnie dla rodzin z dziećmi, jak również gości lubiących aktywny wypoczynek.

    Skromne zakwaterowanie rekompensuje wspaniałe zaplacze rekreacyjno - sportowe, Aquapark z 15 zjeżdżalniami; profesjonalna, wesoła grupa animacyjna. Dla Gości Prima Holiday w ścisłym sezonie (01.07 - 31.08) działa mini Klubik z polskim opiekunem "Miś Primuś" skierowany dla najmłodszych dzieci . Przy hotelu imponująca, szeroka, piaszczysta, z piaskiem jak mąka plaża.

    Duża restauracja, Świetna kuchnia!

    Do dyspozycji gości

    Recepcja, kantor, sejfy przy recepcji za opłatą, windy, restauracja główna, restauracja a'la carte El Campo, Asfar lobby bar, Skanes bar, piano bar, dyskoteka, bar przy basenie, kawiarnia mauretańska, Telegraph snack bar, bar na plaży, bar 51, taras słoneczny. Galeria handlowa, fryzjer, wypożyczalnia samochodów. Hotel akceptuje karty kredytowe Visa i Mastercard.

    Na terenie hotelu znajduje się aquapark.

    Internet

    WiFi na terenie hotelu i w pokojach bezpłatne.

    Zakwaterowanie

    Oferuje 1040 pokoi.

    Pokoje typu standard, skromnie i prosto wyposażone, wszystkie z bocznym widokiem na morze, dwuosobowe z możliwością jednej dostawki, wyposażone w łazienki (prysznic), internet WiFi, telefon oraz balkon.

    Klimatyzacja we wszystkich rodzajach pokoi czynna w miesiącach czerwiec-wrzesień. Pokoje typu family (Connected Room Side Sea View) z możliwością zakwaterowania rodziny z trójką dzieci, składają się z dwóch pokoi połączonych drzwiami.

    Pokoje Renovated Side Sea View są po całkowitym remoncie z bocznym widokiem na morze, wyposażone w telewizor, łazienkę (prysznic), internet WiFi, telefon oraz balkon.

    Sport, rekreacja i rozrywka

    Oferuje 1040 pokoi.

    Bezpłatnie 3 baseny, basen z morską wodą z wydzielonym brodzikiem, duży aquapark z 15 zjeżdżalniami,

    Leżaki i parasole przy basenie, siatkówka plażowa, korty tenisowe, tenis stołowy, łucznictwo, aerobic, piłka wodna, boccia, rzutki, boisko, hotelowe programy animacyjnena terenie hotelu

    Odpłatnie bilard, pokój gier, wypożyczalnia rowerów, siłownia, centrum Spa (hamman, masaże), sporty wodne przy plaży.

    Dla dzieci

    2 brodziki, w aquaparku: 8 zjeżdżalniami dla dzieci w wieku 12, 5 zjeżdżalni dla dzieci w wieku 4-12 lat i 2 zjeżdżalnie dla dzieci do lat 4 lat, mini club dla dzieci w wieku4-7, 7-12 oraz club dla nastolatków, wysokie krzesełka i specjalne menu w restauracji, bezpłatne łóżeczka na zamówienie przed wylotem.

    W tym hotelu w ścisłym sezonie dla naszych najmłodszych Klientów MIS PRIMUS zaprasza do swojego klubu w języku polskim. Planujemy gry i zabawy, malowanie, konkursy, mini disco.

    Wyżywienie

    All inclusive

    Śniadanie, obiady i kolacje w formie bufetu. Przekąski w wybranych barach (pizza, hamburgery, hot dogi, kanapki). Lokalne alkohole i napoje bezalkoholowe w godzinach 10.00-24.00. we wskazanych barach. Opcja all inclusive nie obejmuje napojów importowanych, soków wyciskanych ze świeżych owoców, korzystania z restauracji El Campo, baru 51, dyskoteki i kawiarni mauretańskiej.

    Informacje dodatkowe

    http://www.ttshotels.com.tn/saharabeach/

    Hotel dysponuje udogodnieniami dla gości niepełnosprawnych - pokoje, podjazdy, windy.

    Klimatyzacja na terenie hotelu czynna w miesiącach czerwiec-wrzesień.

    Cena

    Cena PLN zawiera bilet lotniczy, transfer lotnisko - hotel - lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, opiekę polskojęzycznego rezydenta, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej. Składka na TFP jest bezzwrotna nawet w przypadku rezygnacji Klienta z imprezy turystycznej), VAT.

    Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG),

    Oraz od 01.01.2021 analogiczą wyskość składki na Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP):

    15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)

    13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę

    10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)Cena nie zawiera obowiązkowej opłaty klimatycznej (płatna w hotelu), dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych.

    Od sezonu 2019 zgodnie z decyzją rządu tunezyjskiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania w hotelu. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu:

    Hotele 2 - 1 TND za noc/os

    Hotele 3 - 2 TND za noc/os

    Hotele 4 i 5- 3 TND za noc/os

    Opłata dotyczy tylko pierwszego tygodnia pobytu ( max 7 noclegów). Dzieci do lat 12 zwolnione są z podatku.

    W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

    Warunki wjazdowe

    • wymagany paszport ważny 3m-ce (ważność liczona od daty powrotu)

    • obywatele polscy udający się do Tunezji są zwolnieni z obowiązku wizowego na okres do 90 dni

    • każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

    KAŻDY Z NASZYCH KLIENTÓW ZOBLIGOWANY JEST DO POTWIERDZENIA GODZIN NA 24h PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI JAK I POWROTÓW DO POLSKI). Odprawa lotnicza rozpo­czyna się na 2 godziny przed planowanym lotem i kończy się na 40minut przed. Każdy klient zobligowany jest do zgłoszenia się do od­prawy we właściwym czasie przed realizowanym lotem. Uwaga przeczytaj koniecznie! http://msz.gov.pl/pl/informacje_konsularne/profile_krajow/tunezja

    Covid-19

    Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

    W związku z powyższym prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych : https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych , jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ .

    Podróżując w czasie pandemi należy liczyć się z pewnymi obostrzeniami i ograniczeniami.

    Część infrastruktury hotelowej (restauracje, oferta rekreacyjno - sportowa), animacje może być ograniczona, czy też niedostępna ze względu na obostrzenia sanitarne. W związku z rozwojem pandemii COVID-19 i pojawieniem się w niektórych krajach nowych mutacji koronawirusa, w celu powstrzymania rozprzestrzeniania się wirusa od 1 lutego 2021 r. wchodzą w życie następujące decyzje tunezyjskiego Ministerstwa Zdrowia:

    • Utrzymanie zawieszenia podróży lotniczych i morskich z i do krajów, w których doszło do rozprzestrzenienia się nowej mutacji koronawirusa, tj. UK, RPA i Brazylii. Przy czym, w koordynacji z MSZ i min. transportu zostanie zaktualizowana lista krajów podlegających tym restrykcjom.

    • W przypadku podróżnych przybywających z innych państw zostają wprowadzone następujące obowiązki:

    • obowiązek wykonania testu RT - PCR w czasie nieprzekraczającym 72h przed zaplanowaną podróżą i okazanie negatywnego wyniku testu;

    • obowiązek poddania się przez przyjeżdżających na ich koszt obowiązkowej, 7-dniowej kwarantannie w jednym z ośrodków wyznaczonych do tego celu i okazania podczas check-in vouchera.

    • wykonanie 7 dnia pobytu w ośrodku kwarantanny na własny koszt testu RT-PCR i w przypadku negatywnego wyniku badania osoby te będą mogły opuścić ośrodek kwarantanny, zobowiązując się do przestrzegania procedur protokołu sanitarnego.

    W drodze wyjątku, komisja ds. kwarantanny w Ministerstwie Zdrowia będzie wydawał zgody zwalniające z obowiązkowej procedury kwarantanny (wyjątkowe przypadki podyktowane względami zdrowotnymi, zawodowymi lub rodzinnymi).

    Turyści zobowiązani są do przestrzegania zasad Protokołu Sanitarnego dla Sektora Turystycznego Tunezji.

    Wycieczki fakultatywne (muzea, atrakcje turystyczne, obiekty historyczne) są organizowane przez operatorów zgodnie z zasadami ww. Protokołu. Komunikat placówki zawierający informacje dot. zagrożenia koronawirusem oraz przepisów obowiązujących w Tunezji znajduje się pod adresem: https://www.gov.pl/web/tunezja/komunikat6.

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Mapa

    Pogoda

    Temperatura w dzień
    23°C
    Temperatura w nocy
    11°C
    Temperatura wody
    16°C
    Liczba godzin słonecznych
    10

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, w związku z rozwojem pandemii COVID-19 t, w celu powstrzymania rozprzestrzeniania się wirusa od 8 marca 2021 r. wchodzą w życie następujące zmiany dot. warunków wjazdu na terytorium Tunezji:
    - obowiązek wykonania testu RT-PCR w czasie nieprzekraczającym 72 h przed wjazdem na terytorium Tunezji i okazanie negatywnego wyniku testu;
    - zniesiono obowiązek przymusowej kwarantanny we wskazanym przez tunezyjskie władze hotelu. Zamiast tego wprowadzono wymóg przeprowadzenia kwarantanny w wybranym przez siebie miejscu. Po upływie 48 h od rozpoczęcia kwarantanny istnieje możliwość przeprowadzenia kolejnego testu PCR, gdzie negatywny wynik zwalnia z obowiązku odosobnienia.
    Wprowadzone zmiany obowiązują do 28 marca 2021.

    UWAGA:

    W związku z nowelizacją z dnia 22 lutego 2021 r. do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ograniczeń na czas pandemii, osoby posiadające zaświadczenie o otrzymaniu dwóch dawek szczepienia przeciwko COVID-19, szczepionką dopuszczoną do obrotu w Unii Europejskiej są zwolnione z obowiązkowej kwarantanny po powrocie do Polski z zagranicy. Ponadto z obowiązku kwarantanny, po powrocie do kraju zwolnione są również osoby, które odbyły już izolację domową lub były hospitalizowane w związku z zakażeniem wirusem SARS-CoV-2, nie dawniej niż 6 miesięcy przed datą przekroczenia polskiej granicy.
    Paszport powinien być ważny jeszcze co najmniej 3 miesiące od daty planowego opuszczenia Tunezji. Wjazd do Tunezji powinien nastąpić na podstawie paszportu nie budzącego wątpliwości, co do jego autentyczności. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne dokumentu, zamazane wizy, dane osobowe, niewyraźne pieczęcie mogą spowodować uciążliwą procedurę wyjaśniającą lub cofnięcie z granicy.
    Obywatele polscy udający się do Tunezji są zwolnieni z obowiązku wizowego na okres do 90 dni (od 8 sierpnia 2009 r.).
    Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).

    Opinie

    Opinie dodane przez

    6.8
    Oleksandr Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Październik 2019Para
    Nie bardzo pięknie, chciałem żeby było lepiej.
    Zaletypołożenie kolo plaży
    WadyJedzenie nie bardzo, obsługa też

    9.6
    Dorota Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Wrzesień 2019Para
    Wspaniałe wakacje , przecudowne miejsce , duża przestronna w miarę czysta plaża , ciepłe morze ,basenów kilka , świetni animatorzy ,każdy znajdzie coś dla siebie . Dla mnie osobiście Tunezyjczycy są bardzo miłymi ludźmi, mają swoją kulturę i trzeba to uszanować, a mówiąc po niedanej sprzedaży do klienta \"bandyta\" nie sposób się nie roześmiać :) Pierwszy raz na wakacje wybrałam wrzesień i to była bardzo dobra decyzja , nie było walki o leżaki , czy miejsce na stołówce, brak kolejek, mało dzieci (chociaż Rosjanie zachowywali się bardzo głośno, włącznie z ich żałosnym śpiewaniem w holu) a pogoda rewelacja 35 st. Jedzenie szału nie robiło, ale nikt głodny nie chodził , każdy coś znalazł dla siebie (makarony, mięso, różnego rodzaju sosy, warzywa.... specjały tunezyjskie). Można pojechać do Monastiru i Sousse na własną rękę (taxi 15 dinarów to ok 20 zł) pozwiedzać i oczywiście na zakupy .Wycieczka fakultatywna do Tunis , Kareginy i Sidi bou Said (chyba 42 euro) bardzo fajna , miejsca urocze i warte zobaczenia , Urlop bardzo udany , pogoda dopisała i nasi rodacy super !!! No i rezydentka Walentynka też fajna :) Polecam !
    Zaletynowoczesny, czysty, sporo barów,
    Wadydużo rozwrzeszczanych Rosjan

    7.4
    Iwona Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Wrzesień 2019Para
    hotel ma 3* i w pełni na nie zasługuje, nawet na więcej. Mieszkaliśmy w pokoju po remoncie, nowe wyposażenie, czysto, wszystko ok. nie mogę powiedzieć, jak wyglądają te przed remontem. Słyszeliśmy, że gorzej. Pokoje małe, trudno się minąć - ale w sumie ile czasu spędza się w pokoju, nie był to problem. Wykonanie robót budowlanych - jak wszędzie w krajach południowych, brak dokładności - nie zapłaciłabym za taką usługę. Trafiliśmy na burzę, woda przez nieszczelne okno wlewała się do pokoju - gdyby nie deszcz nie wiedzielibyśmy o tym :). Klimatyzacja sprawna. Pokój sprzątany codziennie, ręczniki i pościel zmieniana również każdego dnia. W pokoju nie ma lodówki i sejfu. Restauracja - oprócz śniadania, zawsze chodziliśmy na początek posiłku, bo wtedy zawsze było czysto, stół nakryty, sztućce w komplecie. Później różnie to bywało. Warto zainwestować w jednego kelnera, który po otrzymaniu napiwków znajdzie dla nas zawsze miejsce. Zauważyliśmy, że kelnerzy \"rezerwują\" miejsce dla \"swoich\" (np. nakładają na talerz jedzenie, karafkę z winem i ustawiają na stoliku). Gdy zobaczą \"swojego\" klienta zabierają jedzenie i stolik jest wolny. Jedzenia sporo, każdy znajdzie coś dla siebie. Bar na plaży w gorszym stanie, mniejsza czystość. Kilka sklepików hotelowych - sprzedawcy nienachalni, jakby ich nie było. W każdej łazience ogólnodostępnej, była dyżurna Pani sprzątająca, która na bieżąco dba o czystość i uzupełnianie środków sanitarnych. Wszędzie kwiaty. Sporo leżaków przy basenie i na plaży, o każdej porze można było znaleźć wolne (chociaż te tuż przy basenie były zajmowane około 7 rano). My woleliśmy leżeć na trawie (a nie na betonie przy basenie), gdzie były również parasole. Hotel nie ma ręczników kąpielowych do wypożyczenia - trzeba zabrać swoje (albo kupić na miejscu w sklepiku, koszt od15-35 dinarów). Animatorzy również nienachalni. Recepcje i bary przy niej wymagają remontu - obecnie klimat PRLu, niezbyt przyjemne otoczenie. Sejf - mistrzostwo świata :)!!!!. Obok recepcji, w pomieszczeniu kantoru - na jednej ścianie dużo metalowych skrytek, jeden duży klucz na łańcuszku (!), drugi otrzymujemy po wpłaceniu kaucji i opłacie. Do otwarcia/ zamknięcia potrzebne są oba. Skorzystaliśmy, nic nie zginęło:). Wieczorne animacje - nic specjalnego, nuda. Plaża piaszczysta, zejście do morza łagodne - nie potrzeba butów do wody. Wyjazd z biurem Prima Holiday - rezydentka beznadzieja, nie ma pojęcia co się dzieje w hotelu. Polecała rodzicom klub dla dzieci, który jak się okazało we wrześniu już nie działał. Raczej zniechęcała do zakupu wycieczki niż zachęcała.
    Zaletyodległość od lotniska - transfer trwał około 5 minut
    Wadybrak klimatyzacji w restauracji głównej

    8.9
    Zuza Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Wrzesień 2019Para
    Pobyt między 12-19 września 2019r. Ogólnie hotel bardzo przyjemny, czysty i zadbany, pokoje też w porządku. Czysta plaża jak i woda w morzu, duża ilość leżaków. Zamieszanie powstaje przy meldowaniu (możliwe, że zależy to od biura podróży), ponieważ są 2 recepcje i wygląda to mniej więcej tak: meldunek i opaski w 1 recepcji, opłata klimatycznego przy wymianie pieniędzy w kantorze obok drugiej recepcji, otrzymanie kluczy również w 2 recepcji - lekki chaos i sporo chodzenia między jedną a drugą. Do wad należy restauracja, gdzie stoliki nie są sprzątane na bieżąco, w wyniku czego czasem ciężko znaleźć wolny czysty stolik, nas przygarnął \\\"pod opiekę\\\" jeden z kelnerów i zapewnił, że zawsze będzie miał dla nas stolik i tak też było, chociaż czasem musieliśmy poczekać aż go dla nas specjalnie posprząta. Brak sprzątania stolików objawiał się również poprzez braki w dostępności talerzy, filiżanek czy sztućców. Czasem aby zrobić sobie herbatę do śniadania trzeba było odwiedzić 3 różne stanowiska, gdzie na jednym zdobyło się spodek, na drugim filiżankę, a dopiero na trzecim torebkę herbaty. Ogólne wrażenie jest takie jakby nie chciało im się pracować, podobnie jest z częścią barmanów. Jedzenie w porządku, czasem mało doprawione, wybór nie za wielki, ale każdy znajdzie coś dla siebie. UWAGA! KOMARY, które wieczorem strasznie gryzły - bąbel prawie na bąblu (pierwszy raz zdarzyło mi się spotkać komary w Afryce i to w takiej ilości) - także jak ktoś się wybiera to polecam wziąć jakiś spray ;) Podsumowując wyjazd uważam za bardzo udany i pozytywny. Był to bardzo miło spędzony czas :D
    Zaletyczysta piękna plaża z łagodnym zejściem do morza, blisko hotelu, wolne leżaki można było znaleźć o każdej porze dnia ; pokoje czyste, zadbane, sprzątane codziennie; przyjemny teren hotelu - dużo zieleni ; blisko do Monastyru - można samemu wybrać się na wycieczkę autobusem lub taksówką; aquapark - zjeżdżalnie dla dorosłych i dla dzieci ; pyszne przekąski w barach pomiędzy posiłkami w restauracji ; bar dla dorosłych otwarty wieczorem
    Wadyrestauracja - brudne naczynia nie sprzątane na bieżąco ze stolików, przez co trudniej było znaleźć wolny, czysty stół aby zjeść posiłek oraz brakowało np. filiżanek na śniadaniu; dystrybutory z napojami odwrócone w stronę baru, przez co robiły się kolejki nawet po zwykłe napoje typu cola czy soki; 2 recepcje, w wyniku czego przy meldowaniu robi się zamieszanie; jeśli to dla kogoś istotne, to brak suszarki do włosów oraz lodówki w pokoju

    8.7
    Zuza Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Wrzesień 2019Para
    Pobyt między 12-19 września 2019r. Ogólnie hotel bardzo przyjemny, czysty i zadbany, pokoje też w porządku. Czysta plaża jak i woda w morzu, duża ilość leżaków. Zamieszanie powstaje przy meldowaniu (możliwe, że zależy to od biura podróży), ponieważ są 2 recepcje i wygląda to mniej więcej tak: meldunek i opaski w 1 recepcji, opłata klimatycznego przy wymianie pieniędzy w kantorze obok drugiej recepcji, otrzymanie kluczy również w 2 recepcji - lekki chaos i sporo chodzenia między jedną a drugą. Do wad należy restauracja, gdzie stoliki nie są sprzątane na bieżąco, w wyniku czego czasem ciężko znaleźć wolny czysty stolik, nas przygarnął \"pod opiekę\" jeden z kelnerów i zapewnił, że zawsze będzie miał dla nas stolik i tak też było, chociaż czasem musieliśmy poczekać aż go dla nas specjalnie posprząta. Brak sprzątania stolików objawiał się również poprzez braki w dostępności talerzy, filiżanek czy sztućców. Czasem aby zrobić sobie herbatę do śniadania trzeba było odwiedzić 3 różne stanowiska, gdzie na jednym zdobyło się spodek, na drugim filiżankę, a dopiero na trzecim torebkę herbaty. Ogólne wrażenie jest takie jakby nie chciało im się pracować, podobnie jest z częścią barmanów. Jedzenie w porządku, czasem mało doprawione, wybór nie za wielki, ale każdy znajdzie coś dla siebie. Najgorsze były jednak komary, które wieczorem strasznie gryzły - bąbel prawie na bąblu (pierwszy raz zdarzyło mi się spotkać komary w Afryce i to w takiej ilości) - także jak ktoś się wybiera to polecam wziąć jakiś spray ;) Podsumowując wyjazd uważam za bardzo udany i pozytywny. Był to bardzo miło spędzony czas :D
    Zalety- czysta piękna plaża z łagodnym zejściem do morza, blisko hotelu, wolne leżaki można było znaleźć o każdej porze dnia - pokoje czyste, zadbane, sprzątane codziennie - przyjemny teren hotelu - dużo zieleni - blisko do Monastyru - można samemu wybrać się na wycieczkę autobusem lub taksówką - aquapark - zjeżdżalnie dla dorosłych i dla dzieci - pyszne przekąski w barach pomiędzy posiłkami w restauracji - bar dla dorosłych otwarty wieczorem
    Wady- komary - wieczorem ciężko było przebywać na dworze bo strasznie gryzły - restauracja - brudne naczynia nie sprzątane na bieżąco ze stolików, przez co trudniej było znaleźć wolny, czysty stół aby zjeść posiłek oraz brakowało np. filiżanek na śniadaniu - dystrybutory z napojami odwrócone w stronę baru, przez co robiły się kolejki nawet po zwykłe napoje typu cola czy soki - 2 recepcje, w wyniku czego przy meldowaniu robi się zamieszanie - jeśli to dla kogoś istotne, to brak suszarki do włosów oraz lodówki w pokoju